آموزش جامع ساخت اینستاگرام با شماره تلفن صفر تا صد آموزش اینستاگرام آکادمی همراه گرام | instaa

اگر از آیدی یا یوزرنامی که خود اینستاگرام به صورت پیش فرض انتخاب کرده راضی هستید روی sing up کلیک کنید، اگر هم خوشتون نیامد روی change username کلیک کنید. بسیار خب تقریبا 90 درصد از مراحل ساخت اکانت اینستاگرام رو انجام دادیم حالا در این صفحه باید تاریخ تولد خودمون رو به میلادی وارد کنیم. برای تبدیل تاریخ شمسی به میلادی میتوانید از این ابزار استفاده کنید. پس از اینکه حساب کاربری خودتان را در اینستاگرام ساختید، می‌توانید اطلاعاتتان را ویرایش کنید، برای پروفایلتان عکس انتخاب کنید و درنهایت می‌توانید دوستان و اعضای خانواده خود را دنبال کنید. در این شبکه اجتماعی می‌توانید بهترین لحظه‌‌های زندگی خودتان را با دیگران به اشتراک بگذارید.

تصویر پروفایل

شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را تایپ کرده و Next را بزنید. شماره تماسی که با آن قصد ایجاد اکانت دارید نباید قبلا توسط شخص دیگری در اینستاگرام مجله خبری اینستا استفاده شده باشد. برای ثبت‌نام با شماره موبایل در اینستاگرام به تب تلفن phone و ثبت‌نام با ایمیل در اینستاگرام به تب ایمیل email می‌رویم.

مطالب مشابه

اگر از طریق برنامه مراحل ساخت اکانت اینستاگرام را انجام دهید هیچ محدودیتی برای شما وجود ندارد اما اگر از سایت اینستاگرام اقدام به ساخت حساب کنید فقط با یک ایمیل میتوانید یک اکانت بسازید. بیشتر مردم جهان با گوشی خود در شبکه‌‌های اجتماعی گشت‌وگذار می‌کنند؛ بنابراین طبیعی است که با گوشی بخواهند حساب کاربری در آن شبکه اجتماعی درست کنند. به‌علاوه، ممکن است برای ساخت حساب کاربری اینستاگرام به کامپیوتر دسترسی نداشتید؛ بنابراین باید با گوشی اکانت اینستاگرام خود را بسازید. اگر قصد دارید که با استفاده از ایمیل خود در این شبکه اجتماعی ثبت نام به عمل آورید، باید فیلدهای موجود را پر کنید. آدرس ایمیل، نام کامل شما، نام کاربری برای اکانت اینستاگرام و رمز عبور چهار گزینه‌ای هستند که باید در فیلدهای ارائه شده وارد کنید.

  • شباهت بسیاری بین مراحل ساخت اکانت اینستا از طریق وبسایت و اپلیکیشن وجود دارد .
  • روی نماد جستجو در گوشه پایین سمت راست صفحه ضربه بزنید.
  • دقت داشته باشید که در آموزش ذکر شده نحو ساخت اکانت با کامپیوتر و اندروید و ایفون ذکر شده که پیشنهاد میشود بار دیگری مقاله را مطالعه کنید.
  • ساخت اکانت اینستاگرام با موبایل و کامپیوتر + آموزش تصویری…
اگر تاریخ تولد خود را به میلادی نمیدانید با یک جست و جوی ساده در گوگل با کلید واژه تبدیل تاریخ به میلادی ، می توانید آن را پیدا کنید. بعد از وارد کردن این تاریخ بر روی دکمه next کلیک کنید. حال در صفحه بعد (چه شماره تلفن و چه ایمیل وارد کرده باشید) ، باید یک نام و یک رمز عبور برای حساب کاربری اینستاگرام انتخاب کنید .

http://amoozesh-agrcs.ir

با همین چند کلیک ساده، حساب کاربری اینستاگرام شما ساخته شد. حالا شما می‌توانید اطلاعات مربوط به پروفایل خود را در هر بخش وارد کنید. در این مرحله یک کد تایید برای ایمیل یا شماره تلفنی که در مرحله دوم ثبت کردین ارسال میشه، کد را وارد کنید و سپس روی گزینه next بزنید.

نحوه ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل

دیدگاهتان را بنویسید