کارهایی که نباید در اینستاگرام انجام داد

برای مشاوره بیشتر، این پست در کپشن اینستاگرام را بررسی کنید.

از هشتگ ها بیش از حد استفاده نکنید یا از آنها سوء استفاده نکنید

در حالی که من توصیه می کنم پست های گاه به گاه را در فیس بوک و توییتر به اشتراک بگذارید، شما نمی خواهید هر پست را در سایت های دیگر خود به اشتراک بگذارید. اگر همیشه هر پستی را در سایت های دیگر به اشتراک می گذارید، چرا کسی شما را در اینستاگرام دنبال می کند؟ در عوض، یک عکس را به اشتراک بگذارید و طرفداران خود را تشویق کنید که بیایند بقیه تصاویر را در اینستاگرام ببینند.

همه کسانی که شما را دنبال می کنند را دنبال نکنید

به عنوان یک اینفلوئنسر یا بازاریاب، آیا باید از اینستاگرام اجتناب کنید؟ پاسخ یک نه بزرگ است. اگر این کار را انجام دهید، فرصت های زیادی را از دست خواهید داد. اگر می خواهید در اینفلوئنسر مارکتینگ موفق شوید، اینستاگرام باید در راس اولویت های شما باشد. از ژانویه 2021، اینستاگرام اکنون 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه دارد. علاوه بر این، ۷ شرکت از هر ۱۰ شرکت یا ۷۱ درصد از شرکت‌های آمریکایی از اینستاگرام برای اهداف بازاریابی استفاده می‌کنند.

چه پست هایی در اینستاگرام مجاز نیستند؟

اگر چندین تصویر برای اشتراک گذاری دارید، آنها را یکی پس از دیگری در اینستاگرام پست نکنید. در عوض، هر نیم ساعت یا یک ساعت آنها را از هم جدا کنید. این نه تنها فیدهای فالوورهای شما را شلوغ نمی کند، بلکه در صورت اضافی نبودن هر پست، مشارکت بیشتری در آن خواهید داشت. وقتی صحبت از افزونگی شد، لازم نیست 5 عکس از یک چیز را به اشتراک بگذارید. یک یا دو مورد را انتخاب کنید بهترین تصاویر و فقط آنها را به اشتراک بگذارید.

هر پست اینستاگرام را به صورت خودکار در فیس بوک و توییتر به اشتراک نگذارید

اگر فقط با فالو کردن یک نفر و سپس لغو فالو کردن آنها به دنبال افزایش فالوور هستید، کاملاً بی ادب هستید. این چیزی نیست که اینستاگرام در مورد آن است. افرادی را که واقعاً به آنها علاقه دارید دنبال کنید و شروع به ایجاد رابطه با افراد کنید. طرفداران شما از آنجا به صورت ارگانیک رشد خواهند کرد.

فالوور اینستاگرام نخرید

متأسفانه، عملکرد جستجو در اینستاگرام به اندازه سایر سایت ها قدرتمند نیست. اگر نام کاربری (و حتی نام واقعی) خود را به سختی پیدا کنید، مردم نمی توانند شما را پیدا کنند و دنبال کنند. در عوض، از همان نام کاربری که در توییتر خود استفاده می کنید استفاده کنید و نام خود را به راحتی تشخیص دهید، خواه نام واقعی شما باشد یا نام تجاری شما.

نمایه خود را روی خصوصی قرار ندهید

متوجه شدم، همه ما عاشق یک سلفی خوب هستیم. ولی یکی سلفی خوب کافی است مگر اینکه کیم کارداشیان باشید – نه، حتی در آن زمان – نیازی به یک سلفی در روز ندارید. و قطعاً سلفی های متعدد در روز نیست! می خواهید لباس خود را نشان دهید، لباس خود را نشان دهید. می خواهید محل تعطیلات خود را نشان دهید، مناظر را به نمایش بگذارید. اگر از اینستاگرام برای رشد کسب و کار خود استفاده می کنید، یک سری سلفی به شما کمکی نمی کند.

پست های خود را پشت سر هم شلوغ نکنید

فقط به این دلیل که عکس شخص دیگری را دوست دارید به این معنی نیست که می توانید آن را به عنوان عکس خود پست کنید. اگر می خواهید از محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) در استراتژی خود استفاده کنید، از کاربران بخواهید شما را تگ کنند یا از هشتگ در پست های خود استفاده کنند. هنگام بازنشر، همیشه، همیشه، همیشه نسبت مناسب را ارائه دهید. برخی از برنامه‌های شخص ثالث وجود دارند که به شما امکان می‌دهند پست کاربر دیگری را مجدداً در حساب خود ارسال کنید و در عین حال به کاربر اصلی نسبت دهید.

