Inside My Stay در یک ویلای شبانه 22 کالون دلاری: برترین درس های کسب و کار

Inside My Stay در یک ویلای شبانه 22 کالون دلاری: برترین درس های کسب و کار

هنگامی که پیچ نهایی جاده را دور می زنید و ویلا آولانا را می بینید، یک اقامتگاه 10 خوابه که در شبه جزیره پاپاگایو کاستاریکا واقع شده است، به نظر می رسد خانه در حال رشد از خود مناظر شمال اقیانوس آرام Guanacaste است. این ملک که توسط معماران Sarco طراحی شده است، در یک محله دردار در داخل یک جامعه دردار قرار دارد و دارای بیش از 33000 فوت مربع فضای نشیمن داخلی-خارجی و سه هکتار ساحل با ماسه سیاه است. همچنین دارای یک قایق بادبانی 42 فوتی و کارکنان 20 نفره است.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana

همانطور که می توان انتظار داشت، ملک همه جانبه و خرید کامل، که به طور رسمی در آگوست 2023 به روی مهمانان افتتاح شد، دارای برچسب قیمت ممتاز و وابسته به فصل است. نرخ های شبانه با شرط پنج شب اقامت از اول می تا 18 نوامبر 22000 دلار و از 19 نوامبر تا 30 آوریل 32000 دلار است، به استثنای “فصل جشن”. دوره دوم از 20 نوامبر تا 27 نوامبر و سپس 20 دسامبر تا 4 ژانویه را در بر می گیرد و با حداقل اقامت 7 شب، شبی 40000 دلار هزینه دارد.

مطالب مرتبط: من به مدت 22 روز با یک کروز هوایی لوکس 75000 دلاری رفتم. در اینجا نگاهی به تجربه سفری بی‌نظیر بر خلاف تجربه‌هایی که قبلا داشته‌ام آورده‌ایم.

مدیر کل توماس فریتاگ می گوید که برای چندین نسل از یک خانواده معمول است که در ویلا آولانا با هم بمانند. کارآفرین. گروهی از دوستان نیز اقامت گزیده اند. ویلا حتی میزبان عروسی نیز بوده است.

به طور طبیعی، افرادی که بیش از 100000 دلار برای تعطیلات خرج می کنند ممکن است انتظارات بالایی داشته باشند، از جمله تمایل به مجموعه ای از امکانات و فعالیت های مناسب برای همه سنین، علایق و توانایی ها.

ویلا Avellana آن را ارائه می دهد، و سپس مقداری: وعده های غذایی در سطح جهانی که توسط یک سرآشپز خصوصی درست شده است. خدمات اسپا و کلاس‌های یوگا در خانه درختی. شنا و ماهیگیری نیزه ای در خلیج گرم و آرام پریتا؛ گلف، تورهای طبیعت گردی، زیپلینینگ و دوچرخه سواری در کوهستان در سراسر شبه جزیره. و پروژه های خدماتی از طریق مشارکت با سازمان های غیرانتفاعی محلی – فقط به نام چند.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. خلوت خانه درختی

نزدیکی ویلا به استراحتگاه چهار فصل، ریزورت انداز و کلاب هاوس در ساحل پریتا نیز جذاب است، زیرا مهمانان می توانند از گذرنامه های روزانه استفاده کنند که امکان دسترسی به رستوران ها، امکانات و خدمات اضافی را فراهم می کند.

مطالب مرتبط: به تعطیلات خانوادگی می روید؟ این مقصد محبوب ایالات متحده گران ترین مقصد در جهان است.

من و شوهرم این فرصت را داشتیم که ویلا آولانا را به عنوان بخشی از یک گروه کوچک مطبوعاتی در ماه نوامبر تجربه کنیم. قرار بود سه شب آنجا باشیم، اما یک طوفان استوایی غیرمعمول فصلی و بسته شدن فرودگاه متعاقبا، مدت اقامت ما را دو برابر کرد (هشدار اسپویلر: جای بدی برای گیر افتادن نبود).

اگرچه باران شدید ما را از لذت بردن از برخی از فعالیت‌های وابسته به آب‌وهوا در دستور کار، مانند درس موج‌سواری و قایق‌سواری، باز داشت، اما همچنان اوقات فوق‌العاده‌ای را سپری کردیم، که گواهی بر امکانات رفاهی گسترده و کارکنان باورنکردنی ویلا آولانا است.

اعتبار تصویر: آماندا برین. نمایی از ساحل ویلا آولانا.

هر کسب و کاری که تلاش می کند از انتظارات مشتری فراتر رود، می تواند از رویکرد ویلا آولانا چیزهای زیادی بیاموزد.

مطالب مرتبط: 5 راز خدمات مشتری که زندگی را تغییر می دهد که می توانید از هتل های پنج ستاره یاد بگیرید

برای نگاهی درونی به ملک و اینکه تیم آن چگونه تلاش بیشتری می کند تا مهمانان احساس کنند در خانه خود هستند و هر چیزی ممکن است را دوست دارند، بخوانید.

درس کسب و کار شماره 1: در جزئیات کوتاهی نکنید – سعی کنید شگفت زده و لذت ببرید

به محض ورود به ویلا Avellana، مهمانان با نام پذیرایی می شوند، یک حوله دستی ارائه می کنند و با رایحه لطیف اما آرام اسانس doTERRA که از سالن ها و اتاق خواب ها پخش می شود، ملاقات می کنند.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. اتاق کینگ با منظره اقیانوس با حمام اختصاصی و بالکن خصوصی.

من و شوهرم در یکی از اتاق های کینگ با منظره اقیانوس اقامت داشتیم. مانند تمام اتاق های ویلا، اتاق ما دارای حمام اختصاصی و بالکن خصوصی است. این خانه که حداکثر 18 بزرگسال و پنج کودک را در خود جای می دهد، دارای سه اتاق پادشاه با دید اقیانوس، دو اتاق ملکه دو نفره با دید اقیانوس، چهار اتاق پادشاه با نمای باغ و یک اتاق دو طبقه با دید اقیانوس برای کودکان است. ویلا Avellana خدمات خانه داری روزانه و خدمات خشکشویی را برای مهمانان فراهم می کند.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. اتاق کینگ با منظره اقیانوس با حمام اختصاصی و بالکن خصوصی.

عصرها، پس از یک روز فعالیت یا استراحت در کنار استخر با مارگاریتای تند مزکال، مهمانان به یک مکان آرامش‌بخش برمی‌گردند. برخی از ما شامل یک کیت بخور کامل با مریم گلی، پالو سانتو، سنگ سلنیت و یک فندک حکاکی شده توسط پرندگان بود. گل طلایی شفابخش آتشفشان Rincón de la Vieja برای ماسک صورت. و مجموعه ای از دمنوش های چای.

یادگیری نام مهمانان قبل از پا گذاشتن در ملک و گذاشتن امکانات رفاهی در اتاق‌هایشان هر شب ممکن است جزییات جزئی به نظر برسد، اما تأثیر عمده‌ای دارد: مجموعه‌ای از لحظات شگفت‌انگیز و لذت‌بخش که می‌تواند به معنای تفاوت بین تجربه ای عالی و فراموش نشدنی

مطالب مرتبط: خوشحال کردن مشتریان، سس مخفی مدیریت موفق است

همه کسب و کارها بهتر است به یاد داشته باشند که چیزهای کوچک اهمیت زیادی دارند. عوامل شگفت‌انگیز و لذت‌بخش نیازی به هزینه زیادی ندارند از زمان یا پول، اما حتی حداقل سرمایه گذاری در آنها اغلب در پیک بازمی گردد.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. اتاق کینگ با منظره اقیانوس با حمام اختصاصی و بالکن خصوصی.

درس کسب و کار شماره 2: بسیار آماده – اما انعطاف پذیر باشید

در ویلا آولانا، به لطف پرسشنامه مفصلی که میهمانان قبل از ورود پر می کنند، وعده های غذایی مطابق با محدودیت ها و ترجیحات غذایی همه است.

قهوه کاستاریکا در یک قهوه‌ساز سنتی به نام واندولا تهیه می‌شد و هر روز صبح آب میوه‌های تازه، شیرینی‌ها، نان تست و میوه‌ها در آشپزخانه موجود بود. میشل برنز، سرآشپز صبحانه، غذاهای ویژه روزانه مانند چیلاکی یا نان تست فرانسوی نیز ارائه می دهد. خلاقیت های سرآشپز دیوید مویا برای ناهار و شام، کلاسیک های جهانی با پیچ و تاب های خلاقانه و مواد اولیه محلی تازه را به نمایش می گذاشت.

مطالب مرتبط: سرآشپز خصوصی او ممکن است ده ها هزار درآمد داشته باشد و “جذاب کننده به نظر برسد” – اما برای افراد ضعیف نیست. در اینجا نگاهی به درون است.

در طول اقامت ما در ویلا، “همه چیز سر وقت شماست”. وعده‌های غذایی ایده‌بندی شده و در برنامه گنجانده شده بود، اما کارکنان خوشحال بودند که صبحانه را به اتاق‌هایی که زودتر از خواب بیدار نمی‌شدند تحویل می‌دادند و با گروه ما مشورت می‌کردند تا تأیید کنیم که چه زمانی یک صندلی ناهار یا شام در بقیه برنامه‌های روز منطقی است.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. شام در بیرون سرو می شود.

توانایی برنامه ریزی دقیق اما محوری با قصد نیز زمانی که طوفان تعدادی از فعالیت های برنامه ریزی شده ما را محدود کرد کاملاً به نمایش درآمد.

در حالی که موج سواری و قایق سواری از دستور کار خارج شد، سرجیو جائن، نگهبان ارشد، به سازماندهی چند فعالیت خودجوش در محل زندگی کمک کرد، که هنوز هم عمدی و معنادار به نظر می رسید. ما از ارائه استاد شکلات، هنریک بودهولت، که در مورد کشاورزی کاکائو صحبت کرد و به ما کمک کرد تا شکلات‌های خودمان را بسازیم، لذت بردیم. ما همچنین از مدیر Creciendo Juntos، Elsa Bonilla، شنیدیم که اطلاعات بیشتری در مورد سازمان غیرانتفاعی که از مدارس ابتدایی و دبیرستان در جوامع اطراف شبه جزیره پاپاگایو پشتیبانی می کند به اشتراک گذاشت.

مطالب مرتبط: 3 چیزی که هتل های لوکس می توانند در مورد خدمات استثنایی به مشتریان بیاموزند

مشاغل، توجه داشته باشید: شرایط پیش بینی نشده فرصتی است برای مهارت های آماده سازی خود را به نمایش بگذاریدو ثابت کنید که هیچ چیز شما را از ارائه یک تجربه پنج ستاره به مشتریان باز نمی دارد.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. منطقه نشیمن، شامل فضای داخلی ناهار خوری و آشپزخانه.

درس کسب و کار شماره 3: افراد بزرگ با استعداد در ایجاد رابطه را استخدام کنید

بار، استخر و ناهار خوری و نشیمن در فضای باز ویلا آولانا واحه دیگری را در این ملک ایجاد کرده است. علیرغم طوفان، دماهای ملایم در دهه 70 به ما این امکان را داد که از فضای سرپوشیده در فضای باز برای بیشتر بازدیدهایمان لذت ببریم – و در یک شرکت خوب.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. بار، استخر و ناهار خوری و قسمت های نشیمن در فضای باز.

من و شوهرم از گپ زدن با مدیر غذا و نوشیدنی خوزه مورلیو در مورد آن لذت بردیم کوکتل Miami Vice و تیم فوتبال کاستاریکا بارمن تاتیانا خوارز سخاوتمندانه شوهرم را در پشت بار دعوت کرد تا به او یاد دهد که چگونه دایکیری خود را با رام کهنه و گوارو ترش درست کند. از آنت آلوارز، من در مورد قهوه کاستاریکا و فرآیند تهیه آن در واندولا یاد گرفتم – او حتی به اندازه کافی مهربان بود که به ما دانه هایی داد تا به خانه ببریم.

Freitag یک میزبان عالی با مهارت در ایجاد رابطه و ایجاد اعتماد است. او مهارتی دارد که باعث می‌شود مردم احساس کنند همه جزئیات در نظر گرفته شده‌اند، حتی زمانی که چالش‌های غیرمنتظره‌ای پیش می‌آیند، و با طوفان، تعداد زیادی از آنها وجود داشت. فریتاگ از نشان دادن ما در اطراف شبه جزیره پاپاگایو در آب و هوای نه چندان ایده آل گرفته تا کمک به ما در مسیریابی گزینه های پرواز و هتل در میان لغوهای متعدد، همیشه آماده بود تا از هر موقعیتی بهترین استفاده را ببرد.

