مطمئنا راه های زیادی برای انجام بازاریابی سنتی در اینترنت وجود دارد. اما سیستم های ارسال محتوای رایگان نیز وجود دارد و به بازاریاب کمک زیادی می کند. سپس رسانه های اجتماعی با تمام فرصت های جدید خود برای ایجاد و ارائه محتوای چند رسانه ای آمدند. با توجه به این واقعیت که مردم بیشتر موجودات بصری هستند، رسانه های اجتماعی ثابت کردند که یکی از بهترین پلتفرم های ارائه محتوا در دسترس بازاریابان امروزی هستند.
تمام ابزارها و قالب های مورد نیاز برای یک استوری عالی در اینستاگرام را پیدا خواهید کرد. تنها چیزی که نیاز دارید مقداری الهام و البته چیزی عالی برای تبلیغ یا بازاریابی برای مخاطبانتان است. به همین دلیل است که یک راه عالی برای شروع این است که از برخی از بهترین نمونههای استوری اینستاگرام که میتوانم پیدا کنم، یاد بگیرم.
اولین نمونه از بهترین نمونه های تبلیغاتی استوری اینستاگرام من از Moen، یکی از برندهای اصلی شیر آب در آمریکا می آید. هیچ کس از آنها انتظار یک کمپین خلاقانه در رسانه های اجتماعی و همچنین یک اینستاگرام موفق را نداشت
بیایید به موضوع خود برویم، مرحله به مرحله:
بازاریابی سنتی در مقابل اینستاگرام
اینستاگرام احتمالا بهترین پلتفرم بازاریابی شبکه های اجتماعی است. اما در عین حال، ما آموخته ایم که می تواند فراتر از یک دایرکتوری تصویر ساده باشد. از طریق استوری های اینستاگرام، بازاریابان اکنون می توانند نوع جدیدی از محتوا را آزمایش کنند و این فقط به عنوان یک چیز خوب تلقی می شود زیرا هر سیستم تحویل محتوای جدید امکانات جدیدی را برای برندها و کاربران نیز تبلیغ می کند. قبل از پایان این مقاله، بیایید برخی از مهمترین چیزهایی را که میتوانیم از بهترین نمونههای تبلیغات استوری اینستاگرام و همچنین تبلیغات اینستاگرام یاد بگیریم، فهرست کنیم:
امتحان کردن یک استراتژی بازاریابی جدید همیشه انتخاب خوبی است، به خصوص زمانی که از قبل می دانید که مردم در حال بررسی آن هستند.
یک یا چند اینفلوئنسر که در استوری شما حضور دارند ممکن است به شما کمک کنند تا با مشتریان خود اعتماد ایجاد کنید و محصولات خود را بیشتر نمایان کنید. (به Maybelline مراجعه کنید)
مهم نیست چه چیزی را می فروشید تا زمانی که بتوانید یک کمپین خلاقانه و یک داستان قابل اشتراک گذاری جمع آوری کنید. (رجوع کنید به معین)
استوری های اینستاگرام ممکن است به بازاریابی استوری های شما کمک کند. (به اخبار E! مراجعه کنید)
تا زمانی که مخاطبان شما بدانند که داستان های شما برای مدت کوتاهی در دسترس خواهند بود، تمایل بیشتری به مشاهده آنها، به اشتراک گذاری آنها و تعامل با برند شما خواهند داشت.
استوری اینستاگرام یک راه عالی برای بازاریابی پیشنهادات ویژه یا پیشنهادهای زمانی محدود است زیرا عکسها پس از 24 ساعت حذف میشوند. (به J Crew and Pacific Northwest Wonderland مراجعه کنید)
خلق بی زحمت پست های عادی اینستاگرام برای ایجاد، طراحی، مفهوم سازی نیاز به زمان دارند. هیچ کس از شما انتظار ندارد ساعت های طولانی را صرف تولید محتوایی کنید که پس از مدت کوتاهی ناپدید می شود. تنها چیزی که نیاز دارید یک ایده جالب و کمی خلاقیت است.
نتیجه
به عنوان یک بازاریاب، همیشه باید به هر اتفاقی که در رسانه های اجتماعی می افتد توجه کنید. حداقل تمام کانال های جدید توزیع محتوا که به صورت آنلاین در دسترس هستند را امتحان کنید. استوری های اینستاگرام ویژگی جدیدی نیست، در حال حاضر میلیون ها نفر از آن استفاده می کنند. با این حال، وقتی صحبت از بازاریابی به میان میآید، آخرین روند است و با ارائه پنج نمونه از بهترین استوریهای اینستاگرام که استوری موفقیتآمیز چند ماه اخیر بودهاند، امیدوارم توانسته باشم به نکته خوبی اشاره کنم و شاید حتی شما را متقاعد کنم که این کار را امتحان کنید. ویژگی.
