چگونه کپشن های تولید شده خودکار را در ویدیوهای اینستاگرام فعال کنیم؟

چگونه کپشن های تولید شده خودکار را در ویدیوهای اینستاگرام فعال کنیم؟

جدای از تحسین کردن عکس‌های زیبایی‌شناسانه در اینستاگرام، می‌توانید ویدیوها را نیز در این پلتفرم تماشا کنید. و اینستاگرام حرکت جسورانه‌ای انجام داد تا تلاش‌های خود را به جای عکس‌هایی که قبلا انجام می‌داد، بر محتوای ویدیو متمرکز کند. بنابراین، تماشای ویدیوها در سیستم عامل ها ممکن است به اصلی ترین کاری که در اینستاگرام انجام می دهید تبدیل شود.

ویدیوها با صداها بهترین لذت را می برند. متأسفانه، برخی شرایط مانع از افزایش صدا می شوند. به عنوان مثال، ممکن است از استراحت خود در محل کار لذت ببرید، جایی که دیگران ممکن است هنوز کار کنند. یا ممکن است شب باشد، و شما نمی خواهید هم اتاقی های خود را بیدار کنید.

همچنین، همه کاربران در اینستاگرام شنوایی کامل ندارند. برخی ناشنوا یا اعضای جوامع کم شنوا هستند. بنابراین، آنها ممکن است صداهای موجود در یک ویدیو را نشنوند یا در شنیدن آن مشکل داشته باشند.

چگونه کپشن های تولید شده خودکار را در ویدیوهای اینستاگرام فعال و غیرفعال کنیم؟

خوشبختانه، اینستاگرام در مارس 2022 یک ویژگی دسترسی مفید را راه‌اندازی کرد. زیرنویس‌های تولید خودکار خود را روی ویدیوهای موجود در فید شما راه‌اندازی کرد. آدام موسری، رئیس این شرکت، اذعان کرد که زمان زیادی در راه است. و در حالی که آنها آن را نمی پذیرند، این حرکت دیگری برای همگام شدن با TikTok است. اینستاگرام در تلاش است تا TikTok را به عنوان پادشاه پلتفرم های ویدئویی کوتاه از طریق Reels سرنگون کند. و TikTok از سال گذشته این ویژگی را داشته است.

قبل از این به روز رسانی، سازندگان در اینستاگرام مجبور بودند خود زیرنویس اضافه کنند. این یک کار وقت گیر است. با استفاده از این ویژگی، روند کار ساده می شود. همچنین اینستاگرام را نسبت به افراد ناشنوا و کم شنوا دوستانه تر می کند.

از زمان نگارش این مقاله، زیرنویس‌های تولید شده خودکار به هفده زبان در دسترس هستند. که شامل:

  • انگلیسی
  • اسپانیایی
  • پرتغالی
  • فرانسوی
  • تایلندی
  • عربی
  • ویتنامی
  • ایتالیایی
  • آلمانی
  • ترکی
  • روسی
  • تاگالوگ
  • اردو
  • مالایی
  • اندونزیایی
  • ژاپنی

اینستاگرام می گوید قصد دارد در آینده به زبان های بیشتری پشتیبانی کند. همچنین، این ویژگی هنوز کامل نیست، زیرا هوش مصنوعی هنوز در حال یادگیری است. اما از آنجایی که افراد بیشتری از این ویژگی استفاده می‌کنند، کیفیت زیرنویس‌های تولید شده به صورت خودکار بهتر می‌شود.

بنابراین، چگونه از این ویژگی استفاده می کنید؟ در اینجا یک راهنمای برای آن وجود دارد.

نحوه روشن/خاموش کردن زیرنویس‌های تولید شده خودکار

ممکن است گیج شوید و بپرسید که چرا این ویژگی را ندارید. از ماه مارس تاکنون چندین ویدیو دیده‌اید، و هیچ‌کدام از آن‌ها زیرنویس‌هایی به‌طور خودکار ایجاد نکرده‌اند. احتمالا شما هم به این قابلیت دسترسی دارید اما هنوز آن را فعال نکرده اید. بله، به‌طور پیش‌فرض، زیرنویس‌های تولید شده به‌طور خودکار خاموش هستند. اما نگران نباشید. روشن کردن این ویژگی بسیار آسان است.

