3 درس اثبات رکود که می توانیم از صنعت Medspa بیاموزیم

با این حال، گزینه پرداخت دیرتر می تواند این درمان ها را از نظر مالی مقرون به صرفه کند. با این حال، عبور دادن مردم از در، به فروش سختی نیاز ندارد، زیرا مصرف کنندگان بیش از هر زمان دیگری در مورد آنچه می خواهند و انتظار دارند، آگاه هستند.

3. قدرت ارجاعات

مطالب مرتبط: کسب و کارهای کوچک چگونه می توانند در رکود بقا و رشد کنند

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/3-recession-proof-lessons-we-can-learn-from-the-medspa/478279

همه مشاغل زیبایی باید بدانند که مدل فروش سنتی پس از درگیر کردن مشتریان از طریق کانال‌های دیجیتال و بازاریابی مختلف، تکامل یافته است. همه‌گیری انگیزه بزرگی برای نفوذ دیجیتال بود، اما مردم اکنون می‌خواهند از طریق استفاده از مطالعات موردی واقعی تحت تأثیر قرار گیرند، نه اینکه احساس کنند به آنها «فروخته می‌شوند». از این رو، نقش تأثیرگذاران.

در پلتفرم ما متوجه شدیم که مشاغل Medspa به طور متوسط ​​47 سرویس ارائه می دهند. داشتن تعادلی از پیشنهادات با ارزش بالاتر و پایین تر مانند این یک استراتژی عالی برای حفظ درآمد ثابت از طریق نوسانات اقتصادی است زیرا مردم درمان ها را سرمایه گذاری مداوم در رفاه خود می دانند.

یکی از شناخته شده ترین برندهای پوست در ایالات متحده، LaserAway، اکنون به بیش از 120 مکان گسترش یافته است و گزارش می دهد که این صنعت سالانه بیش از 20٪ در آمریکا رشد کرده است. مدیر عامل شرکت اسکات هکمن می گوید که LaserAway علیرغم رکود اقتصادی، سال های قوی را در سال های 2008 و 2020 تجربه کرد. او تا حدودی آن را به بیمارانی که از ارائه دهندگان هزینه های بالاتر مانند جراحان پلاستیک و متخصصان پوست دور می شوند، نادیده گرفت.

مرتبط: 5 کسب و کار مقاوم در برابر رکود برای شروع در یک اقتصاد متلاطم

2. تنوع باعث ایجاد انعطاف می شود

وقتی مشتریان به پزشکان یک کلینیک به چیزی حساس مانند بدن و صورتشان اعتماد می‌کنند، شفافیت در مورد آنچه در یک روش دخیل است برای اعتبار بسیار مهم است. رسانه‌های اجتماعی LaserAway دارای ویدئوهایی با افراد واقعی، پرستاران واقعی، درمان‌های واقعی و خطوط اصلی داستان هستند – این روش‌ها در قلب آنها کمک به مردم برای یافتن اعتماد به نفس است.

تکنولوژی یک عامل کلیدی بوده است. در حالی که جراحان زیبایی مخاطبان بسیار محدودی با قیمت بالا دارند، کلینیک‌های مدسپا خدمات بی‌شماری را ارائه می‌دهند که درها را به روی بازار بزرگی باز می‌کند – از جمله تعداد فزاینده‌ای از مردان. در واقع، مراقبت از پوست 45.6 درصد از بازار جهانی آرایش مردان (به ارزش 85.2 میلیارد دلار در سال 2023) را تشکیل می دهد، زیرا کلیشه های قدیمی مردانه جای خود را به مراقبت از خود در میان نسل های جوان می دهد.

مرتبط: 7 استراتژی برای اثبات رکود کسب و کار شما در سال 2024 و پس از آن

1. بازار در حال تغییر بازار خوبی است

فناوری با پرداخت‌های تعبیه‌شده نیز یکی از ویژگی‌های کلیدی در کمک به مردم برای پرداخت انواع درمان‌ها است. بسیاری از مصرف‌کنندگان روش‌های غیرتهاجمی را انتخاب می‌کنند، زیرا نتایج مشابه جراحی را به دست می‌آورند، اما نیازی به زمان طولانی بهبودی ندارند.

