Inside This Tech Moonshot مجهز به هوش مصنوعی

Inside This Tech Moonshot مجهز به هوش مصنوعی

در این مجموعه در حال انجام، ما توصیه‌ها، نکات و بینش‌های کارآفرینان واقعی را به اشتراک می‌گذاریم که روزانه در حال انجام نبردهای تجاری هستند. (پاسخ ها برای وضوح ویرایش و فشرده شده اند.)

لطفا آسانسور را برای کسب و کار خود به ما بدهید.
من براندون ساوالیچ، رئیس و مدیر عامل Starkey، یکی از بزرگترین شرکت های فناوری شنوایی در جهان و تنها شرکت مستقر در ایالات متحده هستم. ما فناوری‌های شنوایی نوآورانه‌ای طراحی می‌کنیم که زندگی مردم را بسیار فراتر از شنیدن بهتر بهبود می‌بخشد. سمعک‌های ما نه تنها بهترین کیفیت صدای موجود در بازار را دارند، بلکه از فناوری هوش مصنوعی نیز برای تقلید از روشی که مغز شما به طور خودکار با هر موقعیت گوش دادن تنظیم می‌شود، استفاده می‌کنند. به علاوه، آنها بسیاری از ویژگی های اضافی مانند ردیابی گام، تشخیص سقوط، ارزیابی تعادل – حتی ترجمه زبان را ارائه می دهند!

از یک لحظه مهم در مسیر حرکت شرکت برایمان بگویید.
هفت سال پیش، من شروع به نگاه متفاوت به شرکت کردم. به نظر می رسید هر شرکت فناوری شنوایی بر روی پیشرفت های تدریجی متمرکز شده است. اما من به فناوری نوظهور جهانی نگاه کردم و می دانستم که می توانیم بهتر عمل کنیم. من گزینه های زیادی برای دستگاه های چند منظوره دیدم. به تمام کارهایی که آیفون شما می تواند انجام دهد، فراتر از برقراری تماس تلفنی فکر کنید. کاری که اپل برای گوشی ها انجام داد، من می خواستم استارکی برای سمعک انجام دهد. گوش شما مسیری است که به مغز شما می رسد – چرا کسی سمعک را به فناوری مورد نیاز تبدیل نکرده است؟ مصمم بودم که گوش را به مچ دست جدید تبدیل کنم. فرصتی دیدم که بازار را به هم بزنم و بروم سراغ مهتاب. ما اولین کسی بودیم که فرآیند ادغام هوش مصنوعی را با سمعک آغاز کردیم – سال ها قبل از هر کس دیگری. اکنون، هفت سال بعد، جدیدترین محصول ما، Edge AI، محصول شاخص این صنعت است.

مطالب مرتبط: او از جدایی خود برای راه اندازی کسب و کار خود در 90 روز استفاده کرد. اکنون محصولات او در 40 فروشگاه در سراسر جهان به فروش می رسد.

چه توصیه ای به کارآفرینان و رهبران کسب و کار می کنید که به دنبال تأمین مالی هستند؟
اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که دیدگاه شما را درک می کنند و به آن اعتقاد دارند. ما یک شرکت خصوصی هستیم که به ما امکان می دهد به جای سهامداران، روی مشتری و بیمار تمرکز کنیم. بنابراین من نمی توانم به طور خاص در مورد جستجوی بودجه صحبت کنم، اما می توانم درباره داشتن یک ایده مهتابی بیرون از جعبه و اهمیت وجود افرادی در اطرافم که به آن اعتقاد دارند صحبت کنم. بنابراین فقط به دنبال سرمایه گذارانی با کیف پول های بزرگ نباشید. به دنبال افرادی باشید که به شما ایمان دارند کارآفرینان زمانی به موفقیت می رسند که تیمی هماهنگ و با استعداد داشته باشند.

کلمه “کارآفرین” برای شما چه معنایی دارد؟
من معتقدم کارآفرین کسی است که به مسائل متفاوت نگاه می کند. و این می تواند هر کسی در هر کجای یک سازمان باشد – نه فقط رهبری. طرز فکر کارآفرینی نوعی نوآوری است. من اغلب به تیم هایم می گویم که از وضعیت موجود راضی نباشند. شما نمی توانید کاری فوق العاده انجام دهید، اگر آن را به همان روشی که همیشه انجام می دادند انجام دهید. از این شانس استفاده کن بیرون از جعبه به آنچه انجام شده است و چگونه می توان آن را بهتر انجام داد نگاه کنید. یک کارآفرین هرگز از خود راضی نیست. آنها همیشه قدم‌هایی جلوتر از بقیه فکر می‌کنند. من همیشه دوست دارم استارکی حداقل پنج سال جلوتر باشد. این چیزی است که من را هیجان زده می کند!

