برای فروش محصولات در اینستاگرام قیمت بزنیم یا نه؟

نتیجه گیری و حرف آخر

حالت دوم: اگر محصول شما برند، قیمت و محصول خاصی است، نباید قیمت را وارد کنید تا مخاطب با دیدن قیمت صفحه شما را ترک نکند و باید استراتژی و سیاستی داشته باشید که قیمت را به این صورت تعیین نکنید. که عموم مردم مستقیماً به شما مراجعه کنند و در صورت درخواست قیمت به دلیل گرانی محصولات شما قیمت را مستقیماً اعلام نکنید. ابتدا مزایا و ویژگی های محصول را بیان کنید تا مخاطب احساس بهتری با شما و محصول شما داشته باشد و در نهایت قیمت را به مشتری اعلام کنید در نتیجه با انجام این تکنیک های قیمت گذاری محصول می توانید فروش خود را افزایش دهید.

به عنوان صاحب یک کسب و کار و یک صفحه تجاری در اینستاگرام، باید بدانید که یکی از مهم ترین و موثرترین تکنیک های فروش، قیمت گذاری محصول است و آن استراتژی و سیاست شما در مورد قیمت گذاری محصول است که ممکن است باعث افزایش یا افزایش فروش یا رکود شود. فروش برای صفحه شما

در مورد قیمت گذاری محصول و قیمت گذاری یا عدم قیمت گذاری هرکس نظری دارد.

فروش در اینستاگرام نتیجه تمام تلاش ها، تلاش ها و فعالیت های شما برای تبلیغ و نمایش محصولتان است. در طول این فرآیند و تلاش‌هایی که انجام می‌دهید، باید اطمینان حاصل کنید که پس از در نظر گرفتن ظاهر صفحه، کیفیت محتوا و غیره، تمام پایه‌های اعتمادسازی در ذهن مخاطب را فراهم کرده‌اید.

قیمت گذاری کاملا به نوع محصول شما بستگی دارد، اگر کالای شما عمومی و روتین است باید قیمت تعیین کنید و اگر محصول شما برند و قیمت است بهتر است قیمتی تعیین نکنید تا بتوانید یک قیمت تعیین کنید. قیمت رابطه قوی تر با مردم به طور مستقیم و در نتیجه فروش آسان تر.

اصول قیمت گذاری محصولات در اینستاگرام

اما ابتدایی ترین راه برای داشتن قیمت یا نبودن محصول در اینستاگرام به یک عامل بسیار مهم مربوط می شود، همان نوع کالایی است که ۲ حالت دارد.

امروزه با افزایش کسب و کارهای آنلاین و درآمد زیاد از اینستاگرام، بسیاری از صاحبان کسب و کار به سختی می توانند قیمتی برای فروش محصولات بیشتر در اینستاگرام پیدا کنند یا خیر؟

نگرانی بسیاری از کسب و کارهای آنلاین این است که آیا محصولات خود را قیمت گذاری کنند یا نه.

مورد اول: اگر محصولی عمومی و روتین دارید، باید محصولات را قیمت گذاری کنید، زیرا محصول شما یک کالای عمومی است و در بسیاری از صفحات قابل مشاهده است و اگر قیمتی تعیین نکنید، ممکن است حوصله این مخاطبان سر نرود. -به خانه شما نیایید و در مورد قیمت بپرسید که به تدریج مشتریان خود را از دست خواهید داد و ممکن است فکر کنید که من به تمام اصول و قوانین پایبند بوده ام چرا نمی فروشم یا فروشم کم است؟

در مورد قیمت ها به خاطر داشته باشید که قیمت همه محصولات یکسان نیست زیرا روی صفحه شما تاثیر منفی می گذارد. سعی کنید قیمت های متفاوتی را برای آنها در نظر بگیرید، حتی اگر دو نمونه از محصولات شما تقریباً یکسان باشند. شما حدود 300 تومن قیمت دارید نباید جفتشون رو 300 تومن افزایش بدید ولی بهتره اولی 290 و دومی 330 باشه پس حتما شانس فروش محصولاتتون بالا میره و این اختلاف قیمت. افزایش خواهد یافت تا مخاطب را بیشتر درگیر کند. .

به عنوان مثال در حال حاضر قیمت فعلی و معمولی یک روسری بین 100 تا 300 هزار تومان است. اگر رنج روسری شما در همین محدوده است باید قیمت آن را در کپشن یا استوری درج کنید تا بازدهی خوبی داشته باشید.

برخی از مردم فکر می کنند ما باید همه انواع محصولات را به صورت استوری و زیرنویس قیمت گذاری کنیم تا عموم مردم آن را ببینند، در حالی که برخی دیگر فکر می کنند قیمت ها اصلاً نباید در صفحه نمایش داده شود تا مردم مجبور شوند مستقیماً بیایند و قیمت ها را دریافت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید