3 مرحله ای که نمی توانید هنگام رشد کسب و کار خود از دست بدهید

3 مرحله ای که نمی توانید هنگام رشد کسب و کار خود از دست بدهید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

وقتی گیاهی را از دانه می روید، نمی توانید یک قدم را از دست بدهید. باید آن را در عمق مناسب و در خاک مناسب بکارید و به اندازه کافی آب و آفتاب به آن بدهید. همه کارها را درست انجام دهید، رشد و شکوفا خواهد شد. شکست بخورد و همینطور خواهد بود.

کسب و کار شما تفاوتی ندارد. برای کمک به گسترش آن با هر معیاری که فکر می کنید مهم است، زمان، توجه و دانش لازم است. این می تواند تعداد کارمندان، فروش سالانه، حاشیه سود، رضایت مشتری، رتبه بندی صفحات در موتورهای جستجو، پوشش رسانه ای و موارد دیگر باشد. با هر معیاری که انتخاب می کنید، باید به خوبی از آن مراقبت کنید.

اگر هدف شما رشد کسب و کارتان است، مشخص کنید چه چیزی شما را به آنجا می رساند و آن را دنبال کنید. استفاده از میانبرها ممکن است برای یک دقیقه خوب باشد، اما نه برای رشد پایدار در دراز مدت. در اینجا سه ​​مرحله وجود دارد که نباید از آنها بگذرید.

مطالب مرتبط: چگونه با این چک لیست 8 مرحله ای سالانه سود خود را به حداکثر برسانیم

1. دریابید که در مقابل چه کسی قرار دارید

تجزیه و تحلیل رقابت شما مرحله ای است که هیچ کسب و کاری نمی تواند از آن عبور کند. واقعیت این است که رقیب شما چه کسی است و چگونه پیش می رود یک هدف متحرک است. اگر برندها می خواهند رشد کنند، باید دائماً درگیر ارتقاء بازی خود باشند.

در حال حاضر، محتوا ابزاری است که اکثر شرکت‌ها برای ارتقاء نتایج جستجو از آن استفاده می‌کنند که با موفقیت مرتبط است. اما بیرون ریختن محتوا و امید داشتن به چیزی موثر نیست. شما باید تعیین کنید که استراتژی های محتوای شما در کجا کوتاه می آیند و نحوه پر کردن این شکاف ها را تعیین کنید. می توانید با تجزیه و تحلیل دستی محتوای رقبا و مقایسه آن با محتوای خود شروع کنید. لطفاً به وبلاگ، حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، استراتژی پیوند داخلی و موارد دیگر نگاهی بیندازید تا به شناسایی شکاف‌ها کمک کنید.

با این حال، همه وقت صرف جستجو در وب سایت هر رقیب برای یافتن دلیل دستیابی به SERP های بالاتر ندارند. استفاده از ابزارهایی مانند ویژگی تحلیل محتوای رقابتی MarketMuse باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می شود. به‌علاوه، بینش‌های دقیقی در مورد اینکه در کجا رقابت شما برتر است و کجا برند شما می‌تواند از آن پیشی بگیرد، ارائه می‌کند.

این فناوری می تواند کل محتوای وب سایت رقیب را در یک دقیقه بررسی کند و قدرت را بر اساس سایت، صفحه یا موضوع رتبه بندی کند. چند ثانیه طول می‌کشد تا ببینید کجا می‌توانید از شکاف‌های محتوایی رقیب خود برای برتری دادن استراتژی خود استفاده کنید. آن زمان به خوبی صرف شده است.

مطالب مرتبط: ژنرال Z به بیلبوردهای شما اهمیت نمی دهد – آنها به اصالت اهمیت می دهند

2. یک نام تجاری با ارزش ایجاد کنید

کسب‌وکارها زمانی رشد می‌کردند که محصولات و خدمات باکیفیت را می‌فروختند. این ویژگی ها برای مشتریان جدید جذاب خواهد بود و به آنها کمک می کند تا به مشتریان قدیمی خود بپیوندند. اما مشتریان – و کارمندان – اکنون هنگام تصمیم گیری به دنبال چیزهای بیشتری هستند. برای رشد، برند شما باید این پیچیدگی ها را برطرف کند.

