حتی اگر در حال حاضر مخاطب زیادی ندارید، باید تلاش کنید تا بیشترین تعداد لایک و کامنت را در هر پست دریافت کنید. تعامل پست چیزی است که منجر به رشد در اینستاگرام می شود. برخی از مردم فکر می کنند که می توانند به سادگی مطالب تبلیغاتی را پست کنند و دنبال کنندگان خود را از راه دیگری به دست آورند – اینطور نیست.
همین الان این را به شما می گویم: هیچ رازی وجود ندارد. رشد در اینستاگرام به سادگی نیاز به زمان، صبر و تلاش دارد. چه در حال تبلیغ کلاسهای یوگا باشید و چه تیشرت میفروشید، این نکات به راهاندازی کسبوکار شما در اینستاگرام کمک میکند.
1. محتوای جذاب ارسال کنید
مطالب مرتبط: 5 روشی که می توانید اکانت اینستاگرام خود را به یک ماشین درآمد زا تبدیل کنید
در نتیجه
کاربران اینستاگرام می خواهند شخصیت ها را فالو کنند. آنها می خواهند از هویت ها پیروی کنند. آنها می خواهند محتوایی را دنبال کنند که ارزش ارائه می دهد. بیشتر کسبوکارها برای تولید شخصیتی که ارزش دنبال کردن را داشته باشد، تلاش میکنند. اگر در اینستاگرام مشکل دارید، باید در کل استراتژی محتوای خود تجدید نظر کنید و این سوال را از خود بپرسید: آیا کسب و کار من هویت دوستداشتنی دارد یا فقط یک چهره تبلیغاتی برای شرکت من است؟
مطالب مرتبط: 3 استراتژی ارگانیک بازاریابی اینستاگرام که به شما کمک می کند در طول همه گیری پیشرفت کنید
3. فوق العاده اجتماعی باشید
اکثر مردم به درستی فالو/آنفالو نمی کنند، و فکر می کنم به همین دلیل است که معمولاً بی اعتبار می شود. من شخصاً شخصی را مربیگری کردهام که از فالو/آنفالو برای به دست آوردن تعداد فالوورهای پایه 10000 نفر استفاده کرده است، و سپس آنها این تعداد را با انتشار محتوای جذاب به بیش از یک میلیون نفر تبدیل کردهاند.
در هفت سالی که بازاریابی اینستاگرامی انجام میدهم، همیشه شاهد موفقیت اکانتهایی بودهام که از روشهای مشکوک دوری میکنند در دراز مدت موفق میشوند. اگر واقعاً روی تعامل با دیگران و ایجاد محتوای عالی تمرکز کنید، موفقیت اینستاگرام را برای کسب و کار خود خواهید دید.
مجله ترفندهای اینستاگرام
https://www.entrepreneur.com/science-technology/3-simple-things-businesses-need-for-instagram-growth/377619
فالو کردن استراتژیک حساب های اینستاگرام یکی دیگر از کلیدهای موفقیت است که اغلب بحث برانگیز دیده می شود. بسیاری از مردم این ایده را رد کردهاند که استراتژی «فالو/آنفالو» (زمانی که به طور معمول اکانتهای اینستاگرام را دنبال میکنید و در تلاش برای به دست آوردن فالوور آنفالو میکنید) یک روش رشد معتبر است، اما من معتقدم زمانی که به درستی انجام شود فوقالعاده مؤثر است.
فرض کنید یک کافی شاپ دارید. پست کردن تخفیف های روزانه کافی نیست. ارسال تصاویر مشتریانتان کافی نیست. ارسال عکس از مغازه خود کافی نیست. این کاری است که هر کافیشاپ در جهان انجام میدهد، و این محتوا احتمالاً باعث افزایش تعامل شما نمیشود.
اکثر کارآفرینان موافق هستند که فالوورهای واقعی و جذاب در اینستاگرام از قدرتمندترین مخاطبانی هستند که می توانید در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. من چند سالی است که به صاحبان مشاغل کمک می کنم حساب های اینستاگرام مرده خود را به مشاغل چند میلیون دلاری تبدیل کنند و از دیدن فروشندگان روغن مار که “رازهای رشد اینستاگرام” خود را تبلیغ می کنند خسته می شوم. من فکر میکنم زمان آن رسیده است که در مورد رشد اینستاگرام برای کسبوکارها، رکورد را درست کنیم.
الگوریتم اینستاگرام تنها زمانی به نفع شما کار می کند که تعامل شما در حال افزایش است. وقتی اینستاگرام متوجه می شود که محتوای شما شروع به جلب توجه بیشتر دنبال کنندگان شما می کند، حساب شما در معرض دیدی قرار می گیرد که شایسته آن است. سپس حساب شما در هشتگ ها، مکان ها، در حساب های مشابه و در صفحه کاوش به جلو هدایت می شود.
در اینجا با واقعیت سختی که صاحبان مشاغل در اینستاگرام با آن روبرو خواهند شد: هیچ کس نمی خواهد مطالب تبلیغاتی غیر ضروری را در فید خود ببیند.
فالو/آنفالو به سادگی در زمینه به دست آوردن فالوورهای واجد شرایط موفق است. مطمئناً، شما نمی توانید تنها با فالو/آنفالو 5000 فالوور در ماه به دست آورید، اما می توانید ماهیانه 500 فالوور به دست آورید و این به شما کمک می کند فضای خود را در اینستاگرام ایجاد کنید.
