4 هزینه شما می توانید هنگام شروع شرکت خود از آن جلوگیری کنید
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
شروع یک تجارت برای اولین بار همیشه یک روند آزمایش و خطا است. چندین عنصر وجود دارد که ما به عنوان بنیانگذار فکر می کنیم مهمترین چیزها برای درست کردن است. از این رو ، ما معتقدیم که باید متخصصان صنعت را استخدام کنیم تا بهترین نتیجه ای را که می توانیم برای خرید خریداری کنیم ، بدست آوریم.
بعد از چهار سال هزینه در مناطق مختلف و ارزیابی نتیجه ، می خواهم با بنیانگذاران دیگر به اشتراک بگذارم که حداقل چهار هزینه وجود دارد که می توانید هنگام شروع کار خود از آن جلوگیری کنید.
مرتبط: تجارت کوچک خود را با این استراتژی های مقرون به صرفه شروع کنید
1 وب سایت
صرف پنج رقم در یک آژانس توسعه وب یکی از بزرگترین پشیمانی من در مورد هزینه های راه اندازی است. در سال 2019 ، هنگامی که من به فکر راه اندازی امیلیا جورج بودم ، هنوز اوج دوران برند DTC بود. بنابراین ، یک وب سایت پیشرفته مهم بود. من با بسیاری از آژانس های وب در رده های بالای کلاچ ، از جمله آژانس برتر که حداقل 100000 دلار برای یک وب سایت تجارت الکترونیک هزینه دارد ، مشورت کردم. در نهایت ، من آژانس را انتخاب کردم که 16000 دلار برای وب سایت افتتاحیه ما به من پرداخت.
پس از آن هزینه اولیه ، من در طول دو سال اول به کارشناسان مختلف Shopify در کارکردهای خاص وب سایت پرداخت کردم. وضعیت فروشگاه آنلاین محبوب فعلی ما چیست؟ تیم ما نوبت خود را برای به روزرسانی آنها در نظر گرفته است. هر یک از اعضای تیم ماهانه یک تا دو ساعت کار می کنند تا اطمینان حاصل شود که محصولات و زیبایی شناسی ما به روز شده است.
هنگامی که برای اولین بار با تعداد محدودی از محصولات و خدمات شروع می کنید ، بعید است که فونت های سفارشی و عملکردهای افزودنی به چرخ دستی بازده های زیادی از سرمایه گذاری شما در وب سایت شما داشته باشند. با ایجاد یک طراحی وب سایت با یک تجربه کاربر محکم و یک فرآیند به روزرسانی ساده در داخل خانه (یا به احتمال زیاد ، خودتان در ابتدا) می توانید قبل از راه اندازی هزینه قابل توجهی پس انداز کنید.
2. نوشتن کپی
در سال 2019-2020 ، Chatgpt نسبت به امروز شیوع کمتری داشت. نیاز به کار با نویسندگان کپی یا آژانس های برندسازی قریب الوقوع تر بود زیرا سعی کردید این تصور یک بار در طول زندگی را بر جهان ایجاد کنید. شروع به کار با معرفی این برند برای من مفید بود. سال بعد ، من به سرعت فهمیدم که چند بار کپی مارک را تغییر دادم زیرا این شرکت به رشد و محوری ادامه داد.
هنگام شروع کار ، هیچ تصویری کامل از شرکت شما وجود ندارد. این یک فرایند همیشه در حال تحول است تا زمانی که طاقچه و یک مدل تجاری پایدار خود را پیدا نکنید. شما نیازی به هزینه کردن برای آژانس های نوشتن کپی یا کارشناسان ندارید ، که می تواند با شروع کار از پنج رقم به بالا هزینه کند. در صورت ارائه اطلاعات دقیق هرچه بیشتر اطلاعات دقیق در مورد برند و محصولات خود ، ChatGPT کار بسیار خوبی را در نوشتن کپی کردن انجام می دهد. بسیاری از استارتاپ ها قبلاً آن را پذیرفته اند و این یک ابزار مقرون به صرفه است.
