6 راه برای کشف و سرمایه گذاری در روندهای در حال ظهور رسانه های اجتماعی

6 راه برای کشف و سرمایه گذاری در روندهای در حال ظهور رسانه های اجتماعی

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

رسانه های اجتماعی یکی از قدرتمندترین ابزارهای بازاریابی در دسترس برای مشاغل کوچک و کارآفرینان است. در حال حاضر ، 84 ٪ از کل مصرف کنندگان قبل از خرید ، صفحه رسانه های اجتماعی یک برند را بررسی می کنند و در نتیجه حدود 20 ٪ از کل فروش ها مستقیماً از طریق پیوندهای رسانه های اجتماعی انجام می شود. به همین دلیل ، کارآفرینان غالباً در اولویت گرفتن هرچه بیشتر دید در رسانه های اجتماعی قرار می گیرند. یکی از مؤثرترین راهها برای تحقق این امر ، ایجاد محتوای ویروسی و استفاده از روندهای نوظهور است.

چالش با روند این است که آنها فقط یک پنجره بسیار کوتاه از فرصت ایجاد می کنند و فقط چند روز یا هفته به طول می انجامند. این روند هنگام گرم شدن فقط می تواند دشوار باشد. بیشتر مارک هایی که سعی در سرمایه گذاری در روند دارند ، این کار را انجام می دهند که روند از بین برود و بیشترین سود را کسب نمی کند. شرکت هایی که می توانند از لبه پیشرو یک روند پرش کنند ، می توانند توانایی خود را در اولویت بندی الگوریتم پلت فرم رسانه های اجتماعی به طور قابل توجهی بهبود بخشند و از رفتن ویروسی حرکت گسترده ای کسب کنند. این می تواند منجر به هزاران نفر ، اگر نه میلیون ها نفر ، از دیدگاه های اضافی به مشخصات پست یا رسانه های اجتماعی شما برخوردار باشد. یک پست ویروسی واحد می تواند مسیر موفقیت بلند مدت کسب و کار شما را به طور کامل تغییر دهد.

مرتبط: روند بزرگ بعدی در محتوای رسانه های اجتماعی چیست؟

1. گوش دادن اجتماعی را اهرم کنید

گرفتن آغاز یک روند جدید می تواند چالش برانگیز باشد. در حالی که به نظر می رسد این روندها از هیچ جا بیرون نمی آیند ، آنها اغلب با شایعات ظریف در رسانه های اجتماعی شروع می شوند. استفاده از یک استراتژی گوش دادن اجتماعی می تواند به شرکت شما کمک کند تا موضوعات یا شرایطی را که به طور فزاینده ای در رسانه های اجتماعی و انجمن های آنلاین محبوب می شوند ، شناسایی کند. با شناخت این شاخص های اولیه ، می توانید با دقت بیشتری پیش بینی کنید که چه مضامین برای منفجر شدن در رسانه های اجتماعی آغاز شده است. بسیاری از ابزارهای گوش دادن اجتماعی وجود دارد که شرکت ها می توانند از آنها برای تجزیه و تحلیل سریع و مؤثر بحث های آنلاین برای مشاهده روندهای بالقوه استفاده کنند.

شما همچنین می خواهید به آنچه در فرهنگ پاپ یا با رهبران صنعت اتفاق می افتد توجه کنید. تأثیرگذار و رهبران صنعت در فضا اغلب می توانند بحث های گسترده در مورد یک موضوع خاص را تحریک کنند ، به ویژه هنگامی که بحث برانگیز هستند. وقتی صحبت می کنند ، مردم گوش می دهند.

2. روند را کپی کنید ، اما اصلی باشید

یکی از بزرگترین چالش های رسانه های اجتماعی امروز این است که مارک ها اولویت شرکت در یک روند بر کیفیت محتوای خود را در اولویت قرار می دهند. از آنجا که روندها طولانی نیستند ، بسیاری از شرکت ها در ازای سرعت ، خلاقیت را فدا می کنند. این اغلب منجر به کپی های خسته کننده پست های ساخته شده توسط سازندگان دیگر می شود. در حالی که ممکن است از پیوستن به این روند ترافیک دیگری دریافت کنید ، اگر این فقط یک هزاران پست مشابه دیگر باشد ، کاربران رسانه های اجتماعی احتمالاً از پست شما عبور می کنند. درعوض ، تمرکز خود را بر روی یک روند تازه به برند خود متمرکز کنید و آن را به مخاطبان هدف خاص خود متناسب کنید. این باعث می شود شانس ویروسی پست شما باشد.

