10 هزینه تعجب آور که صاحبان مشاغل نابینا
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
بیشتر افراد و کارآفرینان با هیجان آزادی مالی و رئیس خودشان برای ساختن چیزی معنی دار ، تجارت را آغاز می کنند. همه هزینه های آشکار تجارت ، مانند اجاره ، حقوق و دستمزد و بازاریابی را می دانند.
با این حال ، هزینه های تجاری پنهان وجود دارد که می تواند حاشیه سود را از بین ببرد ، جریان پول نقد را از بین ببرد و حتی با تجربه ترین بنیانگذاران را از گارد محافظت کند.
مرتبط: 4 هزینه شما می توانید هنگام شروع شرکت خود از آن جلوگیری کنید
1. گردش مالی و هزینه های استخدام کارمندان
طبق مطالعات ، جایگزینی یک کارمند می تواند 50 تا 200 درصد از حقوق سالانه خود را هزینه کند. این عامل توسط بسیاری از افرادی که با هزینه بیشتر ، گردش کار و از دست دادن بهره وری روبرو هستند دست کم گرفته می شود. هزینه های استخدام ، آموزش ، بهره وری از دست رفته و تأثیر فرهنگی همه افزوده می شود.
دلایل گران بودن گردش کارمندان:
-
این شامل هزینه های ارسال شغل در LinkedIn و در واقع است
-
کمیسیون یک آژانس استخدام (عمدتا 20 تا 30 ٪ از حقوق استخدام جدید)
-
زمان صرف مصاحبه و سوار شدن
-
با افزایش سطح کارمندان جدید ، کارآیی را کاهش می دهد
برای کاهش این هزینه ها ، مشاغل باید در استراتژی های نگهداری سرمایه گذاری کنند. شما باید حقوق رقابتی ارائه دهید ، یک فرهنگ قوی شرکت ایجاد کنید و باعث شود کارمندان احساس ارزش کنند.
2. هزینه های اداری و هزینه های کاربردی
تأمین فضای اداری یک تصمیم مهم برای هر مشاغل است ، اما ارزیابی نیازهای شما قبل از تعهد به اجاره نامه یا خرید ضروری است. در نظر بگیرید که اکنون فضای شما به چه مقدار نیاز دارید و چگونه ممکن است با رشد کسب و کار شما تغییر کند.
اگر شما یک راه اندازی با آینده ای نامشخص هستید ، انتخاب راه حل های انعطاف پذیر اداری مانند Regus ، Sharedesk یا Liquidspace می تواند یک جایگزین مقرون به صرفه برای اجاره نامه های بلند مدت باشد. این فضاهای کاری مشترک بدون بار مالی یک دفتر دائمی ، مقیاس پذیری را فراهم می کنند.
فراتر از اجاره ، هزینه های اضافی برای عاملین وجود دارد ، از جمله مبلمان اداری ، تجهیزات ، صورتحساب خدمات ، خدمات پذیرنده و فضاهای ملاقات.
3. نگهداری و ارتقاء تجهیزات
به عنوان یک کارآفرین ، شما به احتمال زیاد تجهیزات ضروری مورد نیاز برای ارائه خدمات یا تولید کالا را می شناسید. اما بیشتر ، تجهیزات کوچکتر نادیده گرفته می شوند. تجهیزات اصلی اداری شامل رایانه ها ، مقالات ، میز ، صندلی ، اسکنر و کپی ها است.
از مبلمان اداری گرفته تا رایانه ها ، سایش و پارگی اجتناب ناپذیر است. بیشتر شرکت ها از جایگزینی یا به روزرسانی تجهیزات اداری خود غفلت می کنند ، که این یک ایده بد است. هزینه های تعمیر و نگهداری معمولی شامل موارد زیر است:
-
به روزرسانی رایانه ها و نرم افزار منسوخ
-
تعمیر و نگهداری وسیله نقلیه برای تحویل یا مشاغل مبتنی بر خدمات
-
تعمیر تجهیزات اداری مانند چاپگرها ، سیستم های HVAC یا لوازم آشپزخانه
نگهداری منظم می تواند عمر دارایی های تجاری را افزایش داده و از خرابی های پرهزینه جلوگیری کند.
4. نرم افزار و خزش اشتراک
بیشتر مشاغل برای خودکارسازی وظایف ارتباطات ، مدیریت پروژه ، حسابداری و بازاریابی به نرم افزاری احتیاج دارند. چند اشتراک اساسی می تواند به سرعت در هزینه های مکرر به صدها یا هزاران دلار مارپیچ شود.
هزینه های پنهان شامل:
برای صرفه جویی در این هزینه های پنهان غیر ضروری ، برای از بین بردن اشتراک های اضافی یا بدون استفاده ، ممیزی های منظم از پشته نرم افزار خود را انجام دهید.
مرتبط: 8 روش غیر متعارف برای کاهش هزینه ها در تجارت شما
5. هزینه پردازش پرداخت
چه متوجه شوید یا نه ، اگر تجارت شما پرداخت کارت اعتباری را بپذیرد ، هزینه معامله را پرداخت می کنید. پردازنده های پرداخت مانند Stripe ، PayPal و Square به طور معمول 2.9 ٪ + 30 ¢ در هر معامله را شارژ می کنند ، که می توانند به ویژه برای مشاغل با حجم بالا ، به سود خود بپردازند.
