6 هک برای رشد از 0 تا 1000

اگر می‌خواهید فالوورهای خود را در اینستاگرام افزایش دهید، باید با پست خود سازگار باشید. برای این کار، باید یک تقویم سرمقاله ماهانه مانند تصویر زیر ایجاد کنید.

نمونه تقویم تحریریه

در تقویم خود باید موارد زیر را مشخص کنید:

  • دفعات ارسال شما (1 بار در روز؟ 2 بار در روز؟ 4 بار در هفته؟)
  • 3 تا 4 رکن محتوا (اینها موضوعات اصلی محتوای شما هستند)
  • ارسال هدف (سرگرم کردن، آموزش دادن، الهام بخشیدن، تبدیل کردن)
  • فرمت پست (تصویر، چرخ فلک، میم، GIF، IGTV، ویدئو)
  • کمپین های تبلیغاتی (هدیه، مسابقه، تبلیغاتی)
  • تعطیلات و تاریخ های خاص (مانند روز ولنتاین)
اگر مدتی است که در این اپلیکیشن بوده اید، باید بدانید که افزایش فالوور اکانت خود در اینستاگرام کار آسانی نیست. اگر یک برند معتبر یا یک سلبریتی محبوب نباشید، متوجه خواهید شد که جذب تعداد زیادی فالوور در اینستاگرام ماه ها یا حتی سال ها طول می کشد.

اینجا یک چک لیست ساده که من برای ممیزی و بهینه سازی پروفایل های اینستاگرام توسعه دادم. می توانید از این به عنوان راهنمایی برای بهبود کشف نمایه خود و جذب فالوورهای مرتبط بیشتر استفاده کنید.

آیا پروفایل اینستاگرام شما دارای موارد زیر است:

  • اطلاعات کامل کسب و کار و تماس (مانند تلفن، ایمیل، وب سایت، مکان)
  • بخش نام بهینه شده که شامل کلمات کلیدی صنعت است (به عنوان مثال “آلیس | مدیر رسانه های اجتماعی”)
  • یک بیوگرافی آموزنده که به مردم می گوید شما کی هستید، چه کار می کنید و به آنها دلیلی می دهد تا شما را دنبال کنند
  • یک فراخوان واضح برای اقدام که افراد را به دنبال کردن شما هدایت می‌کند (مثلاً «دستورالعمل‌های گیاهی را دنبال کنید»)
  • یک لینک سفارشی در بیو (نکته: از یک ابزار پیوند برای افزودن چندین لینک استفاده کنید)
  • آواتار جذاب (عکسی از خودتان یا لوگوی شرکت)
  • حداقل 8 تا 10 پست با کیفیت بالا در فید خود داشته باشید تا بازدیدکنندگان شما ایده ای از محتوای مورد انتظار داشته باشند.
اسکرین شات صفحه کسب و کار تجزیه و تحلیل اینستاگرام My Insights را از اینستاگرام به اشتراک بگذارید

هک شماره 3 اینستاگرام خود را افزایش دهید: محتوای ویروسی ایجاد یا مدیریت کنید

اگر یک حساب کاربری را از صفر شروع می کنید، باید زمان زیادی را به ایجاد، اشتراک گذاری محتوا و استفاده از آن اختصاص دهید. ابزارهای تجزیه و تحلیل اینستاگرام مانند اطلاعات من را به اشتراک بگذارید و همچنین تحقیق در مورد سایر ابزارهای اینستاگرام، و قبل از اینکه شروع به دیدن هر گونه رشد ارگانیک کنید، درگیر شوید.

PS برای دیدگاهی دیگر در مورد چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام خود، این پست را با 10 نکته در مورد چگونگی افزایش فالوور اینستاگرام امروز بررسی کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/how-to-grow-your-instagram-following/

نکته حرفه ای: از آنجایی که تعداد فالوورهای زیادی در این پست ندارید، بهتر است مخاطبان سفارشی خود را ایجاد کنید (به جای اینکه اجازه دهید اینستاگرام مخاطبانی مشابه دنبال کنندگان شما پیدا کند).

