5 راه برای ایجاد یک فرهنگ جهانی پر رونق در تجارت شما

5 راه برای ایجاد یک فرهنگ جهانی پر رونق در تجارت شما

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

تیم ها متنوع تر از همیشه هستند. با پیشرفت تکنولوژی، کمبود نیروی کار ماهر و تقاضای رو به رشد برای کار از راه دور، کار به مرزها سرپیچی کرده است. شرکت‌هایی که این واقعیت را نمی‌پذیرند و با خطر عقب ماندن سازگار نیستند.

من این تحول را از طریق کار خود در DOXA Talent، جایی که ما به کسب و کارها کمک می‌کنیم تیم‌هایی با عملکرد بالا با بهره‌گیری از استعدادها از سراسر جهان بسازند، از نزدیک شاهد بوده‌ام. با اعضای تیم در سرتاسر فیلیپین، ویتنام، کنیا و کلمبیا، می بینم که چگونه فناوری امروز و کار از راه دور نه تنها آینده کسب و کار را تغییر می دهد، بلکه به مردم فرصت های عادلانه ای برای کسب درآمد خوب می دهد.

این سفر به من درس های معناداری در مورد ایجاد یک فرهنگ واقعاً جهانی آموخت. با آمیختن دیدگاه های فرهنگی مختلف در حالی که همه را تحت یک مأموریت و هدف مشترک متحد می کنیم، نتایج قابل توجهی را مشاهده کرده ایم. نرخ فرسایش ما کمتر از نصف استاندارد صنعت قابل قبول است و تیم‌های ما به طور مداوم خدمات برجسته‌ای را با NPS 82 ارائه می‌کنند.

اما مهم‌ترین درسی که آموخته‌ام این است که وقتی افراد را در اولویت قرار می‌دهیم و استانداردهای بالا را حفظ می‌کنیم، محیطی ایجاد می‌کنیم که تیم‌ها بتوانند واقعاً پیشرفت کنند.

در اینجا پنج استراتژی کلیدی برای ایجاد یک فرهنگ جهانی موفق که بهترین ها را در نیروی کار بین المللی شما به ارمغان می آورد، کشف کرده ایم.

مطالب مرتبط: یک نیروی کاری متنوع از نظر فرهنگی می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد

1. فرهنگ جهانی خود را تعریف کنید

فرهنگ جهانی اساساً در مورد ایجاد مجموعه ای مشترک از ارزش ها، اصول و شیوه هایی است که از مرزهای جغرافیایی فراتر می روند. برای این منظور، DOXA چند مقدار کلیدی را اولویت بندی می کند.

یکی از مهم‌ترین ارزش‌های ما کنجکاوی است، که ما را به یادگیری و قدردانی از تفاوت‌هایی سوق می‌دهد که هر فرهنگ را منحصربه‌فرد می‌کند و در عین حال نگرش باز و روش‌های جدید کار را تشویق می‌کند. مورد بعدی اهمیت روابط است. این به دنبال درک و پذیرش تفاوت‌هایمان است. این به معنای ارج نهادن به سنت‌ها، دیدگاه‌ها و شیوه‌های منحصربه‌فرد هر فرهنگی است که در سازمان ما نشان داده می‌شود، اعتماد ایجاد می‌کند و محیطی را پرورش می‌دهد که در آن همه احساس ارزشمندی کنند. درک تجربیات و نیازهای اعضای تیم با پیشینه‌های مختلف به ما کمک می‌کند تا ارتباطات معنادار و فرصت‌های منصفانه ایجاد کنیم.

2. تفاوت های فرهنگی را بشناسید

یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در مدیریت یک نیروی کار از نظر فرهنگی متنوع، هدایت سبک‌های ارتباطی، فرآیندهای تصمیم‌گیری و ارائه بازخورد است. در DOXA، ما تشخیص می‌دهیم که این فرآیندها همه توسط هنجارهای فرهنگی شکل می‌گیرند.

برای مثال، اعضای تیم در فرهنگ‌های با زمینه بالا، مانند فیلیپین، اغلب از ارتباطات غیرمستقیم استفاده می‌کنند، در حالی که آن‌هایی که در فرهنگ‌های با زمینه پایین، مانند ایالات متحده، مستقیم بودن را ترجیح می‌دهند. وقتی صحبت از ارائه بازخورد به میان می‌آید، برخی از فرهنگ‌ها بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند، در حالی که برخی دیگر تمایل به کاهش انتقاد دارند. فرآیند تصمیم‌گیری نیز منعکس‌کننده تفاوت‌ها است، زیرا مشاهده کرده‌ام که چگونه برخی فرهنگ‌ها از ورودی برابری‌خواهانه حمایت می‌کنند و برخی دیگر بر ساختارهای سلسله مراتبی تکیه می‌کنند. تفاوت‌ها به مدیریت زمان نیز گسترش می‌یابد، در برخی فرهنگ‌ها وقت‌شناسی اولویت دارد، در حالی که برخی دیگر بر حفظ روابط در برنامه‌های سخت‌گیرانه تأکید دارند.

