چگونه کاتالوگ محصولات را از Google Merchant Center به UGC در وب سایت خود متصل کنیم؟

چگونه کاتالوگ محصولات را از Google Merchant Center به UGC در وب سایت خود متصل کنیم؟

مدیریت کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک شما می تواند کاری بی پایان به نظر برسد، زیرا به روز نگه داشتن محصولات شما در تمام پلتفرم های تجارت الکترونیک، گوگل و وب سایت شما زمان می برد – زمانی که ترجیح می دهید برای رشد کسب و کار خود صرف کنید.

اینجاست که Google Merchant Center وارد می‌شود – این یک پلتفرم دیجیتالی است که به شما کمک می‌کند کاتالوگ محصولات خود را مدیریت کرده و آن را به طور یکپارچه با وب‌سایت‌ها همگام‌سازی کنید.

اما اگر بتوانید آن را یک قدم جلوتر ببرید چه؟

تصور کنید ویجت وب سایت قابل خریدی را در هر یک از صفحات خود تعبیه کنید که هر بار که تغییراتی در کاتالوگ Merchant Center خود ایجاد می کنید به طور خودکار به روز می شود. بدون تلاش اضافی، بدون کار دستی – فقط اتوماسیون روان که باعث ایجاد تبدیل می شود.

بیایید این ادغام کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک را برای هر وب سایتی بررسی کنیم تا بتوانید تجربه تجارت الکترونیک خود را در سال 2025 متحول کنید!

Google Merchant Center برای مشاغل چیست؟

Google Merchant Center یک پلتفرم رایگان است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد کاتالوگ محصولات خود را مستقیماً در Google آپلود و مدیریت کنند—این به کاربران امکان می‌دهد محصولات خود را در کل اکوسیستم Google از جمله خرید، جستجو و YouTube به نمایش بگذارند.

در عمل، Merchant Center به عنوان پلی بین پلتفرم تجارت الکترونیک موجود و مشتریان شما عمل می کند.

با آپلود جزئیات محصول خود – مانند تصاویر، قیمت ها و توضیحات – اطمینان حاصل می کنید که پیشنهادات شما به راحتی در شبکه گسترده Google قابل کشف است.

علاوه بر این، همه ابزارهایی را که برای ارائه به‌روزرسانی‌های دقیق و بی‌درنگ برای در دسترس بودن محصول، قیمت‌گذاری و تبلیغات نیاز دارید، دریافت می‌کنید.

اگر به یک ابزار مدیریت کاتالوگ کارآمد نیاز دارید که تجربه خرید Google را تقویت کند و آن را برای مشتریان بالقوه از طریق تبلیغات خرید Google و تبلیغات موجودی محلی افزایش دهد، Merchant Center یک ابزار ضروری است. فروش شما از شما تشکر خواهد کرد!

مزایای همگام سازی محصولات Google Merchant Center در وب سایت شما

بنابراین اگر بتوانید مرکز تجاری Google خود را از طریق ویجت های قابل تنظیم که به طور خودکار با کاتالوگ محصولات Google شما به روز می شوند، به وب سایت خود متصل کنید، چه؟

این چیزی است که EmbedSocial با جدیدترین ها ایجاد کرده است ویژگی “کاتالوگ محصولات”.، که بدون زحمت فروشگاه تجارت الکترونیک شما را با UGC ترکیب می کند.

با انجام این کار، ما چندین مزیت را به مشاغل ارائه می دهیم:

نقشه ذهنی که مزایای ادغام مرکز تجاری گوگل با وب سایت شما را نشان می دهدنقشه ذهنی که مزایای ادغام مرکز تجاری گوگل با وب سایت شما را نشان می دهد
  • به روز رسانی های دستی را حذف کنید – همگام‌سازی کاتالوگ شما تضمین می‌کند که هر تغییری که در Google Merchant Center ایجاد می‌کنید به‌طور خودکار در وب‌سایت شما منعکس می‌شود و در زمان صرفه‌جویی می‌شود و خطاها کاهش می‌یابد.
  • یک کاتالوگ یکپارچه در سراسر سیستم عامل ها حفظ کنید – می توانید اطلاعات یکسان محصول را در چندین وب سایت بدون نیاز به به روز رسانی جداگانه به نمایش بگذارید.
  • تجربه خرید خود را افزایش دهید – ویجت‌های پویا و قابل خرید را تعبیه کنید که به خریداران بالقوه امکان می‌دهد مستقیماً از وب‌سایت شما مرور و خرید کنند.
  • عملیات را برای مشاغل چند مکان ساده کنید – مدیریت در دسترس بودن محصول، قیمت‌گذاری و تبلیغات در یک مکان و همزمان همگام‌سازی به‌روزرسانی‌ها در مکان‌های مختلف، که یک گزینه عالی برای برندهای چندمکانی و سازمانی است.
  • افزایش تبدیل وب سایت – اطلاعات به روز و دقیق محصول به شما کمک می کند اعتماد مشتری را جلب کنید و سفر خرید آنها را هموارتر کنید.