رهبر کسب و کار بودن برای شما چه معنایی دارد و چگونه از پلتفرم خود برای تأثیرگذاری بر دیگران استفاده می کنید؟

مهمترین چیز برای هر رهبر تجاری الهام بخشیدن و حمایت از تیم خود است. هنگامی که دید شما روشن شد، باید از جلو رهبری کنید و الگو قرار دهید. من نمی توانم از کسی بخواهم کاری را انجام دهد، اگر خودم آن را انجام نداده باشم. مهم است که رفتاری را که می‌خواهید در تیم‌های خود ببینید، نشان دهید. همچنین باید پذیرای بازخورد و تغییر باشید. من بسیاری از رهبران کسب و کار را در رسانه های اجتماعی دنبال می کنم که الهام بخش من هستند و آرزو دارم شبیه آنها باشم. وقتی مردم مشاوره و حکمت رهبری را به اشتراک می‌گذارند، به من کمک می‌کند که به طور مداوم نحوه ظاهرم را برای تیمم و رهبری که می‌خواهم باشم، دوباره ارزیابی کنم. استارکی بیش از 5000 کارمند جهانی دارد و آن طور که من می بینم، برای آنها کار می کنم، نه برعکس. من می‌خواهم بهترین رهبر ممکن باشم و به آنها الهام بخشم تا از طریق مثالی که من گذاشتم رهبری کنند.

چه چیزی بسیاری از رهبران مشتاق کسب و کار فکر می کنند به آن نیاز دارند که واقعاً به آن نیاز ندارند؟
اغلب رهبران کسب و کار به اشتباه فکر می کنند که باید باهوش ترین فرد در هر اتاق باشند. آنها نمی کنند! من به رهبری بیشتر به عنوان رهبر ارکستر فکر می کنم. من به تصویر بزرگ‌تر سازمان نگاه می‌کنم تا مطمئن شوم که رهبری مناسب در هر بخش از شرکت داریم. مطمئناً امیدوارم که مدیر ارشد فناوری ما بیشتر از من در مورد فناوری اطلاعات داشته باشد و مدیر عملیات ما زنجیره تأمین را بهتر از من درک کند. اگر می‌خواهید باهوش‌تر از تیم‌هایتان باشید، این کار را اشتباه انجام می‌دهید. اشکالی ندارد که بگویید «نمی‌دانم» و از تیم رهبری خود مشورت بخواهید. شما آنها را به دلیلی انتخاب کردید! وظیفه شما این است که افراد مناسب را در مکان های مناسب قرار دهید و سپس از سر راه آنها خارج شوید!

مطالب مرتبط: زمانی که به عنوان پناهنده به ایالات متحده مهاجرت کرد، ۷۵ دلار داشت. سپس او یک تجارت راه اندازی کرد – و آن را به 1.2 میلیارد دلار رساند.

آیا نقل قول یا گفته خاصی وجود دارد که از آن به عنوان انگیزه شخصی استفاده می کنید؟
من همیشه این ضرب المثل را دوست داشتم که “خواب را به خاطر رقابت از دست نده. کاری کن که آنها از سر تو بخوابند.” من فکر می کنم رقابت عالی است، به خصوص در صنعت ما. هرچه رقابت بهتر باشد، فناوری بهتر می شود و به افراد بیشتری کمک می شود. اما من نگران این نیستم که رقابت روی چه چیزی کار می کند، زیرا می دانم استارکی روی چه چیزی کار می کند. علم خیلی سریع حرکت می کند و ما آرزو داریم چندین قدم جلوتر از آن باشیم. این الهام بخش من است که بدانم برای بهترین بودن، فقط باید به پیشی گرفتن از خودمان ادامه دهیم و در این راه متعهد به برتری باشیم. تمرکز شما باید روی نگاه کردن به اینکه چه چیزی موثر بوده و چه چیزی موثر نیست، درس گرفتن از شکست‌ها و بهبود بهترین تلاش‌ها باشد. اگر مدام خود را به چالش بکشید تا بهتر از دفعه قبل انجام دهید، برای موفقیت آماده شده اید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/inside-this-tech-ceos-ai-powered-moonshot/483808

دیدگاهتان را بنویسید