مطالب مرتبط: 3 نکته برای مدیریت نیروی کار بین فرهنگی

3. چارچوبی برای انتظارات بسازید

چیزی که من بسیار مفید یافتم، تعریف نمای کلی فرهنگ DOXA ما است، یک نقشه فی نفسه، که نشان می‌دهد چگونه انتظار می‌رود همه افراد، صرف نظر از پیشینه، در فرهنگ جهانی ما ظاهر شوند. این چارچوب انتظارات روشنی را برای رفتار، ارتباطات و تصمیم گیری تعیین می کند که فراتر از تفاوت های فرهنگی است.

نقشه فرهنگ ما به همه اعضای تیم کمک می‌کند تا از تفاوت‌های فرهنگی که ممکن است بر تعاملات تأثیر بگذارد آگاه باشند و بر اساس آن سازگار شوند. به عنوان مثال، ما ارتباط مستقیم و محترمانه را تشویق می کنیم و در عین حال نسبت به ترجیحات فرهنگی حساس هستیم. ما همچنین بر ایجاد رابطه و مسئولیت پذیری برای ایجاد تعادل بین رویکردهای وظیفه محور و مبتنی بر رابطه تأکید می کنیم. در نهایت، چارچوب ما در مورد یکپارچگی است: بیرون آوردن بهترین های هر فرهنگ در حالی که همه را تحت یک عملیات و هدف مشترک قرار می دهیم.

4. سبک رهبری خود را تطبیق دهید

رهبری یک تیم جهانی ممکن است به شما نیاز داشته باشد که رویکرد طبیعی خود را تنظیم کنید. می‌دانم که باید سبک خود را با فرهنگ‌های محتاطانه‌تر و متمرکز بر روابط تیم‌های فیلیپین و کلمبیا تطبیق دهم. این به معنای ایجاد یک فضای امن با پرسیدن سوالات بیشتر، گوش دادن فعال و مقاومت در برابر میل به پرش، حل یا بحث است. این به نوبه خود به دیگران این فرصت را می دهد که افکار خود را راحت تر به اشتراک بگذارند.

به عنوان یک رهبر، سبک ارتباطی خود را نیز تغییر داده ام. من مجبور شدم صراحتی را که به طور غریزی به من می رسد با حساسیت فرهنگی کم کنم و برای تقویت اعتماد روی ایجاد رابطه سرمایه گذاری کنم. همیشه آسان نبوده است، اما یافتن راه‌هایی برای احترام به تفاوت‌های فرهنگی تیمم و در عین حال وفادار ماندن به نقاط قوت، یک فرمول موفق بوده است.

مطالب مرتبط: 3 راه برای استقبال رهبران از ضریب فرهنگی

5. از یادگیری مستمر استقبال کنید

آخرین توصیه به مشاغلی که به دنبال ترکیب چندین فرهنگ هستند: دانشجو شوید. به دنبال مربیانی باشید که تیم های متنوعی را رهبری می کنند و از تجربیات آنها درس می گیرند. آنچه را که شرکت‌های دیگر انجام می‌دهند – در داخل و خارج از صنعت شما – مطالعه کنید و به بهترین شیوه‌هایی که می‌توانید از آنها استفاده کنید توجه داشته باشید.

با یادگیری مداوم و باز ماندن در برابر ایده های جدید، می توانید یک مسیر متفکرانه رو به جلو ترسیم کنید. همچنین با تواضع به این سفر نزدیک شوید. به یاد داشته باشید که ترکیب فرهنگ ها یک شبه اتفاق نمی افتد. این فرآیند درک، تکامل و ساختن یک محل کار است که در آن همه احساس ارزشمندی می کنند و با ماموریت شرکت شما همسو هستند. توانایی شما در ادغام دیدگاه های مختلف و تجربیات زندگی می تواند کاتالیزور برنده شدن در بازار رقابتی جهانی امروز باشد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/5-ways-to-build-a-thriving-global-culture-in-your-business/484165

دیدگاهتان را بنویسید