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را روی گوشی هوشمند خود راه اندازی کنید و اگر هنوز این کار را نکرده اید وارد حساب کاربری خود شوید. می توانید عکس پروفایل خود را در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش خود مشاهده کنید. روی آن ضربه بزنید تا به صفحه نمایه خود بروید.

سپس روی دکمه همبرگر در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. “تنظیمات” را انتخاب کنید. “Account” و سپس “Captions” را انتخاب کنید. آن را روشن کنید.

و شما بروید. پست‌های ویدیویی که در فید اینستاگرام خود تماشا می‌کنید، کپشن‌های تولید شده خودکار را نشان می‌دهند.

می توانید دقیقاً همان مراحل را برای خاموش کردن ویژگی دنبال کنید.

چگونه زیرنویس‌های تولید شده خودکار را برای یک ویدیوی خاص روشن کنیم

زیرنویس‌هایی که به‌طور خودکار تولید می‌شوند، در صورت نیاز عالی هستند. اما زمانی که آنها ضروری نباشند، روشن بودن ویژگی می تواند منجر به ناامیدی شود. متن ممکن است دید را مسدود کند. خوشبختانه، اینستاگرام به شما امکان می دهد از زیرنویس های تولید شده به صورت خودکار برای یک ویدیو استفاده کنید.

چگونه کپشن های تولید شده خودکار را در ویدیوهای اینستاگرام فعال و غیرفعال کنیم؟

اگر نمی‌خواهید در هر ویدیویی که در اینستاگرام می‌بینید، زیرنویس‌های خودکار تولید شود، در اینجا چه کاری باید انجام دهید.

ویدیویی را که می خواهید تماشا کنید باز کنید. روی منوی کباب در گوشه سمت راست بالای ویدیو – روبروی نام کاربری سازنده ضربه بزنید. اگر ویدیو از زیرنویس پشتیبانی می‌کند، گزینه «مدیریت شرح‌ها» را خواهید دید. روی آن ضربه بزنید.

«زیرنویس‌ها» را روشن کنید. در زیر آن قسمت، اینستاگرام به شما می گوید که کپشن به چه زبانی خواهد بود. شما نمی توانید آنچه را که در آن وجود دارد تغییر دهید. اینستاگرام می گوید بستگی به زبانی دارد که برای دستگاه خود تنظیم کرده اید.

برای حذف تنظیمات از روی هر نقطه از صفحه ضربه بزنید. و شما بروید. شما با موفقیت زیرنویس‌ها را برای آن ویدیوی خاص روشن کردید و هیچ چیز دیگری.

نحوه ارسال فیلم با شرح

زیرنویس‌های ایجادشده به‌طور خودکار کار را برای سازندگان محتوا که نگران دسترسی هستند، بسیار آسان‌تر می‌کند. اکنون، افزودن زیرنویس به ویدیوها دیگر یک پروژه DIY نیست. آنها به سادگی باید این ویژگی را روشن کنند.

در اینجا کاری است که باید انجام دهید تا زیرنویس‌های تولید شده خودکار را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

با نوشتن یک پست در اینستاگرام همانطور که معمولاً انجام می دهید شروع کنید. روی نماد “+” در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید. سپس «پست» را انتخاب کنید. ویدیویی را از گالری خود آپلود کنید یا با استفاده از ابزار دوربین اصلی اینستاگرام آن را ضبط کنید. فراموش نکنید که در ویدیو صحبت کنید زیرا زیرنویس‌های ایجاد شده خودکار از فناوری تشخیص گفتار استفاده می‌کنند.

در صورت تمایل برخی ویرایش ها را اعمال کنید. پس از اتمام، روی «بعدی» ضربه بزنید. سپس «تنظیمات پیشرفته» را انتخاب کنید.

بخش Accessibility را در صفحه تنظیمات پیشرفته پیدا کنید. گزینه‌های «نمایش شرح‌ها» را تغییر دهید. این کار به طور موثر زیرنویس های ایجاد شده به صورت خودکار را به پست شما اضافه می کند. برای ارسال ویدیو خود ادامه دهید.

اگر فراموش کردید قبل از پست کردن ویدیو تنظیمات را روشن/خاموش کنید، می‌توانید بعداً زیرنویس اضافه یا حذف کنید. برای دسترسی به تنظیمات پیشرفته، روی منوی کباب در سمت راست بالای ویدیو ضربه بزنید.

