در Somnee، این بدان معنا بود که ابتدا بازخورد مشتری، معیارهای تعامل، گزارشهای پشتیبانی، تحقیقات کیفی/کمی، و شناخت نیازهای مشتریانش در سطح شخصی و احساسی را بررسی کند.
او همچنین خرد ارزشمندی را که در طول سال ها در تجارت به دست آورده است، به او منتقل می کند.
برندهایی بسازید که قلب ها و ذهن ها را به دست آورند
رزا بر اساس تجربه خود در Fitbit، بر اهمیت ایجاد شخصیت های مشتری و پرورش اکوسیستم ها حول محصول و نیازهای مشتری تأکید می کند. او تصور می کند که Somnee در نهایت یک API راه اندازی کند و با سایر شرکت های پوشیدنی و خدماتی همکاری کند تا یک اکوسیستم جامع ردیابی سلامت ایجاد کند.
تیم روزا روزی را به یاد می آورد که به دعوت واقعی خود پی برد.
مطالب مرتبط: این کارآفرین آنقدر شکسته بود که ماشین خود را از مردان Repo پنهان کرد – اکنون غلاف های شفابخش صدای او سلامت و طراحی را متحول می کنند
قدرت شخصی سازی را در آغوش بگیرید
مطالب مرتبط: این مدیر عامل تناسب اندام توصیه هایی را برای تغییر نام تجاری خود نادیده گرفت. آنچه بعد اتفاق افتاد یک دوره آموزشی تصادفی در تمرکز کسب و کار است.
از مشارکت ها و داده ها برای ایجاد اکوسیستم های قدرتمند استفاده کنید
او میگوید: «واقعیت این است که چه در یک کسبوکار مصرفکننده، یک کسبوکار سازمانی یا مراقبتهای بهداشتی باشید، در پایان روز، شخصی در طرف مقابل میخواهد از محصول شما استفاده کند، محصول شما را بخرد، محصول شما را مصرف کند». . “کار شما این است که قلب آنها را به دست آورید و ذهن آنها را به دست آورید. دوره.”
زمانی که او مدیر ارشد بازاریابی در Fitbit، دستگاه ردیابی تناسب اندام پوشیدنی بود، ایمیلها، پستهای انجمن و گزارشهای پشتیبانی را بررسی میکرد. در آنجا، او داستانهای تکاندهندهای را از مشتریان کشف کرد – یکی گفت این محصول به او کمک کرده تا مشکل قلبی را کشف کند، و دیگری گفت که به او کمک کرد دیابت نوع دو را معکوس کند و در نهایت باردار شود.
این “قانون 3” در مورد همه چیز از توسعه محصول گرفته تا ارتباط با مشتری اعمال می شود. او می گوید این به او کمک می کند تا استراتژی ها را ساده کند و اقدامات را اولویت بندی کند.
امروز، روزا مدیر عامل Somnee است، یک شرکت خواب پیشگام مبتنی بر علوم اعصاب که محصول شاخص آن یک دستگاه تحریک عصبی است که به کاربران کمک می کند سریعتر بخوابند، بیشتر بخوابند و کیفیت کلی خواب را بهبود بخشند. رزا می خواهد با حل یکی از اساسی ترین نیازهای انسان یعنی خواب با کیفیت زندگی را بهبود بخشد.
رزا میگوید: «مهمترین چیز این است که کاملاً در درک مشتری خود وسواس داشته باشید.
رزا از این اصل برای رتبه بندی اولویت ها و ساختن MVP (حداقل محصول قابل دوام) خود استفاده می کند. رزا با تمرکز بر سه جنبه مهم، اطمینان می دهد که تیمش متمرکز می ماند و از گم شدن در جزئیات غیر ضروری جلوگیری می کند.
رزا مهمان این هفته در روز یک روز با پادکست Jon Bier است. در این مصاحبه، او در مورد سفر خود از یک مدیر بازاریابی در ESPN، 2K Sports (راهاندازی سری NBA 2K) و Fitbit صحبت میکند که آنقدر سخت کار میکرد که اغلب زیر میزش میخوابید تا ارزش خواب را کشف کند. بعد در زندگی و هدایت آن اشتیاق به سومنی.
یکی از نوآوری های کلیدی پشت فناوری Somnee تمرکز آن بر شخصی سازی است. رزا توضیح میدهد که محصول ثبت اختراع “حلقه بسته” آنها از یک هدبند خواب راحت با الکتروانسفالوگرام (EEG) استفاده میکند که امواج مغزی شما را برای درک الگوهای فردی برای خواب مطلوب میخواند. این همان فناوری است که در برخی از پیشرفته ترین آزمایشگاه های خواب جهان استفاده می شود.
رزا در طول زندگی حرفه ای خود به قدرت تفکر سه نفره برای مقابله با مشکلات پیچیده و برقراری ارتباط موثر متکی بوده است.
یا زمانی که مارک بنیوف، مدیرعامل Salesforce، ایمیلی به تیم فرستاد و گفت که چقدر Somnee را دوست دارد، زیرا خواب و رفاه او را به طرز چشمگیری بهبود بخشیده است، به طوری که همسرش اکنون از Somnee نیز استفاده می کند.
رزا میگوید: «این هدف من را تقویت میکند، یعنی کمک به مردم، کمک به عملکرد و کمک به آنها برای داشتن زندگی بهتر با قرار دادن محصولات واقعاً خوب در جهان که واقعاً تأثیرگذار هستند».