مطالب مرتبط: از این 5 هک برای ایجاد ارتباط فوری با مشتریان خود استفاده کنید

اینها تنها چند نمونه از نمونه های فراوانی هستند که نشان می دهد چگونه کارکنان ویلا آولانا یک مهمان واقعاً نادر را ایجاد می کنند.

کسب‌وکارها هرگز نباید اهمیت تشکیل تیمی با استعداد برای برقراری ارتباط و ایجاد روابط را فراموش کنند. افراد مناسب را استخدام کنید، و به مشتریان خود تجربه ای می دهید که در جای دیگر نمی توانند پیدا کنند.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. استخر و جکوزی.

درس کسب و کار شماره 4: به چیزهایی که گفته نمی شود گوش دهید – سپس فراتر از آن بروید

ویلا Avellana در تلاش است تا تجربه تعطیلات یک عمر را ارائه دهد. این یک هدف متعالی است که نه تنها به آمادگی استثنایی، انعطاف پذیری، توجه به جزئیات و ارتباطی که در بالا ذکر شد نیاز دارد، بلکه به توانایی شنیدن واقعی آنچه مردم می خواهند و سپس اجرای بی عیب و نقص نیاز دارد.

برآورده کردن انتظارات، حتی انتظارات بسیار زیاد، زمانی که مردم بدانند چه می خواهند و در بیان شفاهی آن تردیدی ندارند، می تواند نسبتاً ساده باشد. البته، حتی اگر کسی در مورد خواسته های خود شفاف باشد، اگر فرد انتظار برآورده شدن آنها را داشته باشد، فراتر از انتظارات دشوار است.

مطالب مرتبط: با این 3 استراتژی خدمات مشتری به مشتریان خود قدرت دهید و از انتظارات خود فراتر بروید

فریتاگ می‌گوید که بخشی از کار این است که به آنچه مردم می‌خواهند گوش دهیم، اما لزوماً آن را مستقیماً درخواست نکنیم. به عنوان مثال، اگر یک مهمان به طور اتفاقی به دیگری اشاره کند که دیدن یک نهنگ چقدر جالب است، این فرصتی است که جادو را به وقوع بپیوندد – آنها را در قایق بیرون بیاورید و یک نهنگ را ببینید.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. اتاق رسانه

در طول اقامت ما، وقتی یکی از اعضای گروه گفت که چقدر راحت است که تعدادی از شیرینی‌های شکلاتی خانگی را که در آشپزخانه طبقه پایین نزدیک به اتاق خواب طبقه بالا بود، داشته باشیم، یک بشقاب از آن کوکی‌ها روی میز در اتاق رسانه ظاهر شد. بعدها که مردم به تماشا ابراز علاقه کردند شاگرد، نسخه ای از فیلم در اتاق رسانه قرار گرفت.

درس در اینجا یک درس ساده اما انتقادی است: کسب‌وکارهایی که آنقدر به مشتریان خود گوش می‌دهند که ناگفته‌ها را می‌شنوند، می‌توانند حتی از بالاترین انتظارات نیز فراتر روند..

مطالب مرتبط: بله، ثروتمندان متفاوت هستند – در اینجا 5 راز خدمات مشتری وجود دارد که در حین کار با مشتریان ثروتمند یاد گرفتم

فرودگاه لیبریا هنوز بسته بود که باران تمام شد، بنابراین گروه ما به سمت سن خوزه حرکت کردیم، جایی که ما شب را قبل از گرفتن پرواز صبح روز بعد گذراندیم.

اعتبار تصویر: با حسن نیت از Villa Avellana. نمای بیرونی از ساحل.

خداحافظی با ویلا آولانا سخت بود، نه تنها به این دلیل که ملک عالی است، بلکه به این دلیل که کارکنان آن فضای دلنشینی را ایجاد کردند: این مکانی است که مهمانان می توانند اعتماد کنند که به همه چیز رسیدگی شده است – و به اندازه کافی استراحت کنند تا تعطیلات خود را داشته باشند. برای همیشه به یاد خواهم داشت

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/living/inside-my-stay-at-a-22k-a-night-villa-top-business-lessons/485256

دیدگاهتان را بنویسید