چگونه می توان زیرنویس های تولید شده خودکار را به حلقه ها و داستان ها اضافه کرد

همچنین می‌توانید از طریق Caption Stickers زیرنویس‌های تولید شده خودکار را به Reels و Stories اضافه کنید. با کلیک بر روی دکمه “+” در گوشه سمت راست بالای صفحه شروع کنید. بسته به کاری که می‌خواهید انجام دهید، «Story» یا «Reel» را انتخاب کنید.

یک ویدیو از گالری خود انتخاب کنید یا با استفاده از دوربین برنامه اینستاگرام یک ویدیو جدید ضبط کنید. باز هم، صحبت را فراموش نکنید. هنگام ویرایش ویدیو، روی نماد استیکر کلیک کنید. سپس، برچسبی را پیدا کنید که روی آن نوشته شده است. آن را در ویدیوی خود قرار دهید. این کار شرح‌های تولید شده خودکار را به Reel یا Story شما اضافه می‌کند.

متأسفانه این ویژگی هنوز در همه کشورها در دسترس نیست. فقط افرادی از کشورهای انگلیسی زبان به آن دسترسی دارند.

چگونه کپشن های تولید شده خودکار را در ویدیوهای اینستاگرام فعال و غیرفعال کنیم؟

یک ویژگی مفید

که راهنمای ما را به پایان می رساند. زیرنویس‌های ایجاد شده به‌طور خودکار ویدیوهای شما را برای افراد ناشنوا و کم‌شنوا در دسترس‌تر می‌کنند. افزودن آنها همچنین به افرادی که به دلیل شرایط مختلف نمی توانند صداها را پخش کنند، امکان می دهد از ویدیوهای شما لذت ببرند. بنابراین، به شدت توصیه می شود که زیرنویس های تولید شده خودکار را به ویدیوهای خود اضافه کنید.

چرا باید سعی کنید ویژگی خودکار کپشن اینستاگرام را فعال کنید؟

چند دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید فعال کردن کپشن های خودکار در اینستاگرام را در نظر بگیرید:

  1. برای دسترسی بیشتر به محتوای خود: زیرنویس‌های خودکار می‌توانند به دسترسی بیشتر محتوای شما برای مخاطبان وسیع‌تری کمک کنند، از جمله افرادی که ناشنوا یا کم شنوا هستند، کسانی که به زبان‌های مختلف صحبت می‌کنند و کسانی که ممکن است در درک محتوای گفتاری مشکل داشته باشند. با فعال کردن زیرنویس‌های خودکار، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که محتوای شما برای همه قابل دسترسی است.
  2. برای بهبود تجربه کاربری: شرح‌های خودکار همچنین می‌توانند تجربه کلی فالوورهای شما را بهبود بخشند. آنها می توانند به مردم کمک کنند محتوای شما را بهتر درک کنند و ویدیوهای شما را دنبال کنند، که می تواند تجربه تماشای جذاب و لذت بخشی را ایجاد کند.
  3. برای دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر: با در دسترس‌تر کردن محتوای خود و بهبود تجربه کاربری، می‌توانید به طور بالقوه به مخاطبان گسترده‌تری در اینستاگرام دسترسی پیدا کنید. این می تواند به شما کمک کند فالوورهای خود را افزایش دهید و دسترسی به محتوای خود را افزایش دهید.
  4. برای رعایت قوانین دسترسی: در نهایت، فعال کردن شرح‌های خودکار می‌تواند به شما کمک کند تا از قوانین دسترس‌پذیری، مانند قانون آمریکایی‌های دارای معلولیت (ADA) پیروی کنید. بسیاری از کسب‌وکارها و سازمان‌ها باید محتوای خود را برای افراد دارای معلولیت در دسترس قرار دهند، و زیرنویس‌های خودکار می‌توانند به شما در برآورده کردن این نیاز کمک کنند.

به طور کلی، چندین دلیل وجود دارد که ممکن است بخواهید به فعال کردن کپشن های خودکار در اینستاگرام فکر کنید. با در دسترس‌تر کردن محتوای خود، بهبود تجربه کاربر، دستیابی به مخاطبان گسترده‌تر و پیروی از قوانین دسترسی، به طور بالقوه می‌توانید از استفاده از این ویژگی بهره ببرید.

تاریخ: 23 دسامبر 2022 / دسته بندی ها: نکات، / نویسنده: ریچ دریس

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Enable Auto-generated Captions on Instagram Videos?

دیدگاهتان را بنویسید