6-نمایشی فشار “شکاف” را برای نوشیدنی های قهوه پر می کند

6-نمایشی فشار “شکاف” را برای نوشیدنی های قهوه پر می کند

این q & a این طرفه از کانون توجه رایان اشنایدر از کاستا مسا ، کالیفرنیا استفاده می کند. اشنایدر و جرمی ماس بنیانگذاران برند نوشیدنی هستند ایجاد شده و شربت مناسب برند شربت. پاسخ ها برای طول و وضوح ویرایش شده است.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه شربت مناسب. بنیانگذاران رایان اشنایدر ، چپ و جرمی ماس ، راست.

قبل از شروع اولین کار خود ، ایجاد CO ، شغل روزانه یا شغل اصلی شما چه بود؟
قبل از شروع کار خودم ، من در درجه اول در مهمان نوازی کار می کردم.

کار در رستوران ها درسهای اساسی در مورد عملکرد تحت فشار ، کار تیمی و همکاری را آموزش می دهد و شما را ملزم می کند که وقتی همه چیز طبق برنامه ریزی انجام نشود ، سریعاً محوری کنید. برش دندانهایم در صنعت میهمان نوازی در اصل یک کلاس کارشناسی ارشد در عملیات تجاری برای من بود.

با نگاه به گذشته ، من از این پیش زمینه بسیار سپاسگزارم – این زمینه آموزش مناسبی را برای درک چگونگی ترکیب محصولات با کیفیت و تعالی خدمات برای ایجاد چیز خاص فراهم کرد.

مرتبط: “بیش از 100،000 دلار در ماه”: فشار تند او به یک تجارت تمام وقت تبدیل شد و به درآمد 7 شکل رسید-در اینجا نحوه انجام این کار آورده شده است

چه زمانی فشار جانبی خود را شروع کردید و از کجا الهام بخش آن را پیدا کردید؟
شرکت ایجاد شده حدود 10 سال پیش راه اندازی شد و شربت مناسب در آوریل 2022 راه اندازی شد. الهام بخش برای هر دو از دوستی دیرینه من با بنیانگذار من ، جرمی ماس ناشی شد. به عنوان علاقه مندان به قهوه با پیشینه مهمان نوازی ، ما در ابتدا شکافی در بازار سرامیک های مرتفع را تشخیص دادیم که می تواند تجربه کافه را تقویت کند و بهتر نشان دهنده هویت یک برند باشد.

چشم انداز ما برای ایجاد CO فراتر از تولید کالاهای سرامیکی و ضد زنگ زیبا – ما می خواستیم سکویی بسازیم که هنرمندان و سازندگان را جشن می گرفت. لس آنجلس با داشتن جامعه خلاق پر جنب و جوش خود ، زمینه ای مناسب برای مأموریت ما برای پل زدن فرهنگ قهوه ، هنر ، میهمان نوازی و تعامل جامعه فراهم کرد.

آغاز شربت مناسب از این واقعیت ناشی می شود که بیش از حد اغلب ، باریستا به یک شربت مصنوعی تولید شده و مصنوعی می رسد تا یک نوشیدنی قهوه ای که در غیر این صورت با دقت ساخته شده است-یک قطع ارتباط چشمگیر در صنعت را برجسته کند. دنیای قهوه خاص به طرز چشمگیری تکامل یافته بود: لوبیا با افزایش مراقبت ، از روشهای استخراج کامل می شد و حتی شیرهای جایگزین نیز متحول می شدند. با این حال شربت های مورد استفاده با این تکامل همگام نبودند.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده شربت مناسب

این تحقق باعث ایجاد مأموریت ما برای ایجاد چیزی بهتر شد. ما شربت مناسبی را به عنوان یک جایگزین طبیعی ایجاد کردیم که به جای سازش ، پروفایل های پیچیده قهوه مخصوص قهوه را تکمیل می کند. تمرکز ما واضح بود: شربت های صنایع دستی که با کیفیت و یکپارچگی فرهنگ قهوه امروزی مطابقت دارند ، با استفاده از مواد واقعی و دستور العمل های متفکرانه که به جای ماسک تجربه قهوه تقویت می شوند.