اینستاگرام یک پلتفرم عالی برای تبلیغ کسب و کار کوچک شماست. با این حال، جذب فالوورهای زیادی آسان نیست، مگر اینکه از قبل حضور ثابتی داشته باشید و مردم شما را بشناسند. به همین دلیل است که باید از همان ابتدا با محتوایی که به اشتراک می گذارید و نحوه تنظیم نمایه خود استراتژیک باشید. امیدواریم نکاتی را که در این مقاله به اشتراک گذاشتیم امتحان کنید و در کمترین زمان 1000 فالوور اول خود را جذب کنید.

خودشه! فقط چند لحظه طول می کشد تا تبلیغ شما تایید شود.

چگونه پست های برتر اینستاگرام خود را تبلیغ کنیم

نکته: اگر هدف شما افزایش سریع فالوورهای خود به 1000 است، به شما توصیه نمی کنم که تبلیغات اینستاگرامی را اجرا کنید. اگر مردم متوجه شوند که شما فقط محتوای فروش و تبلیغاتی را پست می کنید، احتمال اینکه شما را دنبال کنند کمتر است.

هک شماره 5 فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید: زمانی که 8 تا 10 پست دارید شروع به تعامل با افراد کنید.

این یک استراتژی قدرتمند محتوای اینستاگرام است و اگر بتوانید آن را به طور یکپارچه اجرا کنید، می‌توانید سریع‌تر از آنچه فکر می‌کنید فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید. ناتالی، موسس صفحه اینستاگرام @bossbabe.inc به اشتراک گذاشت که برای افزایش فالوورهای خود به 2.5 میلیون نفر، روزانه 4 پست مدیریت شده را در صفحه خود به اشتراک می گذاشت.

محتوای اینستاگرامی ویروسی و قابل اشتراک گذاری ایجاد کنید

نحوه مدیریت محتوای ویروسی در اینستاگرام:

  • مرحله 1: با مطالعه 10 حساب رقیب برتر خود در جایگاه خود شروع کنید و پست های بیشترین نظر و پسند آنها را پیدا کنید.
  • مرحله 2: یک اسکرین شات از این پست های ویروسی بگیرید و آنها را در یک پوشه در گوشی خود ذخیره کنید.
  • مرحله 3: در مرحله بعد، از طریق این پوشه بروید و تصاویری را انتخاب کنید که با نام تجاری و موضوع محتوای شما مطابقت دارند و آنها را برای ارسال مجدد به برنامه زمانبندی محتوای خود اضافه کنید.
  • مرحله 4: در نهایت، به یاد داشته باشید که نویسنده اصلی را در کپشن خود ثبت کنید و آنها را در تصویر خود تگ کنید. اکثر مردم از اینکه محتوایشان بازنشر می‌شود خوشحال هستند و حتی ممکن است محتوای شما را در استوری‌هایشان مجدداً ارسال کنند و دید بیشتری به شما بدهند.

به رقبای خود و افراد موفق در آن بازار نگاه کنید. آیا آنها سودآور هستند؟ آیا مردم نظرات زیادی روی پست های خود می گذارند؟ آیا مردم به خرید از آنها علاقه نشان می دهند؟ اگر می بینید که تقاضای کافی برای محتوا در یک طاقچه وجود دارد – به این معنی است که یک جایگاه سودآور است. و این جایی است که شما نیز باید باشید.

در ابتدا لایک و کامنت زیادی نخواهید داشت. اما شما نباید نگران باشید. هنگامی که حداقل 8 تا 10 پست منتشر کردید، زمان آن است که شروع به دنبال کردن و تعامل با سایر حساب ها کنید. با جستجوی هشتگ های صنعتی می توانید حساب های مشابه اکانت خود را کشف کنید. در پست های آنها نظر بگذارید، به استوری های آنها پاسخ دهید و آنها را دنبال کنید. این باعث می شود که آنها از نمایه شما بازدید کنند و با پست های شما نیز درگیر شوند. و اگر نکات هک شماره ۲ بالا را دنبال کرده باشید، حساب‌هایی که مخاطبان هدف شما هستند شروع به دنبال کردن شما خواهند کرد.

