نحوه ترکیب اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی

می توانید محتوای اینستاگرام خود را از طریق ایمیل نیز به اشتراک بگذارید. این دقیقاً همان کاری است که MeUndies انجام می دهد:

منبع

مسابقات ساده عکس یا هشتگ بسته به ماهیت برند شما کارساز خواهد بود. فقط مطمئن شوید که دستورالعمل های مربوط به هر مسابقه یا جایزه را به وضوح تنظیم کرده اید.

همچنین می توانید آنها را وادار کنید که در مورد ایده هایی که از خبرنامه شما با آنها کار می کنند رای دهند.

از آنجایی که اینستاگرام به شما اجازه می دهد فقط یک لینک در بیو خود داشته باشید، می توانید از ابزارهای اشتراک گذاری لینک مانند Linktree یا Lnk.bio استفاده کنید تا جایی برای لینک های بیشتری داشته باشید.

به طور کلی، ایده پشت تبلیغات متقابل این است که به مخاطبان خود اطلاع دهید که می توانند به برند شما در پلت فرم مورد نظر خود دسترسی داشته باشند.

4. اعلام مسابقات و پیشنهادات اینستاگرام از طریق ایمیل و بالعکس

هنگامی که کاربران فعال روی پیوند کلیک می کنند، اولین چیزی که می بینند درخواست ثبت نام در خبرنامه های ایمیل است:

منبع

اکنون که این نکات را می دانید، ادامه دهید و آنها را امتحان کنید. به زودی از مزایای بازاریابی بهره مند خواهید شد. موفق باشید!


ترکیب اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی می‌تواند به شما کمک کند تا تلاش‌های بازاریابی خود را افزایش دهید و به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و با آنها درگیر شوید. نکات بازاریابی ایمیلی اینستاگرام را یاد گرفتید که می تواند به شما کمک کند تا پلتفرم ها را به طور موثر به حداکثر برسانید.

پاسخ؟ هر دو. می‌توانید قدرت‌های بازاریابی اینستاگرام و ایمیل مارکتینگ را برای افزایش تلاش‌های بازاریابی خود ترکیب کنید. با این اوصاف، در اینجا پنج نکته بی‌خطر برای بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام وجود دارد که باید دنبال کنید.

1. آدرس های ایمیل را از فالوورهای اینستاگرام جمع آوری کنید

فقط روی منوی پروفایل اینستاگرام خود کلیک کنید و به “Insights” بروید. اینجاست که داده هایی را می بینید که می توانند برای کمپین های بازاریابی ایمیلی شما مفید باشند.

نوشته شده توسط اوون بیکر

درباره نویسنده

اینستاگرام یکی از پلتفرم های رسانه اجتماعی است که می توانید از آن برای ایجاد آگاهی بیشتر برای کسب و کار خود و رشد برند خود استفاده کنید.

در اینجا پیشنهادهای انحصاری دیگری وجود دارد که می توانید در اینستاگرام برای به دست آوردن مشترکین ایمیل اعلام کنید:

  • دوره های ایمیلی – بر اساس دوره های ایمیل سفارشی، چیزهای جدیدی را به مشترکین آموزش دهید. این می تواند به شکل یک سری ایمیل باشد که در آن به مشترکین خود آموزش می دهید.
  • به روز رسانی های صنعت – آخرین روندهای صنعت خود را به اشتراک بگذارید و به مخاطبان خود نکات تجاری یا بازاریابی را در مورد نحوه تطبیق با آنها ارائه دهید. همچنین می توانید آمار و داده های جدیدی را به اشتراک بگذارید که مخاطبان شما را در جریان قرار دهد.

بنابراین، سوال این است: از کدام پلتفرم بازاریابی برای کسب و کار خود استفاده کنید؟

Owen Baker یک بازاریاب محتوا برای Voila Norbert، یک ابزار تأیید ایمیل آنلاین است. او بیشتر دهه گذشته را به صورت آنلاین برای طیف وسیعی از شرکت های بازاریابی گذرانده است. زمانی که او مشغول نوشتن نیست، می توانید او را در آشپزخانه بیابید که به غذاهای جدید تسلط دارد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.combin.com/blog/instagram-and-email-marketing/

می توانید از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کنید. فقط از بیو اینستاگرام خود استفاده کنید تا افراد بیشتری بتوانند مشترک شوند و ایمیل های بازاریابی شما را دریافت کنند. پیوند فرم ثبت نام باید در بیو قرار گیرد زیرا احتمالاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم می بینند.

به عنوان مثال، برخی از فالوورهای اینستاگرام شما ممکن است ویدیوها را بیشتر از پست ها دوست داشته باشند. دیگران ممکن است پست های طولانی را به اینفوگرافیک ترجیح دهند. این می تواند ایده ای از انواع محتوای ایمیلی که باید ارسال کنید نیز به شما بدهد.

منبع

به محصولات یا موضوعات خاصی که بیشترین لایک، کامنت و اشتراک گذاری را ایجاد می کنند توجه کنید و از این اطلاعات برای بخش بندی لیست ایمیل خود استفاده کنید. به قالب محتوایی که آنها ترجیح می دهند نیز نگاه کنید.

