هنگام استفاده از تبلیغات، به خاطر داشته باشید که پیشنهادات شما باید با دمای PPC مطابقت داشته باشد. به عبارت دیگر، آنها باید با مخاطبان شما مرتبط باشند.
8. تشویق عمل از طرف پیروان
اگر نمی توانید وقت خود را برای گذاشتن نظرات سنجیده صرف کنید، فقط وقت خود را تلف می کنید.
هنگامی که به چنین روشی درگیر شدید، این احتمال وجود دارد که افراد شروع به بررسی حساب شما کنند. اجازه ندهید این فرصت از دست برود.
برای ساختن جامعه خود کافی نیست که در اطراف هشتگ های محبوب محتوا ایجاد کنید. راه پیشبرد این امر با ایجاد هشتگ منحصر به فرد خود است که مردم می توانند برند شما را با آن مرتبط کنند. مطمئن شوید که از قبل استفاده نشده است.
در اینجا یک مثال برای رسیدن به اصل موضوع آورده شده است.
در مورد محتوای خود کمی تحقیق کنید. به عکسهایتان برگردید و ببینید کدام یک بیشترین لایک و نظر را داشتهاند. همچنین به محتوایی نگاه کنید که کمترین تعامل را ایجاد کرده است. دریابید که چه چیزی با مخاطبان شما کلیک می کند. زمانی که از آن محتوا بیشتر بسازید.
نمونههای زیادی از برندها وجود دارد که به این موضوع کمک میکنند. این یکی از KFC است:
برای اجتماعی شدن موفقیت آمیز – به نظرات پست های خود پاسخ دهید و نظرات خود را در مورد کار دیگران بنویسید. گولولو، سازنده بطری های آب با فناوری پیشرفته، توانست ۱۰۰ هزار دلار از طریق فالوورهای خود در رسانه های اجتماعی به دست آورد. این فالوورها پس از تعاملی که با فالوورهای شبکه های اجتماعی داشتند و در آن فواید استفاده از بطری آب خود را به اشتراک گذاشتند، آمدند.
اما هنوز استرس نداشته باشید. با این نکات برای افزایش فالوور اینستاگرام، می توانید به سرعت اکانت خود را افزایش دهید.
رسانه های اجتماعی کانالی برای معاشرت هستند.
از فالوورهای خود بخواهید محتوای حساب شما را لایک کنند یا به اشتراک بگذارند – چه عکس و چه ویدیو. اگر چیزی را به اشتراک میگذارید که میتواند ویروسی شود یا خندهدار باشد، بخواهید دوستی را تگ کنید. شما می توانید با درخواست دعوت به عمل کنید.
9. مخاطبان شما چه می خواهند؟
نکته بعدی که می دانید به یک رویداد سالانه و محبوب ترین کمپین هشتگ KFC تبدیل شد. چیزی که KFC برای آن اختراع نکرده است.
علاوه بر این، تاکتیک دیگری که می توانید از آن استفاده کنید اجرای مسابقات هشتگ خود است. از مردم بخواهید شما را در کپشن تگ کنند. همچنین می توانید تگ کردن دیگران را به عنوان یک قانون مشارکت در نظر بگیرید.
در این مثال خاص، هشتگ چیزی نبود که KFC اختراع کرد، بلکه در زمان مناسب به آن پرداخت.
افزایش فالوورها
چطور این کار را بکنیم؟ لایک کردن و ارسال نظر در مورد 10 تا 15 پست مختلف در حساب های مشابه شما را هدف قرار دهید. اینکه فردی باید به کسب و کار شما مرتبط باشد. اگر یک نظر واقعی بگذارید و آنها را دنبال کنید کمک می کند. این به آنها کمک می کند تا شما را متوجه شوند و همچنین به دنبال کنندگان آنها کمک می کند تا شما را کشف کنند.
در واقع رشد کند خواهد بود.
برای تعامل بسیار مهم است که نظرات ارزشمندی را بنویسید.
نرخ تعامل مهم ترین عامل در انتخاب حساب هایی است که می خواهید به عنوان بخشی از این استراتژی با آنها تعامل داشته باشید. اکانتی با میلیون ها فالوور اما به ندرت کامنت یا لایک داشته باشد، حساب مناسبی برای هدف گیری شما نیست. این موضوع چیزهای زیادی در مورد عدم وجود انجمن در اکانت اینستاگرام می گوید.
اولین قدم این است که هشتگ های مناسب را پیدا کنید.
هشتگ ها بهترین راه برای شما هستند تا بتوانید نام تجاری خود را گسترش دهید و حتی بیشتر شناخته شوید. هشتگها پستهای شما را به مخاطبان مرتبط میبرد.
سعی کنید پاسخ ها و نظرات واقعی را بنویسید. اگر دنبال کنندگان شما محتوای تولید شده توسط کاربر را ارسال می کنند، سعی کنید بیشتر از آن تشویق کنید.
5. یک هشتگ مارک ایجاد کنید و استفاده از آن را تشویق کنید
سوال بپرس. از نظرسنجی ها و برچسب های عجیب و غریب استفاده کنید. از فیلترها استفاده کنید با کاری که انجام می دهید راحت باشید تا مردم با شما ارتباط برقرار کنند.
