اینستاگرام چگونه محتوای بالقوه مضر را تعدیل می کند؟

اینستاگرام چگونه محتوای بالقوه مضر را تعدیل می کند؟

اینستاگرام مزایای خود را دارد. این به کاربران اجازه می دهد تا از طریق پست ها و DMS با افراد مهم زندگی خود ارتباط برقرار کنند. همچنین، به آنها امکان می دهد محصولات را کشف کنند – مخصوصاً لباس و محصولات زیبایی – و علایق خود را به اشتراک بگذارند. با این حال، همه چیز در اینستاگرام یا هر پلتفرم رسانه اجتماعی، آفتاب و رنگین کمان نیست. آنها می توانند بر کاربران تأثیر منفی بگذارند.

اعتیاد به شبکه های اجتماعی شوخی نیست. مردم بدون فکر پیمایش می کنند، حتی اگر چیزی که می بینند روحیه آنها را خراب کند. و هر چه بیشتر این کار را انجام دهند، بیشتر بر سلامت روان آنها تأثیر می گذارد.

اینستاگرام چگونه محتوای بالقوه مضر را تعدیل می کند؟

مقامات دولتی می‌خواهند شرکت‌های رسانه‌های اجتماعی را به دلیل پلتفرم‌هایشان نسبت به آنچه اتفاق می‌افتد پاسخگوتر کنند. و با این فشار، این شرکت ها مجبور می شوند دستورالعمل های جامعه خود را بهبود بخشند.

متا، شرکت مادر اینستاگرام، شرکتی است که همیشه روی صندلی داغ است. سال گذشته اسناد داخلی فاش شده نشان می‌دهد که این شرکت سود را بر رفاه کاربران ترجیح می‌دهد. و تحقیقات نشان می دهد که اینستاگرام از جمله پلتفرم هایی است که بیشترین تأثیر را بر سلامت روان نوجوانان می گذارد. این نقطه ضعف یک پلتفرم متمرکز بر عکس و زیبایی شناسی است. کاربران نمی توانند خود را با دیگران مقایسه کنند.

با این حال، تعجب آور نیست که اینستاگرام به طور مداوم قوانین خود را در مورد حذف محتوای مضر روی پلت فرم بهبود می بخشد.

تغییرات در فید اینستاگرام

در اوایل سال جاری، اینستاگرام تغییراتی را در فید اعلام کرد. آنها در پست وبلاگ نوشتند که متعهد شده اند که در مورد نحوه عملکرد پلت فرم شفاف تر باشند. به همین دلیل است که آنها اطلاعات بیشتری در مورد ویژگی هایی مانند رتبه بندی و جستجو به مردم دادند. اما آنها به تنهایی در این مورد تصمیم نگرفتند.

اینستاگرام این اطلاعات را پس از اینکه اینفلوئنسرها در این پلتفرم آنها را به “سایه بانینگ” متهم کردند، منتشر کرد. که بد شد بنابراین، برای جلوگیری از تکرار آنچه رخ داد، اینستاگرام اکنون قصد دارد تا قبل از بروز مشکل، مسائل را روشن کند.

بنابراین، اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را در مورد تغییراتی که در فید هوم ایجاد کرده بود ارائه کرد.

مانند هر پلتفرم آنلاین دیگری، اینستاگرام پست هایی را که دستورالعمل های انجمن را نقض می کنند حذف می کند. امسال اینستاگرام تصمیم گرفت سخت‌گیرانه‌تر عمل کند. این پست‌هایی تنبیهی است که ممکن است حاوی قلدری، سخنان نفرت‌انگیز یا تشویق به خشونت باشد. پلتفرم نمی‌تواند این موارد را حذف کند، زیرا به دلایلی واقعاً دستورالعمل‌ها را نقض نمی‌کنند. اما اکنون آنها را در فید و استوری پایین‌تر نشان می‌دهد. بنابراین، اگر کاربران آنقدر به پایین پیمایش نکنند، احتمال دیدن این موارد به میزان قابل توجهی کمتر است.

جدای از آن، اینستاگرام همچنین پست های بالقوه ناراحت کننده در فید را کاهش می دهد. آن را بر اساس عادت های گزارش دهی شما تعیین می کند. بنابراین، اگر چیزهایی را می بینید که دوست ندارید، آنها را با دسته بندی های مناسب علامت گذاری کنید. به این ترتیب، می توانید الگوریتم را طوری آموزش دهید که محتوایی را که ممکن است شما را ناراحت کند به شما نشان ندهد.

آخرین گلوله در وبلاگ اینستاگرام در مورد تغییر نیست بلکه یک یادآوری است. می گوید که این تغییرات به جای اکانت ها، روی پست های فردی تاثیر می گذارد. آنها همچنین به صراحت گفتند که هنگام حذف محتوا به مردم اطلاع می دهند.

اینستاگرام چگونه محتوای بالقوه مضر را تعدیل می کند؟

این حرکت بدیهی است برای پرداختن به موضوع «سایه‌بانینگ» است. با این تغییرات، مردم ممکن است بار دیگر حدس بزنند که اینستاگرام همه پست های خود را به کسی توصیه نمی کند.

