چگونه کارآفرینان هدف محور جهان را تغییر می دهند

چگونه کارآفرینان هدف محور جهان را تغییر می دهند

نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.

بشردوستانه چیزی بیش از نوشتن چک است. این در مورد ایجاد تأثیر ماندگار با خدمت به دیگران است. برای کارآفرینان ، ادغام منافع اجتماعی در پارچه یک تجارت فقط نجیب نیست – این یک روش قدرتمند برای ساختن یک شرکت پایدار است که با کارمندان ، مشتریان و جوامع طنین انداز است.

در طی مکالمه با چریل ساترفیلد-جونز ، مدیرعامل اتومبیل برای بچه ها در تگزاس ، من از بینش های او در مورد چگونگی رهبران می توانند تفاوت فراتر از حاشیه سود ایجاد کنند. داستانهای او درسهای ارزشمندی در مورد تعبیه هدف در استراتژی های تجاری ، تقویت اعتماد و تأثیرگذاری که از اهداف سنتی تجاری فراتر می رود ، ارائه می دهد.

مرتبط: 5 دلیل کارآفرینی برای پذیرش بشردوستانه

بنیانگسانی که هدف خود را در مشاغل خود ایجاد کردند

کارآفرینی مبتنی بر هدف مفهوم جدیدی نیست. چندین بنیانگذار از ابتدا بشردوستانه را به شرکت های خود بافته شده اند:

  • بلیک مایکوسکی (TOMS): مایکوسکی پیشگام مدل یک به یک بود و برای هر جفت فروخته شده یک جفت کفش اهدا کرد.

  • یوون چوینارد پاتاگونیا: Chouinard پاتاگونیا را با سرپرستی محیط زیست در هسته خود ساخت و 1 ٪ از فروش را به دلایل زیست محیطی اهدا کرد.

  • قیمت دن (پرداخت گرانش): قیمت با افزایش حداقل حقوق کارمندانش به 70،000 دلار در حالی که دستمزد خود را کاهش می داد ، عناوین را رقم زد.

  • اسکات هریسون (خیریه: آب): هریسون موسسه خیریه: آب برای تأمین آب تمیز در سراسر جهان ، با الگویی از شفافیت کمک مالی کامل.

این بنیانگذاران فقط روی ساخت شرکت های موفق تمرکز نکردند – آنها بخش اصلی مأموریت های خود را پس دادند. داستان های آنها نشان می دهد که انجام کار خوب می تواند عمیقاً در عملیات تجاری ادغام شود.

قدرت رهبری بنده در تجارت

سفر چریل به رهبری بنده در اوایل کار او آغاز شد. وی به اشتراک گذاشت: “من می دانستم که وقتی دختر جوان بودم می خواهم به دیگران کمک کنم.” “در حالی که در یک کنفرانس شرکت می کردم ، من به عنوان یک رهبر با فلسفه رابرت گرین لیف آشنا شدم. من اهداف شخصی خود را در گوش دادن ، فروتنی ، مربیگری ، همدلی و توانمندسازی تیم هایم با رهبری خدمتگزاران فهمیدم.”

این فلسفه فقط مربوط به افراد غیرانتفاعی یا سازمان های بزرگ نیست. این ارزش قابل توجهی برای کارآفرینان شروع سرمایه گذاری های جدید دارد. بنیانگذاران غالباً چندین کلاه می پوشند و برای ارائه نتایج با فشار عظیمی روبرو می شوند. آنها با اتخاذ یک ذهنیت رهبری بنده ، می توانند از روز اول فرهنگ اعتماد ، همکاری و توانمندسازی را ایجاد کنند.

مرتبط: چرا یک رهبر خدمتگزار برای رشد بلند مدت تجارت شما ضروری است

داستانهای شخصی تأثیر

یکی از قدرتمندترین داستانهایی که چریل به اشتراک گذاشت ، در مورد پیشبرد بحران بود. در پی طوفان کاترینا ، تیم های وی به طور شبانه روزی کار می کردند تا پشتیبانی کنند. او با شناخت فداکاری های شخصی که کارمندان خود را انجام می دادند ، وقت خود را برای نوشتن نامه های تشکر شخصی به خانواده های خود گرفت.

چریل با لبخند به اشتراک گذاشت: “یکی از اعضای تیم خانواده محلی نداشت ، بنابراین نامه وی با برخی از رفتارهای گربه به گربه های خود خطاب شد.” “اگرچه 20 سال گذشته است ، من هنوز هم از اعضای تیم و حتی برخی از اعضای خانواده آنها در مورد چگونگی تغییر این ژست می شنوم.”

خودروهای خود برای بچه ها نمونه ای قدرتمند از چگونگی هدف می توانند موفقیت کسب و کار را هدایت کنند. این سازمان کمکهای مالی خودرو را می گیرد و از درآمد حاصل از تأمین بودجه آموزش برای جوانان در معرض خطر در آکادمی های Texans استفاده می کند. این الگوی تبدیل دارایی های بلااستفاده به فرصت های تغییر زندگی برای دانشجویان نشان می دهد که چگونه مشاغل می توانند برای تأثیر طولانی مدت از بشردوستانه استفاده کنند.