اکنون که آماده افزایش فالوورهای اینستاگرام هستید، توصیه های دیگر ما را برای کمک بیشتر در سفر خود بررسی کنید:
مطالب را بخوانید تا ببینید آیا:
آنها دید محتوا را افزایش می دهند
هنگامی که مردم را به استفاده از هشتگ تشویق کردید، می توانید آن تصاویر هشتگ شده را مجدداً در حساب خود ارسال کنید و قدردانی خود را از محتوای آنها نشان دهید:
منبع تصویر
نتیجه گیری نحوه افزایش فالوور اینستاگرام
این مشارکت کنندگان مهمان برای رشد سریع حساب شما بسیار مفید هستند.
برای انجام این کار در اینستاگرام، به گزینه جستجو و کاوش دسترسی پیدا کنید.
راه های مختلفی وجود دارد که یک هشتگ می تواند مفید باشد:
ردیابی محتوای خود را آسان کنید
محتوای پشت صحنه را پست کنید تا نشان دهید که برند چگونه در پشت پرده عمل می کند و احساس می کند.
در مورد مسابقات در اینجا کاری است که می توانید در مورد آنها انجام دهید:
6. یک مسابقه برای افزایش فالوور اینستاگرام برگزار کنید
در اینجا در این بخش، من قصد دارم در مورد نرخ تعامل ایده آلی که باید به دنبال آن باشید، بحث کنم.
به عنوان مثال، اگر شخصی از Shopbob بازدید کند، بلافاصله میداند که این حساب در مورد چیست. آنها تمام تلاش خود را می کنند تا بهترین لباس ها را در خوراک خود تهیه کنند. این امر خرید را برای مشتریان بالقوه آسان می کند.
اینستاگرام یکی از آن مکان هایی است که هنوز دسترسی ارگانیک خود را از بین نبرده است. این زمین حاصلخیز برای شما است که با انجام بیشتر کارهایی که قبلاً مورد توجه مخاطبان آنلاین شما قرار گرفته است، رشد مخاطبان خود را ردیابی و درک کنید. توصیه های من را دنبال کنید و مطمئناً فالوورهای اینستاگرام را افزایش خواهید داد.
وقتی #NationalFriedChickenDay به هشتگ پرطرفدار در توییتر تبدیل شد، KFC تصمیم گرفت از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.
با خواندن کپشن، از جزئیات هر پستی که با آن برخورد می کنید مطلع شوید. با عنوان، می توانید بفهمید که آیا شخصی که آن را ایجاد کرده است واقعاً فکری به آن کرده است یا اینکه فقط متنی است که به عنوان یک فکر بعدی نوشته شده است.
بعد می آیند حساب شما را چک می کنند. چیزی به آنها بدهید که به آنها کمک کند بفهمند حساب شما در مورد چیست. یک بیوگرافی اضافه کنید که مردم بفهمند باید حساب را با چه چیزی مرتبط کنند.
هنگام انجام این کار، در اینجا مواردی وجود دارد که باید مراقب آنها باشید – محتوای افراد در جایگاه خود را دنبال کرده و لایک کنید. بروید و هشتگ های مرتبط را جستجو کنید تا محتوای مرتبط را پیدا کنید.
اگر فقط از او بخواهید، ساده تر است که کسی را وادار به انجام کاری کنید.
یکی دیگر از راههای خلاقانه برای افزایش فالوور اینستاگرام، مشارکت دادن یک اینستاگرامر محبوب با درخواست از آنها برای کنترل حساب کاربری است.
زمانی که برای ایجاد روابط با افراد مناسب صرف می کنید، رشد شما را بهبود می بخشد.
این به شما فرصتی می دهد تا با پست های مرتبط تعامل داشته باشید و آن را پیدا کنید.
نامی برای خود بسازید. هشتگ های مناسب فرصتی را برای شما فراهم می کند تا به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. این به شما کمک می کند تا محصول خود را بفروشید، درباره محصول خود نظر دریافت کنید و افراد بیشتری را جذب کنید.
2. شناسایی و تعامل با پست های اینستاگرام
در اینجا یک مثال است.
4. با فالوورهای اینستاگرام خود معاشرت کنید
وقتی حساب دیگری را دنبال می کنید و با آن درگیر می شوید، اولین کاری که دیگران انجام می دهند این است که متوجه نام کاربری شما می شوند.
از دنبال کنندگان دعوت کنید تا از عکس هایی که روی آنها کلیک کرده اند استفاده کنند یا با محصولات شما سلفی ارسال کنند.
به بیو و جزئیات دیگر نگاه کنید.
هشتگ ها باعث ایجاد آگاهی از برند می شوند
استوری های اینستاگرام داغ ترین چیز در اینستاگرام است. از سال 2019، 400 میلیون کاربر فعال روزانه با استوری ها درگیر شده اند. الان 500 میلیون شده. مردم عاشق تماشای داستان هستند. راه های مختلفی وجود دارد که می توانید خلاقیت را به منصه ظهور برسانید.
