10 امتیاز برتر قهوه در سال 2024
برای کارآفرینان قهوهدوست، موفقیت تنها چند جرعه با یک فرصت امتیازدهی مبتنی بر قهوه فاصله دارد. برندهای برتر امروزی چیزی بیش از یک فنجان جو ارائه میدهند—آنها از طریق حبوبات باکیفیت، مهارتهای حرفهای و محیطهای دلپذیر برتر هستند.
در این مقاله، برترین فرنچایزهای قهوه را با توجه به رتبه بندی 500 Franchise 2024 بررسی کنید. از کافههای گوشهای عجیب و غریب گرفته تا مراکز شهری شلوغ، این حق رای دادن طیف وسیعی از تجربیات را هم برای علاقهمندان به قهوه و هم برای کارآفرینانی که به دنبال ورود به صنعت پر رونق هستند، ارائه میکنند.
بیایید به رتبهبندیها بپردازیم تا بفهمیم کدام فرنچایزهای قهوه پیشتاز این بسته هستند و چه چیزی آنها را در فضای رقابتی فرهنگ قهوه متمایز میکند.
مطالب مرتبط: در نظر گرفتن مالکیت فرانشیز؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی سازی شده خود را از حق رای دادن پیدا کنید که با سبک زندگی، علایق و بودجه شما مطابقت دارد.
1. دانکین
- تاسیس شد: 1950
- فرانشیز از زمان: 1955
- رتبه کلی: 6
- تعداد واحدها: 13,372
- تغییر واحدها: + 1.9٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: $438,000-$1,800,000
- رهبری: پل براون، مدیرعامل
- شرکت مادر: الهام بخش برندها
دانکین که در اصل با نام دانکین دوناتز شناخته میشد، ریشههای خود را به سال 1948 باز میگرداند که بیل روزنبرگ کتری باز را در کوئینسی، ماساچوست افتتاح کرد. این فرنچایز که در سال 1950 به Dunkin’ Donuts تغییر نام داد، حق رای دادن را در سال 1955 آغاز کرد، تا سال 1965 به سرعت به بیش از 100 مکان رسید و اکنون بیش از 13000 پایگاه دارد. فرانچایزها از یک برند شناخته شده، پایگاه مشتریان بزرگ، بازارهای مختلف موجود و پشتیبانی تیم پشتیبانی با کیفیت و برنامه های آموزشی Dunkin بهره می برند.
2. قهوه اسکوتر
- تاسیس شد: 1998
- فرانشیز از زمان: 2001
- رتبه کلی: 65
- تعداد واحدها: 651
- تغییر واحدها: + 133.3٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 895,000 تا 1,400,000 دلار
- رهبری: جو تورنتون، مدیرعامل
- شرکت مادر: شرکت های بی حد و حصر
قهوه اسکوتر، که در سال 1998 توسط دان و لیندا ایکلز تأسیس شد، بر قهوه با کیفیتی که به سرعت سرو می شود تأکید دارد. فرانچایز در سال 2001 آغاز شد و این برند وعده “مردم شگفت انگیز، نوشیدنی های شگفت انگیز … شگفت انگیز سریع!” Scooter’s Coffee با صدها امتیاز در سراسر ایالات متحده و برنامه هایی برای گسترش بیشتر، برای کارآفرینانی که به دنبال یک برند معتبر در بازار رقابتی قهوه هستند، جذابیت دارد.
مطالب مرتبط: این حق رای دادن توسط زنان از یک نقطه عطف بزرگ فراتر رفت – در مقابل شانس. در اینجا نحوه انجام آنها آمده است.
