3 روند بازاریابی امنیت سایبری که نمی توانید نادیده بگیرید

3 روند بازاریابی امنیت سایبری که نمی توانید نادیده بگیرید

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

به عنوان بنیانگذار و مدیر عامل در فضای بازاریابی برای نزدیک به یک دهه، من این فرصت شگفت انگیز را داشتم که با انواع برندهای امنیت سایبری و با رشد بالا کار کنم. هر روز، بینش جدیدی در مورد صنعت امنیت سایبری و بهترین شیوه های بازاریابی که در واقع کار می کنند، دریافت می کنم.

من نمی توانم منتظر بمانم تا برخی از روندهای کلیدی را که اخیراً متوجه شده ام به اشتراک بگذارم که نه تنها در حال حاضر آن را درهم شکسته اند بلکه قرار است در چند سال آینده بازی را تغییر دهند. به نظر من، این روندها برای هر شرکت امنیت سایبری که به دنبال تصاحب یا تسلط بر سهم بازار در سال 2025 است، ضروری است.

مطالب مرتبط: آینده بازاریابی برای کسب و کار شما چه معنایی دارد؟

1. استقبال از کارشناسان در “رسانه های جدید”

در امنیت سایبری، فروش به اعتماد کاهش می یابد. اگر مشتریان بالقوه شما به شما و محصول شما اعتماد کنند، از شما خرید خواهند کرد. با این حال، اعتماد چیزی نیست که بتوانید با محتوا، تبلیغات یا چشم‌اندازهای بیشتر بخرید – فقط به این دلیل که افراد بیشتری برند شما را می‌بینند به این معنی نیست که به هیچ وجه به آن اعتماد دارند. اینجاست که کارشناسان «رسانه های جدید» وارد عمل می شوند.

اگر آگاه نیستید، یک تغییر عظیم اتفاق افتاده است و تولیدکنندگان محتوا از طریق خبرنامه‌ها، پست‌های وبلاگ و پادکست‌ها مخاطبان زیادی به دست می‌آورند. اینها متخصصان، اینفلوئنسرها یا هر چیزی که می خواهید آنها را بنامید هستند، که با به اشتراک گذاری مداوم محتوای ارزشمند و قابل اجرا، اعتبار صنعت را ایجاد کرده اند. آنچه در اینجا مهم است این است که آنها از قبل سطح اعتماد عمیقی از سوی مخاطبان خود دارند، به این معنی که اگر بخواهند محصول شما را توصیه کنند، مخاطبان آنها نیز به طور خودکار به شما اعتماد خواهند کرد. اگر تا به حال از یک دوست یا شخصی که به او مراجعه می کنید، ارجاع دریافت کرده اید، می دانید که این چگونه است.

به یاد دارم که با مشتری اخیری که از رویکرد تبلیغاتی خود خسته شده بود، صحبت کردم، شکایت کرد که این روش بسیار گران است و نوع نامناسبی از سرنخ ها ایجاد می کند. ما به آنها کمک کردیم استراتژی خود را از تبلیغات به همکاری با یک وبلاگ نویس معروف امنیت سایبری تغییر دهند تا آنها را به مخاطبان هدف خود توصیه کنند.

با دستیابی به مخاطبانی که قبلاً درگیر بودند، اعتماد داشتند و به دنبال راه حلی خاص بودند، ROI مشتری ما بر تلاش‌های تبلیغاتی قبلی آنها تسلط داشت. حتی بهتر از آن این است که از آنجایی که پلتفرم ما، Presspool.ai، ده‌ها متخصص مشابه در شبکه ما دارد، می‌توانیم این موفقیت را بارها و بارها بر اساس هزینه هر کلیک برای آنها تکرار کنیم.

همکاری های موفق متخصص می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

  • مقالات مفصل وبلاگ که نحوه برخورد راه حل های امنیتی خاص با تهدیدات نوظهور را با تمرکز بر آموزش به جای فروش، رفع ابهام می کند.
  • پادکست ها جایی که پیشکسوتان صنعت در مورد تأثیر مقررات جدید بحث می کنند و بینش های متنوع و توصیه های عملی را به شنوندگان ارائه می دهند.
  • موضوعات مرتبط با رسانه های اجتماعی که می تواند درک موضوعات پیچیده امنیتی را آسان تر کند و به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کند.

به نظر من، استفاده از این کانال‌های رسانه‌ای رهبر فکری، در سال 2025 بیشتر منفجر خواهد شد. این همکاری‌ها اعتبار تقریباً فوری ایجاد می‌کند و به ایجاد ارتباط واقعی با مخاطبانی که اصالت و شفافیت را قدردانی می‌کنند، کمک می‌کند.

