تا زمانی که استوری اینستاگرام راه اندازی شد، آنچه بازاریابان منتشر می کردند قطعی بود. هنگامی که محتوایی را در وب منتشر می کنید، نمی توانید آن را حذف کنید. اینجا برای ماندن است و به همین دلیل است که باید بسیار مراقب باشید که چه چیزی می نویسید و چه عکس هایی را برای حساب های رسانه های اجتماعی خود انتخاب می کنید. وقتی اسنپ چت منتشر شد، مردم این مفهوم جدید را پذیرفتند. پست ها یا پیام هایی که پس از مدت کوتاهی توسط خودشان پاک می شوند. چه کسی فکرش را میکرد که چنین ایدهای مطرح شود؟ خوب، آن را انجام داد. علاوه بر این، مردم آن را سرگرم کننده می دانستند و آنها را درگیر و در عین حال کنجکاو نگه می داشت.
برای دریافت پیام باید داستان را تماشا کنید. در غیر این صورت در دسترس نخواهد بود. این واقعیت فقط باعث می شود که ما بخواهیم ببینیم و دنبال کنیم چه برندهای خاصی در اینستاگرام پست می کنند و بنابراین استراتژی را مرتبط و موفق می کند.
چگونه تبلیغات استوری اینستاگرام را طراحی و راه اندازی کنیم؟
اینستاگرام احتمالا بهترین پلتفرم بازاریابی شبکه های اجتماعی است. اما در عین حال، ما آموخته ایم که می تواند فراتر از یک دایرکتوری تصویر ساده باشد. از طریق استوری های اینستاگرام، بازاریابان اکنون می توانند نوع جدیدی از محتوا را آزمایش کنند و این فقط به عنوان یک چیز خوب تلقی می شود زیرا هر سیستم تحویل محتوای جدید امکانات جدیدی را برای برندها و کاربران نیز تبلیغ می کند. قبل از پایان این مقاله، بیایید برخی از مهمترین چیزهایی را که میتوانیم از بهترین نمونههای تبلیغات استوری اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرام یاد بگیریم، فهرست کنیم:
- امتحان کردن یک استراتژی بازاریابی جدید همیشه انتخاب خوبی است، به خصوص زمانی که از قبل می دانید که مردم در حال بررسی آن هستند.
- یک یا چند اینفلوئنسر که در استوری شما حضور دارند ممکن است به شما کمک کنند تا با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید و محصولات خود را بیشتر نمایان کنید. (به Maybelline مراجعه کنید)
- مهم نیست چه چیزی را می فروشید تا زمانی که بتوانید یک کمپین خلاقانه و یک داستان قابل اشتراک گذاری جمع آوری کنید. (رجوع کنید به معین)
- استوری های اینستاگرام ممکن است به بازاریابی استوری های شما کمک کند. (به اخبار E! مراجعه کنید)
- تا زمانی که مخاطبان شما بدانند که داستان های شما برای مدت کوتاهی در دسترس خواهند بود، تمایل بیشتری به مشاهده آنها، به اشتراک گذاری آنها و تعامل با برند شما خواهند داشت.
- استوری اینستاگرام یک راه عالی برای بازاریابی پیشنهادات ویژه یا پیشنهادهای زمانی محدود است زیرا عکسها پس از 24 ساعت حذف میشوند. (به J Crew and Pacific Northwest Wonderland مراجعه کنید)
- خلق بی زحمت پست های عادی اینستاگرام برای ایجاد، طراحی، مفهوم سازی نیاز به زمان دارند. هیچ کس از شما انتظار ندارد ساعت های طولانی را صرف تولید محتوایی کنید که پس از مدت کوتاهی ناپدید می شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک ایده جالب و کمی خلاقیت است.
نتیجه
اگر میخواهید پادکستها، پستهای وبلاگ، ویدیوها، محصولات خاص، فروش، تبلیغات، مسابقات یا برندهای خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، استوریهای اینستاگرام میتوانند ابزاری عالی باشند. بیایید برخی از بهترین نمونههای استوری اینستاگرام را از برندهای مختلف ببینیم که توانستهاند با استفاده از این ویژگی اینستاگرام یک کمپین موفق ایجاد کنند:
1. معین – تبلیغات محصولات سنتی
ابزارهای حرفه ای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در طراحی بهترین تبلیغات و تصاویر برای اینستاگرام کمک کنند. برای مثال Photoshop یا کل Adobe Suite را در نظر بگیرید. با این حال، اگر شما یک طراح نیستید، من چیزی را به شما توصیه می کنم که استفاده از آن رایگان و آسان باشد.
محصولات Maybelline نیز از طریق یک کلیپ ویدیویی در یوتیوب به بازار عرضه می شوند که تا سپتامبر 2017 بیش از 8 میلیون نفر آن را مشاهده کرده اند.
از بهترین نمونه های تبلیغات استوری اینستاگرام چه چیزی می توانیم بیاموزیم؟
اینترنت و شبکه های اجتماعی قوانین بازی را تغییر دادند. اینترنت درها را به روی یک سیستم تحویل محتوای رایگان باز کرد و بنابراین بازاریابی وارد عصر جدیدی شد. استراتژیهای بازاریابی محتوا مؤثرتر بودند و هزینههای کمتری برای بازاریابان داشتند.
اکنون که تفاوت بین بازاریابی سنتی و اینستاگرام را پذیرفتیم، باید بدانیم استوری های اینستاگرام چیست و چگونه نحوه انتقال اطلاعات توسط بازاریابان را به مخاطبان تغییر داده است.
به عنوان یک بازاریاب، همیشه باید به هر اتفاقی که در رسانه های اجتماعی می افتد توجه کنید. حداقل تمام کانال های جدید توزیع محتوا که به صورت آنلاین در دسترس هستند را امتحان کنید. استوری های اینستاگرام ویژگی جدیدی نیست، در حال حاضر میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. با این حال، وقتی صحبت از بازاریابی به میان میآید، آخرین روند است و با ارائه پنج نمونه از بهترین استوریهای اینستاگرام که استوری موفقیتآمیز چند ماه اخیر بودهاند، امیدوارم توانسته باشم به نکته خوبی اشاره کنم و شاید حتی شما را متقاعد کنم که این کار را امتحان کنید. ویژگی.
خوب، همانطور که قبلاً گفتم، تا همین اواخر، هر چیزی که یک بازاریاب به صورت آنلاین پست می کرد، قطعی بود. با این حال، با استوری های اینستاگرام، شما این اختیار را دارید که مطالبی را ارسال کنید که پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. این عمر کوتاه، هر چند غیرمحتمل، افراد را درگیر خود کرده و آنها را کنجکاو می کند. در عین حال، به بازاریاب این امکان را می دهد که اطلاعات را به روشی معتبرتر به اشتراک بگذارد، که در طولانی مدت می تواند برای مخاطب اعتیاد آور شود.
اولین نمونه از بهترین نمونه های تبلیغاتی استوری اینستاگرام من از Moen، یکی از برندهای اصلی شیر آب در آمریکا می آید. هیچ کس از آنها انتظار یک کمپین خلاقانه در رسانه های اجتماعی و همچنین یک اینستاگرام موفق را نداشت
عکس قهرمان کیارش منصوری در Unsplash