چگونه به عنوان یک حساب کوچک در اینستاگرام تعامل کنیم؟

  • نظر بگذارید، لایک کنید و مطالب دیگران را در صفحه خود به اشتراک بگذارید
  • به داستان های مخاطب هدف خود پاسخ دهید
  • برای شناخت فالوورهای خود DM های متفکرانه ارسال کنید
  • به نظرات صفحه رقبای خود پاسخ دهید
  • نظرات خود را در برترین صفحات تأثیرگذار که مخاطبان شما دنبال می کنند، بنویسید

چقدر زمان باید برای تعامل در اینستاگرام صرف کنید؟

و هر چه سریعتر به 1000 فالوور برسید و از آن عبور کنید، بهتر است! پس از این اولین نقطه عطف، رشد اینستاگرام شما فقط تصاعدی خواهد بود.

وقتی زیر 1000 فالوور در اینستاگرام گیر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

  • محتوای شما در صفحه کاوش رتبه بندی نمی شود
  • محتوای شما تنها در هشتگ های کوچک و نامحبوب رتبه بندی می شود
  • تبلیغات پولی شما به خوبی کار نمی کند زیرا اینستاگرام نمی تواند داده های کافی را از فالوورهای شما دریافت کند
  • شما نمی توانید دقیق ترین بینش را در مورد فالوورهای خود بدست آورید

در اینجا نحوه افزایش فالوور اینستاگرام خود از صفر به 1000 آورده شده است

در این مقاله درباره پیدا کردن جایگاه سودآور در اینستاگرام بیشتر بدانید.

هک شماره 2 اینستاگرام خود را افزایش دهید: پروفایل خود را برای کشف و رشد بهینه کنید

نگاهی به آماندا بیندازید. او از کلمات “انگلیسی” و “مربی” در 3 مکان مختلف استفاده کرد:

  • بخش نام
  • نام کاربری
  • در بیوگرافی او
همچنین می‌توانید با عوامل هدف‌گیری مختلف از جمله مکان‌ها، علایق و جمعیت‌شناسی آزمایش کنید تا بدانید چه کسی به محتوای شما علاقه‌مند است. این به شما کمک می کند تا استراتژی هدف گذاری خود را بهبود ببخشید و به شما در ایجاد محتوای بهتر در آینده کمک کند.

نتیجه:

اما یک گرفتاری وجود دارد!

اولین کاری که حتی قبل از ایجاد اکانت اینستاگرام خود باید انجام دهید یافتن جایگاهی سودآور است. این به این دلیل است که اگر یک حساب کاربری خاص داشته باشید، می‌توانید دنبال‌کنندگان خود را سریع‌تر از زمانی که به مخاطبان عمومی خدمات می‌دهید افزایش دهید. الگوریتم اینستاگرام توصیه هایی را بر اساس ارتباط ارائه می دهد. بنابراین اگر به طور مداوم پست‌هایی را در مورد یک موضوع به اشتراک می‌گذارید، از هشتگ‌های مرتبط استفاده کنید و کلمات کلیدی خاص را در بخش نام در بیو اینستاگرام خود بگنجانید، شما را در دسته‌بندی تعریف‌شده‌ای قرار می‌دهد که قابل جستجو است.

پس از اینکه حداقل یک ماه پست (حداقل 10 تا 20 پست) را به اشتراک گذاشتید، وقت آن است که بینش خود را بررسی کنید. از تجزیه و تحلیل خود برای یافتن پست های برتر خود بر اساس دسترسی و تعامل استفاده کنید و در نظر داشته باشید که تبلیغات روی آن پست ها را برای دستیابی به مخاطبان گسترده تری اجرا کنید.

