آموزش کامل نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر | instaa

شبکه اجتماعی اینستاگرام یکی از بهترین و پرطرفدارترین رسانه‌های اجتماعی بوده که تاکنون وارد بازار شده و مورد استفاده قرار گرفته است و روش های ساخت اکانت اینستاگرام نیز بسیار زیاد است. در مقاله قبل از سری آموزش رایگان اینستاگرام به صورت کامل به معرفی انواع اکانت های اینستاگرام پرداختیم و در این مقاله قصد داریم نحوه ساخت اکانت اینستاگرام را به صورت کامل و به صورت تصویری توضیح دهیم. چنانچه این سوال برای شما هم وجود دارد که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم، بدانید که راه را درست آمده‌اید و این مقاله، همانی است که دنبالش می‌گشتید. در این مقاله شیوه ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی هوشمند و کامپیوتر (مرورگر) را توضیح خواهیم داد و تمامی روش های مختاف آن را نیز بررسی می‌کنیم. اینستاگرام در بدو راه‌اندازی شبکه‌ اجتماعی موبایل محوری بود؛ یعنی دیوایس اصلی‌ای که اینستاگرام باید روی آن اجرا میشد موبایل بود.

ساخت اکانت اینستاگرام از طریق گوشی

اینستاگرام در حال حاضر یک میلیارد کاربر فعال دارد؛ یعنی نزدیک به ۱۳ درصد از کل جمعیت زمین کاربر فعال اینستاگرام هستند. اگر شما هم می‌خواهید در این شبکه اجتماعی فعالیت کنید، باید اکانت اینستاگرام داشته باشید. در این مطلب به شما می‌گوییم که چطور قدم به قدم و از صفر عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید.

http://amoozesh-agrcs.ir

12) در اینجا می توانید اکانت خود را به فیسبوک متصل کنید، در غیر اینصورت برروی گزینه Skip بزنید. کمی تغییرات در نام خود بدهید و یا آن را با شماره ادغام کنید. معمولاً در 80 درصد مواقع، اضافه کردن یک عبارت عددی می تواند چاره مجله خبری اینستا کار شما باشد! اگر با افزودن عدد هم مشکل شما حل نشد، می توانید یک خط تیره و یا نقطه استفاده کنید. نکته جالب‌توجه اینجا است که شما در اینستاگرام هم می توانید از نقطه، هم از خط تیره و هم از علامت آندرلاین استفاده کنید.

  • 1.6 بقیۀ اطلاعات موردنیاز برای ساخت اکانت اینستاگرام را وارد کنید.
  • اما می توانید پروفایل خود را تبدیل به کاری یا برند شخصی کنید.
  • فهرست مطالب برای دسترسی آسان آهنگ بدون کپی رایت از کجا پیدا کنم ؟ قراره…
درصفحه بعد از ما میخواهد که اکانت فیسبوک را به اینستاگراموصل کنیم تا از این طریق دوستان خود را که در فیس بوک داریم در اینستاگرام نیز دنبال کنیم. برای گذشتن از این مورد گزینه skip یا رد کردن را میزنیم و اگر خواستیم به اینستاگرام را به فیس بوک وصل کنیم کادر آب رنگ connect to facebook یا اتصال اینستاگرام به فیس بوک را لمس میکنیم. کاربران اندروید می‌توانند از طریق فروشگاه گوگل پلی یا کافه بازار برنامۀ اینستاگرام را دانلود کنند. همچنین کاربران iOS هم می‌توانند از اپ استور یا سیبچه برنامۀ اینستاگرام را دانلود و نصب کنند. بله شما میتوانید تمامی اطلاعات اکانت خود از جمله تاریخ تولد را عوض کنید.

آموزش ساخت حساب جدید در بادو و استفاده از برنامه

بعد از پشت سر گذاشتن مرحله قبلی تقریبا فرایند ساخت حساب کاربری به پایان رسیده است. اینستاگرام قابلیت ساختن و داشتن چند اکانت همزمان را در اختیار کاربرانش قرار داده و البته راه بسیار ساده ای هم برای فعال سازی چند حساب کاربری روی یک گوشی وجود دارد. این موضوع رو هم بگم که شما روس یک کامپیوتر هم میتونید چند حساب کاربری اینستاگرام داشته باشید.

ساخت حساب کاربری اینستاگرام با گوشی

دیدگاهتان را بنویسید