چگونه اینستاگرام به محتوای بالقوه مضر برخورد می کند

اینستاگرام می‌گوید همیشه سعی می‌کند محتوای حسابی را که کاربران با آن درگیر هستند نشان دهد و برای آنها ارزش دارد. در عین حال، آنها شانس مواجهه با محتوایی را که باعث ایجاد احساس ناامنی در آنها می شود، کاهش می دهند.

بنابراین، اینستاگرام محتوایی را که دستورالعمل‌های انجمن خود را نقض می‌کند، برای همیشه حذف کرده است. علاوه بر این، این شرکت از دستورالعمل‌های پیشنهادی خود برای تعیین اینکه چه محتوایی را به کاربر نشان دهد استفاده می‌کند. با استفاده از این دستورالعمل‌ها، اینستاگرام از ارائه توصیه‌هایی که ممکن است بی‌کیفیت، اعتراض‌آمیز، حساس یا نامناسب با سن باشند، اجتناب می‌کند.

قبل از این به‌روزرسانی، اینستاگرام در صورت داشتن اطلاعات نادرست، محتوایی را در فید و استوری پایین‌تر نشان می‌داد. این پلتفرم با بررسی‌کننده‌های واقعیت مستقل کار می‌کند تا مشخص کند آیا یک پست واقعاً حاوی اطلاعات نادرست است یا خیر. این تضمین می کند که اینستاگرام به طور تصادفی دارت پرتاب نمی کند. و محتوای سازنده‌ای که مکرراً این را نقض کرده است در فید یا داستان‌ها نیز پایین‌تر ظاهر می‌شود.

این به روز رسانی این تلاش را حتی بیشتر می کند. همانطور که در بالا ذکر شد، اینستاگرام همچنین شروع به تقویت محتوایی کرده است که احتمالاً حاوی قلدری، سخنان نفرت انگیز یا تحریک خشونت است. البته، اینستاگرام برای تعیین اینکه آیا یک پست با این توضیحات مطابقت دارد یا خیر، به سیگنال هایی نیاز دارد. اینستاگرام بررسی می‌کند که آیا کپشن مشابهی است که قبلاً قوانین را نقض می‌کرد.

بنابراین، برای مؤثرتر کردن این ویژگی، کاربران باید هر محتوای نقض‌کننده قوانینی را که در پلتفرم مشاهده می‌کنند گزارش دهند.

اینستاگرام می گوید که آنها تا آنجا که می توانند سیستم های خود را بهبود می بخشند. هدف این شرکت حذف محتوای مضر در اینستاگرام و در عین حال اجرای دقیق آن است.

عادات گزارش دهی شما که روی توییت شما تأثیر می گذارد

در پست وبلاگ، اینستاگرام اعلام کرد که پست‌های افرادی را که دنبال می‌کنید، تبلیغات و توصیه‌های آن‌ها را در فید شما نشان می‌دهد و تمایل مردم به خرید فالوور واقعی اینستاگرام را بیشتر می‌کند. این پست ها را بر اساس احتمال اینکه شما با پست مذکور تعامل داشته باشید رتبه بندی می کند. این شرکت گفت این سیگنال ها به آنها کمک می کند تا شما را با محتوایی که می خواهید بیشتر ببینید، ارتباط برقرار کنند.

اما این منسوخ شده است. هر کسی که به اینستاگرام مراجعه می کند اکنون می داند که واقعاً چه اتفاقی می افتد. بالای فید شما شامل پست‌هایی از افرادی است که دنبال می‌کنید و بیشتر حلقه‌ها و پست‌ها و تبلیغات را پیشنهاد می‌کنند. برای خلاص شدن از شر آنها، بهتر است به حالت Following یا Favorites بروید.

اما بیایید آن را نادیده بگیریم و روی چیزهای خوب تمرکز کنیم. اینستاگرام یک سیگنال دیگر اضافه کرد تا تصمیم بگیرد که آیا باید محتوا را در فید یا استوری شما (یا نه) پایین بیاورد. این سیگنال عادات گزارش دهی شماست.

اینستاگرام چگونه محتوای بالقوه مضر را تعدیل می کند؟

اینستاگرام سابقه گزارش محتوای شما را بررسی می کند. سپس این پلتفرم پیش‌بینی می‌کند که آیا پستی را از طریق هوش مصنوعی گزارش می‌دهید یا خیر. اگر پاسخ مثبت است، اینستاگرام سعی می‌کند آن را با قرار دادن آن در پایین‌تر در فید یا استوری‌ها از شما پنهان کند.

بردن

این به‌روزرسانی اینستاگرام ثابت می‌کند که برخلاف آنچه که بحث‌ها می‌گویند، آنها همچنان برای رفاه کاربران خود ارزش قائل هستند. اما چه این پلتفرم فقط این تغییرات را برای تحت تاثیر قرار دادن رگولاتورها اضافه کرده باشد یا نه، اضافه شدن آنها هنوز هم بسیار قابل تقدیر است. امیدواریم شاهد ویژگی‌های بیشتری از این دست باشیم زیرا ایمنی همیشه باید در اولویت باشد.

تاریخ: 7 دسامبر 2022 / دسته بندی ها: دستهبندی نشده، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

How Does Instagram Moderate Potentially Harmful Content?

دیدگاهتان را بنویسید