آموزش ساخت اکانت های اینستاگرام نامحدود + ساخت اکانت فیک اینستاگرام ویرگول | instaa

راهنمای کامل رفع بلاک اینستاگرام + ترفندهای جلوگیری از بلاک شدن… مخفی کردن اپلیکیشن های آیفون ؛ چگونه برنامه ها را پنهان … آموزش استفاده از واتساپ فیلتر دار در گوشی های اندروید … 8) و در این قسمت هم می توانید با ایمیل خود ثبت نام کنید.

نحوۀ نوشتن اینستاگرام در جستجوی گوگل پلیحالا گزینۀ جستجو را بزنید تا با صفحۀ زیر روبرو شوید. سن شما باید حداقل 13 سال باشد، ولی برای مشاهده و فعال شدن تمامی بخش ها اینستاگرام باید حداقل 18 سال سن شما باشد. ما در این آموزش از روش سوم یعنی انتخاب عکس از گالری استفاده میکنیم. استفاده از مطالب اختصاصی سایت نمناک در سایر رسانه ها فقط با کسب مجوز امکان پذیر است. در صورت دلخواه می توانید عکسی را با عنوان عکس پروفایل خود آپلود کنید.

اشتراک گذاری سریع پیام‌ها قابلیت جدید تلگرام

تلفن همراه هوشمند تقریبا به عضوی از زندگی افراد تبدیل شده است. پس در ابتدا به ساخت حساب کاربری اینستاگرام در گوشی می پردازیم. برای این موضوع در ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی و یا سایت های معتبر دانلود و نصب کنید. ساخت حساب کاربری اینستاگرام یکی از چالش های کاربران است.

جدیدترین مطالب بلاگ

روش های ساخت اکانت اینستاگرام بسیار متنوع هستند؛ شما می توانید به‌راحتی با موبایل در دستتان این کار را انجام دهید و یا با استفاده از کامپیوتر شخصی اکانت اینستاگرام بسازید. شاید بخواهید چندین اکانت جدا برای مقاصد شخصی و کاری خود داشته باشید. یا شاید اکانت اینستاگرام خود را به دلایل مختلفی از دست بدهید و موفق نشوید آن را برگردانید و مجبور شوید یک اکانت جدید باز کنید.

  • برخلاف روش آموزش ثبت نام در اینستاگرام با گوشی، اینبار می‌خواهیم با ایمیل و بدون شماره، یک حساب اینستاگرام جدید برای خودمان ایجاد کنیم.
  • در این آموزش ما ساخت اکانت جدید را تنها از طریق شماره ادامه می‌دهیم.
  • طبق گزارش‌ها حدود 25 میلیون کسب و کار فعال در اینستاگرام وجود دارد و هر کدام از کاربران این شبکه اجتماعی دست کم یک حساب کسب و کار را دنبال می‌کنند.
  • چراکه در حقیقت برنامه اینستاگرام که در دستگاه موبایل یا تبلت شما نصب هست، به نسخه وب اینستاگرام که بوسیله داک داک گو باز میکنیم، توانایی دسترسی و لیمیت کردن ما را ندارد.

١- برای ثبت نام در سایت اینستاگرام ابتدا وارد سایت اینستاگرام به آدرس می شویم. و نحوه کار با اینستاگرام را هم در موبایل هم سایت اینستا به صورت کامل برای شما عزیزان آموزش بدیم. کدی که اینستاگرام برای مجله خبری اینستا آدرس ایمیل می‌فرستدکد را وارد کنیدهمانطور که می‌بینید، کدی که در کادر وارد کردیم را از روی ایمیل خود برداشتیم. حالا دیگر می‌توانید منتظر دانلود و نصب شدن برنامۀ اینستاگرام برروی موبایل‌تان باشید.

http://amoozesh-agrcs.ir

دیدگاهتان را بنویسید