آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در موبایل و کامپیوتر دیدوگرام | instaa

کار تمام است و ثبت نام شما انجام شد، در انتهای ثبت نام نیز دقیقا مشابه مراحل ثبت نام در گوشی، اینستاگرام لیستی از پیج‌های معروف و پرطرفدار اینستاگرام را برای دنبال کردن به شما پیشنهاد می‌کند. با کلیک بر روی تصویر پروفایل بالای صفحه نیز می‌توانید وارد بخش Profile یا حساب کاربری خود شوید. اگر تا پیش از این از اینستاگرام استفاده نکرده‌اید و هم اکنون قصد داریم که در آن ثبت نام به عمل آورید اما نمی‌دانید که این امر چگونه انجام می‌شود، نگران نباشید. ما در این مقاله نحوه ثبت نام و ساخت اکانت اینستاگرام و شروع استفاده از آن را به شما عزیزان آموزش می‌دهیم. ساخت اکانت اینستاگرام از طریق کامپیوتر حتی راحت‌تر از نسخه موبایل است.

سپس وارد صفحه ای دوقسمتی می شوید که با گزینه های Phone و Email مواجه خواهید شد. پس از ورود به اپ اینستاگرام، گزینه Sign up را انتخاب کنید. فهرست مطالب برای دسترسی آسان فروشنده حرفه ای در اینستاگرام فروشندگی سخت ترین کار دنیاست.

آموزش ساخت حساب جدید در بادو و استفاده از برنامه

اگر مثل اکثر مردم دنیا، می‌خواهید عضو شبکه اجتماعی اینستاگرام شوید، باید با روند ثبت‌نام در این شبکه اجتماعی محبوب آشنا باشید. در ادامه به آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در کامپیوتر و آموزش ساخت اکانت اینستاگرام با ایمیل اشاره خواهیم کرد. حتی به شما می‌گوییم که آموزش ساخت اکانت اینستاگرام در اندروید چگونه است. کمتر کسی پیدا می شود که این روز ها گوشی هوشمند اندروید و یا ios در اختیار نداشته باشد.

http://amoozesh-agrcs.irاما در مقاله آموزش ساخت اکانت فقط آموزش ساخت اکانت شخصی قرار داده شده بود. اگر نحوه ساخت یکی هست و یا نکته خاصی دارد به نظرم باید توی این مقاله اشاره‌ای می‌شد. سومین گزینه هم برای کسانی است که هیچ حساب کاربری در اینستاگرام ندارند و تازه می‎‌خواهند یک حساب ایجاد کنند. در این آموزش ما به این گزینه احتیاج داریم و به همین خاطر روی «Sign Up» کلیک می‌کنیم. در صورتی که یک برند شخصی هستید مثل یک بازیگر یا یک اینفلوئنسر، می توانید حساب کاربری خود را از حالت شخصی و عادی به کریتور تغییر دهید. در این صورت گزینه Creator را لمس کنید؛ و در صورتی که مایل هستید پیج شما کاری یا Business باشد روی گزینه دوم یعنی Business کلیک نمایید.

  • نحوۀ نوشتن اینستاگرام در جستجوی گوگل پلیحالا گزینۀ جستجو را بزنید تا با صفحۀ زیر روبرو شوید.
  • به طور کلی فرآیند ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن اینستاگرام به هیچ وجه پیچیده نبوده و به سادگی قابل انجام است.
  • بعد از پشت سر گذاشتن مراحل بالا اکانت شما ساخته می‌شود، پیغامی به شما نمایش داده می‌شود که از شما می‌خواهد نام کاربری خود را تایید کرده و وارد برنامه شوید.
  • و نحوه کار با اینستاگرام را هم در موبایل هم سایت اینستا به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش بدیم.
پس از نصب اپلیکیشن و اجرای آن، گزینه Sign Up‌ را انتخاب کنید. در این مرحله باید یک یوزرنیم یا نام کاربری منحصر به فرد برای خود انتخاب کنید. این گزینه یعنی این‌که علاقه‌ای ندارید مخاطب‌هایتان در اینستاگرام به شما معرفی شوند. مجله خبری اینستا ابتدا اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود کنید و سپس آن را اجرا کنید. در این مرحله باید یک نام کاربری برای خودتان انتخاب کنید. اگر نام کاربری که انتخاب می‌کنید تکراری نباشد به راحتی این مرحله را هم پشت سر خواهید گذاشت.

چگونه اکانت اینستاگرام با شماره تلفن بسازیم؟

دیدگاهتان را بنویسید