سایر هزینه های مربوط به پرداخت عبارتند از:
برای به حداقل رساندن هزینه ها ، نرخ مذاکره با پردازنده ها را در نظر بگیرید. در صورت امکان می توانید به مشتریان ACH ، پرداخت سیم یا هزینه های عبور ارائه دهید.
6. رعایت مقررات و حقوقی
برای انجام تجارت در جامعه خود باید سازگار باشید. قوانین و مقررات توسط صنعت متفاوت است. بیشتر ، مشاغل هزینه:
-
مجوزها و مجوزهای تجاری
-
ابزارهای انطباق GDPR یا CCPA (برای رسیدگی به داده های مشتری)
-
انطباق قانون کار کارمندان (سیاست های HR ، آموزش اجباری)
-
تشکیل پرونده مالیاتی سالانه و حسابداری
اگر انطباق را نادیده بگیرید ، این می تواند منجر به جریمه های سنگین یا دادخواست شود. این می تواند هزینه ای باشد که هرگز نباید از آن غافل شود. شما باید با کارشناسان حقوقی مشورت کنید و برای جلوگیری از اشتباهات گران قیمت ، با تغییرات نظارتی همراه باشید. راه دیگر این است که استراتژی هایی را برای کاهش مسئولیت قانونی خود انتخاب کنید.
7. امنیت سایبری و محافظت از داده ها
شما نمی توانید امیدوار باشید که سیستم های شما ایمن است. تهدیدهای سایبری می تواند گران باشد. یک حمله سایبر تنها می تواند یک تجارت کوچک صدها هزار دلار در بهبود ، هزینه های قانونی و اعتماد مشتری از دست بدهد.
هزینه های پنهان امنیت سایبری به شکل:
-
نصب نرم افزار فایروال و آنتی ویروس و انجام حسابرسی های امنیتی
-
هزینه های آموزش کارمندان در مورد فیشینگ و کلاهبرداری
-
بازیابی باج افزار و از دست دادن تجارت به دلیل خرابی
-
بدهی های قانونی در صورت به خطر انداختن داده های مشتری
مشاغل کوچک اهداف آسان برای تهدیدهای سایبری هستند ، بنابراین سرمایه گذاری در امنیت سایبری غیر قابل مذاکره است.
8. انقباض و از دست دادن موجودی
مشاغل خرده فروشی و تجارت الکترونیک به دلیل سرقت ، کالاهای آسیب دیده و خطاها درآمد خود را از دست می دهند. معروف به “انقباض” ، این هزینه پنهان نادیده گرفته می شود اما می تواند تا 2 ٪ از کل فروش را به خود اختصاص دهد.
چه عواملی باعث کوچک شدن می شود؟
-
سرقت مغازه یا سرقت کارمندان
-
موجودی آسیب دیده یا منقضی شده
-
خطاهای اداری در ردیابی و تحقق
شما می توانید از یک نرم افزار قوی سیستم مدیریت موجودی استفاده کنید و برای کاهش این هزینه ها از استراتژی های پیشگیری از ضرر انتخاب کنید.
9. هزینه های بازاریابی و خرید مشتری (CAC)
برای جذب مشتریان جدید ، بسیاری از مشاغل به تبلیغات پرداخت شده ، سئو ، رسانه های اجتماعی و مشارکت های تأثیرگذار متکی هستند. با این حال ، بازده سرمایه گذاری همیشه فوری نیست.
هزینه های پنهان در بازاریابی:
-
افزایش هزینه های تبلیغات PPC (پرداخت در هر کلیک) به دلیل رقابت
-
اگر کمپین به صورت ضعیف هدف قرار بگیرد ، می تواند بودجه را هدر دهد
برای پایین آمدن CAC ، روی استراتژی های رشد ارگانیک مانند بازاریابی محتوا ، بازاریابی ایمیل و مراجعه به آن تمرکز کنید.
مرتبط: 9 هزینه تجاری می توانید برای صرفه جویی در هزاران نفر کاهش یا از بین ببرید
10. زمان
زمان کم ارزش ترین منبع است. کارآفرینان به جای فعالیتهای تولیدکننده درآمد ، ساعتهای بی شماری را صرف کارهای مدیر ، پشتیبانی مشتری و حل مسئله می کنند.
شما می توانید زمان را توسط:
-
خودکار کردن کارهای تکراری با نرم افزار
-
تفویض یا برون سپاری یک کارمند برای فعالیت های غیر هسته ای
-
برای جلوگیری از فرسودگی ، مرزهایی را برای خود تعیین کنید
زمان شما یک سرمایه گذاری است ؛ آن را عاقلانه برای به حداکثر رساندن کارآیی و سودآوری خرج کنید.
توصیه می کنم 20 ٪ از درآمد خود را برای هزینه های غیر منتظره کنار بگذارید تا از نشت مالی جلوگیری کنید قبل از اینکه مشکلات جدی داشته باشند. بودجه برای هزینه های واقعی ، نه فقط هزینه های آشکار.
https://www.entrepreneur.com/money-finance/10-surprising-expenses-that-blindside-business-owners/489755