3. لوبیا انسانی
- تاسیس شد: 1998
- فرانشیز از زمان: 2002
- رتبه کلی: 131
- تعداد واحدها: 149
- تغییر واحدها: +41.9٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 552,000 تا 1,100,000 دلار
- رهبری: دن هاوکینز و تام کیسی، بنیانگذاران
- شرکت مادر: شرکت کیسی هاوکینز
The Human Bean که در سال 1998 در اشلند، اورگان تأسیس شد، متخصص اسپرسو ممتاز است که از طریق مکانهای درایو سرو میشود. از سال 2002، این برند به بیش از 100 مکان در سراسر کشور گسترش یافته است. امتیازدهندگان به عنوان عوامل کلیدی در موفقیت شرکت ارزش گذاری می شوند و در کنار مدیریت به عنوان یک تیم کار می کنند. The Human Bean با داشتن یک تیم مدیریتی دارای تجربه گسترده، تخصص لازم برای رونق در بازار قهوه را در اختیار فرنچایزها قرار می دهد.
4. PJ’s Coffee of New Orleans
- تاسیس شد: 1978
- فرانشیز از زمان: 1989
- رتبه کلی: 135
- تعداد واحدها: 164
- تغییر واحدها: + 36.7٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: $406,000-$1,100,000
- رهبری: دیوید مسا، CDO
- شرکت مادر: برندهای بالارد
جدای از قهوه معروفش، هر مجموعه قهوه PJ برای چای ارگانیک و شیرینی های صبحانه تازه مورد علاقه بازار است. PJ’s Coffee علاوه بر اینکه یک قهوه زنجیره ای ملی موفق است، به خاطر بخشی از فرهنگ جوامعی که در آن خدمت می کند، شناخته می شود، مکانی است که مردم پیوند خاصی را با هم دارند و از طریق اشتیاق مشترک – قهوه به هم متصل می شوند.
مرتبط: آیا تا به حال رویای داشتن رستوران شخصی خود را داشته اید؟ این امتیازات رستوران با خدمات کامل، بهترین ها در تجارت هستند
5. قهوه بیگبی
- تاسیس شد: 1994
- فرانشیز از زمان: 1999
- رتبه کلی: 243
- تعداد واحدها: 360
- تغییر واحدها: +46.3٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 246000-565000 دلار
- رهبری: باب فیش و مایکل مک فال، مدیران عامل
- شرکت مادر: Global Orange Development LLC
فضا در فرنچایزهای Biggby Coffee دلپذیر است، که ممکن است آن را به مکانی عالی برای دوستداران قهوه تبدیل کند. Biggby Coffee به معنای تجارت است و قصد ایجاد روابط را دارد. با گذشت زمان، باریستاهای آن حتی ممکن است مشتریان خود را با نام بشناسند. فرهنگ شرکت تمایل دارد سرگرم کننده و حمایت کننده باشد. ممکن است ابزارهای موفقیت، از آموزش گرفته تا بازاریابی، به شما داده شود.
6. قهوه زیگی
- تاسیس شد: 2004
- فرانشیز از زمان: 2016
- رتبه کلی: 347
- تعداد واحدها: 75
- تغییر واحدها: + 200.0٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: $467,000-$1,800,000
- رهبری: براندون نادسن، رئیس / بنیانگذار
- شرکت مادر: N/A
Ziggi’s Coffee، یک فرنچایز قهوه و رانندگی که در لانگمونت، کلرادو تأسیس شد، از سال 2016 از طریق حق رای دادن در سطح ملی گسترش یافته است. Ziggi’s با بیش از 70 فرنچایز در سراسر ایالات متحده بر ایجاد روابط معنادار و ارتباطات اجتماعی تأکید دارد. آنها از ایستگاههای رانندگی دو طرفه خدمات میدهند، اما همچنین دارای کافهها و ترکیبهای کافه-درایو-تا هستند. Ziggi به دنبال فرنچایزهایی است که برای روابط کاری مثبت، خدمات مشتری با کیفیت و مشارکت جامعه ارزش قائل هستند.
7. الیانوس قهوه
- تاسیس شد: 2002
- فرانشیز از زمان: 2003
- رتبه کلی: 398
- تعداد واحدها: 47
- تغییر واحدها: +147.4٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 612000-899000 دلار
- رهبری: اسکات استوارت، مالک/بنیانگذار
- شرکت مادر: Ellianos LLC
Ellianos متعهد به ارائه “کیفیت ایتالیایی با سرعت آمریکایی” است. اسکات و پم استوارت هنگام بازدید از شمال غربی اقیانوس آرام از صنعت پررونق قهوه درایو الهام گرفتند. در سال 2002، آنها این مفهوم را به خانه خود در لیک سیتی، فلوریدا آوردند و اولین کافی شاپ تخصصی دو طرفه را در شهر افتتاح کردند. محبوبیت به سرعت افزایش یافت و استوارت ها تنها یک سال بعد شروع به فرانشیز کردن کردند.
