5 درس کلیدی از یک مدیر اجرایی Sleep Tech در مورد ساخت برند

سفر رزا از مدیر بازاریابی بی‌خواب به مبتکر فناوری خواب از بسیاری جهات با ارزش بوده است، اما او می‌گوید تاثیرگذارترین لحظات شنیدن از مشتریانش بوده است. مانند Fitbit، Somnee به مردم کمک می کند و زندگی را تغییر می دهد.

یکی از نوآوری های کلیدی پشت فناوری Somnee تمرکز آن بر شخصی سازی است. رزا توضیح می‌دهد که محصول ثبت اختراع “حلقه بسته” آنها از یک هدبند خواب راحت با الکتروانسفالوگرام (EEG) استفاده می‌کند که امواج مغزی شما را برای درک الگوهای فردی برای خواب مطلوب می‌خواند. این همان فناوری است که در برخی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های خواب جهان استفاده می شود.

مطالب مرتبط: 5 استراتژی اثبات شده برای حفظ بهترین مشتریان

مبارزات شخصی را به عنوان فرصت های تجاری بالقوه بشناسید

امروز، روزا مدیر عامل Somnee است، یک شرکت خواب پیشگام مبتنی بر علوم اعصاب که محصول شاخص آن یک دستگاه تحریک عصبی است که به کاربران کمک می کند سریعتر بخوابند، بیشتر بخوابند و کیفیت کلی خواب را بهبود بخشند. رزا می خواهد با حل یکی از اساسی ترین نیازهای انسان یعنی خواب با کیفیت زندگی را بهبود بخشد.

او توضیح می دهد: «زبان مغز اساساً فرکانس الکتریکی است. “ما با استفاده از حسگر EEG یک خط پایه ایجاد می کنیم. هنگامی که این کار را انجام دادیم، مدل های هوش مصنوعی ما تحریک عصبی ملایم و شخصی سازی شده را با فرکانس بهینه مخصوص شما اعمال می کنند. این به آرامش و آماده سازی مغز شما برای خواب کمک می کند. ما زمان را کاهش می دهیم. 50 درصد بخوابید و کیفیت کلی خواب را بهبود بخشید.

رزا می‌گوید: «مهم‌ترین چیز این است که کاملاً در درک مشتری خود وسواس داشته باشید.

زمانی که او مدیر ارشد بازاریابی در Fitbit، دستگاه ردیابی تناسب اندام پوشیدنی بود، ایمیل‌ها، پست‌های انجمن و گزارش‌های پشتیبانی را بررسی می‌کرد. در آنجا، او داستان‌های تکان‌دهنده‌ای را از مشتریان کشف کرد – یکی گفت این محصول به او کمک کرده تا مشکل قلبی را کشف کند، و دیگری گفت که به او کمک کرد دیابت نوع دو را معکوس کند و در نهایت باردار شود.

رزا می گوید: «با خواندن این داستان ها به معنای واقعی کلمه اشک می ریختم. از آن زمان به بعد، می دانستم که هدفم کمک به مردم با انجام کارهای خوب و ایجاد محصولات و خدمات زیبا است که زندگی را بهبود می بخشد.

رزا بر اساس تجربه خود در Fitbit، بر اهمیت ایجاد شخصیت های مشتری و پرورش اکوسیستم ها حول محصول و نیازهای مشتری تأکید می کند. او تصور می کند که Somnee در نهایت یک API راه اندازی کند و با سایر شرکت های پوشیدنی و خدماتی همکاری کند تا یک اکوسیستم جامع ردیابی سلامت ایجاد کند.

او داستان یک جانباز ویتنام را روایت می کند که از بی خوابی و PTSD رنج می برد که به قرص های خواب آور معتاد بود و فقط 3.5 ساعت در شبانه روز می خوابید. پس از استفاده از Somnee به مدت 30 روز، او اکنون تا 7 ساعت وقت دارد و جلسه 15 دقیقه‌ای Somnee را به بخشی از روتین شبانه خود در زمان خواب تبدیل کرده است.

رزا می‌گوید: «این هدف من را تقویت می‌کند، یعنی کمک به مردم، کمک به عملکرد و کمک به آن‌ها برای داشتن زندگی بهتر با قرار دادن محصولات واقعاً خوب در جهان که واقعاً تأثیرگذار هستند».

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/5-key-lessons-from-a-sleep-tech-ceo-on-brand-building/479462

رزا استدلال می‌کند که این رویکرد حلقه بسته شخصی‌شده، آینده فناوری سلامت مصرف‌کننده و محصولات سلامتی است – دیگر فقط به دنبال ردیابی خواب شما نیست، بلکه در واقع رفع آن است.

برای ساده‌سازی چالش‌های پیچیده کسب‌وکار، «قاعده ۳» را اعمال کنید

یا زمانی که مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، ایمیلی به تیم فرستاد و گفت که چقدر Somnee را دوست دارد، زیرا خواب و رفاه او را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است، به طوری که همسرش اکنون از Somnee نیز استفاده می کند.

“آنها یک دستگاه برای من فرستادند، و من سفر را طی کردم. در جلسه سوم، با دستگاه روشن به خواب رفتم و از این واقعیت که واقعاً کار می کند غافلگیر شدم. اما مارک، محصول، وب سایت و خدمات را احساس کردم. برای منعکس کردن نوآوری باورنکردنی در پشت علم و فناوری، باید ارتقاء داده شود.”

رزا از این اصل برای رتبه بندی اولویت ها و ساختن MVP (حداقل محصول قابل دوام) خود استفاده می کند. رزا با تمرکز بر سه جنبه مهم، اطمینان می دهد که تیمش متمرکز می ماند و از گم شدن در جزئیات غیر ضروری جلوگیری می کند.

او می گوید: با قرار دادن مشتری و برند در مرکز ساخت شرکت خود، می توانید از آن به عنوان راهنمایی برای کمک به تصمیم گیری خود استفاده کنید.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

او همچنین خرد ارزشمندی را که در طول سال ها در تجارت به دست آورده است، به او منتقل می کند.

برندهایی بسازید که قلب ها و ذهن ها را به دست آورند

رزا مهمان این هفته در روز یک روز با پادکست Jon Bier است. در این مصاحبه، او در مورد سفر خود از یک مدیر بازاریابی در ESPN، 2K Sports (راه‌اندازی سری NBA 2K) و Fitbit صحبت می‌کند که آنقدر سخت کار می‌کرد که اغلب زیر میزش می‌خوابید تا ارزش خواب را کشف کند. بعد در زندگی و هدایت آن اشتیاق به سومنی.

او با منیزیم، CBD و خوراکی های THC آزمایش کرده بود اما هیچ تسکینی پیدا نکرد. رزا به وب سایت Somnee نگاه کرد و متوجه شد که محصول شرکت گیج کننده است، که صراحتاً او را دچار تردید کرد، اما او تصمیم گرفت تا قبل از متعهد شدن به سمت مدیر عامل، خود محصول را به مدت 14 روز امتحان کند.

او متوجه شد که آنها درگیر چیز خاصی هستند. اگر سامنی می توانست به فردی با مشکلات خواب مانند او کمک کند، بقیه موارد به تاریخ خواهند پیوست.

این “قانون 3” در مورد همه چیز از توسعه محصول گرفته تا ارتباط با مشتری اعمال می شود. او می گوید این به او کمک می کند تا استراتژی ها را ساده کند و اقدامات را اولویت بندی کند.

“من فکر می کنم سه تایی. سه کاری که برای برنده شدن انجام خواهید داد چیست؟” رزا توضیح می دهد.

تیم روزا روزی را به یاد می آورد که به دعوت واقعی خود پی برد.

در Somnee، این بدان معنا بود که ابتدا بازخورد مشتری، معیارهای تعامل، گزارش‌های پشتیبانی، تحقیقات کیفی/کمی، و شناخت نیازهای مشتریانش در سطح شخصی و احساسی را بررسی کند.

زمانی که وینود خوسلا، سرمایه‌دار مخاطره‌آمیز و دکتر مت واکر، دانشمند خواب دانشگاه کالیفرنیا برکلی و نویسنده کتاب «چرا می‌خوابیم»، برای اولین بار در مورد سامنی به سراغ رزا رفتند، او با مشکلات جدی خواب درگیر بود.

رزا در طول زندگی حرفه ای خود به قدرت تفکر سه نفره برای مقابله با مشکلات پیچیده و برقراری ارتباط موثر متکی بوده است.

او می‌گوید: «واقعیت این است که چه در یک کسب‌وکار مصرف‌کننده، یک کسب‌وکار سازمانی یا مراقبت‌های بهداشتی باشید، در پایان روز، شخصی در طرف مقابل می‌خواهد از محصول شما استفاده کند، محصول شما را بخرد، محصول شما را مصرف کند». . “کار شما این است که قلب آنها را به دست آورید و ذهن آنها را به دست آورید. دوره.”

گفتنی است، مشتری فقط آنچه را که می داند می داند. برای اینکه به‌عنوان یک رهبر نوآور باشید و محصولات، تجربیات یا ویژگی‌های جدید پیشگام را معرفی کنید، هنوز باید ریسک‌های حساب شده‌ای را بپذیرید، به‌ویژه به‌عنوان یک برند چالش‌گر یا ایجادکننده دسته.

رزا توضیح می‌دهد: «من ابزارهای پوشیدنی، خدمات عملکرد انسانی و مراقبت‌های بهداشتی را شرکای استراتژیک می‌دانم. “من می‌خواهم به تسهیل اکوسیستمی از محصولات و خدمات شریک کمک کنم که از مجموعه داده‌های درجه بالینی ما برای کمک به دیگران استفاده می‌کند. داده‌های خوب، داده‌های خوب است.”

مطالب مرتبط: این کارآفرین آنقدر شکسته بود که ماشین خود را از مردان Repo پنهان کرد – اکنون غلاف های شفابخش صدای او سلامت و طراحی را متحول می کنند

قدرت شخصی سازی را در آغوش بگیرید

مطالب مرتبط: این مدیر عامل تناسب اندام توصیه هایی را برای تغییر نام تجاری خود نادیده گرفت. آنچه بعد اتفاق افتاد یک دوره آموزشی تصادفی در تمرکز کسب و کار است.

از مشارکت ها و داده ها برای ایجاد اکوسیستم های قدرتمند استفاده کنید

دیدگاهتان را بنویسید