تعادل هدف با اهداف تجاری

یکی از چالش های کارآفرینان با آن ، تعادل هدف با سودآوری است. تصور غلط مبنی بر اینکه انجام کار با هزینه موفقیت در تجارت انجام می شود ، منسوخ شده است. در واقعیت ، مشاغلی که در اولویت بندی منافع اجتماعی قرار دارند ، اغلب حفظ بهتر کارمندان ، وفاداری مشتری و اعتبار برند را مشاهده می کنند.

چریل توضیح داد: “رهبری بنده ، فداکاری کارمندان به سازمان و تعهد آنها به تعالی را تقویت می کند.” “هنگامی که تیم در روند تصمیم گیری قرار می گیرد ، مجاز به انجام کارهای خود و رشد شخصی و حرفه ای آنها تشویق می شود ، شما یک تیم بسیار با انگیزه دارید که در سطح اوج اجرا می شود.”

برای بنیانگذاران ، این بدان معنی است که تعبیه هدف در مدل کسب و کار شما می تواند یک مزیت رقابتی ایجاد کند. مشتریان به طور فزاینده ای مارک هایی را انتخاب می کنند که با ارزش های خود مطابقت دارند و کارمندان می خواهند برای شرکت هایی که تأثیر مثبتی دارند کار کنند. شرکت های هدف محرک فقط زنده مانده اند-آنها رونق می گیرند.

نکات عملی برای کارآفرینان هدف

اگر کارآفرینی هستید که به دنبال ادغام منافع اجتماعی در تجارت خود هستید ، مراحل زیر را در نظر بگیرید:

  • علت خود را مشخص کنید: دلیلی را انتخاب کنید که با شما و برند شما طنین انداز باشد. چه آموزش و پرورش ، پایداری زیست محیطی یا عدالت اجتماعی ، تراز کردن تجارت شما با یک هدف باعث می شود ماموریت شما معتبرتر شود.

  • هدف را به مدل کسب و کار خود بسازید: فراتر از کمکهای مالی فکر کنید. چگونه محصول یا خدمات شما می تواند به طور مستقیم بر علت شما تأثیر بگذارد؟ مدلهایی مانند هدیه دادن ، منابع پایدار یا شیوه های استخدام فراگیر را در نظر بگیرید.

  • تیم خود را توانمند کنید: یک مأموریت هدفمند با کارمندان شما آغاز می شود. فرهنگی را پرورش دهید که اعضای تیم احساس قدرت کنند تا در مأموریت شما مشارکت کنند. آنها را ترغیب کنید تا ایده هایی را در مورد چگونگی بازگشت شرکت به اشتراک بگذارند.

  • شفاف باشید: مشتریان می خواهند بدانند که پول آنها به کجا می رود. داستانهای تأثیرگذاری خود را از طریق وبلاگ ها ، خبرنامه ها یا رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. شفافیت باعث ایجاد اعتماد و وفاداری می شود.

  • انطباق و تکامل: با رشد کسب و کار شما ، فرصت های شما برای تأثیرگذاری نیز خواهد بود. برای تکامل مأموریت خود و گسترش ابتکارات اجتماعی خود باز باشید.

تأمل شخصی: چرا هدف در کارآفرینی مهم است

در سفر خودم به عنوان یک رهبر تجارت ، دست اول قدرت ادغام هدف را در تجارت دیدم. این فقط مربوط به سودآوری نیست ؛ این در مورد ساختن چیزی است که دوام دارد – چیزی که تغییر می کند.

یکی از به یاد ماندنی ترین تجربیات من شامل مربیگری کارآفرینان جوان بود. دیدن رشد و موفقیت آنها اعتقاد من را تقویت کرد که بازگشت فقط یک تعهد اخلاقی نیست بلکه یک مزیت استراتژیک است. این اجتماعات قوی تر ایجاد می کند ، وفاداری را تقویت می کند و احساس هدف را ایجاد می کند که هم تحقق شخصی و حرفه ای را هدایت می کند.

مرتبط: 4 قدم برای ساختن یک تجارت هدفمند

فراخوانی برای اقدام برای کارآفرینان مشتاق

همانطور که ما در مورد درس های چریل ساترفیلد-جونز و سایر بنیانگذاران هدفمند تأمل می کنیم ، واضح است که رهبری و بشردوستانه می توانند دست به دست هم دهند. این که آیا شما یک کارآفرین جدید هستید یا بنیانگذار فصلی ، در نظر بگیرید که چگونه می توانید از طریق تجارت خود تغییر ایجاد کنید.

هدف خود را مشخص کنید ، آن را در عملیات خود قرار دهید و با همدلی و شفافیت رهبری کنید. تجارت شما می تواند بیش از منبع سود باشد – این می تواند وسیله ای برای تغییر مثبت باشد. بازپرداخت؟ یک شرکت پر رونق ، یک تیم با انگیزه و میراثی که طول می کشد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-purpose-driven-entrepreneurs-are-changing-the-world/485380

دیدگاهتان را بنویسید