2. رهبری فکری در سطح شرکت

یکی از با ارزش ترین روندهایی که من مشاهده کرده ام، گسترش رهبری فکری فراتر از بنیانگذار یا تیم اجرایی است. در امنیت سایبری، نشان دادن تخصص جمعی مهندسان، بازاریابان و تحلیلگران، دید جامعی از تعهد یک شرکت به نوآوری و امنیت ارائه می دهد. این رویکرد همچنین باعث می‌شود که شرکت مرتبط‌تر و انسانی‌تر به نظر برسد، که در صنعت فناوری محور بسیار مهم است.

پروژه‌ای را به یاد می‌آورم که در آن اعضای تیم را از هر بخش تشویق می‌کردیم که مشارکت کنند. مهندسان تجربیات و راه‌حل‌های خود را در پلتفرم ما به اشتراک گذاشتند و بینش‌هایی را ارائه کردند که به‌طور منحصربه‌فردی با مخاطبان ما طنین‌انداز شد. این استراتژی به مهندسان دیگر اجازه داد تا به روشی جدید با ما ارتباط برقرار کنند و آنها را به ارجاع ما به تصمیم گیرندگان بازاریابی خود سوق داد که منجر به ایجاد فرصت های تجاری جدید شد.

در حالی که مدیران قابل مشاهده برای انتقال ماموریت و چشم انداز شرکت مهم هستند، مشارکت کارکنان در همه سطوح به عمق قابل توجهی می افزاید. این مانند یک ارکستر است که به خوبی تمرین شده است، که در آن هر یک از اعضا به جای یک عمل انفرادی، لمس منحصر به فرد خود را برای ایجاد یک اجرای قدرتمند به ارمغان می آورد. این رویکرد مشارکتی به رهبری فکری، شرکت را به عنوان یک مرجع کامل در زمینه امنیت سایبری قرار می‌دهد و باعث می‌شود برند احساس انسانیت، ارتباط و اعتماد بیشتری داشته باشد.

3. ساخت محتوای فنی برای تبدیل

من اغلب با مشتریان در مورد چالش تبدیل اصطلاحات فنی پیچیده به زبانی که افراد غیرمتخصص به راحتی می توانند آن را درک کنند، چت می کنم. نکته کلیدی ساده سازی بدون از دست دادن ماهیت پیام و استفاده از زبانی است که مشتریان هدف شما استفاده می کنند – نه زبانی که استفاده می کنید. ممکن است از تعداد اصطلاحاتی که مخاطبانتان آن را نمی فهمند استفاده می کنید شگفت زده شوید.

من دوست دارم این را با یک ایستگاه رادیویی مقایسه کنم: اگر پیام‌رسانی طنین‌انداز نباشد، مشتریان احتمالی شما فقط صدای ایستا را خواهند شنید، گویی شماره‌گیر روی ایستگاه اشتباهی است. اما اگر پیام شما واضح و مختصر است، و بازار شما بلافاصله با آن ارتباط برقرار می کند، مانند این است که شماره گیری را کاملاً با آهنگ مورد علاقه آنها، با صدای بلند و واضح تنظیم کنید.

هنگام نوشتن محتوای فنی، همیشه آن را به مشکل اصلی مشتریان بالقوه خود مرتبط کنید و نشان دهید که چگونه فناوری شما راه حلی ارائه می دهد. به یاد داشته باشید، مردم به شما یا فناوری شما علاقه ای ندارند – آنها به مشکلات خود اهمیت می دهند.

همیشه بپرسید: “آیا این محتوا مشکلی را که ما حل می کنیم به وضوح نشان می دهد و ما را به عنوان کارشناسان فنی برای رسیدگی به آن نشان می دهد؟”

مطالب مرتبط: 3 دلیل برای افزایش پروتکل های امنیت سایبری در سال 2024

کار با ده ها برند امنیت سایبری و دیدن نتایج آنها در پلتفرم بازاریابی من به من نشان داده که چقدر این روندها و پتانسیل آنها قدرتمند هستند. با استفاده از رسانه های تحت رهبری متخصص، گسترش رهبری فکری به کل سازمان و ایجاد محتوای فنی که طنین انداز می شود، شرکت ها می توانند اعتماد ایجاد کنند و خود را به عنوان رهبران صنعت خیلی خیلی سریع تثبیت کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/3-cybersecurity-marketing-trends-you-cant-ignore/482554

دیدگاهتان را بنویسید