آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر دیدوگرام | instaa

اگر قصد دارید که با استفاده از اکانت فیسبوک خود در اینستاگرام ثبت نام کنید، بر روی گزینه آبی رنگ Log in with Facebook کلیک کنید. طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون کسب و کار فعال در اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند. این موضوع نشان می‌دهد که برای ورود به این رسانه باید عجله کرد. این مقاله نوشته شده است تا ما بتوانیم خیلی سریع یاد بگیریم که چگونه اکانت اینستاگرام بسازیم. در کنار افزایش هر روزه کسب و کارها، مشتریان هم روز به روز بیشتر می‌شوند و همین موضوع پتانسیل بی‌نظیری برای رشد و پیشرفت به این شبکه اجتماعی می‌بخشد. در هنگام ایجاد اکانت اینستا با موبایل ممکن است با ارور و خطا های بسیاری مواجه شوید که تقریبا تمامی آنها با زبان انگلیسی هستند.

http://amoozesh-agrcs.irبعد از پر کردن این فرم، حالا روی دکمه sign up کلیک کنید. رمز عبور وارد شده باید شامل 8 کاراکتر ترکیبی از حروف و اعداد و کاراکترهای خاص باشد. آدرس ایمیل وارد شده نباید قبلا توسط اکانت دیگری مورد استفاده قرار گرفته باشد. در این مرحله یک کد تایید به شماره‌ای که وارد کردید ارسال می‌شود که باید آن را در کادر مربوطه وارد کنید. اگر تمایلی به این کار نداشتید می‌توانید بر روی گزینه Skip کلیک کنید تا از این مرحله عبور کنید.

  • اینجا می توانید با کلیک روی edit profile برخی اطلاعات پروفایل خود را تغییر دهید.
  • در این صورت گزینه Creator را لمس کنید؛ و در صورتی که مایل هستید پیج شما کاری یا Business باشد روی گزینه دوم یعنی Business کلیک نمایید.
  • خیر، برای انتخاب نوع اکانت اینستاگرام اول باید اکانت آن را ساخت سپس به بخش تنظیمات آن رفت و از قسمت Account می‌توان نوع اکانت را به سه روش شخصی، تجاری و سازندگان می‌توان مشخص کرد.
اگر افرادی در این لیست هستند که به شما علاقه مند هستند ، فکر بدی نیست که چند نفر را انتخاب کنید. در صفحه بعدی ، می توانید عکس نمایه خود را اضافه کنید. این مجله خبری اینستا به شما کمک می کند تا برای فالورهای خود شناسایی شوید. عکس نمایه می تواند مربوط به شما ، حیوان خانگی مورد علاقه شما یا هرکسی (یا هر چیزی) باشد که می خواهید.

چگونه تم مخفی ویندوز 11 گوگل کروم را فعال کنیم؟

اولین کاری که انجام میدیم، سرچ کردن duckduckgo هست. داک داک گو، یک مرورگر و سرچ انجین Private کاملا رمزنگاری شده و امن هست که استفاده از آن برای ساخت اکانت های اینستاگرام بدون محدودیت در تعداد ضروری است. 9) در این قسمت کدی که به ایمیل یا شماره تلفن شما ارسال می شود را وارد کنید. بعد از باز کردن این نرم افزار اندرویدی بر روی دکمه sign up with email or phone number در گوشی های اندرویدی و یا create new accoun در ایفون کلیک کنید. حالا این صفحه باز میشود در پایین سمت راست گزینه Sign Up یا ثبت نام را لمس کنید و در صفحه جدید میتوانید اکانت دوم و سوم و … اینستاگرام خود را بسازید.

تریلر اساسین کرید میراژ را ببینید + اطلاعات کامل بازی منتشر شد

در واقع حتی می‌توانید بیشتر از یک اکانت داشته باشید و به‌طور جداگانه هرکدام را مدیریت کنید. در صورتی که تصویر پروفایل را انتخاب کنید، آن تصویر را به عنوان اولین پست اینستاگرامی شما در صفحه تان قرار می دهد یا به عبارتی عکس را پست می کند. که شما می توانید با غیرفعال کردن also share this photo as a post گزینه از این کار جلوگیری کنید.

دیلیت اکانت اینستاگرام به صورت تصویری و کامل + قدم به قدم

دیدگاهتان را بنویسید