از تصاویر جستجوی گوگل استفاده نکنید

مگر اینکه از اینستاگرام صرفاً به دلایل شخصی استفاده می کنید و نمی خواهید شبکه شوید، حساب خود را روی Private تنظیم نکنید. در عوض، حساب خود را روی Public تنظیم کنید تا دنبال کنندگان جدید بتوانند آنچه را که پست می کنید و در مورد چه چیزی هستید، ببینند. اگر آنها بتوانند محتوای شما را ببینند و مجبور نباشند منتظر تأیید بمانند، خیلی سریع‌تر فالوور به دست خواهید آورد.

اهل کمین نباش

من تعجب می کنم که هنوز باید این را بگوییم، اما فالوور اینستاگرام نخرید! آنها به هیچ وجه به شما خدمت نمی کنند. در واقع، آنها در واقع شانس شما برای رسیدن به صفحه محبوب را از بین می برند و در واقع پست های شما را لایک نمی کنند یا روی آنها نظر نمی دهند. وقت بگذارید و واقعاً با افراد واقعی ارتباط برقرار کنید تا فالوورهای اینستاگرام خود را افزایش دهید.

هشتگ ها در اینستاگرام بسیار مهم هستند و باید در هر پستی برای افزایش دسترسی استفاده شوند. با این حال، استفاده از بیش از 7-10 هشتگ بیش از حد است. 5-7 را انتخاب کنید مربوط هشتگ هایی که در کپشن خود قرار دهید. اگر هیچ ارتباطی با پست شما ندارند، از هشتگ های محبوب مانند #tagforlikes یا #onedirection یا #love استفاده نکنید. استفاده از هشتگ های نامناسب برای نمایش در جستجوهای پرطرفدار به شما کمکی نمی کند که به دنبال کنندگان جدید برسید – در واقع در نهایت فالوورهای احتمالی را از خود دور خواهید کرد. در اینجا توصیه های بیشتری در مورد محل قرار دادن هشتگ های اینستاگرام خود آورده شده است.

فقط به این دلیل که کسی شما را فالو کرده است به این معنی نیست که باید او را دنبال کنید. البته، اگر مطالب آنها را جالب یا مطابق با آنچه می خواهید ببینید، آنها را دنبال کنید! عمل متقابل عالیه اما خود را موظف به پیروی از همه نکنید. اگر فید اینستاگرام شما مملو از تصاویر و محتوایی است که واقعاً از آن ها لذت نمی برید، احتمال استفاده از آن کمتر خواهید بود.

کسی را دنبال نکنید تا بعداً او را لغو فالو کنید تا طرفداران خود را افزایش دهید

بله، می توانید از نام واقعی خود در اینستاگرام استفاده کنید. به خصوص اگر اکانت اینستاگرام شما برای اهداف تجاری باشد. استفاده از نام کاربری واقعی و آسان برای یافتن نام کاربری در اینستاگرام ترجیح داده می شود تا مردم بتوانند به راحتی شما را جستجو کنند. همچنین می‌توانید از همان نام کاربری که در توییتر یا نام کاربری دیگر رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنید، استفاده کنید تا یک نام کاربری استاندارد برای همه کانال‌های خود داشته باشید.

ممکن است کارهایی وجود داشته باشد که انجام می دهید که مانع موفقیت شما شود.  در اینجا 14 نکته در مورد کارهایی که نباید در اینستاگرام برای موفقیت اینستاگرام انجام دهید، آورده شده است.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/what-not-to-do-instagram/

هیچ چیز خطرناکی در اینستاگرام وجود ندارد. مانند سایر کانال‌های رسانه‌های اجتماعی، تا زمانی که ما مسئول استفاده از آن‌ها هستیم، این پلتفرم خطرناک نخواهد بود. ما باید کنترل کنیم و همیشه به آنچه پست می کنیم، به اشتراک می گذاریم و در مورد آن نظر می دهیم فکر کنیم. در عین حال، ما همچنین باید به حریم خصوصی کاربران دیگر احترام بگذاریم. اگر شما والدین هستید، نمی‌توانیم پست‌های دیگران را کنترل کنیم، اما می‌توانیم آنچه را که فرزندمان می‌تواند ببیند کنترل/محدود کنیم.

