3 روش در مقیاس وسیع برای انجام این کار
چگونه فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهیم … دو راه در مورد آن وجود ندارد – حضور پررنگ در اینستاگرام برای مشاغل در هر اندازه ضروری است. خانه به یک میلیارد کاربر فعال، اینستاگرام یکی از بهترین راه ها برای دستیابی به مخاطبان گسترده است. البته برای این کار باید فالوور داشته باشید. خوشبختانه، ما می دانیم که چگونه فالوورهای اینستاگرام را افزایش دهیم و راه هایی برای انجام این کار به صورت رایگان وجود دارد.
در حالی که موفقیت یا شکست تلاشهای بازاریابی اینستاگرام شما در نهایت به کیفیت پستهای شما بستگی دارد، شما باید تا آنجا که میتوانید تلاش کنید تا مطمئن شوید که کیفیت توسط چشمهای بیشتری دیده میشود. در زیر سه بهترین راه وجود دارد که می توانید انجام دهید رشد ارگانیک فالوور عظیم اینستاگرام.
1) نحوه افزایش فالوور اینستاگرام – راه اندازی کمپین
اگر میخواهید مخاطب ایجاد کنید، باید چیزی به آنها بدهید که بتوانند شما را بشناسند. این فقط یک راه طولانی برای گفتن این است که شما به یک برند نیاز دارید. یک راه عالی برای ایجاد تصویری که میخواهید با برندتان مرتبط شود، شروع یک کمپین هشتگ است.
به عنوان مثال، آدیداس اورجینال را در نظر بگیرید. #HereToCreate کمپین این کمپین با شروع یک سری ویدیو در اوایل بهار 2017 با هشتگ در کنار ورزشکاران در سطح جهانی شروع شد، این کمپین به موفقیت بزرگی دست یافت.
#HereToCreate تبدیل به یک عنصر ثابت ماندگار برای آدیداس و ورزشکاران آن شد و بسیاری از آنها تا به امروز از هشتگ استفاده می کنند.
اگر بتوانید یک کمپین جذاب ایجاد کنید، علاقه را برانگیخته و الهام بخش پست های تولید شده توسط کاربر نیز خواهید شد. فالوورهای خود را تشویق کنید تا با هشتگ خود پست کنند. این کار آنها را درگیر می کند و راهی ارگانیک برای رساندن نام شما به دنبال کنندگان و مشتریان جدید بالقوه است.
2) چگونه فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ تحقیق خود را انجام دهید
یکی از بهترین (و ارزان ترین) کارهایی که می توانید انجام دهید این است که فقط کمی وقت خود را صرف تحقیق کنید. با پست های خود شروع کنید – کدام یک به خوبی انجام شد؟ اگر آنها خوب عمل کردند، چرا؟ کی پست گذاشتی؟ آیا از هشتگ استفاده می کردید؟ محصول شما چگونه معرفی شد؟
به جنبه های مختلف پست های موفق خود توجه داشته باشید و سپس دوباره آنها را مورد آزمایش قرار دهید. همانطور که به پست کردن ادامه می دهید، انواع پست های موفق را بررسی خواهید کرد. این کار کیفیت کلی فید شما را بهبود میبخشد، برند و سبکی منسجم به شما میدهد و به دنبالکنندگان جدید بالقوه ایده دقیقی از شخصیت شما میدهد.
در حین تحقیق، بررسی رقابت خود را در نظر بگیرید. آنها چه کاری را بهتر از شما انجام می دهند، و چگونه می توانید استراتژی های آنها را به گونه ای تکرار کنید که منحصر به برند شما باشد؟
3) در جایگاه خود شریک شوید
اینستاگرام مکانی عالی برای همکاری با شرکت ها و افراد همفکر است. برای مثال، اگر بانوج میسازید، منطقی است که با شرکتی که پوشاک در فضای باز تولید میکند، همکاری کنید. این به هر دوی شما می دهد قرار گرفتن در معرض و همچنین اعتبار در طاقچه شما
هنگامی که خود را به عنوان یک بخش با حسن نیت از جامعه یا جایگاه خود معرفی کردید، خواهید دید که به دست آوردن فالوور بسیار آسان تر خواهد بود. شما قابل تشخیص خواهید بود و می توانید احترام خودی های جامعه را جلب کنید.
یک مثال شناخته شده در این زمینه، مشارکت طولانی مدت سازنده ساعت بریتلینگ با خودروساز لوکس بنتلی است. این یک مثال آشکارا افراطی است، اما هدف شراکتهایی از این قبیل را نشان میدهد – ارتباط کیفیت با کیفیت.
در نهایت، این چیزی است که استراتژی بازاریابی اینستاگرام شما باید در مورد آن باشد-خود را در جایگاه خود ادغام کنید و اینکه برند شما به بخشی از جامعه محصولاتی تبدیل شود که افراد زیرمجموعه شما از آنها استفاده می کنند و به آنها اعتماد دارند.
هدف اصلی شما از اینستاگرام، مانند تمام جنبه های کسب و کارتان، باید پرورش محتوای باکیفیت و مفید باشد. هر استراتژی که به نحوه افزایش فالوور اینستاگرام مربوط می شود باید با محتوای درجه یک شروع و به پایان برسد.
از آنجایی که سعی می کنید محتوای خود را به مؤثرترین شکل خود ارتقا دهید، با فالوورهای خود درگیر شوید و خود را در جایگاه خود ادغام کنید، می توانید از اینستاگرام به عنوان ابزاری فوق العاده قدرتمند برای برند خود استفاده کنید.
How to Grow Instagram Followers Overnight: 3 Wide-Scale Ways to Do So