چگونه پست های برتر خود را تبلیغ کنیم؟

  • مرحله 1: روی دکمه “Insights” در زیر بیو خود ضربه بزنید
  • مرحله 2: “تعاملات محتوا” را انتخاب کنید
  • مرحله 3: به پایین بروید و به “پست های برتر” بروید و برای دیدن همه کلیک کنید
  • مرحله 4: معیاری را که می‌خواهید برای رتبه‌بندی پست‌های برتر خود انتخاب کنید (مثلاً لایک، نظرات یا دسترسی)
  • مرحله 5: روی یک پست ضربه بزنید و روی “تبلیغ” کلیک کنید
  • مرحله 6: تمام جزئیات مورد نیاز را برای ایجاد یک تبلیغ پر کنید

انجام شده! اگر بتوانید بین 1 تا 4 پست تنظیم شده در روز را به طور مداوم برنامه ریزی کنید، در این صورت خواهید دید که می توانید در کمترین زمان فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید. این به این دلیل است که شما از قبل می دانید که این محتوا پتانسیل ویروسی شدن را دارد.

هک شماره 4 اینستاگرام خود را افزایش دهید: یک تقویم تحریریه ایجاد کنید

زمان مناسبی برای صرف جذابیت وجود ندارد. اما هر چه زمان بیشتری را صرف تعامل با افراد مناسب کنید، سریعتر رشد خواهید کرد. بسته به در دسترس بودن خود، می توانید با درگیری بین 30 دقیقه تا 2 تا 3 ساعت در روز شروع کنید. و همچنین توجه داشته باشید که بهترین زمان برای تعامل درست قبل از ارسال پست است.

هک شماره 6 فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید: پست های برتر خود را تبلیغ کنید

موفق باشید!

نمی توان انکار کرد که اینستاگرام فرصت های زیادی را برای استارت آپ ها و کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد.

مشخصات مربی انگلیسی آماندا

@hiamandaenglishcoach

بنابراین چگونه یک طاقچه سودآور را انتخاب می کنید؟

آیا می خواهید فالوور اینستاگرام خود را از صفر به 1000 افزایش دهید؟ پس این مقاله برای تو است!

چرا باید از اینستاگرام برای بازاریابی کسب و کار خود استفاده کنید؟

خوشبختانه راهی برای رشد سریعتر در اینستاگرام وجود دارد. و نه، ما در مورد فالوورها صحبت نمی کنیم (که btw هرگز نباید انجام دهید) – این می تواند شما را از این پلتفرم محروم کند. در این پست وبلاگ، ما به اشتراک می گذاریم بهترین هک های رشد ارگانیک به شما کمک می کند تا تعداد دنبال کنندگان خود را سریعتر به 1000 افزایش دهید!

هک شماره 1 فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید: یک حساب کاربری جدید در اینستاگرام راه اندازی کنید

با پایگاه کاربر جهانی بیش از 1 میلیارد کاربر فعال، می توان تصور کرد که صرف نظر از اینکه چه محصول یا خدماتی را بازاریابی می کنید، مخاطبان خود را در اینستاگرام پیدا خواهید کرد. و همانطور که پلتفرم همچنان به رشد خود ادامه می دهد و ویژگی های جدیدی را برای جذب کاربران خود اضافه می کند، آنها همچنین فرصت های بیشتری را برای مشاغل کوچک ایجاد می کنند. از نمایش محصولات خود در فروشگاه آنلاین اینستاگرام گرفته تا ارائه خدمات به مشتریان و تعامل با مشتریان احتمالی – اینستاگرام یک نیروگاه بازاریابی دیجیتال است.

نکته بعدی که باید به آن توجه کنید نمایه عمومی شماست. فکر کنید دوست دارید مردم وقتی با پروفایل اینستاگرام شما روبرو می شوند چه کنند؟ شما می خواهید آنها شما را دنبال کنند، درست است؟ اینکه نمایه شما برای بازدیدکنندگانی که اولین بار هستند چگونه به نظر می رسد مهم است زیرا می خواهید توجه افراد را به خود جلب کنید و آنها را مجبور کنید روی دکمه “دنبال کردن” کلیک کنند.

دیدگاهتان را بنویسید