شرکت شما باید از ارزش های اصلی مانند شفافیت، اصالت و مسئولیت اجتماعی استقبال کند. شما باید به وضوح مردم را مقدم بر سود قرار دهید و یک جهان بینی را در ماموریت خود بگنجانید، حتی اگر کوچک باشید. سرو لب کافی نیست برند شما باید تعهد خود را به این ارزش ها آشکارا، روز به روز نشان دهد.

در دنیایی که فناوری نقش فزاینده‌ای در زندگی روزمره بازی می‌کند، مشتریان از شرکت‌ها انتظار دارند که از آن برای ایجاد روابط شخصی بیشتر با آنها استفاده کنند. جذابیت های بازار انبوه ناپدید شده است و تفاوت های نسلی به شکاف های بزرگ تر تبدیل شده است. شما باید هر جمعیتی را با محتوا، پیام‌ها و ارزش‌هایی که به‌طور خاص با هر یک از آنها طنین‌انداز است، بررسی کنید.

رشد کسب و کار شما به معنای ساختن یک چادر بزرگتر و دعوت افراد بیشتری به داخل است. در آنجا، شما باید به آنها ثابت کنید که چرا به جای رقبای خود ارزش زمان و پول آنها را دارید. وفادار نگه داشتن مشتریان در حین جذب دیگران به این دلیل است که به چادرهای بزرگتر و بزرگتر نیاز خواهید داشت. اما هدف این است.

مطالب مرتبط: آیا می خواهید کسب و کار خود را توسعه دهید؟ چرا برای موفقیت به مشارکت استراتژیک نیاز دارید.

3. از شراکت به نفع خود استفاده کنید.

ممکن است احساس کنید که کسب و کار شما به تنهایی در حال مبارزه برای موفقیت است. و اگر شراکت های استراتژیک ایجاد نکنید که می تواند به شما کمک کند از رقبا پیشی بگیرید. وارد شدن به این روابط دوجانبه سودمند مرحله ای است که نمی توانید از دست بدهید. و برای جلوگیری از اشتباه، با کسانی که ارزش های اصلی شما را به اشتراک می گذارند، شریک شوید.

نوشیدنی های انرژی زا و دوربین های فیلمبرداری ممکن است متفاوت به نظر برسند. اما استراتژی برندسازی مشترک ردبول و گوپرو برای دو شرکت برنده است که خود را به اندازه محصولات فروشنده سبک زندگی می دانند. این مشارکت درهایی را به روی مشتریان جدید برای هر دو باز می کند.

زنجیره تامین خود را برای فرصت‌های مشترکی که می‌تواند آن را قابل اعتمادتر و کارآمدتر کند و در هزینه شما صرفه‌جویی کند، کاوش کنید. این منطقی است که در پس اتحاد طولانی مدت بین مک دونالد و کوکاکولا وجود دارد. شما می توانید تنها از یک فروشنده حمل و نقل یا تامین کننده بسته بندی منحصراً برای برند خود استفاده کنید.

به حساب های پرداختنی خود نگاه کنید و پتانسیل رسمی کردن شراکت با کسانی که با آنها تجارت می کنید را بسنجید. بازاریابی، بسته بندی و حمل و نقل، محصولات عمده فروشی، مواد خام و فناوری، چند زمینه برای همکاری هستند. وقتی آنها را پیدا کردید، اجازه ندهید روی درخت انگور پژمرده شوند. ممکن است لازم باشد گهگاهی تنظیماتی را انجام دهید تا مطمئن شوید که هر دوی شما از مزایای آن بهره می برید. اگر نیستید، شریک دیگری پیدا کنید که تحویل دهد.

موارد مرتبط: اکثر شراکت های تجاری شکست می خورند – 5 هک برای اطمینان از دست نخورده ماندن مال شما

رشد کن

به ندرت پیش می آید که یک کسب و کار به اندازه معینی برسد و عمداً رشد خود را متوقف کند. رکود یک سابقه برای کوچک شدن است. اگر رشد همان چیزی است که برای برند خود می خواهید، از پله ها بالا بروید. فقط مطمئن باشید که در مسیر صعود یکی را از دست ندهید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/3-steps-you-cant-miss-when-growing-your-business/480169

دیدگاهتان را بنویسید