با این استراتژی می توانید به چندین چیز دست پیدا کنید. مشترکین ایمیل می توانند در اینستاگرام با شما ارتباط برقرار کنند و در آنجا می توانند نظرات خود را بگذارند و به دلخواه DM ارسال کنند. همچنین، فالوورهای اینستاگرام می توانند در ایمیل های شما مشترک شوند تا بتوانند اطلاعات عمیقی در مورد برند شما دریافت کنند.

این دقیقاً همان کاری است که Girlfriend Collective انجام می دهد:

منبع

می‌توانید یک مسابقه یا برنامه هدیه اینستاگرامی اجرا کنید، سپس آن را با مشترکین ایمیل خود به اشتراک بگذارید و آنها را تشویق کنید تا به آن بپیوندند. ببینید Snif چگونه این کار را با دکمه فراخوانی «برو به اینستاگرام ما» در زیر انجام می دهد.

منبع

برای جمع‌بندی، ایمیل‌ها را از طریق حساب اینستاگرام خود جمع‌آوری کنید، این ایمیل‌ها را بر اساس علایق تقسیم‌بندی کنید و محتوا را تبلیغ کنید. شما همچنین باید مسابقات را اجرا کنید و در یک پلتفرم انگیزه ارائه دهید، سپس آن ها را در دیگری اعلام کنید. در نهایت، از استوری ها و نظرسنجی های اینستاگرام برای جمع آوری بازخورد از مشترکین ایمیل استفاده کنید.

علاوه بر این، نماد اینستاگرام خود را اضافه کنید که به نمایه شما در محتوای کمپین ایمیل شما پیوند می دهد. لیدها می توانند به راحتی روی این نماد کلیک کرده و در صفحه اینستاگرام شما قرار بگیرند. در اینجا یک مثال از Dogo آورده شده است:

منبع

از آنجایی که اینستاگرام فقط به شما امکان می دهد اطلاعات محدودی درباره فالوورهای خود مشاهده کنید، تعیین علایق بر اساس تعامل آنها در پلتفرم اجتماعی هوشمندانه خواهد بود. بنابراین، برای کارآمدتر کردن بخش بندی لیست ایمیل اینستاگرام خود، از داشبورد Instagram Insights خود استفاده کنید.

اما چرا تقسیم بندی لیست ایمیل مهم است؟ تقسیم بندی لیست ایمیل به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که مخاطبان شما ایمیل هایی را دریافت می کنند که به آنها علاقه مند هستند.

همچنین می‌توانید از حلقه‌های جذاب اینستاگرام یا پست‌های چرخ فلک برای برانگیختن کنجکاوی بیشتر در مورد محتوای ایمیل خود استفاده کنید.

به عنوان مثال، مرکز مراقبت از پوست شهری، تیزرهای ایمیلی را در حساب اینستاگرام خود به اشتراک می گذارد. اینها به جذب مخاطبان هدف کمک می کند تا برای محتوای کامل مشترک شوند.

منبع

این استراتژی از دو جهت به شما کمک خواهد کرد. ابتدا، مزایای مشترکین موجود از ایمیل های خود را خواهید آموخت. در مرحله دوم، می توانید از بازخورد مثبت به عنوان اثبات اجتماعی برای جذب مشترکین بالقوه استفاده کنید. می‌توانید این استوری‌ها را با نظرات مثبت در مورد محتوای ایمیل خود در صفحه اینستاگرام خود نیز برجسته کنید.

در آستانه نزدیک شدن

در پست اینستاگرام بالا، رسانه Uptown Girl روشن می کند که مشترکین منابع، لیست پخش و دانلود رایگان دریافت خواهند کرد. رسانه Uptown Girl همچنین اشتراک در لیست ایمیل خود را برای فالوورهای اینستاگرام خود آسان می کند. آنها مجبور نیستند فرم های طولانی را پر کنند. تنها کاری که آنها باید انجام دهند این است که یک پیام خصوصی یا آدرس ایمیل خود را برای شرکت ارسال کنند.

یکی دیگر از ایده های اشتباه در لیست نکات بازاریابی ایمیلی ما در اینستاگرام، تبلیغات متقابل است. این بدان معناست که شما تکه هایی از ایمیل خود را در صفحات اینستاگرام خود به اشتراک می گذارید و همین کار را با پست های اینستاگرام خود از طریق ایمیل انجام می دهید.

اینها مشخصات جمعیتی افراد علاقه مند به محتوای اینستاگرام شما است. بنابراین، بر اساس این داده‌ها، وقتی محتوای ایمیل ایجاد می‌کنید، احتمالاً یک کمپین ایمیل برای کسانی از ایالات متحده، یکی برای کسانی در استرالیا، یکی از کسانی که در هند هستند و غیره خواهید داشت.