مرتبط: “220،000 دلار در 3 ماه”: این دوستان – یکی یک مهندس سابق اپل – با بازسازی یک محصول “ناعادلانه و زشت” در گاراژ خود ، یک فشار جانبی را آغاز کردند

با شربت مناسب ، ما به یک شکاف اساسی در صنعت نوشیدنی تخصصی می پردازیم. این در مورد احترام به محصول ، روند و در نهایت افرادی است که از این نوشیدنی ها لذت می برند.

اولین قدم هایی که برای گرفتن فشار جانبی خود از زمین برداشته اید ، چه بود؟
برای مناسب ، تمرکز اولیه ما روی توسعه محصول بود ، به طور خاص ایجاد یک شربت که به عنوان کیفیت در یک بازار پر سر و صدا پر از محصولات متوسط ​​، از هم جدا می شود. ما زمان زیادی را صرف آزمایش دستور العمل ها ، بررسی روش های تولید دسته کوچک و آزمایش با مواد پریمیوم مانند لوبیای وانیلی واقعی ، نمک های آگاو و صنعتگر مانند نمک ژاکوبسن کردیم. این روند ما را به فرمول و دستور العمل های خودمان سوق داد که واقعاً توانستند چیز جدیدی را برای صنعت شربت تخصصی به ارمغان بیاورند.

هنگامی که دستور العمل پایه خود را داشتیم ، مجموعه طعم دهنده خود را گسترش دادیم و پسته ، کارامل شور و توت فرنگی را ارائه دادیم – پروفایل هایی که معمولاً در ترکیب شربت های سنتی یافت نمی شدند. ما همچنین نسخه های مرتفع همه کلاسیک ها ، مانند وانیل ، فندق ، ادویه کدو تنبل و کارامل را تهیه کردیم. وانیل محصول پرفروش ما است.

مناسب فراتر از دید اولیه ما برای کافی شاپ ها تکامل یافته است. این برند زندگی خاص خود را به ویژه در فضاهای دیجیتال انجام داده است ، جایی که جامعه اجتماعی آنلاین ما برنامه های جدید خلاقانه ای مانند اسپریتزرهای غیر الکلی ، میکسرهای کوکتل و موارد دیگر را کشف کرده است.

مرتبط: “تمام زندگی من تغییر کرد”: این فشار جانبی 28 ساله در ماه اول 10،000 دلار درآمد. او کار خود را ترک کرد و به 10 میلیون دلار رسیده است.

رشد ارگانیک جامعه مناسب فوق العاده الهام بخش بوده است. ما دائماً از دستور العمل ها و چالش های نوآورانه به اشتراک گذاشته شده در سیستم عامل های اجتماعی شگفت زده می شویم. این تکامل محور مصرف کننده به بخشی جدایی ناپذیر از هویت برند ما تبدیل شده است و ما دوست داریم ببینیم مخاطبان ما چگونه به شکل سفر برند ادامه می دهند. ما را در دستور العمل نوشیدنی بعدی خود برچسب گذاری کنید ، و ما احتمالاً شما را دوباره ارسال خواهیم کرد!

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده شربت مناسب

برخی از بزرگترین چالش هایی که هنگام ساختن فشار جانبی خود با آن روبرو هستید ، چه بود و چگونه به آنها حرکت کردید؟
بزرگترین چالش مدیریت پیچیدگی رشد چندین سرمایه گذاری است.

من به عنوان یک کارآفرین با یک خانواده ، اهمیت اولویت بندی را آموخته ام و به خودم اجازه می دهم در صورت لزوم قدم بگذارم. بعضی اوقات ، این بدان معناست که ضمن تمرکز بر تصمیمات مهم برای ماموریت یا خانواده ام ، کارهای خاصی را خاموش کنید.