اکثر مردم به سادگی از فالو/آنفالو به صورت استراتژیک استفاده نمی کنند. در اصل، این روش باید برای قرار دادن فوری حساب خود در مقابل افرادی که از شما پشتیبانی می کنند استفاده شود. روش فالو/عدم فالو باید برای ایجاد پایگاهی از فالوورهای جذاب استفاده شود که به شما کمک می کند حساب خود را به چشم افراد بیشتری جلب کنید. الگوریتمهای اینستاگرام به اندازه سایر پلتفرمهای رسانههای اجتماعی (مانند تیک توک) از حسابهای کوچکتر استفاده نمیکنند، بنابراین استفاده از این استراتژی برای ایجاد یک مخاطب اصلی میتواند به شما کمک کند تا بعداً با محتوای جذاب خود حساب خود را به طور تصاعدی رشد دهید.
اگر با دیگران تعامل داشته باشید، احتمالاً مردم شروع به تعامل با شما خواهند کرد. و همانطور که قبلاً گفتم: نامزدی باعث رشد می شود. الگوریتم اینستاگرام شما را به خاطر گذاشتن کامنت های مفید بر روی 30 پست هر روز بی اعتبار نمی کند. اگر 10 نفر از این نویسندگان پست در جدیدترین پست شما لطف خود را به شما نشان دهند، احتمالاً در معرض دید بیشتری قرار خواهید گرفت. این یک برد-برد است. می توانید به دیگران کمک کنید و در اینستاگرام رشد کنید.
نظرات بیان شده توسط کارآفرین مشارکت کنندگان خودشان هستند.
هرگاه این مراحل را برای رشد به مردم می گویم، اغلب با چهره های ناامید مواجه می شوم. مردم اغلب به دنبال «راه آسان» می گردند، زیرا معمولاً متقاعد شده اند که افراد دیگر به وضوح باید از نوعی «راز» استفاده کرده باشند که رشد شهاب سنگی آنها را توضیح می دهد. و در حالی که درست است که اسرار رشد کلاه سیاه در گذشته کارساز بوده است، اکثر حسابهایی که از این روشها استفاده کردهاند، به هر طریقی با عواقب مواجه شدهاند.
برای مثال، من اغلب با مربیان تناسب اندام شخصی کار می کنم که به شدت به دنبال مشتری هستند. آنها محتوای آموزشی خوب و خوبی در اینستاگرام منتشر می کنند، اما به نظر نمی رسد مشتری جدیدی در منطقه خود به دست آورند. سپس یک استراتژی دنبال کردن/عدم دنبال کردن را به کار می گیریم که در آن به طور استراتژیک اعضایی را دنبال می کنیم که با مکان های خاص باشگاه در شهر خود درگیر هستند. این اساساً مانند این است که کارت ویزیت خود را در اختیار ورزشکاران محلی قرار دهید و سپس آنها فوراً “صفحه فرود” اینستاگرام شما را بررسی کنند. این منجر به صدها دنبال کننده جدید و ده ها مشتری جدید برای مربیان شخصی می شود.
پیدا کردن افراد مناسب برای دنبال کردن بزرگترین مشکلی است که افراد هنگام انجام این استراتژی با آن مواجه می شوند. پیدا کردن افرادی که احتمالاً به نوع خاصی از محتوای شما علاقه مند هستند، مهم است. این را می توان به روش های خلاقانه مختلف انجام داد.
می توان فکر کرد که این بدیهی ترین گامی است که کسب و کارها برای پیشرفت برمی دارند، اما اینجاست که 90 درصد کسب و کارها شکست می خورند. به منظور رشد مناسب در اینستاگرام، یک کسب و کار باید بتواند به طور مداوم محتوای جذابی را پست کند.
به زبان ساده، اینستاگرام یک پلتفرم رسانه اجتماعی است. به افرادی که اجتماعی هستند پاداش می دهد. اگر کسبوکاری را اداره میکنید، چیزی برای ارائه به مردم دارید – چه یک محصول، خدمات شما یا صرفاً تخصص شما – راههای زیادی برای به اشتراک گذاشتن ارزش خود در اینستاگرام وجود دارد. اگر نظرات با کیفیت بالا میگذارید، DMهای مفید ارسال میکنید و با دیگران در محل کار خود درگیر میشوید (تعامل خاص در جایگاه مهم است)، احتمالاً شروع به جذب دنبالکنندگان از مشارکتهای خود خواهید کرد.
شما باید هر نوع محتوا را آزمایش کنید و ببینید چه چیزی بیشترین تعامل را به خود جلب می کند. با باریستاهای خود حلقه های خنده دار اینستاگرام ایجاد کنید. یک استریم زنده از آموزش هنر فوم لاته را انجام دهید. هدایایی را اجرا کنید که در آن مردم باید پست شما را لایک کنند و روی آن نظر بدهند تا یک سال قهوه رایگان برنده شوید. اگر واقعاً میخواهید در اینستاگرام متمایز شوید، باید با تولید محتوای جذاب، یک هویت منحصر به فرد ایجاد کنید. اگر متوجه محتوایی شدید که به طور غیرعادی درگیر شده است، سعی کنید آن موفقیت را تکرار کنید.
مطالب مرتبط: 15 روش برای بهینه سازی پروفایل اینستاگرام
2. اکانت های با کیفیت بالا را دنبال کنید