در پایان روز، شما فقط با همگام‌سازی محصولات خود در زمان صرفه‌جویی نمی‌کنید، بلکه تجربه تجارت الکترونیکی کارآمد، حرفه‌ای و مشتری پسندتری ایجاد می‌کنید، چیزی که در این ویدیوی کوتاه به آن می‌پردازیم:

مجذوب آنچه می توانید با استفاده از چنین ابزاری انجام دهید؟ بخش بعدی را بخوانید تا یاد بگیرید چگونه فروشگاه آنلاین خود را به سطح بعدی ببرید؟ بخش بعدی را بخوانید!

چگونه کاتالوگ Google Merchant Center خود را به وب سایت خود متصل کنیم؟

اگر کاتالوگ محصولات Google Merchant Center خود را راه‌اندازی کرده‌اید، کاری که باید انجام دهید این است که آن را از طریق ویجت‌های زنده با استفاده از EmbedSocial به وب‌سایت خود اضافه کنید:

مرحله 1: فایل XML را از Google Merchant Center دریافت کنید

ابتدا باید وارد حساب Google Merchant Center خود شوید تا فایل XML را از طریق پلتفرم دریافت کنید. ‘محصولات’ بخش در اینجا مراحل انجام می شود:

  1. به حساب Google Merchant Center خود وارد شوید
  2. برو به “محصولاتمنوی سمت چپ
  3. انتخاب کنید ”تغذیه می کند
  4. فید مورد نظر برای دانلود را انتخاب کنید
  5. در صفحه فید، در زیر نمای کلی فید خود، روی « کلیک کنیددانلود فایل
  6. بعد، فایل XML را به صورت آنلاین، معمولاً در وب سایت خود آپلود کنید.

توجه داشته باشید، هنگام وارد کردن کاتالوگ محصولات تجارت الکترونیک خود به EmbedSocial، باید از آن استفاده کنید ویژگی از فید محصول شما برای شناسایی محصولات.

مرحله 2: وارد حساب EmbedSocial شوید و به «کاتالوگ محصولات» بروید

اگر هنوز یک حساب EmbedSocial ندارید، باید یک حساب ایجاد کنید و سپس به بخش “کاتالوگ محصولات”. از منوی نوار سمت چپ:

بخش کاتالوگ محصولات embedsocialبخش کاتالوگ محصولات embedsocial

مرحله 3: فایل XML را به EmbedSocial وارد کنید

حالا فقط باید ضربه بزنید “وارد کردن فایل .XML” و URL فایل XML میزبانی شده خود را جایگذاری کنید، محلی را انتخاب کنید، نام کاتالوگ را تایپ کنید و کلیک کنید “ذخیره و وارد کردن”:

صفحه نمایش با تنظیمات واردات برای کاتالوگ محصولات در embedsocialصفحه نمایش با تنظیمات واردات برای کاتالوگ محصولات در embedsocial

نکته حرفه ای: هنگام تهیه فایل فید محصول XML خود برای EmbedSocial، مطمئن شوید که ویژگی‌هایی مانند عنوان، توضیحات، و product_type در بخش‌های CDATA محصور شده‌اند، اگر حاوی نویسه‌های خاصی مانند <، >، و، ‘، یا « باشند. این روش از خطاهای واردات جلوگیری می کند و اطمینان می دهد که اطلاعات محصول شما به طور دقیق پردازش می شود.

مرحله 4: ویجت قابل خرید خود را ایجاد کنید

اکنون که فایل XML خود را به پایگاه داده ما متصل کرده اید، فقط باید یک فید قابل خرید در هنگام ایجاد یک ویجت EmbedSocial اضافه کنید.

