آموزش کامل نحوه ساخت اکانت اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر | instaa

آژانس دیجیتال مارکتینگ TallGuy‌با ارائه سبد کاملی از خدمات دیجیتال مارکتینگ و با رویکرد نتیجه‌گرایی با بهترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت آماده ایجاد تحول در کسب‌وکار شماست. CRM مخفف Customer Relation Management (مدیریت ارتباط با مشتری) است. برای بررسی مزایای CRM و انتخاب بهترین نرم افزار CRM با ما همراه باشید. ۴- در فیلد user name نام کاربری اکانت را وارد میکنیم. هر گونه بهره‌گیری از مطالب مجله کاپریلا به معنی پذیرش شرایط استفاده از آن بوده و کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب، تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است. در این بخش باید اطلاعات تاریخ تولدتان را به میلادی وارد کنید.

چگونه اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بسازیم؟

نظر شما تا حداکثر 3 روز کاری تایید و نمایش داده خواهد شد. 17) بعد از نگه داشتن اکانت های شما به نمایش در می آید که می توانید با زدن برروی آنها به اکانت های دیگه خود بروید. 2) حال در اینجا برروی گزینه Settings یا تنظیمات بزنید.

امکان استفاده از تمامی انواع محتوای دیداری در اینستاگرام

به منظور حفظ امنیت اکانت خود، حتما ورود دو مرحله ای اینستاگرام را فعال کنید. حال باید کد تایید دریافت شده را در باکس مربوط به ثبت نام در اینستاگرام وارد کنید. درصورتی که عکس پروفایلتان آماده است و می‌خواهید آن را تنظیم کنید نیز، برای انتخاب عکس پروفایل روی گزینه افزودن عکس بزنید. در این مرحله اگر قصد دارید اکانت جدید بسازید روی Add Account یا افزودن حساب کلیک کنید. چون قرار است با دانستن سن همه کاربرها، آن‌ها را تحلیل کند.

http://amoozesh-agrcs.ir

اکانت های کریتور هم امکانات خوبی از قبیل اطلاعات آماری، مدیریت دایرکت ها و امکان تبلیغ کردن دارند. 7) در اینجا شما می توانید با شماره تلفن همراه ثبت نام کنید. برای مجله خبری اینستا داشتن یک یا چند اکانت اینستاگرام دیگر آموزش زیر را دنبال کنید. به شماره تماسی که در مرحله قبل وارد کردید یک کد تایید ارسال میشود که باید در کادر زیر وارد کنید.

پس از ثبت نام در اینستاگرام می‌توانید وارد اکانت یا پروفایل خود شوید. در این مرحله می‌بایست مشخصات و اطلاعات پروفایل اینستاگرام خود را به روز رسانی کنید. برای انجام این عمل در برنامه اینستاگرام مراحل زیر را طی کنید. وقتی مرحله‌ی نصب اپلیکیشن روی گوشی شما کامل شد، روی آیکون مربوط به آن بزنید تا وارد برنامه شوید. پس از ورود به این برنامه، تصویر زیر به نمایش درمی‌آید.

  • از طریق برنامه بازار هم می‌توانید نسبت به دانلود این برنامه اقدام کنید.
  • 7) در اینجا شما می توانید با شماره تلفن همراه ثبت نام کنید.
  • در این مرحله باید یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید.
  • از این رو اگر شما قصد ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر را دارید، در ادامه این مطلب از بخش تکنولوژی نمناک با آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با کامپیوتر آشنا خواهید شد.
  • ولی برای این‌که در این شهر بزرگ و پرجمعیت به خوبی با خیابان‌ها، کوچه پس کوچه‌ها و قوانین شهر آشنا شوید لازم است که همه چیز را از صفر تا 100 یاد بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید