4 کتاب تجاری که همه کارآفرینان باید بخوانند

4 کتاب تجاری که همه کارآفرینان باید بخوانند

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

هیچ کمبودی در کتاب‌های کسب‌وکار وجود ندارد، اما بیایید صادق باشیم: همه آن‌ها به تبلیغات تبلیغاتی پاسخ نمی‌دهند. به عنوان یک کارآفرین، زمان شما ارزشمند است و نمی‌خواهید آن را با توصیه‌های کرکی تلف کنید.

در طول سال ها، من صدها کتاب در زمینه کارآفرینی، رهبری و استراتژی خوانده ام. برخی ایده های عالی ارائه کردند اما به محض اینکه آنها را گذاشتم از حافظه محو شدند. کتاب‌های دیگر تأثیری ماندگار بر جای گذاشتند و کتاب‌هایی هستند که من هنوز هم درباره‌شان فکر می‌کنم و امروز هم برای کارم به کار می‌برم.

این فهرست در مورد دومی است: چهار کتاب که واقعاً برجسته هستند. آن‌ها مملو از بینش‌های عملی هستند که می‌توانند به شما در رشد مهارت‌هایتان، پیمایش چالش‌ها و ساختن چیزی معنادار کمک کنند. امیدوارم شما هم به اندازه من از آنها بهره ببرید!

مطالب مرتبط: 5 کتابی که مسیر من را به سوی موفقیت کارآفرینی هموار کردند

1. چیز سخت درباره چیزهای سخت توسط بن هوروویتز

بیایید با یک کلاسیک شروع کنیم. چیز سخت درباره چیزهای سخت کتاب کسب و کار با احساس خوب معمولی شما نیست. این خام، صادقانه و گاهی اوقات حتی ناراحت کننده است – اما این چیزی است که آن را بسیار ارزشمند می کند. بن هوروویتز از سخت ترین جنبه های رهبری ابایی ندارد. او در لحظاتی غوطه ور می شود که باعث می شود همه چیز را زیر سوال ببرید: اخراج کارمندان، مدیریت بحران ها و مقابله با شک و تردید به خود، زمانی که خطرات نمی تواند بالاتر باشد.

چیزی که من در مورد این کتاب دوست دارم این است که چقدر واقعی است. هوروویتز راه حل های شیرینی پزی ارائه نمی دهد یا وانمود نمی کند که راه آسانی برای خروج از موقعیت های سخت وجود دارد. در عوض، او ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد تا با وضوح و شجاعت در آنها پیمایش کنید. یکی از بزرگترین نکات من تمرکز او بر پذیرش ناراحتی بود. او به خوانندگان یادآوری می‌کند که رهبری به این نیست که همیشه پاسخ کاملی داشته باشید – بلکه در مورد گرفتن بهترین تصمیمی است که می‌توانید با اطلاعاتی که دارید.

اگر تا به حال متوجه شدید که تحت فشار رهبری قرار گرفته اید، چیز سخت درباره چیزهای سخت به شما یادآوری می‌کند که تنها نیستید و حتی سخت‌ترین تصمیم‌ها می‌توانند منجر به رشد شوند.

2. گمشده و بانی توسط رند فیشکین

برای هر کسی که تا به حال از “رویای استارتاپی” براق و پر زرق و برق سرخورده شده است، این کتاب برای شماست. رند فیشکین، بنیانگذار Moz، پرده‌ای را که واقعاً ساختن یک کسب‌وکار است، کنار می‌زند. و هشدار اسپویلر: همه چیز نان تست شامپاین و نمودارهای رشد تصاعدی نیست.

صداقت فیشکین چیزی است که باعث می شود گمشده و بانی خیلی با طراوت او مشکلاتی را که اکثر کارآفرینان با آن روبرو هستند اما به ندرت در مورد آن صحبت می کنند، از چالش های سلامت روان گرفته تا فشار برآورده کردن انتظارات سرمایه گذاری خطرپذیر به اشتراک می گذارد. چیزی که بیش از همه مرا تحت تأثیر قرار داد، تأکید او بر ایجاد کسب‌وکاری بود که افراد (اعم از کارمندان و مشتریان) را بر معیارهای سنتی مانند رشد سریع به هر قیمتی اولویت می‌دهد.

خواندن این کتاب شبیه به گفتگوی صریح با یک کارآفرین همکار است که آن را دریافت می کند. این یک یادآوری عالی است که لازم نیست موفقیت به قیمت ارزش ها یا رفاه شما تمام شود. اگر از روایت فرهنگ شلوغ خسته شده اید، گمشده و بانی نفسی تازه است و گواه این است که بیش از یک راه برای برنده شدن در تجارت وجود دارد.

مطالب مرتبط: 10 کتاب الهام بخش که هر کارآفرینی باید بیش از یک بار بخواند

3. آن را تقویت کنید توسط فرانک اسلوتمن

اگر به دنبال یک راهنمای بیهوده برای افزایش مقیاس کسب و کار خود هستید، آن را تقویت کنید کتاب برای شماست فرانک اسلوتمن، که به دلیل رهبری چندین شرکت از طریق رشد بیش از حد شناخته شده است، فلسفه رهبری خود را بر روی نظم، سرعت و جاه طلبی به اشتراک می گذارد. رویکرد او غیرقابل عذرخواهی شدید است، اما این بخشی از جذابیت است.

چیزی که برای من قابل توجه بود، فشار بی امان اسلوتمن برای برتری بود. او رهبران را به چالش می‌کشد تا سطح امتیازات را بالا ببرند، از تیم‌هایشان بیشتر بخواهند و از حد وسط خودداری کنند. استراتژی‌های او عملی و مبتنی بر تجربه‌های دنیای واقعی هستند، که کاربرد آن‌ها را آسان می‌کند، به‌خصوص اگر در محیطی با رشد بالا هستید.

خواندن آن را تقویت کنید کمی شبیه نوشیدن یک اسپرسو سه گانه است. شما پرانرژی، با انگیزه و آماده برای اقدام خواهید رفت. فقط برای یک زنگ بیدارباش آماده باشید – اسلوتمن وقتی صحبت از خود راضی بودن به میان می آید خودداری نمی کند. اما اگر آماده هستید که کسب و کار خود را به سطح بعدی ببرید، خواندن آن عالی است.

4. جرات رهبری توسط برنه براون

آخرین اما نه کم اهمیت، رهبری فقط به دست آوردن معیارها یا اجرای استراتژی ها نیست. در هسته خود، همچنین در مورد ارتباط با مردم است. برنه براون اینجاست جرات رهبری تمرکز براون بر آسیب‌پذیری، همدلی و شجاعت، تعادل بسیار مورد نیازی را برای سبک‌های رهبری سخت‌گیر که اغلب در تجارت مورد تحسین قرار می‌گیرند، ارائه می‌کند.

این کتاب باعث شد در مورد نحوه برخورد با مکالمات دشوار و چگونگی ایجاد اعتماد در تیمم تجدید نظر کنم. یکی از قدرتمندترین راهکارها این ایده بود که آسیب پذیری یک نقطه ضعف نیست. این نقطه قوتی است که می تواند نوآوری، همکاری و رشد را تقویت کند. بینش براون در مورد ایجاد یک محیط کار از نظر روانی ایمن به ویژه امروزه مرتبط است زیرا شرکت های بیشتری اهمیت رفاه کارکنان را تشخیص می دهند.

اگر افراد را مدیریت می کنید (یا آرزو دارید!) جرات رهبری طرز فکر شما را در مورد معنای رهبری تغییر خواهد داد. این کتابی است که ایده‌های سنتی قدرت و اقتدار را به چالش می‌کشد و آنها را با چیزی بسیار معنادارتر جایگزین می‌کند: ارتباط و اصالت.

مطالب مرتبط: 30 کارآفرین موفق کتاب هایی را که زندگی آنها را تغییر داده است رونمایی می کنند

با تعداد زیادی کتاب تجاری که در بازار وجود دارد، گم شدن در سر و صدا آسان است. این چهار کتاب با ارائه توصیه‌های عملی و بینش‌های همیشگی که می‌تواند به شما در عبور از چالش‌های کارآفرینی کمک کند، شلوغی‌ها را برطرف می‌کنند. خواه تصمیمات سختی می گیرید، فرهنگ شرکت خود را دوباره تعریف می کنید یا برای رشد تلاش می کنید، این مطالب شما را در این مسیر راهنمایی می کند.

کارآفرینی سخت است و داشتن ابزار مناسب در گوشه و کنار شما می تواند تفاوت را ایجاد کند. این کتاب‌ها به من کمک کرده‌اند تا با برخی از سخت‌ترین لحظات زندگی‌ام روبرو شوم، و امیدوارم آنها نیز همین کار را برای شما انجام دهند. برای کشف آنها وقت بگذارید – پشیمان نخواهید شد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/4-business-books-all-entrepreneurs-should-read/485146

دیدگاهتان را بنویسید