7 ایده حلقه های اینستاگرام برای ارتباط بهتر با مخاطبان خود

برای حلقه‌های اینستاگرام، یک کلاینت خاص را انتخاب کنید که می‌خواهید برجسته کنید و داستان تحولی که این مشتری پس از کار با شما ایجاد کرده است را بگویید. حتماً حساب اینستاگرام آنها را نیز تگ کنید تا بینندگان بتوانند آنها را بررسی کنند. به علاوه، آنها تمایل بیشتری به اشتراک گذاری آن با مخاطبان خود خواهند داشت. این نوع اثبات اجتماعی برای افزایش فروش ایده آل است.

مطالب مرتبط: 6 نکته در مورد نحوه استفاده از حلقه های اینستاگرام برای رشد برند خود

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/science-technology/7-instagram-reels-ideas-to-better-connect-with-your-audience/395539

نکته کلیدی برای به دست آوردن آن نتایج مطلوب این است که بدانید چگونه از Reels به عنوان بخشی از استراتژی محتوای کلی برند خود استفاده کنید. با این حال، گاهی اوقات تلاش برای ایجاد ایده برای شکل دیگری از محتوا می تواند چالش برانگیز باشد. برای کمک به شروع، در اینجا چند ایده برای حلقه های اینستاگرام وجود دارد که می توانید آنها را امتحان کنید که به شما کمک می کند با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.

1. نام تجاری خود را معرفی کنید

از آنجایی که حلقه‌های اینستاگرام روشی قدرتمند برای قرار گرفتن در مقابل مخاطبان کاملاً جدید است، ایجاد ویدیوهایی که برند شما را به آن افراد معرفی می‌کند هوشمندانه است. بگذارید بدانند شما کی هستید و برند شما چیست. پیشنهادات خود را ذکر کنید و از نظر محتوا چه انتظاراتی از شما دارند تا بخواهند حساب شما را دنبال کنند. این فرصت عالی برای بیان داستان برند خود را در نظر بگیرید. از آنجایی که قرقره ها در این زمان فقط می توانند یک دقیقه طول بکشند، باید آن را کوتاه و شیرین نگه دارید، اما با خیال راحت اطلاعات بیشتری را در عنوان خود اضافه کنید.

اگر روی چیز جدیدی کار می کنید، مانند یک محصول یا خدمات، هوشمندانه است که مردم را از قبل در مورد آن هیجان زده کنید. انجام این کار می تواند به فروش بیشتر پس از راه اندازی آن کمک کند. در حالی که هنوز در مراحل اولیه اجرای پروژه خود هستید، با به اشتراک گذاری قطعات مورد علاقه خود را افزایش دهید. اگر یک دوره است، آنها را از طریق برنامه درسی راهنمایی کنید. برای خدمات، به آن‌ها اطلاع دهید که به کدام نقاط دردناک می‌پردازد و تحولی را که می‌توانند انتظار دریافت کنند. وقتی سبد خرید باز شد، مشتاق خرید خواهند بود.

5. یک نکته یا آموزش سریع را به اشتراک بگذارید

آیا همیشه از شما سوالات مشابهی توسط فالوورهایتان پرسیده می شود؟ یک سری Reels ایجاد کنید که در آن به سوالاتی که اغلب از شما پرسیده می شود پاسخ دهید. این می تواند چیزی در مورد نام تجاری شما، ابزارهایی باشد که در تجارت به آنها اعتماد می کنید یا هر چیز دیگری که اغلب مطرح می شود. سپس، هر زمان که دوباره سؤالی مطرح شد، می‌توانید آنها را راهنمایی کنید تا Reel شما را که به آن پاسخ می‌دهد تماشا کنند. این بسیار آسان است، به علاوه می تواند تعامل بیشتری را برای آن Reel خاص ایجاد کند، که قطعا یک برد است.

7. توصیفات مشتری را برجسته کنید

هر چند وقت یکبار، ممکن است بخواهید یک حلقه معرفی به روز ایجاد کنید. نه تنها برای برند شما قرار گرفتن در معرض دید بیشتری ایجاد می کند، بلکه برای معرفی مجدد خود به دنبال کنندگان موجود بسیار عالی است تا برند شما بتواند در ذهن شما قرار بگیرد. برای اینکه این کار موثر باشد، به قرقره های خود شخصیتی ببخشید تا افراد را به سمت خود بکشانید و آنها را عاشق کاری کنید که انجام می دهید.

