چگونه فید IG خود را با فالوورها و موارد دلخواه خود فیلتر کنید

چگونه فید IG خود را با فالوورها و موارد دلخواه خود فیلتر کنید

“بهترین دوستان” به نزدیکترین دوستان یک شخص اشاره دارد. آنها مطمئن هستند که این افراد در مواقع ضروری به آنها کمک خواهند کرد. و آنها بیش از حد مایل به انجام همین کار برای بهترین دوستان خود هستند. بنابراین، مردم می خواهند با بهترین دوستان خود در تماس باشند.

شبکه‌های رسانه‌های اجتماعی به مردم این امکان را می‌دهند که بدانند افرادی که به آنها اهمیت می‌دهند چه می‌کنند. آنها می توانند از طریق پست ها، نظرات و پیام های مستقیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. فیسبوک و اینستاگرام چند نمونه هستند.

چگونه فید IG خود را با فالوورها و موارد دلخواه خود فیلتر کنید

اما موضوع اینجاست. هرچه مدت زمان طولانی تری در اینستاگرام حضور داشته باشد، افراد بیشتری در لیست فالوورهای خود قرار می گیرند و به احتمال زیاد سعی کرده اند در یک مقطع زمانی، فالوور اینستاگرام بخرند. این بدان معناست که پست‌های افراد مشهور، سازمان‌ها، برندها و حتی آشنایان یا غریبه‌های مورد علاقه‌شان، فید آن‌ها غرق خواهد شد. بنابراین، یک شخص ممکن است پست های بهترین دوستان خود را نبیند. مطمئن ترین راه برای اطمینان از اینکه آنها چیزی را از دست نمی دهند، بازدید از صفحه پروفایل بهترین دوستانشان است. همه ما می توانیم قبول کنیم که کمی ناخوشایند است.

اینستاگرام راه حلی برای این مشکل منتشر کرده است: تب Favorites و Following.

موارد مورد علاقه و موارد زیر: آنها چه هستند؟

قبل از شروع سال 2022، آدام موسری، رئیس اینستاگرام، ویدیویی را در این پلتفرم منتشر کرد. او اعلام کرد که این شرکت در سال جاری روی چه چیزهایی تمرکز خواهد کرد. جای تعجب نیست که اولویت اصلی آنها ویدیوها است – آنها واقعاً می خواهند TikTok را شکست دهند. اما جدا از این، دو چیز دیگر نیز وجود دارد. یکی پیام رسانی است و دیگری کنترل می کند. در این مقاله به قسمت مربوط به کنترل ها می پردازیم.

رئیس اینستاگرام گفت که آنها می خواهند به کاربران کنترل بیشتری بر آنچه در این پلتفرم می بینند، بدهند. آنها از کاربران می خواهند که بتوانند اینستاگرام را به بهترین تجربه ممکن شکل دهند. یکی از راه‌های انجام این کار این است که به کاربران اجازه دهید به سرعت آنچه را که برایشان مهم است ببینند. و اینجا هستند که به وعده خود عمل می کنند.

در وبلاگی که موسری در 23 مارس ارسال کرد، او ورود برگه های علاقه مندی ها و دنبال کنندگان را اعلام کرد. او می‌گوید که فید کاربر ترکیبی از عکس‌ها و ویدیوهای افرادی است که دنبال می‌کنند، توصیه‌ها و موارد دیگر. و Mosseri اضافه می کند که با گذشت زمان، آنها توصیه های بیشتری را بر اساس علایق کاربر اضافه می کنند.

این کار یافتن پست‌های افرادی را که به آنها اهمیت می‌دهد کمی پیچیده‌تر می‌کند. بنابراین، اینستاگرام تب‌های Favorites و Following را راه‌اندازی کرد – راهی جدید برای «پیگیری پست‌های اخیر از حساب‌هایی که دنبال می‌کنید».

حالت دنبال کردن به شما امکان می دهد پست های اخیر افرادی را که دنبال می کنید مشاهده کنید. تفاوت اصلی این حالت با خوراک خانگی عدم ارائه توصیه است. همه چیز از برندها و افرادی است که قبلاً در پلتفرم دنبال می کنید.

حالت Favorites همانگونه است که انتظار دارید. این فقط عکس ها و فیلم های حساب های مورد علاقه شما را به شما نشان می دهد. شما می توانید حداکثر 50 حساب در لیست علاقه مندی های خود داشته باشید. توصیه می شود آن را برای بهترین دوستان، خانواده و برندهایی که بیشتر دوست دارید رزرو کنید.

