یوم برندها هوش مصنوعی را برای رانندگی با مشارکت Nvidia به ارمغان می آورد
در حرکتی که یکی از مهمترین همکاری های هوش مصنوعی را در صنعت رستوران سریع سرویس (QSR) ، YUM نشان می دهد! برندها – شرکت مادر همبرگر Habit ، Pizza Hut ، Taco Bell و سایر مارک های QSR – در حال ادغام محصولات NVIDIA برای ساده سازی عملیات ، بهبود تجربیات مشتری و کارایی رانندگی است.
جو پارک ، مدیر ارشد دیجیتال و فناوری در YUM! ” برندها ، در بیانیه ای گفتند. “این همکاری با NVIDIA ما را قادر می سازد تا از مجموعه داده های ثروتمند و عملیاتی ما برای ساخت موتورهای هوشمند هوشمند استفاده کنیم.”
مرتبط: با توجه به مالکیت حق رای دادن؟ اکنون شروع کنید تا لیست شخصی خود را از حق رای دادن که با سبک زندگی ، علایق و بودجه شما مطابقت دارد ، پیدا کنید.
درایو با قدرت AI
با بیش از 61000 رستوران در زیر چتر خود – از جمله Taco Bell ، KFC ، Pizza Hut و Habit Burger – Yum! مشارکت برندها با NVIDIA بر اتوماسیون درایو ، پردازش سفارش و تجزیه و تحلیل در زمان واقعی تمرکز دارد. این شرکت قبلاً آزمایش AI Nvidia را در مکان های انتخابی Taco Bell و Pizza Hut در سراسر ایالات متحده آغاز کرده است ، طبق یک بیانیه ، این فناوری شامل موارد زیر است:
-
سفارش صوتی دارای هوش مصنوعی: این شرکت در حال استفاده از فناوری NVIDIA برای بهبود سفارش صوتی در مراکز درایو و تماس است. این سیستم با الگوهای گفتار انسان سازگار است ، منوهای پیچیده را درک می کند و “یک تجربه سفارش طبیعی و یکپارچه تر را امکان پذیر می کند.”
-
چشم انداز رایانه برای مدیریت رستوران: فناوری بینایی رایانه ای محور AI به بهینه سازی کارآیی درایو و عملیات پشت خانه و بهبود مدیریت کار از طریق تجزیه و تحلیل در زمان واقعی کمک خواهد کرد.
-
بینش های عملکرد رستوران AI محور: YUM! برندها از AI Analytics برای تولید گزارش های عملکرد استفاده می کنند ، و به مدیران برنامه های اقدام شخصی سازی شده را بر اساس بهترین شیوه ها از مکان های برتر ارائه می دهند.
مرتبط: تاکو بل بیش از 60 سال قدمت دارد – طبق گفته مدیرعامل آن ، راز برند برای ماندن مرتبط است.
مقیاس گذاری هوش مصنوعی
به دنبال مرحله آزمایشی اولیه ، یوم! مارک ها قصد دارند راه حل های دارای هوش مصنوعی را به 500 مکان Taco Bell ، KFC ، Pizza Hut و Habit Burger در سه ماهه دوم سال 2025 گسترش دهند. این ادغام باعث افزایش بایت توسط YUM می شود!.
اندرو سان ، مدیر جهانی خرده فروشی NVIDIA ، در بیانیه ای گفت: “نرم افزار NVIDIA حتی برای بزرگترین شرکت رستوران برای بهبود عملیات و تجربیات مشتری ، مقرون به صرفه است. “همکاری با تیم دیجیتال و فناوری بهترین کلاس در کلاس و بایت اختصاصی توسط Yum! Platform برای ادغام نرم افزار NVIDIA AI موانع نوآوری هوش مصنوعی در صنعت رستوران ها.”
مرتبط: “نوآوری بسیار بیشتری در فروشگاه” – CMO Taco Bell می گوید 2025 یک زندگی زنده دیگر را به صورت زنده و بازگشت به سوپر باول به ارمغان می آورد. در اینجا جزئیات است.
https://www.entrepreneur.com/franchises/yum-brands-brings-ai-to-drive-thrus-with-nvidia-partnership/488634