موفقیت ما بدون تیم هایی که ما برای هم برای CO ایجاد شده و هم برای شربت مناسب ساخته ایم امکان پذیر نخواهد بود. ما خوش شانس بوده ایم که اعضای خود را با ذهنیت کارآفرینی قوی و مجموعه های مهارت های متنوعی که برای شرکت های کوچک نوپا مناسب هستند ، داشته باشیم.

مرتبط: این نوازنده درجه یولیارد یک فشار جانبی 6 رقمی را آغاز کرد که هیچ ارتباطی با موسیقی ندارد-و با کلمه دهان فروخته می شود: “نمی توان بیشتر درخواست کرد”

چه مدت طول کشید تا درآمد ماهانه مداوم را ببینید؟ رشد و درآمد اکنون چگونه به نظر می رسد؟
CO CO در اصل از ابتدا راه اندازی شد و این به معنای شروع لاغر و مقیاس بندی استراتژیک بود. ما کاملاً متعهد بودیم که آن را عملی کنیم و خوشبختانه در سال اول خود به اندازه کافی حرکت کردیم تا پایه و اساس رشد را ایجاد کنیم. ما با یک عمل بسیار متوسط ​​شروع کردیم و از آن زمان گسترش یافتیم تا شامل فروش اختصاصی ، بازاریابی ، عملیات و تیم های طراحی شود.

شربت مناسب مسیر متفاوتی داشت. در حالی که ما نمی توانیم شماره های دقیقی را به اشتراک بگذاریم ، می توانم این را بگویم: ما به لطف شبکه مستقر در توزیع شرکای توزیع ، درک نمایش های تجاری و فضاهای صنعت و دانش جامع بازار از تجربه ما با شرکت ایجاد شده ، توانستیم راه اندازی آن را تسریع کنیم. ما برای رسیدن به زمین در حال اجرا و دستیابی به سهم بازار سریعتر هستیم.

شربت مناسب شش چهره را انجام می دهد ، و رشد آن از طریق توزیع عمده فروشی کافی شاپ ها در سراسر کشور ادامه می یابد. ما همچنین در فضاهای بوتیک گسترش می یابیم.

اعتبار تصویر: حسن نیت ارائه دهنده شربت مناسب

در حالی که ما شاهد تقاضای شدیدی در فروش مستقیم به مصرف کننده بودیم ، با این که محصولات به طور کامل به فروش می رسند ، ما سعی می کنیم رشد استراتژیک را برای اطمینان از عرضه مداوم برای شرکای عمده فروشی خود مدیریت کنیم. همانطور که ظرفیت تولید را مقیاس می کنیم ، ما به طور همزمان در جامعه آنلاین خود سرمایه گذاری می کنیم تا برای حضور قوی تر تجارت الکترونیکی آماده شویم.

مرتبط: پس از یک سفر چشمگیر به Home Depot ، این پدربزرگ یک فشار جانبی را در آمازون آغاز کرد-و سال گذشته حدود 500،000 دلار فروش انجام داد

از اداره این مشاغل بیشتر از چه چیزی لذت می برید؟
ما مشاغل اطراف چیزهایی را ایجاد کرده ایم که به طور طبیعی مردم را گرد هم می آورد: قهوه ، تجربیات ویژه غذا و آشامیدنی ، طراحی متفکرانه و هیجان کشف چیز جدید. آنچه که بیشترین ارزش را دارد این است که همه اینها در کنار هم قرار می گیرند که بخشی از آیین های روزانه مردم و لحظات خاص در عین تقویت خلاقیت و ارتباط در جوامع باشد.

توصیه شما برای دیگران که امیدوارند شرکت های جانبی موفق یا مشاغل تمام وقت خود را شروع کنند چیست؟
برو به دنبالش کار را انجام دهید روابط معنی دار ایجاد کنید. از امتحان کردن چیزهای جدید نترسید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/6-figure-side-hustle-fills-glaring-gap-for-coffee-drinkers/486437

دیدگاهتان را بنویسید