چرا باید از اینستاگرام دوری کرد؟

1. استفاده از نام های کاربری نامناسب یا سخت برای یافتن
2. پروفایل خود را روی Private قرار دهید
3. ارسال غیر فعال
4. ارسال بدون شرح
5. استفاده بیش از حد از هشتگ ها
6. عدم تعامل با فالوورها
7. سرقت محتوای کاربران دیگر

خطرات اینستاگرام چیست؟

وقتی مردم وقت می گذارند تا در مورد پست های شما نظر بدهند یا سوال بپرسند، آنها را نادیده نگیرید! اطمینان حاصل کنید که اعلان های خود را به طور منظم بررسی می کنید تا در بالای نظرات باقی بمانید. سپس پاسخ دهید (با استفاده از نام کاربری @ آنها به آنها اطلاع دهید) و از آنها تشکر کنید یا به سؤال آنها پاسخ دهید. هنگامی که به طور منظم استفاده می شود، نظرات به طور قابل توجهی بر روابط شما با مخاطبان تأثیر می گذارد.

محتوای دیگر کاربران اینستاگرام را دزدی نکنید

اینستاگرام مکانی برای به اشتراک گذاری محتوای خود است، نه به اشتراک گذاری تصاویر نتایج جستجوی عمومی گوگل. اگر می خواهید یک نقل قول انگیزشی به اشتراک بگذارید، نقل قول را بالای یکی از تصاویر خود قرار دهید. این فیس بوک نیست پس از تصاویر خود استفاده کنید و خلاق باشید! اگر گیر کرده اید، توصیه های من را در مورد اینکه کدام نوع محتوا در اینستاگرام بهترین عملکرد را دارد، بررسی کنید.

در عکس های سلفی زیاده روی نکنید

در عکس های سلفی زیاده روی نکنید
مهم نیست که تصویر شما چقدر عالی است، نیاز به توضیح دارد. پست‌هایی که زیرنویس دارند سطوح بالاتری از تعامل را دریافت می‌کنند و به شما امکان می‌دهند با مخاطبان خود تعامل داشته باشید. به مردم بگویید عکس چیست، یک نقل قول به اشتراک بگذارید، یک سوال بپرسید. هر چه که باشد، چیزی مرتبط پیدا کنید تا در پست‌های خود قرار دهید.

اینستاگرام همه چیز در مورد تعامل و اشتراک گذاری پست است. مگر اینکه کاملاً تازه وارد این پلتفرم شده اید، در سایه ها کمین نکنید. در عوض، به طور منظم پست کنید و تا آنجا که ممکن است پست های دیگران را لایک/نظر دهید. جذاب باشید و روابط بهتری با سایر کاربران اینستاگرام ایجاد خواهید کرد.

بدون شرح پست نگذارید

بدون شرح پست نگذارید
بر اساس دستورالعمل‌های انجمن اینستاگرام، اینستاگرام اجازه برهنگی در این پلتفرم را نمی‌دهد. با این حال، عکس زنان شیرده، جای زخم پس از ماستکتومی، نقاشی برهنه و مجسمه قابل قبول است. تصاویر و ویدئوهایی با خشونت گرافیکی، تشویق به خودآزاری از جمله اختلالات خوردن ممنوع است.

آیا از نام واقعی خود در اینستاگرام استفاده می کنم؟

به دنبال مشاوره بیشتر در اینستاگرام هستید؟ این پست ها را بررسی کنید:

در اینجا مواردی وجود دارد که باید از انجام آنها در اینستاگرام اجتناب کنید:

خب! حالا شما مالک آن هستید. تمام کارهایی که توصیه می کنم برای موفقیت در بازاریابی اینستاگرام خود در اینستاگرام انجام ندهید!

عکس توسط Caleb Woods در Unsplash

سوالات متداول در اینستاگرام چه کاری نباید انجام داد

از چه چیزی در اینستاگرام باید اجتناب کرد؟

در تمام پست‌هایم درباره اینستاگرام، زمان زیادی را صرف توضیح می‌دهم که برای دیدن موفقیت چه کاری باید انجام دهید. چه بهترین شیوه های اینستاگرام باشد و چه نکات و میانبرها، راه های زیادی برای استفاده موثر از اینستاگرام وجود دارد. با این حال، کارهای زیادی وجود دارد که ممکن است انجام دهید که در واقع مانع موفقیت شما می شود.

در اینجا 14 مورد وجود دارد نه برای انجام در اینستاگرام:

از نام کاربری نامناسب در اینستاگرام استفاده نکنید

از نام کاربری نامناسب در اینستاگرام استفاده نکنید

دیدگاهتان را بنویسید