چگونه Zooey Deschanel در یک مأموریت برای دسترسی به محصولات تازه قرار دارد

چگونه Zooey Deschanel در یک مأموریت برای دسترسی به محصولات تازه قرار دارد

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

علی رغم هوس طرف کشاورزی ، ستاره فیلم Zooey Deschanel معتقد است که او انگشت شست سبز ندارد.

او می خندد: “مردم تصور می كنند كه چون من بنیانگذار كاهش کاهو هستیم ، من عاشق باغ هستم.” “من مثل این هستم ، تمام نقطه رشد کاهو برای افرادی است که نه لزوماً عشق به باغ! “

مرتبط: Zooey Deschanel کلمه “عجیب” را در آغوش می گیرد و فکر می کند که مشاغل نیز باید

کاهو رشد یک سیستم باغ عمودی هیدروپونیک است که به شما امکان می دهد میوه ، سبزیجات ، گیاهان و گل های خوراکی را در خانه رشد دهید. اگر نمی دانید این به چه معنی است ، نگران نباشید ، تنها نیستید. در حالی که این جمله می تواند با رشد کاهو گیج کننده باشد ، مأموریت واضح است: محصولات تازه را در دسترس تر کنید.

در حالی که همیشه به محیط زیست علاقه مند است ، Deschanel و شریک تجاری وی و همسر سابق Jacob Pechenik به ویژه الهام بخش این چالش پس از والدین شدن بودند.

Pechenik به اشتراک می گذارد: “در حالی که یک کودک را پرورش می داد ، من می خواستم همه ما تا حد ممکن به طور طبیعی غذا بخوریم.” “اما من از خرید غذای واقعی و فرآوری شده چقدر گران شدم.”

این تحقق باعث شد او به یک خرگوش خرگوش برسد و به اوج خودروسازی پروژه مزرعه ، اولین سرمایه گذاری آنها با هدف انقلابی در صنعت تولید تازه تبدیل شد. از طریق این فرآیند ، پچنیک کشف کرد که چالش واقعی در حال رشد غذا نیست – آن را از مزرعه به مردم می رساند.

همانطور که او توضیح می دهد ، سیستم غذایی فعلی ما کالاهای قابل بسته و بسته بندی شده قفسه را بر روی محصولات تازه اولویت بندی می کند ، حتی اگر خوردن سبزیجات بیشتر هم برای سلامتی ما و هم برای سیاره بهتر باشد.

مشکل این است که سبزیجات به خوبی سفر نمی کنند – آنها از لحظه انتخاب خود شروع به از دست دادن طراوت می کنند و منجر به حدود 50 ٪ زباله به دلیل فساد در هنگام حمل و نقل و فروشگاه های مواد غذایی می شوند.

این زباله به انتشار کربن ، زباله های آب و رواناب شیمیایی از کشاورزی صنعتی کمک می کند. Pechenik معتقد است که پرداختن به ناکارآمدی توزیع مواد غذایی می تواند به طور قابل توجهی نتایج سلامت و محیط زیست را بهبود بخشد.

نکته اصلی در بسته بندی نهفته است – نه فقط محصول بلکه پیام. برای رشد مؤثر در رشد کاهو ، بنیانگذاران پیام های خود را بر سلامت شخصی متمرکز کردند و نقاط بین آنچه مردم می خورند و چه احساسی دارند ، متصل می شوند.

پچنیک می گوید: “برای اکثر مردم ، انگیزه با سلامت شخصی شروع می شود.” “این همان چیزی است که به خانه برخورد می کند.”

در دنیای کامل ، همه به محصولات تازه دسترسی پیدا می کنند ، اما Deschanel اذعان می کند که این یک هدف بلند است.

“ما می خواهیم همه را در خانه در حال رشد غذا بدست آوریم زیرا این بهترین راه است ، اما چه کسی می خواهد یک تخت بلند ساخته شود ، در خاک حمل کند و منتظر جوانه زدن بذرها باشد؟” او می گوید.

در حالی که باغبانی فواید بی شماری را ارائه می دهد ، همچنین با موانعی مانند هزینه ، دانش و زمان – به ویژه برای افراد شلوغ – همراه است. جدیدترین محصول کاهو رشد ، Counterstand ، قصد دارد این موانع را تجزیه کند و افراد روزمره را به سمت رشد غذای خود راهنمایی کند.

Deschanel توضیح می دهد: “ما می خواستیم حدس و گمان را از رشد خارج کنیم و آن را سرگرم کننده و آسان کنیم.” “اگر کسی بگوید که وقت ندارد ، ما می گوییم فقط پنج دقیقه در هفته طول می کشد. اگر آنها مطمئن نیستند که به نظر می رسد ، ما به آنها نشان می دهیم که در یک میز یا پاسیو چقدر عالی به نظر می رسد. این مانند چرخ های آموزش برای رشد است .

پیشخوان فقط یک سیستم در حال رشد نیست – این یک قطعه سبک زندگی است که به افراد کمک می کند تا گیاهان خود را پرورش دهند.

Pechenik می گوید: “این به ویژه برای افرادی که به تنهایی زندگی می کنند یا تلاش می کنند از محصولات تازه استفاده کنند بسیار عالی است.” “شما می توانید در تمام فصل کاهو ، ریحان یا پیاز درست روی میز خود رشد کنید و در صورت لزوم برش بزنید.”

با توجه به رسالت دسترسی خود ، کاهو Grow به تازگی با Costco همکاری کرده است تا بتواند پیشخوان و Nook محبوب مزرعه خود را بفروشد.

پچنیک می گوید: “ما واقعاً از Costco هیجان زده ایم.” “آنها بزرگترین فروشنده تولید ارگانیک کشور هستند و این یک فرصت عالی برای معرفی رشد کاهو برای مخاطبان گسترده تر است.”

مرتبط: چگونه خانه خود را به یک مزرعه شهری تبدیل کنیم

دچانل افزود: “این همکاری مانند یک بازتاب واقعی از آنچه آمریکا می خواهد احساس می کند.” “انتخاب های پایدار و سالم. این یک رأی اعتماد به نفس فوق العاده برای ما است ، و ما نمی توانیم از داشتن آنها به عنوان شریک زندگی هیجان زده شویم.”

در حالی که Deschanel در حرفه بازیگری خود نقش های متنوعی را ایفا کرده است ، بنیانگذار Lettuce Grow یکی از معدود مواردی است که نشان دهنده گسترش واقعی ارزش های شخصی وی است.

او توضیح می دهد: “نکته بازیگری این است که به یک شخصیت بروید و کاری متفاوت برای خودم انجام دهید.” “با پروژه های کارآفرینی مانند این ، می توانم اخلاق خودم را نشان دهم.”

با این وجود ، به اندازه کافی آسان است که یک کاهو را که در گوشه و کنار آپارتمان دختر جدید جس واقع شده است ، تصویر کند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/living/how-zooey-deschanel-is-on-a-mission-to-make-fresh-produce/486654

دیدگاهتان را بنویسید