چگونه Zooey Deschanel در یک مأموریت برای دسترسی به محصولات تازه قرار دارد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
علی رغم هوس طرف کشاورزی ، ستاره فیلم Zooey Deschanel معتقد است که او انگشت شست سبز ندارد.
او می خندد: “مردم تصور می كنند كه چون من بنیانگذار كاهش کاهو هستیم ، من عاشق باغ هستم.” “من مثل این هستم ، تمام نقطه رشد کاهو برای افرادی است که نه لزوماً عشق به باغ! “
مرتبط: Zooey Deschanel کلمه “عجیب” را در آغوش می گیرد و فکر می کند که مشاغل نیز باید
کاهو رشد یک سیستم باغ عمودی هیدروپونیک است که به شما امکان می دهد میوه ، سبزیجات ، گیاهان و گل های خوراکی را در خانه رشد دهید. اگر نمی دانید این به چه معنی است ، نگران نباشید ، تنها نیستید. در حالی که این جمله می تواند با رشد کاهو گیج کننده باشد ، مأموریت واضح است: محصولات تازه را در دسترس تر کنید.
در حالی که همیشه به محیط زیست علاقه مند است ، Deschanel و شریک تجاری وی و همسر سابق Jacob Pechenik به ویژه الهام بخش این چالش پس از والدین شدن بودند.
Pechenik به اشتراک می گذارد: “در حالی که یک کودک را پرورش می داد ، من می خواستم همه ما تا حد ممکن به طور طبیعی غذا بخوریم.” “اما من از خرید غذای واقعی و فرآوری شده چقدر گران شدم.”
این تحقق باعث شد او به یک خرگوش خرگوش برسد و به اوج خودروسازی پروژه مزرعه ، اولین سرمایه گذاری آنها با هدف انقلابی در صنعت تولید تازه تبدیل شد. از طریق این فرآیند ، پچنیک کشف کرد که چالش واقعی در حال رشد غذا نیست – آن را از مزرعه به مردم می رساند.
همانطور که او توضیح می دهد ، سیستم غذایی فعلی ما کالاهای قابل بسته و بسته بندی شده قفسه را بر روی محصولات تازه اولویت بندی می کند ، حتی اگر خوردن سبزیجات بیشتر هم برای سلامتی ما و هم برای سیاره بهتر باشد.
مشکل این است که سبزیجات به خوبی سفر نمی کنند – آنها از لحظه انتخاب خود شروع به از دست دادن طراوت می کنند و منجر به حدود 50 ٪ زباله به دلیل فساد در هنگام حمل و نقل و فروشگاه های مواد غذایی می شوند.
این زباله به انتشار کربن ، زباله های آب و رواناب شیمیایی از کشاورزی صنعتی کمک می کند. Pechenik معتقد است که پرداختن به ناکارآمدی توزیع مواد غذایی می تواند به طور قابل توجهی نتایج سلامت و محیط زیست را بهبود بخشد.
نکته اصلی در بسته بندی نهفته است – نه فقط محصول بلکه پیام. برای رشد مؤثر در رشد کاهو ، بنیانگذاران پیام های خود را بر سلامت شخصی متمرکز کردند و نقاط بین آنچه مردم می خورند و چه احساسی دارند ، متصل می شوند.
پچنیک می گوید: “برای اکثر مردم ، انگیزه با سلامت شخصی شروع می شود.” “این همان چیزی است که به خانه برخورد می کند.”
در دنیای کامل ، همه به محصولات تازه دسترسی پیدا می کنند ، اما Deschanel اذعان می کند که این یک هدف بلند است.
“ما می خواهیم همه را در خانه در حال رشد غذا بدست آوریم زیرا این بهترین راه است ، اما چه کسی می خواهد یک تخت بلند ساخته شود ، در خاک حمل کند و منتظر جوانه زدن بذرها باشد؟” او می گوید.
در حالی که باغبانی فواید بی شماری را ارائه می دهد ، همچنین با موانعی مانند هزینه ، دانش و زمان – به ویژه برای افراد شلوغ – همراه است. جدیدترین محصول کاهو رشد ، Counterstand ، قصد دارد این موانع را تجزیه کند و افراد روزمره را به سمت رشد غذای خود راهنمایی کند.
Deschanel توضیح می دهد: “ما می خواستیم حدس و گمان را از رشد خارج کنیم و آن را سرگرم کننده و آسان کنیم.” “اگر کسی بگوید که وقت ندارد ، ما می گوییم فقط پنج دقیقه در هفته طول می کشد. اگر آنها مطمئن نیستند که به نظر می رسد ، ما به آنها نشان می دهیم که در یک میز یا پاسیو چقدر عالی به نظر می رسد. این مانند چرخ های آموزش برای رشد است .
پیشخوان فقط یک سیستم در حال رشد نیست – این یک قطعه سبک زندگی است که به افراد کمک می کند تا گیاهان خود را پرورش دهند.
Pechenik می گوید: “این به ویژه برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند یا تلاش می کنند از محصولات تازه استفاده کنند بسیار عالی است.” “شما می توانید در تمام فصل کاهو ، ریحان یا پیاز درست روی میز خود رشد کنید و در صورت لزوم برش بزنید.”
با توجه به رسالت دسترسی خود ، کاهو Grow به تازگی با Costco همکاری کرده است تا بتواند پیشخوان و Nook محبوب مزرعه خود را بفروشد.
پچنیک می گوید: “ما واقعاً از Costco هیجان زده ایم.” “آنها بزرگترین فروشنده تولید ارگانیک کشور هستند و این یک فرصت عالی برای معرفی رشد کاهو برای مخاطبان گسترده تر است.”
مرتبط: چگونه خانه خود را به یک مزرعه شهری تبدیل کنیم
دچانل افزود: “این همکاری مانند یک بازتاب واقعی از آنچه آمریکا می خواهد احساس می کند.” “انتخاب های پایدار و سالم. این یک رأی اعتماد به نفس فوق العاده برای ما است ، و ما نمی توانیم از داشتن آنها به عنوان شریک زندگی هیجان زده شویم.”
در حالی که Deschanel در حرفه بازیگری خود نقش های متنوعی را ایفا کرده است ، بنیانگذار Lettuce Grow یکی از معدود مواردی است که نشان دهنده گسترش واقعی ارزش های شخصی وی است.
او توضیح می دهد: “نکته بازیگری این است که به یک شخصیت بروید و کاری متفاوت برای خودم انجام دهید.” “با پروژه های کارآفرینی مانند این ، می توانم اخلاق خودم را نشان دهم.”
با این وجود ، به اندازه کافی آسان است که یک کاهو را که در گوشه و کنار آپارتمان دختر جدید جس واقع شده است ، تصویر کند.
https://www.entrepreneur.com/living/how-zooey-deschanel-is-on-a-mission-to-make-fresh-produce/486654