کابل شارژ ایفون مرکز باطری

البته شارژرهای دیگر هم ممکن است با تلفن همراه گوگل شما کار کنند؛ اما این را بدانید که شارژ دستگاه بیشتر طول می‌کشد. تلفن‌های جدیدتر هم مثل موتورولا، اچ تی سی، هواوی و وان پلاس همگی از کابل شارژر USB-C استفاده می‌کنند. کابل شارژ اپل یکی از اجزای ضروری آیفون شما است.با این حال، انجام برخی تحقیقات اولیه قبل از خرید کابل شارژ به شدت توصیه می‌شود.

و همین مورد باعث شده که حتی قطعات و لوازم جانبی آن ها نیز بسیار گران تر از بقیه برند ها باشد، البته گران تر بودن این قطعات، کیفیت به نسبت بالاتر، و دوام بیشتری، دارد و اصلا و تحت هیچ شرایطی قابل مقایسه با اجناس چینی و high copy نیستند . شما می‌توانید کابل شارژ ایفون ایکس را همراه با گارانتی یک سال از فروشگاه علی پخش تهیه نمایید. ولتاژ خروجی این کابل شارژ ایفون ایکس X با طول 1 متر با کیفیت اصلی برابر با ۵ ولت است. کابل شارژ ایفون ایکس طراحی شده برای اتصال دستگاه های iPhone، iPad، iPad Air، iPad Mini و iPad Pro به یک شارژر USB یا پورت USB برای شارژ و همگام سازی. اما این موضوع هرگز رخ نداد و هنگام عرضه گوشی‌های آیفون 12 و 13، همچنان از آدپتورهای اپلخبری نبود.

لیست قیمت کابل و مبدل اپل Apple (29 آبان)

بلکه انتقال اطلاعات از گوشی به کامپیوتر و بالعکس، از دیگر موارد استفاده این کابل هاست. از این رو با توجه به حجم اطلاعات که ممکن است در برخی از موارد بالا باشد، کابل نیز باید از سرعت انتقال بالایی برخوردار باشد. کابل شارژر آيفون از محصولاتی است که سرعت انتقال اطلاعات بالایی دارد و می تواند گزینه مناسبی برای کاربران باشد.

نکته قابل توجه درباره شارژر آیفون ، پایه های شارژر می باشد که باید برای کار از مبدل استفاده کرد. Apple iPhone 3GS/ 4/ 4S, iPad 1st/ 2nd/ 3rd generation, iPod touch 1st/ 2nd/ 3rd/ 4th generation, iPod nano, شارژر ایفون iPod classic و دستگاه های قدیمی تر اپل می باشد. طول این کابل قابلیت تغییر دارد و می تواند در بازه 16 تا 100 سانتی متر متغیر باشد. علاوه بر این به دلیل کیفیت بالایی که این محصول دارد، به عنوان یکی از پرفروش‌ترین مدل های کابل شارژر آيفون در میان کاربران شناخته می‌شود. برای داشتن یک کابل با کیفیت در جهت شارژ کردن گوشی خود، این محصول انتخاب مناسبی خواهد بود.

کابل آیفونی کنفی Kaiser شرینک

کابل شارژ ایفون مرکز باطری در قسمت لایتنیگ و کانکتورها تفاوت فاحشی بین نسخه اصلی و تقلبی وجود دارد. به جنس کابل هم حتماً توجه فرمایید نسخه اصلی جنس خوبی دارد و از انعطاف پذیری خوبی برخوردار است. کابل لایتنینگ نسل جدید کابل شارژ و ورودی محصولات اپل می باشند که علاوه بر کوچکتر شدن از 30 پین به 8 پین، سرعت بیشتر و استفاده به صورت دو طرفه برای ورود به درگاه، سه ویژگی مهم این محصول می باشد. در این کابل از متریال درجه یک استفاده میشود که باعث شده است جنس خود سیم شکننده نبوده باشد و باعث بروز مشکل هنگام شارژ نخواهدشد. در قسمت فلزی سر و ته این کابل شارژ از بهترین جنس استفاده میشود که درخشندگی و اتصال مناسب آنها مشخص خواهد بود .

Apple iPad/iPhone USB 12W Power Adapter

دیدگاهتان را بنویسید