مسابقات راه خوبی برای فروش در اینستاگرام است.
7. از استوری های اینستاگرام استفاده کنید
و هنگام ایجاد یک مسابقه مفید است
شما همچنین می توانید با همکاری با اینستاگرامرهای دیگر در جایگاه خود، یک جایزه اجرا کنید.
هنگامی که هشتگ های مناسب را کشف کردید، برای دنبال کردن این استراتژی، کار بعدی فیلتر کردن محتوا برای یافتن محتوای مرتبط و جذاب است.
داشتن یک حساب کاربری اینستاگرام به طور خودکار به این معنی نیست که شما صدها هزار فالوور دریافت خواهید کرد، صرف نظر از اینکه آمار اینستاگرام چه می گوید. افزایش فالوور اینستاگرام کار آسانی نیست.
تفاوت زیادی در گذاشتن یک نظر یک کلمه ای و رفتن سریع به یک پست جدید برای گذاشتن هرزنامه تبلیغاتی دیگری نسبت به گذاشتن نظری که در آن منتظر ایجاد یک بحث هستید، وجود دارد. فقط اقدامات آگاهانه سوزن بازاریابی را حرکت می دهد.
زیرنویسهای خوب همیشه داستان محور هستند. در واقع داستان سرایی بر اساس تحقیقات یکی از مهم ترین عوامل برای محتوای اثربخش است.
میتوانید با نگاه کردن به لایکها و کامنتهای پست، نرخ تعامل را اندازه بگیرید و آن را بر تعداد کل فالوورها تقسیم کنید تا تصوری از تعامل واقعی در حساب داشته باشید.
به تلاش و زمان شخصی که کپشن را نوشته است نگاه کنید. آیا این فقط یک توصیف ساختگی است که فقط سعی می کند در برخی کلمات گیر کند؟ آیا این چیزی است که سعی میکند قبل از پرش به پست کردن محتوای بعدی، به همان تعداد هشتگ جا بیفتد؟
همچنین از تبلیغات در استوری های اینستاگرام استفاده کنید. تبلیغات راهی برای افزایش حضور شما در اینستاگرام است.
فقط آن حسابها باعث تعامل میشوند. در اینجا نحوه یافتن حسابهایی با تعامل خوب آورده شده است.
نرخ تعامل اینستاگرام چقدر است؟
این هشتگ پشت مرغ دوستدارانی که روزی برای مرغ سوخاری می خواستند آمد. از زمانی که KFC متوجه شد این چیزی نزدیک به کاری است که آنها انجام دادند، یک کمپین تبلیغاتی در اطراف آن شروع کردند.
رویدادها را تبلیغ کنید
یکی دیگر از کارهایی که می توانید برای جریان یافتن مکالمه انجام دهید این است که از مردم بخواهید با پرسیدن سؤالات باز صحبت کنند و درگیر شوند. این روش بسیار معنادارتری برای شروع مکالمه است
3. یک موضوع برای محتوای خود ایجاد کنید
نظراتی که می گذارید ارزش بلندمدتی برای برند و جامعه در آینده ایجاد می کند.
سوزان پترسن از Freshly Picked از صفر به بیش از 900000 فالوور در اینستاگرام رسید و ساعتها از وقت خود را صرف لایک کردن تعداد زیادی محتوا از سایر حسابهای مشابه خود کرد.
اگر یک حساب تجاری اینستاگرام دارید، می توانید به راحتی به آمار آن دسترسی داشته باشید.
10. به اینفلوئنسرها نزدیک شوید
در کامنت ها پشت صحنه کسب و کار شما در اطراف عنوان وجود دارد. یا چیزی از زندگی تان که بتوانید با آن ارتباط برقرار کنید.
Zoe Rodriguez یک وبلاگ نویس سلامت و تناسب اندام است که @zoelovefit را اداره می کند. به عنوان بخشی از یک بازنگری کلی اینستاگرام، او با چندین اینفلوئنسر محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرد که محتوای او را در فید خود تبلیغ کردند و جذابیت زیادی برای برند شخصی او ایجاد کردند.
منبع تصویر
نتایج؟ سرمایه گذاری اولیه 300000 دلاری به 1.6 میلیون دلار در فروش افزایش یافت. اینفلوئنسرها می توانند برای برند شما معجزه کنند.
ممکن است قبلاً چند هشتگ داشته باشید که از آنها برای تعامل با فالوورها استفاده می کنید. بنابراین جستجوی خود را از آن لیست شروع کنید و سپس هشتگ های جدیدتر را هنگام یافتن آنها یادداشت کنید و یک صفحه گسترده بزرگتر ایجاد کنید که در آن بقیه هشتگ ها را پیگیری می کنید.
در مرحله بعد، کمی به عقب برگردید و عکسها و ویدیوهایی که پست کردهاید را مرور کنید تا متوجه شوید و تجزیه و تحلیل کنید. چه نوع محتوایی برای دریافت بیشترین لایک و کامنت استفاده می شود و همچنین چه محتوایی بدون عشق است. مخاطبان چه نوع محتوایی را بیشتر کلیک می کنند؟