این فرآیند کاملاً ساده است و می توان از طریق آن تکمیل کرد بخش “ویجت ها”. > “ویجت جدید” (جایی که منبع ویجت خود را انتخاب می کنید)، پس از آن به ویرایشگر ویجت هدایت می شوید، جایی که پست ها و گزینه های خود را برای سفارشی کردن ویجت خواهید دید:

گزینه هایی برای سفارشی کردن ویجت embedsocial خودگزینه هایی برای سفارشی کردن ویجت embedsocial خود

نکته حرفه ای: حتی می توانید ویدیوهای قابل خرید را به ویجت خود اضافه کنید، که تعامل و تبدیل را حتی بیشتر از تصاویر ثابت می کند.

مرحله 5: محصولات خود را با استفاده از کاتالوگ محصول آپلود شده برچسب گذاری کنید

وقت آن است که همه محصولات خود را برچسب گذاری کنید. ضربه بزنید ‘پیوندها’ (روبان بالا)، تصویر محصول را پیدا کنید، کلیک کنید ‘تگ محصولات’، و انتخاب کنید “پیوندها به محصولات Google Merchant”:

برچسب گذاری محصولات در ویجت تعبیه شده اجتماعیبرچسب گذاری محصولات در داخل ویجت تعبیه شده اجتماعی

هنگامی که گزینه ادغام Google Merchant Center را انتخاب کردید، فقط باید کاتالوگی را که آپلود کرده اید انتخاب کنید و محصول را پیدا کنید در سوال:

انتخاب محصولات برای برچسب گذاری در ویرایشگر ویجت embedsocialانتخاب محصولات برای برچسب گذاری در ویرایشگر ویجت embedsocial

در نهایت محصول را روی تصویر کلیک کنید و “ذخیره برچسب” را فشار دهید. شما تمام شده اید! شما فقط باید این روند را برای همه محصولات دیگر در فید خود تکرار کنید.

بهترین بخش این است که شما نیازی به وارد کردن دستی داده هایی مانند عناوین، توضیحات، قیمت ها یا حتی آپلود تصاویر محصول در ویجت قابل خرید خود ندارید.

مرحله 6: ویجت قابل خرید را در وب سایت خود جاسازی کنید

هنگامی که برچسب گذاری محصولات خود را تمام کردید، فقط باید این کار را انجام دهید روی «کپی کد» ضربه بزنید (گوشه سمت چپ بالای ویرایشگر) و سپس آن کد را در سازنده وب سایت خود قرار دهید:

کپی کردن کد ویجت embedsocialکپی کردن کد ویجت embedsocial

به عنوان مثال، اگر ویجت قابل خرید خود را در یک سایت وردپرس اضافه می کنید، فقط باید صفحه ای را که می خواهید ویجت را اضافه کنید، باز کنید، یک عنصر HTML سفارشی اضافه کنید و کد را جایگذاری کنید. هنگامی که صفحه را ذخیره کردید، ویجت شما فعال خواهد شد:

اضافه کردن یک عنصر HTML به وردپرساضافه کردن یک عنصر HTML به وردپرس

همین! اکنون یک ویجت زنده به وب سایت خود اضافه کرده اید که کاتالوگ های وارداتی آن را روزانه به روز می کند تا اطلاعات محصول شما را به روز نگه دارد.

بنابراین، اگر تغییری در فروشگاه الکترونیکی یا Google Merchant Center خود ایجاد کنید، این تغییر در ویجت شما نیز به‌روزرسانی می‌شود.

Stikets: ادغام Google Merchant Center به درستی انجام شد!

یکی از انگیزه‌های اصلی برای توسعه ویژگی مفیدی مانند «کاتالوگ محصولات» درخواست‌های بسیاری از مشتریان برای ویجت‌های قابل خرید بود که به‌طور خودکار محتوای خود و داده‌های محصول فروشگاه الکترونیکی متصل را به‌روزرسانی می‌کردند.

یکی از این نمونه‌ها Stikets است – یک ارائه‌دهنده پیشرو در برچسب‌ها، برچسب‌ها و دستبندهای شخصی‌شده، که به خانواده‌هایی که به دنبال سازمان‌دهی وسایل شخصی هستند، غذا می‌دهد.

چالش:

Stikets می خواست با نمایش طیف محصولات متنوع به شیوه ای جذاب، تجربه کاربری وب سایت را افزایش دهد. آن‌ها به دنبال راه‌حلی بودند که امکان نمایش محصولات پویا، به‌روزرسانی‌های یکپارچه و بهبود تعامل با مشتری را بدون تلاش فراهم کند.