3. روند را درک کنید و با مارک خود هماهنگ شوید

بسیاری از روندها با معنای فرهنگی اساسی برای جمعیتی بسیار خاص همراه هستند. به همین دلیل ، درک زمینه یک روند مهم است. تفسیر نادرست یک روند می تواند به موضوعات مهم روابط عمومی منجر شود و به اعتبار برند شما آسیب برساند. بهتر است سعی کنید از مباحث حساس یا بحث برانگیز جلوگیری کنید ، مگر اینکه احساس اطمینان در پیمایش در این آبها کنید. همیشه بهتر است با ارسال چیزی که باعث ایجاد تبلیغات منفی می شود ، در کنار احتیاط به جای اینکه به شهرت برند شما آسیب برساند ، اشتباه کنید.

هر روند مناسب برای برند شما نیست. بهتر است آن را مجبور نکنید. اگر یک روند با استراتژی کلی برند شما هماهنگ نباشد ، بهتر است اجازه دهید آن را پشت سر بگذارد و به دنبال فرصت بعدی باشد.

مرتبط: از روندها سرمایه گذاری کنید اما بر روی هویت خود شرکت کنید

4. طراحی خاص پلتفرم

هر بستر رسانه های اجتماعی متفاوت است. شناسایی یک روند فقط شما را تا کنون به خود جلب می کند. شما باید اطمینان حاصل کنید که محتوایی را که برای نوع مخاطبان در آن پلت فرم خاص رسانه های اجتماعی جذاب است ، تهیه کنید. به عنوان مثال ، اینستاگرام به نفع محتوای فیلم و تصویری است ، در حالی که موفقیت در توییتر ممکن است بیشتر به یک استراتژی هشتگ محکم متکی باشد. ممکن است لازم باشد پست های رسانه های اجتماعی خود را برای هر سیستم عامل به صورت جداگانه سفارشی کنید.

5. از هشتگ فکر کنید

هشتگ یک روش عالی برای پیوند دادن پست های رسانه های اجتماعی شما با موضوعات روند است. با این حال ، شما می خواهید در مورد نحوه استفاده از هشتگ فکر کنید. استفاده از هشتگ هایی که به پست شما مربوط نیستند می تواند باعث شود حساب رسانه های اجتماعی شما توسط برخی از الگوریتم های رسانه های اجتماعی مجازات شود. علاوه بر این ، اضافه کردن یک دسته از هشتگ های نامربوط می تواند باعث شود پست شما برای کاربران نهایی اسپم به نظر برسد.

6. بدانید چه موقع آن را ترک کنید

روندها می توانند به همان سرعتی که ظهور می کنند ناپدید شوند. در حالی که می خواهید به روندهایی که می خواهید دنبال کنید ، پرخاشگرانه پرش کنید ، همچنین باید بدانید که زمان آن رسیده است. ادامه ارسال در مورد روندهایی که گذشت می تواند باعث شود نام تجاری شما از لمس یا منسوخ ظاهر شود. در بسیاری از موارد ، ممکن است بهتر باشد پس از شروع ترافیک ، پست های الهام گرفته از روند قدیمی را حذف کنید ، زیرا ممکن است آسیب بیشتری نسبت به خوب نگه داشتن آنها وارد کند.

مرتبط: آنچه مشاغل کوچک می توانند از ردیاب روند Yelp بیاموزند

Trendjacking پتانسیل ایجاد موفقیت آنلاین را برای هر تجارت کوچک در صورت انجام صحیح دارد. این می تواند یک استراتژی بسیار چالش برانگیز برای تسلط باشد. یک مطالعه توسط دانشگاه استنفورد نشان داد که احتمال ارسال ویروسی در رسانه های اجتماعی یکی از یک میلیون است ، بنابراین اگر اولین تلاش های شما برند شما را به استراتوسفر راه اندازی نکنید ، احساس دلسردی نکنید. از آزمایش با رویکردهای مختلف نترسید و دریابید که چه چیزی برای تجارت شما بهتر است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/6-ways-to-spot-and-capitalize-on-emerging-social-media/487400

دیدگاهتان را بنویسید