مطالب مرتبط: کارگران فست فود در کالیفرنیا اکنون حداقل دستمزد 20 دلاری دریافت می کنند – در اینجا نحوه تأثیرگذاری این امر بر فرانشیز
8. رایحه جو
- تاسیس شد: 2000
- فرانشیز از زمان: 2013
- رتبه کلی: N/R
- تعداد واحدها: 105
- تغییر واحدها: +50.0٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 501,000 تا 959,000 دلار
- رهبری: لورن گودریج، مدیرعامل
- شرکت مادر: Aroma Joe’s Franchising LLC
Aroma Joe’s Coffee در سال 2000 توسط چهار پسر عموی اهل مین تأسیس شد که هدفشان سرو قهوه خوب در فضایی دوستانه بود. از آن زمان، عرضههای نوشیدنیهای خود را به اسپرسوهای ویژه و نوشیدنیهای انرژیزا گسترش داده است که همگی با مواد باکیفیت و متناسب با ترجیحات هر مشتری ساخته شدهاند. Aroma Joe’s Coffee با بیش از 100 فروشگاه در سراسر ایالات متحده و برنامههایی برای گسترش بیشتر، به دنبال امتیازدهی پرشور است که تعهد خود را به کیفیت و مشارکت در جامعه به اشتراک بگذارند.
9. لوبیا و آبجو
- تاسیس شد: 1993
- فرانشیز از زمان: 2004
- رتبه کلی: N/R
- تعداد واحدها: 71
- تغییر واحدها: +22.4٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 519000 تا 762000 دلار
- رهبری: جف لارامی، مدیرعامل
- شرکت مادر: Beans & Brews Franchise Co.
Beans & Brews که در سال 1993 تأسیس شد، نه تنها متعهد به ارائه قهوه برشته شده در کوهستان است، بلکه دسترسی به جامعه را در خط مقدم ارزش های خود قرار می دهد. بخشی از ماموریت این شرکت شامل “حمایت از محله ها و جوامعی است که در آن زندگی می کنیم و تجارت می کنیم.”
10. Bad Ass Coffee of Hawaii
- تاسیس شد: 1991
- فرانشیز از زمان: 1998
- رتبه کلی: N/R
- تعداد واحدها: 33
- تغییر واحدها: +43.5٪ در طول 3 سال
- سرمایه گذاری اولیه: 454000-921000 دلار
- رهبری: اسکات اسنایدر، مدیرعامل
- شرکت مادر: N/A
Bad Ass Coffee of Hawaii در سال 1989 در جزیره بزرگ تاسیس شد و هدف آن معرفی قهوه ممتاز هاوایی به علاقه مندان به قهوه در سراسر جهان بود. با قهوه تولید شده در آمریکا از جزایر مختلف هاوایی، از جمله Kauai، Oahu، Maui و Kona، این فرنچایز به سرعت محبوبیت پیدا کرد و گردشگران در مورد تجربه قهوه هاوایی خود صحبت کردند. Bad Ass Coffee به ارائه طیف گسترده ای از قهوه های هاوایی افتخار می کند که همگی از خاک غنی آتشفشانی و شرایط آب و هوایی منحصر به فرد جزایر بهره می برند. این قهوهها بهخاطر طعم ملایم، اسیدیته کم و طعمهای عسلی، میوهای و شکر قهوهای شناخته میشوند، که آنها را هم برای لذت بردن از منشاء و هم برای ترکیب با انواع قهوه بینالمللی ایدهآل میکند.
مرتبط: این رهبر حق رای تازهترین سرمایهگذار در لانه اژدها، مخزن کوسه کانادایی شد
https://www.entrepreneur.com/franchises/the-top-10-coffee-franchises-in-2024/472369