5 هک اثبات شده برای نوشتن کپشن های جذاب اینستاگرام
نوشتن کپشن های خوب در اینستاگرام مانند کاهش وزن، صرفه جویی در پول و کاهش ساعت های تلف شده نتفلیکس یکی از آن چیزهایی است که گفتن آن آسان تر از انجام آن است. بله، اینستاگرام اجازه می دهد تا حداکثر 2200 کاراکتر کپشن، اما به ندرت آیا آنها به این اندازه طولانی، پیچیده یا پیچیده هستند؟
به این ترتیب، چه چیزی ایجاد آنها را برای برندهایی که به دنبال استفاده از اینستاگرام به عنوان یکی از ابزارهای برتر نسل پیشرو در حوزه اجتماعی هستند، دشوار می کند؟ آنها را به فشار، محدودیت نویسنده یا کمبود خلاقیت برسانید، آنها اغلب کسب و کارها را از استفاده حداکثری از اینستاگرام باز می دارند.
یعنی تا به امروز – در زیر، پنج هک آزمایش شده و واقعی برای نوشتن کپشن های خوب را خواهید یافت. اگرچه به هیچ وجه یک تجزیه و تحلیل جامع از هر چیزی که لازم است، نیست، اما زمانی که با کمی طوفان فکری ترکیب شود، وعده داده می شود که ارائه دهد. اما ابتدا، این مطالب اینفوگرافیک را که خلاصه مقاله است را بررسی کنید:
1) هنگام نوشتن کپشن خوب در اینستاگرام نمی توان از اختصار چشم پوشی کرد
ما را اشتباه نگیرید—لحظاتی پیش میآید که ممکن است شما و کسبوکارتان نیاز به آزمایش مرزهای محدودیت کپشن 22000 کاراکتری اینستاگرام داشته باشید. به عنوان مثال، اگر در صنایع غذایی کار می کنید، بهتر است با ارسال یک یا دو دستور غذا، ارزشی برای فالوورهای خود فراهم کنید. برای کسب و کارهای مواد غذایی، مهم است که از چند عنوان غذاخوری خوشمزه استفاده کنید.

با این حال، اغلب اوقات، چند جمله کار را انجام می دهد.
بهجای اینکه زیرنویسهایتان را لفظی کنید، مستقیماً به سراغ اصل مطلب بروید و اجازه دهید بیشتر بازاریابی به صورت بصری از طریق تصویری که به اشتراک گذاشتهاید انجام شود. اینستاگرام در مورد مشاهده است – نه خواندن.
2) بارگذاری جلوی آنچه مهم است
این هک دوم در قسمت باسن به هک قبل از آن ملحق می شود – کپشن های اینستاگرام خود را با مهمترین اطلاعات بارگذاری کنید. با توجه به اینکه نوشتن مختصر به کمترین کلمه ممکن نیاز دارد، استفاده از آن را آسان می کند.
با این اوصاف، دلیل دومی وجود دارد که میخواهید زیرنویسهای خود را با چه کاربرانی از جلو بارگذاری کنید باید ببینید. اینستاگرام پس از سه تا چهار خط متن، کپشن ها را در فید کاربران خود قطع می کند. به همین دلیل، محتوای کلیدی و دعوت به عمل باید همیشه هنگام نوشتن، موقعیت اصلی داده شود.
3) چیزی می خواهید؟ آن را بخواهید!
آن «دعوت به عمل» که در مطلب قبل به اختصار اشاره شد؟
نیازی نیست که ما به شما بگوییم، اما یک اصطلاح بازاریابی فانتزی برای آنها وجود دارد – calls to action (CTAs). به ما اجازه دهید تا خودمان را در اینجا روشن کنیم – کپشن های خوب اینستاگرام شامل آنها می شود.
چرا آنها اینقدر مهم هستند؟ خوب، بهترین راه برای افزایش تعامل برند در اینستاگرام، درخواست آن است. از کاربران بخواهید که روی پستهای شما «دوبار ضربه بزنید»، «لایک» یا نظر بدهند. کارها را یک قدم جلوتر بردارید و از فالوورها دعوت کنید تا روی پیوند صفحه فرود در بیو پروفایل شما نیز کلیک کنند.
اگر حداقل تا حدودی با توییتر آشنایی دارید، از قبل میدانید که استفاده از هشتگهای زیاد به شدت مورد انتقاد قرار میگیرد—یک یا دو تا از آنها تقریباً هر بار کار را انجام میدهند. با این حال، همه چیز در اینستاگرام متفاوت است – می توانید تا 30 مورد از آنها را در کپشن یک پست استفاده کنید.
هر چقدر هم که تصمیم به استفاده از آن دارید، مطمئن شوید که از آن استفاده می کنید درست است آنهایی که
در حالی که یک ابزار عالی برای طرفداران برندهای جدید است، هشتگ های اشتباه آن دسته از کاربرانی را جذب می کند که از آن استفاده نمی کنند. اصیل علاقه به محصولات و خدماتی که ارائه می دهید.
* توجه: برای کمک به یافتن هشتگ های مناسب برای حساب اینستاگرام خود، باید تحقیق در مورد هشتگ انجام دهید.
5) از ایموجیها برای ادویهتر کردن چیزها هنگام نوشتن شرحهای خوب استفاده کنید
انتظار این یکی را نداشتی، نه؟
نه، Kicksta شرکتی متشکل از دانش آموزان متوسطه و شیفته شکلک نیست. صادقانه بگویم، تا آنجا که به کپشن های خوب اینستاگرام مربوط می شود، این موارد نقش بسیار مفیدی دارند.


برای شروع، آنها در جلب توجه افراد در ابتدای یک پست عالی هستند. علاوه بر این، میتوان از آنها برای جایگزینی کل کلمات در وسط پستها استفاده کرد و زیرنویسها را حتی کوتاهتر نگه داشت. در نهایت، آنها سرگرم کننده هستند – بالاخره این همان چیزی است که اینستاگرامرها به دنبال آن هستند.
منتظر چه هستید؟
این طنزپرداز معروف دان مارکیز بود که زمانی به قول معروف “به تعویق انداختن کار هنر همگام شدن با دیروز است.” و در حالی که سخنان او احتمالاً برای بازاریابان اینستاگرام در نظر گرفته نشده بود، او در مورد رشد برند شما به نکته معتبری اشاره می کند.
امروزه اینستاگرام بسیار بزرگ است و نوشتن کپشن خوب بسیار مهم است.
با ادعای بیش از 2.4 میلیارد کاربر فعال ماهانه که به طور متوسط 95 میلیون عکس و ویدیو در روز به اشتراک می گذارند، نیازی به گفتن نیست که چندین مکالمه خاص صنعت وجود دارد که حساب اینستاگرام برند شما می تواند از پیوستن به آن بهره مند شود.
اینجاست که کپشن های اینستاگرام کلید برجسته شدن در فضای رقابتی رسانه های اجتماعی امروزی است. با این نکات، زیرنویسهای شما نه تنها جلب توجه میکنند، بلکه باعث ایجاد تعامل و افزایش صدای برند شما میشوند. اگر میخواهید درباره کپشنها و نحوه تبدیل آنها به کپشنهای عالی اینستاگرام بیشتر بخوانید، میتوانید بیشتر در وبلاگ ما بخوانید.
اولین قدم برای شنیدن صدای شما این است؟ بله، درست حدس زدید – کپشن های اینستاگرام خوبی!