مرتبط: 7 راه خلاقانه برای صرفه جویی در هزینه تجارت کوچک شما
3. طراحی گرافیک
مدتی طول کشید تا احساس کنم هزینه ابر خلاق Adobe توجیه شده است. در ابتدا ، من فکر می کردم که ارزش آن را ندارد زیرا من در عملکردهای Adobe مسلط نیستم. من به طراحان گرافیک و عکاسان اعتماد کردم تا به بسیاری از وثیقه های بازاریابی و ویرایش عکس کمک کنم. آنها بسیار ارزشمند بودند زیرا من مهارت یا طرز فکر برای یادگیری آنها را نداشتم. پس از مدتی ، مانند هر بنیانگذار که با جدیت نظارت می کند ، این هزینه برای سطح درآمد ما قابل هزینه است.
من تصمیم گرفتم که Adobe Creative Cloud را نصب کنم و آموزش های آنلاین را در مورد حذف پیش زمینه ها تماشا کنم زیرا بسیاری از بازارها به محصولات با پس زمینه های سفید نیاز دارند. سرانجام Illustrator و Indesign را برای ایجاد وثیقه های بازاریابی انتخاب کردم. اعطا می شود ، در مورد عناصر طراحی و پیچیدگی فضای زیادی وجود دارد ، اما DIY کار را انجام می دهد و واقعاً به حاشیه سود ما کمک می کند.
طی دو سال گذشته ، Canva نام بازی را با توجه به طراحی گرافیک کاملاً تغییر داده است. این یک سکوی برای همه ، دوره است. هیچ کس در تیم من تجربه طراحی گرافیک یا آموزش نداشته است ، اما Canva تمام چیزی است که اکنون از آن استفاده می کنیم. در هر صورت ، بنیانگذاران جدید می توانند با عضویت در Canva نسبت به گزینه های گران قیمت ، پول بیشتری را پس انداز کنند.
4. مدیریت رسانه های اجتماعی
هیچ کس نمی تواند اهمیت رسانه های اجتماعی را برای مارک های مصرف کننده استدلال کند. از فیس بوک ، اینستاگرام و پینترست گرفته تا تیکتوک ، بسیاری از آنها مشاغل محکم را از تمایل و وسواس خود در رسانه های اجتماعی خارج کرده اند. برای استارتاپ ها ، این یک نوع مناسب برای کارآموزی برای اعتبار برای ثبت نام دانشجویان است. هنگام شروع کار نباید در حقوق و دستمزد شما باشد. مدیریت رسانه های اجتماعی با استراتژی تبلیغات متفاوت است. دو مجموعه مهارت بسیار دشوار اغلب برای بنیانگذاران جدید یک دسته هزینه در نظر گرفته می شوند.
من شاهد چندین مارک مصرف کننده یا شیوه زندگی در فضایی خود بوده ام که ده ها و صدها هزار دنبال کننده با سرعت دلگرم کننده و همچنین تعداد مشارکت مشتری بسیار بالایی. محتوا همان چیزی است که مصرف کنندگان هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی به دنبال آن هستند. با این حال ، اینکه آیا محتوا برای فروش قابل تبدیل است ، لزوماً به مدیریت رسانه های اجتماعی بستگی ندارد. اگر بودجه ای برای حضور در بازاریابی آنلاین دارید ، خیلی بهتر است که از خرج کردن آن در نقش های مدیریت رسانه های اجتماعی جلوگیری کنید اما بیشتر در مورد فرصت های مدیریت تبلیغات است.
مرتبط: 8 روش غیر متعارف برای کاهش هزینه ها در تجارت شما
آن زمان از سال است که همه ما تأمل می کنیم و دوباره تمرکز می کنیم. این چهار حوزه هزینه برای جلوگیری از آن ممکن است توسط هر بنیانگذار مورد توافق قرار نگیرد ، اما آنها از تجربه خود من در ساخت امیلیا جورج با حداقل سرمایه گذاری خارجی گرفته شده اند. از این گذشته ، هرگز دیر نیست که بپرسید ، “آیا می خواهم سریع بروم ، یا می خواهم خیلی دور شوم؟” بهینه سازی هزینه مهم است.
https://www.entrepreneur.com/money-finance/4-expenses-you-can-avoid-when-you-first-start-your-company/481212