3. محتوا را به صورت متقابل تبلیغ کنید

می‌توانید در مورد خبرنامه‌های خود استوری اینستاگرام ایجاد کنید و به مشترکین اجازه دهید بازخورد خود را به اشتراک بگذارند. به عنوان مثال، داستان‌های کاردستی را در قالب یک پرسشنامه با استفاده از برچسب نظرسنجی بسازید. مثال زیر را ببینید:

همچنین می‌توانید مکان و جنسیت برتر اکثر فالوورهای اینستاگرام خود را از طریق Instagram Insights بدست آورید. اسکرین شات بالا را بررسی کنید تا ببینید در اینستاگرام چگونه به نظر می رسد.

بازاریابی ایمیلی نیز یکی از ابزارهای بازاریابی قدرتمند است. برای هر 1 دلاری که برای بازاریابی ایمیلی خرج می کنید، می توانید انتظار بازگشت سرمایه 40 دلاری داشته باشید. ایمیل به شما کمک می کند ارزشی را که از کسب و کار شما به دست می آورند به مشتریان یادآوری کنید.

جمع آوری بازخورد نه تنها به شما در تعامل با مخاطبان کمک می کند. همچنین یکی از راه‌های درک بهتر مخاطبان و رفع نیازهای آن‌ها است. این بازخوردی است که می‌توانید برای بهبود استراتژی محتوای خود استفاده کنید، اگر به تولید محتوای وابسته نیز علاقه دارید.

برای اینکه این استراتژی کار کند، به یاد داشته باشید که چیزی ارزشمند و مناسب برای اهداف برند خود ارائه دهید. به یاد داشته باشید که هدف نهایی شما به عنوان یک شرکت، ایجاد فروش است. بنابراین، شما باید افراد مناسب را به کانال های اینستاگرام و ایمیل خود جذب کنید. اینها باید افرادی باشند که تمایل بیشتری به خرید از شما دارند.

مردم دوست دارند اولین کسانی باشند که معاملات و جزئیات آبدار را دریافت می کنند. این را به سود خود استفاده کن.

می‌توانید از اینستاگرام برای جمع‌آوری داده‌هایی که برای بخش‌بندی فهرست ایمیل‌هایتان نیاز دارید، استفاده کنید. فقط در مورد آن فکر کن. افرادی که شما را در اینستاگرام دنبال می کنند به احتمال زیاد همان افرادی هستند که در لیست ایمیل شما مشترک شده اند (تاکید بر “احتمال بیشتر”). بنابراین، می‌توانید از داده‌هایی که می‌توانید در مورد مخاطبان اینستاگرام خود بیاموزید، برای تقسیم‌بندی لیست ایمیل خود نیز استفاده کنید. این یکی از نکات بازاریابی ایمیلی در اینستاگرام است که ارزش اجرای آن را دارد.

همانطور که فهرست خود را افزایش می دهید، باید به طور مرتب آدرس های ایمیل را تأیید کنید تا مطمئن شوید که آدرس های ایمیل درست هستند و فعال هستند. هنگامی که یک لیست ایمیل سالم دارید، می توانید مطمئن باشید که ایمیل های شما به دست گیرندگان مورد نظر می رسد.

2. لیست ایمیل را بر اساس علایق نمایش داده شده در اینستاگرام تقسیم کنید

به عبارت دیگر، انگیزه یا پاداشی را که همه به احتمال زیاد بخواهند ارائه ندهید. اگر دوره های آنلاین می فروشید، برای مثال، یک کتاب الکترونیکی در مورد نکاتی در مورد نحوه ایجاد دوره، انگیزه بهتری نسبت به کارت هدیه آمازون است. با اولی، این احتمال وجود دارد که کسانی که در لیست ایمیل شما مشترک می شوند یا فالوور اینستاگرام شما می شوند، از شما خرید کنند (به هر حال آنها قبلاً به دوره های آنلاین علاقه مند هستند).

5. از استوری ها و نظرسنجی های اینستاگرام برای جمع آوری بازخورد از مشترکین ایمیل استفاده کنید

توجه داشته باشید که هنگام جمع آوری آدرس های ایمیل، باید به مخاطبان خود اطلاع دهید که چرا اطلاعات آنها را می خواهید و از داده های شخصی آنها سوء استفاده نمی شود. در حالت ایده‌آل، شما همچنین باید پیوندی به خط‌مشی رازداری خود در فرم ثبت‌نام داشته باشید تا سرنخ‌ها در مورد به اشتراک گذاشتن ایمیل‌ها و سایر جزئیات خود با شما احساس امنیت کنند.

این یک راه عالی است، نه فقط برای تبلیغ محتوای اینستاگرام، بلکه برای جذب فالوور اینستاگرام نیز.

اینستاگرام دارای ویژگی هایی است که می توانید از آنها برای جمع آوری این بازخورد از مشترکین ایمیل خود استفاده کنید.

همچنین می توانید پیشنهادات ایمیلی را به فالوورهای اینستاگرام خود اعلام کنید. در اینجا یک مثال خوب از Uptown Girl Media است.

منبع
علاوه بر این، می توانید انگیزه ای برای جذب مشترکین بالقوه ارائه دهید. این می تواند یک تخفیف، محصول رایگان و غیره باشد.

با حدود 1.35 میلیارد کاربر در این پلتفرم بصری، مطمئن هستید که مخاطبان بیشتری را جذب خواهید کرد.

دیدگاهتان را بنویسید