راه حل:

با ادغام ویجت کاتالوگ محصولات EmbedSocial، Stikets به طور موثر به این چالش ها رسیدگی کرد. این ویجت به صورت استراتژیک در پایین صفحه اصلی آنها قرار گرفته بود و یک ویترین محصول تعاملی و بصری جذاب را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می داد:

نمونه کاتالوگ محصولات stiketsنمونه کاتالوگ محصولات stikets

پیاده سازی:

همانطور که می بینید، پیاده سازی شامل تعبیه یک ویجت قابل خرید پر از پست های اینستاگرام Stikets از کانال رسمی رسانه های اجتماعی آنها بود.

به لطف قابلیت‌های همگام‌سازی EmbedSocial، هم به‌روزرسانی‌های ویجت اینستاگرام آن‌ها در زمان واقعی و هم کاتالوگ محصولات آن‌ها منعکس‌کننده آخرین پیشنهادات است.

نتایج:

نتیجه اصلی این است تعامل کاربر افزایش یافته است به لطف نمایش تعاملی محصول، کاربران زمان بیشتری را صرف کاوش مستقیم محصولات در صفحه اصلی می کنند.

در حال حاضر، Stikets دارد مدیریت خودکار محصول، که باعث کاهش حجم کار می شود و بهبود نرخ مکالمه، به لطف کاتالوگ محصولات به راحتی قابل پیمایش است.


همکاری بین Stikets و EmbedSocial نشان می‌دهد که چگونه استفاده از ابزارهای پیشرفته می‌تواند حضور آنلاین یک شرکت را افزایش دهد.

Stikets با تعبیه ویجت کاتالوگ محصولات ما با موفقیت یک پلتفرم جذاب ایجاد کرده است که محصولات خود را به طور موثر به نمایش می گذارد، عملیات را ساده می کند و رضایت مشتری را افزایش می دهد.

نتیجه گیری:

اتصال کاتالوگ محصولات Google Merchant Center به وب سایت خود با استفاده از EmbedSocial یک تغییر بازی برای تجارت الکترونیک مدرن است.

از طریق به‌روزرسانی‌های خودکار، مدیریت ساده‌شده محصول، و ویجت‌های جذاب بصری قابل خرید، عملکرد و تجربه مشتری فروشگاه خود را ارتقا می‌دهید.

فقط به کسب و کارهایی مانند Stikets نگاه کنید که قبلاً مزایای قابل توجهی را مشاهده کرده اند – افزایش تعامل کاربر، کاهش حجم کاری و افزایش تبدیل.

منتظر چی هستی؟ اکنون نوبت شماست که از این ادغام قدرتمند استفاده کنید و روش فروش آنلاین محصولات خود را متحول کنید!

برای افزایش فروش و رضایت مشتری آماده اید؟ آینده تجارت الکترونیک بدون زحمت تنها چند قدم با شما فاصله دارد! آن را با EmbedSocial امتحان کنید!

سوالات متداول

Google Merchant Center چیست؟

Merchant Center یک پلتفرم Google است که در آن کسب‌وکارها می‌توانند کاتالوگ‌های محصول را برای نمایش موارد در سرویس‌های Google مانند خرید، جستجو و YouTube آپلود و مدیریت کنند. دیده شدن محصول را تضمین می کند و به فروش از طریق لیست های دقیق و به روز کمک می کند.

آیا Google Merchant Center ارزش آن را دارد؟

بله، برای کسب‌وکارهایی که می‌خواهند دید آنلاین را گسترش دهند ارزشش را دارد، زیرا مدیریت داده‌های محصول را ساده‌تر می‌کند، دسترسی به پلتفرم‌های Google را بهبود می‌بخشد، و به افزایش ترافیک و تبدیل‌ها به طور موثر کمک می‌کند.

در کاتالوگ محصول چیست؟

کاتالوگ محصول شامل جزئیات ضروری مانند نام محصول، توضیحات، قیمت ها، تصاویر، در دسترس بودن، و شناسه های منحصر به فرد است – به عنوان یک موجودی ساختاریافته برای نمایش و مدیریت آنلاین یکپارچه عمل می کند.

چگونه یک کاتالوگ محصول را به وب سایت خود اضافه کنیم؟

برای افزودن کاتالوگ، داده های محصول خود را از طریق ابزارهایی مانند EmbedSocial متصل کنید. یک ویجت تولید کنید، آن را سفارشی کنید، تمام محصولات خود را به تصاویر یا ویدیوهای مربوطه برچسب بزنید و کد HTML ویجت را برای نمایش پویا در وب سایت خود جاسازی کنید.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://embedsocial.com/blog/connect-google-product-catalog-to-ugc/

دیدگاهتان را بنویسید