اکنون که تفاوت بین بازاریابی سنتی و اینستاگرام را پذیرفتیم، باید بدانیم استوری های اینستاگرام چیست و چگونه نحوه انتقال اطلاعات توسط بازاریابان را به مخاطبان تغییر داده است.
بیایید به مثال دیگری نگاهی بیندازیم. این بار به دنبال استراتژی بازاریابی محتوا هستیم. نه محصولی برای تبلیغ در اینجا وجود دارد و نه تبلیغاتی برای جذب. چه E! News tryes t market از طریق استوری اینستاگرام مجموعه ای از عناوین است که از مجله آنها گرفته شده است.
4. J Crew – پیشنهاد انحصاری یک محصول جدید
آیا محصول جدیدی دارید و می خواهید آن را به مخاطبان خود ارائه دهید؟ چرا این کار را از طریق استوری اینستاگرام انجام نمی دهید؟ J Crew و پیشنهاد انحصاری آنها از عینک آفتابی جدید خود را از طریق اینستاگرام مثال بزنید.
تا زمانی که استوری اینستاگرام راه اندازی شد، آنچه بازاریابان منتشر می کردند قطعی بود. هنگامی که محتوایی را در وب منتشر می کنید، نمی توانید آن را حذف کنید. اینجا برای ماندن است و به همین دلیل است که باید بسیار مراقب باشید که چه چیزی می نویسید و چه عکس هایی را برای حساب های رسانه های اجتماعی خود انتخاب می کنید. وقتی اسنپ چت منتشر شد، مردم این مفهوم جدید را پذیرفتند. پست ها یا پیام هایی که پس از مدت کوتاهی توسط خودشان پاک می شوند. چه کسی فکرش را میکرد که چنین ایدهای مطرح شود؟ خوب، آن را انجام داد. علاوه بر این، مردم آن را سرگرم کننده می دانستند و آنها را درگیر و در عین حال کنجکاو نگه می داشت.
اینترنت و شبکه های اجتماعی قوانین بازی را تغییر دادند. اینترنت درها را به روی یک سیستم تحویل محتوای رایگان باز کرد و بنابراین بازاریابی وارد عصر جدیدی شد. استراتژیهای بازاریابی محتوا مؤثرتر بودند و هزینههای کمتری برای بازاریابان داشتند.
اما چیزی که اینستاگرام را متفاوت می کند این است که ثابت شده است که حتی برای تبلیغات سنتی و پولی نیز موثر است. چرا؟ خوب، پاسخ آسان است. تبلیغات اینستاگرام مزاحم نیستند. آنها مانند پست های معمولی به نظر می رسند. اینستاگرام تا زمانی که پست برای مخاطب آموزنده یا سرگرم کننده باشد، پنهان کردن یک بنر تبلیغاتی پولی را بسیار آسان می کند. از این رو، نتایج عالی اینستاگرام در زمینه تبلیغات و بازاریابی ارائه می شود.
بازاریابی سنتی در مقابل استوری اینستاگرام
همین اتفاق زمانی افتاد که فیسبوک ایده اسنپ چت را کپی کرد، آن را بیشتر توسعه داد و با فید اینستاگرام سازگار شد. صدها میلیون نفر از استوری در اینستاگرام استفاده می کنند و این تنها شروع است.
چگونه این از دیدگاه یک بازاریاب خوب یا حداقل متفاوت است؟
ابزارهای حرفه ای زیادی وجود دارند که می توانند به شما در طراحی بهترین تبلیغات و تصاویر برای اینستاگرام کمک کنند. برای مثال Photoshop یا کل Adobe Suite را در نظر بگیرید. با این حال، اگر شما یک طراح نیستید، من چیزی را به شما توصیه می کنم که استفاده از آن رایگان و آسان باشد.
خوب، همانطور که قبلاً گفتم، تا همین اواخر، هر چیزی که یک بازاریاب به صورت آنلاین پست می کرد، قطعی بود. با این حال، با استوری های اینستاگرام، شما این اختیار را دارید که مطالبی را ارسال کنید که پس از 24 ساعت به طور خودکار ناپدید می شوند. این عمر کوتاه، هر چند غیرمحتمل، افراد را درگیر خود کرده و آنها را کنجکاو می کند. در عین حال، به بازاریاب این امکان را می دهد که اطلاعات را به روشی معتبرتر به اشتراک بگذارد، که در طولانی مدت می تواند برای مخاطب اعتیاد آور شود.
شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید
آنها از ویژگی Story استفاده کردند تا مخاطبان خود را متقاعد کنند تا برای مدت زمان محدودی بر روی پیوند بیو کلیک کنند. این نوع استراتژی همچنین ممکن است موفقیت آمیز باشد زیرا مردم تبلیغات را دوست دارند و از طریق استوری اینستاگرام می توانید اطمینان حاصل کنید که استوری برند شما را دنبال می کنند تا به آنها برسند.
3. E! اخبار – بهترین عناوین یک مجله
ما به درستی می دانیم که بازاریابی سنتی بسیار گران است. در گذشته مجبور بودید محتوا ایجاد کنید، صفحات را ویرایش کنید، بروشورها و آگهی های خود را چاپ کنید و هزینه توزیع آنها را بپردازید. هزینه مشابهی برای اسپات های تلویزیونی و رادیویی، درج مجله و سایر انواع مواد بازاریابی متحمل می شود. شما فقط برای ارائه تبلیغات مداخله جویانه به بودجه های هنگفت بازاریابی نیاز داشتید و در نتیجه تأثیر آن بر مخاطبان هدف شما محدود بود.
بر اساس وبلاگ اینستاگرام، “این منجر به 45٪ برداشت بیشتر و یک روش جدید و جدید برای برند برای ایجاد محتوای جذاب سریعتر و کارآمدتر شد”.
2. سرزمین عجایب شمال غربی اقیانوس آرام – تبلیغات با زمان محدود
برای دریافت پیام باید داستان را تماشا کنید. در غیر این صورت در دسترس نخواهد بود. این واقعیت فقط باعث می شود که ما بخواهیم ببینیم و دنبال کنیم چه برندهای خاصی در اینستاگرام پست می کنند و بنابراین استراتژی را مرتبط و موفق می کند.
چگونه تبلیغات استوری اینستاگرام را طراحی و راه اندازی کنیم؟
اگر میخواهید پادکستها، پستهای وبلاگ، ویدیوها، محصولات خاص، فروش، تبلیغات، مسابقات یا برندهای خود را در اینستاگرام تبلیغ کنید، استوریهای اینستاگرام میتوانند ابزاری عالی باشند. بیایید برخی از بهترین نمونههای استوری اینستاگرام را از برندهای مختلف ببینیم که توانستهاند با استفاده از این ویژگی اینستاگرام یک کمپین موفق ایجاد کنند:
1. معین – تبلیغات محصولات سنتی
کمپین داستانی با این حال، آنها توانستند بالاتر از انتظارات باشند و به این نتیجه رسیدند:
به همه این تصاویر توجه کنید زیرا این یک نمونه عالی از یک کمپین خلاق است که مطمئنم الهام بخش بسیاری از بازاریابان دیگر است که در حال آماده سازی کمپین های مشابه هستند.
5. Maybelline New York – محصولات جدید از طریق تأثیرگذاران
نظر شما در مورد برخی از بهترین نمونه های تبلیغات استوری اینستاگرام چیست؟ آیا از استوری های اینستاگرام به عنوان بازاریاب استفاده می کنید؟ آیا سعی کردید از آن به عنوان یک ابزار بازاریابی استفاده کنید؟ آیا داستان های موفقیت دیگری می دانید که می توانید با ما در میان بگذارید؟
محصولات Maybelline نیز از طریق یک کلیپ ویدیویی در یوتیوب به بازار عرضه می شوند که تا سپتامبر 2017 بیش از 8 میلیون نفر آن را مشاهده کرده اند.
از بهترین نمونه های تبلیغات استوری اینستاگرام چه چیزی می توانیم بیاموزیم؟
وقتی استوری اینستاگرام راه اندازی شد، دری جدید برای بازاریابان در همه جا باز شد. و به نظر می رسد این ایده از آنجایی که برندهای بیشتری از آن با نتایج عالی استفاده می کنند، مورد توجه قرار گرفته است. با این مقاله، من به این نکته اشاره خواهم کرد که چرا انتشار روزانه در استوری های اینستاگرام انتخاب خوبی است، چرا آنها با استراتژی های دیگر متفاوت هستند و همچنین تعدادی از بهترین نمونه های تبلیغات استوری اینستاگرام و داستان های موفقیت از تبلیغات با عملکرد خوب را ارائه خواهم کرد.
برای این کمپین، Maybelline برای آنها استفاده کرد داستان دو تا از معتبرترین میکاپ آرتیست های اینستاگرام، شایا میچل و مانی گوتیرز. این نیز یک استراتژی عالی است زیرا چهره یک اینفلوئنسر همیشه بهتر از یک تصویر ساده از یک محصول میفروشد. محصولاتی که در آنجا به بازار عرضه کردند، خط جدیدی از ریمل ها بود.