در بسیاری از صنایع، برندها باید با محصولات یا خدمات خود در جایگاه مناسبی قرار گیرند. اما زنجیره‌های Medspa مانند LaserAway، Sculpt MD و Sono Bello می‌توانند طیف وسیعی از خدمات را بفروشند و در عین حال تخصص خود را در هر زمینه حفظ کنند. این تنوع بسیار مهم است زیرا مشتریان مکرر و درآمد بیشتری را به همراه دارد. وقتی افراد یک بار کانتورینگ بدن را انجام می دهند، احتمالاً برمی گردند. در مورد بوتاکس هم همینطور است.

به‌عنوان مدیر ارشد اجرایی Vagaro، ارائه‌دهنده نرم‌افزار صنعت سلامت، من خودم شاهد آن بوده‌ام: بسیاری از مردم روش‌های جراحی را برای روش‌های غیرتهاجمی مانند کانتورینگ بدن که پیشرفت‌های فناوری زیبایی اکنون اجازه می‌دهد، کنار می‌گذارند. آنها به سادگی در دسترس تر و کمتر طاقت فرسا هستند. من می‌خواهم به رشد LaserAway به‌عنوان یک فشارسنج در صنعت عمیق‌تر بپردازم، زیرا این شرکت سه درس را بیرون آورده است که می‌تواند به سایر برندهای آرایشی کمک کند در شرایط اقتصادی غیرقابل پیش‌بینی در برابر رکود مقاوم شوند.

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

ارائه تصویری واقع بینانه از نتایج احتمالی به افراد نیز تضمین می کند که احتمال رضایت آنها از درمان بیشتر است. داده های داخلی از بازار ما افزایش تقاضا برای این درمان های زیبایی غیر تهاجمی را نشان می دهد. در طول پنج سال گذشته، ما شاهد رشد متوسط ​​سالانه مشاغل جدید Medspa در پلتفرم خود 24 درصد بوده‌ایم.

لئونارد لادر، رئیس Estée Lauder آن را “اثر رژ لب” نامید – رشد تقاضا برای کالاهای لوکس کوچک در زمان عدم اطمینان اقتصادی. فرض پشت این پدیده این است که وقتی افراد تحت استرس بیشتری هستند، مراسم زیبایی و مراقبت از خود نوعی آرامش روانی را ارائه می‌دهد.

تماشای تغییر شرکت ها به سمت این انتظار جدید در مورد اینکه چگونه مصرف کنندگان می خواهند از طریق فروش تحت تاثیر قرار گیرند، جالب خواهد بود. این مورد به ویژه از آنجایی که آنها در حال حاضر کارهای بسیار درستی انجام می‌دهند، مانند فرآیند حضورشان که بیماران را به انتخاب درمان، نواحی هدف بدن، تعداد درمان‌هایی که قبلاً دریافت کرده‌اند، و سن آنها را هدایت می‌کند. این نوع داده‌ها می‌توانند رژیم مناسب را اطلاع دهند و برای پیش‌بینی روند مصرف‌کننده و ادامه اعتبار ایجاد کنند.

اکنون می‌توانیم فرض کنیم که وقتی مردم به دنبال یک محصول یا خدمات آنلاین هستند و تحقیقات خود را انجام می‌دهند، از قبل گرم شده‌اند. برای من، تنها یک بار است که خودم را راضی کنم که یک شرکت دارای اقتدار و صداقت است که آماده صحبت با یک فروشنده هستم. تقاضا برای اصالت بیشتر فقط این ایده را تقویت می کند که بزرگترین نقطه فروش در فضای زیبایی و سلامتی باید ارجاع باشد.

مک کینزی حتی از افزایش تقاضا برای محصولات مراقبت از پوست و سلامتی در طول همه گیری خبر داد. بنابراین، با ترس از رکود اقتصادی که هرگز از سطح زمین دور نیست، آیا ممکن است همین امر در مورد جایگزین های مقرون به صرفه تر برای روش های جراحی مانند جراحی شکم نیز صدق کند؟

دیدگاهتان را بنویسید