پست‌های موارد دلخواه شما نیز در فید اصلی شما بالاتر نشان داده می‌شوند. در کنار دکمه کباب روی هر پست آنها یک نماد ستاره قرمز وجود خواهد داشت. بنابراین برای پیدا کردن آنها نیازی به پیمایش به پایین ندارید. حتی ممکن است نیازی به استفاده از برگه Favorites نداشته باشید زیرا به هر حال همه آنها در بالای صفحه هستند. اما، برای اطمینان، ما هنوز هم رفتن به آنجا را توصیه می کنیم.

چگونه فید IG خود را با فالوورها و موارد دلخواه خود فیلتر کنید

پست ها در همه حالت ها به ترتیب زمانی خواهند بود.

نحوه جابجایی بین حالت ها

جابجایی بین حالت های مختلف بسیار آسان است. اما اگر ندانید کجا را جستجو کنید، ممکن است هرگز آنها را پیدا نکنید. برای این کار باید روی کلمه اینستاگرام در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. یک منوی کشویی در آنجا پنهان شده است. به شما این امکان را می دهد که بین حالت های Favorites و Following یکی را انتخاب کنید.

به یاد داشته باشید که دسترسی به پیام های مستقیم را از دست می دهید. خالق پست نیز در صفحه اصلی نیست، اما می توانید آن را در صفحه نمایه خود پیدا کنید.

برای خروج از این حالت‌ها، کافی است روی دکمه برگشت در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. این شما را به خوراک خانه خود باز می گرداند.

چگونه افراد را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید

روی کلمه اینستاگرام در گوشه سمت چپ بالای صفحه ضربه بزنید. سپس، موارد دلخواه را انتخاب کنید. ممکن است از دیدن پست‌هایی در آن برگه تعجب کنید، حتی اگر هنوز لیست خود را تنظیم نکرده‌اید. اینستاگرام یک لیست علاقه مندی ها را بر اساس افرادی که بیشتر در پلتفرم با آنها تعامل دارید، ایجاد می کند. اما نگران نباشید زیرا این لیست نهایی نیست. می توانید آن را ویرایش کنید

روی سه خط با سه ستاره در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا لیست خود را ویرایش کنید. قبل از انجام هر کاری، می توانید لیست افرادی را که اینستاگرام از قبل برای شما انتخاب کرده است بررسی کنید. ببینید آیا با لیستی که در ذهن دارید مطابقت دارد یا خیر. روی «حذف» در حساب‌هایی که نمی‌خواهید در لیست باشند، ضربه بزنید. همچنین، می‌توانید روی «حذف همه» ضربه بزنید و لیست را از ابتدا شروع کنید.

سپس، پیشنهادات را بررسی کنید و روی دکمه «افزودن» در کنار حساب‌هایی که می‌خواهید در این برگه مشاهده کنید ضربه بزنید. گزینه دیگر استفاده از ابزار نوار جستجوی اینستاگرام برای یافتن افراد مناسب است.

پس از اتمام، روی «تأیید موارد دلخواه» ضربه بزنید. اگر اولین بار نیست که لیست را سفارشی می‌کنید، می‌توانید روی دکمه بازگشت به عقب ضربه بزنید و اینستاگرام به‌طور خودکار تغییراتی را که انجام داده‌اید ذخیره می‌کند.

مشکل جزئی

این حالت های جدید مطمئنا مفید هستند. شما می توانید از شر توصیه ها که بیشتر تبلیغات هستند خلاص شوید. و همانطور که موسری گفت تعداد بیشتری از آنها را اضافه کردند. در یک حساب کوچک با کمتر از 100 فالوور و فالوور، ما آزمایش کردیم، هشت پست از 10 پست اول ویدیوها و حلقه‌های پیشنهادی هستند.

چگونه فید IG خود را با فالوورها و موارد دلخواه خود فیلتر کنید

بنابراین، کاربران احتمالاً استفاده از این حالت ها را انتخاب می کنند. با این حال، آنها در جای خود باقی نمی مانند. خروج و راه‌اندازی مجدد برنامه اینستاگرام شما را به فید اصلی باز می‌گرداند. بنابراین، کاربران باید قبل از شروع پیمایش، ضربه های اضافی را انجام دهند.

امیدواریم اینستاگرام در آینده گزینه ای برای انتخاب یک حالت به عنوان پیش فرض اضافه کند. اما این شرکت می‌خواهد Reels را بسیار به مردم سوق دهد و توصیه‌ها به آنها اجازه می‌دهد این کار را انجام دهند. پس خیلی امیدتان را زیاد نکنید.

تاریخ: 6 دسامبر 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Filter Your IG Feed With Your Following and Favorites

دیدگاهتان را بنویسید