2. به اعضای تیم اجازه دهید خود را نیز معرفی کنند

با فیلم‌برداری کلیپ‌های کوتاه و جمع‌آوری آن‌ها در یک ویدیو، ببینید که یک روز متوسط ​​در زندگی شما چگونه است. می توانید بر روی کارهای روزمره و همچنین انواع کارهایی که معمولاً در لیست کارهای شما هستند تمرکز کنید. این برای ایجاد فاکتور بسیار مهم دانستن، پسندیدن و اعتماد بسیار عالی است زیرا به بینندگان اجازه می‌دهد شما را در سطح عمیق‌تری بشناسند و دوست داشته باشند.

4. با نگاهی پنهانی علاقه ایجاد کنید

محتوای آموزشی که با نیازهای مخاطب هدف شما صحبت می کند همیشه برنده است. و نکته مهم در مورد حلقه های اینستاگرام این است که به شما امکان می دهد ارزش را به سرعت و به راحتی در کمتر از یک دقیقه ارائه دهید. بزرگترین نقاط دردناکی که مخاطبان با آنها دست و پنجه نرم می کنند و اینکه چگونه می توانید به آنها کمک کنید را در نظر بگیرید. نکات ساده ای را که می توانند اجرا کنند که نتایج بزرگی را به همراه خواهد داشت به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط: 4 دلیل که چرا باید در سال 2021 حلقه های اینستاگرام بسازید

6. به سوالات سوزان پاسخ دهید

همه کمی کنجکاو هستند، درست است؟ به همین دلیل است که ما عاشق مصرف محتوایی هستیم که به ما نگاهی از پشت صحنه به زندگی افراد دیگر می دهد. در حالی که وبلاگ‌های یوتیوب و استوری‌های اینستاگرام معمولاً برای این نوع محتوا مورد استفاده قرار می‌گیرند، Reels نیز می‌تواند برای این نوع محتوا مناسب باشد.

این ایده‌های حلقه‌های اینستاگرام بدون توجه به نوع کسب‌وکاری که دارید می‌توانند برای شما مفید باشند. فقط مطمئن شوید که از آن لذت ببرید و اجازه دهید شخصیت شما در حلقه هایی که ایجاد می کنید بدرخشد.

و در نهایت، اگر می‌خواهید اعتماد ایجاد کنید، عاقلانه است که نظرات مشتریان قبلی را به اشتراک بگذارید. این یک راه فوق‌العاده برای نشان دادن چیزهایی است که باید به افرادی که قصد خرید یکی از محصولات شما یا رزرو خدمات را دارند ارائه دهید. وقتی نتایجی را که دیگران به دست آورده‌اند ببینند، در خرید احساس اطمینان بیشتری می‌کنند، زیرا معتقدند که همین نتایج برای آنها نیز ممکن است.

از طرف دیگر، می‌توانید آموزشی را به اشتراک بگذارید که چند مرحله در مورد نحوه انجام کاری یا نحوه استفاده از محصولی که ارائه می‌دهید ارائه می‌دهد. فقط مطمئن شوید که خود حلقه تمام اطلاعات مورد نیاز بیننده را ارائه می دهد. در صورت نیاز می توانید جزئیات بیشتری را در مورد عنوان به اشتراک بگذارید.

Instagram Reels که در آگوست 2020 راه اندازی شد، توجه بسیاری از سازندگان را به خود جلب کرده است. به عنوان رقیب TikTok، این فرصت را برای ایجاد ویدیوهای کوتاه و شیرین که مملو از سرگرمی و ارزش هستند، فراهم می کند. در نتیجه، بسیاری از کسانی که از این ویژگی استفاده می کنند، دسترسی و تعامل بیشتری را مشاهده کرده اند. هر چند اینها تنها دلایل استفاده از Reels نیستند. همچنین برای ایجاد اتصالات قوی شگفت انگیز است.

مطالب مرتبط: ویدیوهای کوتاهتر مورد تقاضا هستند. در اینجا نحوه واکنش پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی مشاهده می شود.

3. به پشت صحنه روز خود نگاه کنید

نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.

در حالی که در حال معرفی برند به عنوان یک کل هستید، اعضای تیم خود را نیز وارد عمل کنید. همه می‌خواهند چهره‌های پشت لوگو را بشناسند، و Instagram Reels برای انجام معرفی سریع عالی است. از اعضای تیم خود بخواهید ویدیویی ضبط کنند که در آن به اشتراک بگذارند که چه کسانی هستند، چه نقشی در برند دارند، و حتی چند واقعیت جالب. این بهترین راه برای تقویت ارتباطات است زیرا مردم با نام تجاری شما و همه افراد درگیر آشنا می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید