چگونه پردازش زبان طبیعی می تواند استراتژی محتوای شما را متحول کند

در حالی که من به پیچیدگی‌های عرضه الگوریتم BERT یا معیار آماری به نام فرکانس سند معکوس فرکانس (TF-IDF) نمی‌پردازم، اگر یک چیز وجود دارد که می‌خواهید از دانستن آن دوری کنید، این است که هدف کاربر را تامین می‌کند. در گوگل هرگز اینقدر مهم نبوده است.

با هوش و پیچیدگی بسیار زیاد در NLP، واضح‌تر شده است که کارشناسان سئو باید در استراتژی‌های خود برای بهینه‌سازی محتوا تجدید نظر کنند. امروزه، این وظیفه به همان اندازه که به ربات‌ها برای درک معنایی محتوا مربوط می‌شود، به همان اندازه که در مورد هدف کاربر در پشت یک عبارت جستجو است.

برای دستیابی به همه اینها، به ابزارهای NLP نیاز دارید تا فرآیند تحقیق کلمات کلیدی خود را ساده کنید. در حالی که انتخاب ابزار به شما بستگی دارد، اطمینان حاصل کنید که سرمایه گذاری مناسب را انجام می دهید زیرا این کار در دراز مدت نتیجه خواهد داد.

ترافیک وب سایت

  • هر متخصص سئو ارزش تلاش خود را دارد می داند که اندازه گیری عملکرد محتوا کار بزرگی است. نادیده گرفتن معیارها با خطر خود شما انجام می شود. نظارت مداوم بر معیارهای شما برای موفقیت بهینه سازی محتوای شما بسیار مهم است.

    گزینه‌هایی برای بهینه‌سازی عنوان و توضیحات متا، به صورت دستی یا از طریق جادوی هوش مصنوعی وجود دارد. هنگامی که این مراحل را انجام دادید، به صفحه‌ای هدایت می‌شوید که می‌توانید در آن مقاله وبلاگ خود را جای‌گذاری کنید. برای عملکرد فعلی مقاله خود یک امتیاز عددی دریافت خواهید کرد.

    من از همکاری با بسیاری از متخصصان پیشرو در بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) در حدود یک دهه کار خود به عنوان یک متخصص سئو لذت برده ام. اما یکی از آنها به خاطر هدف بلندپروازانه اش که هم زمان مانند یک انسان و یک ربات فکر می کند برجسته بود.

    همچنین “ساقه” وجود دارد که کلمات را به شکل ریشه ای کاهش می دهد. از سوی دیگر، لماتیزاسیون، اشکال مختلف یک کلمه را در کنار هم قرار می دهد که سپس به عنوان یک واحد تجزیه و تحلیل می شوند. اما بیشتر وجود دارد.

    روش‌های دیگری که NLP به سرعت بالا می‌رود، از طریق تجزیه و تحلیل نحوی، شناسایی موجودیت نام‌گذاری شده، تجزیه و تحلیل احساسات، تقسیم‌بندی موضوع و موارد دیگر است. و برای افزودن یک گیلاس به بالا، NLP همچنین وظایفی را انجام می دهد که شامل تشخیص گفتار به متن، برچسب گذاری دستوری، ابهام زدایی، وضوح مرجع و موارد دیگر می شود.

    در InBound Blogging، ما از NeuronWriter استفاده می کنیم تا به ما در بهینه سازی محتوای خود از طریق قدرت NLP کمک کند. این کار به سادگی ایجاد یک پروژه جدید و تایپ کلمه کلیدی اصلی است. هنگامی که این کار را انجام دادید، می توانید لیستی از رقبای با رتبه برتر را انتخاب کنید که کلمات کلیدی آنها استخراج می شود و می توانید از آنها در مقاله خود استفاده کنید.

    روزهای پر کردن کلمات کلیدی برای به دست آوردن نمره تراکم کلمات کلیدی بالا فقط برای افزایش رتبه بندی محتوای شما گذشته است. امروزه گوگل بسیار باهوش تر است و تجربه کاربری را بر هر چیز دیگری ترجیح می دهد.

    داده های رفتار کاربر مانند زمان در صفحه، تبدیل ها و غیره.

  • مرتبط: با این 7 تکنیک قدرتمند، استراتژی محتوای خود را احیا کنید

    مطالعه موردی – تقویت SEO با NLP

    برای انجام این کار، روی ایجاد ابرداده غنی از کلمات کلیدی، اما نه پر از کلمات کلیدی تمرکز کنید. از ساختار مناسب در محتوای خود با H1s، H2s، H3s و نقاط گلوله یا شماره گذاری مناسب برای مطابقت با سفر کاربر استفاده کنید. کلمات کلیدی مرتبط معنایی را در متن خود اضافه کنید، و مطمئن شوید که آنها به طور طبیعی جریان دارند. با این حال، استفاده از کلمات توقف در سئو را به حداقل برسانید.

    از آن هم برای ایده پردازی محتوا و هم برای تولید استفاده کنید

  • مطالب مرتبط: چگونه می توان از هوش مصنوعی برای تقویت تلاش های سئو و جلوتر از رقبا استفاده کرد

    مبانی NLP

    اما NLP در کجای تصویر قرار می گیرد؟ به عنوان بخشی از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری ماشین، شکاف بین جستجوهای جستجوی واقعی افراد و آنچه موتورهای جستجو ارائه می دهند را پر می کند.

    چند نکته ارزش به اشتراک گذاری در هنگام بهینه سازی محتوا با ابزار NLP شامل موارد زیر است:

    • در خطر ساده سازی بیش از حد، پلی را بر روی رودخانه ای تصور کنید که دو قطعه زمین را به هم متصل می کند. در سمت چپ افرادی هستند که به معنای واقعی کلمه هزاران جستجوی جستجو دارند. و در سمت راست موتورهای جستجو مانند گوگل قرار دارند که احتمالاً شامل بزرگ‌ترین کتابخانه اطلاعاتی در جهان است که در نوک انگشتان فرد قابل دسترسی است.

      مرتبط: چگونه هوش مصنوعی تحقیقات کلمات کلیدی را متحول می کند (و چرا نمی توانید آن را نادیده بگیرید)

      بهینه سازی محتوا با NLP

      تعجب می کنید که چگونه این کار انجام می شود؟ اساساً، سیستم‌های کامپیوتری بسیار پیچیده، زبانی را که در جملات یافت می‌شود، می‌گیرند و آن‌ها را به کلمات، عبارات، نمادها و سایر عناصر معنادار تقسیم می‌کنند. این فرآیند توکن سازی نامیده می شود.

      در این مقاله، من به برخی از اصول کلیدی NLP می پردازم و یک تشبیه ساده با نحوه عملکرد آن ارائه می دهم. سپس بر روی بهینه سازی محتوا با استفاده از NLP تمرکز می کنم به گونه ای که هم ربات ها و هم خوانندگان شما را دوست دارند. بیایید شروع کنیم.

      همچنین باید به چند روندی که پیش‌بینی می‌کنم در آینده نزدیک با NLP در مرکز توجه قرار گیرد، اشاره کرد. از جمله موارد برجسته ای که در دنیای سئو سر و صدا خواهد کرد عبارتند از:

      • بنابراین، مردم چگونه به جستجوهای خود پاسخ می‌دهند؟ پاسخ در الگوریتم ها نهفته است. برای مثال، الگوریتم‌های Google روزانه میلیون‌ها قطعه محتوا را می‌خزند و آن‌ها را سازماندهی و ساختار می‌دهند تا به درخواست‌های جستجو پاسخ دهند.

        داده ها و استراتژی های بینش محور

      • در نهایت، اگر در سئو هستید، باید دائماً با پذیرش و اصلاح NLP جلوتر از منحنی باشید.

        استفاده از هوش مصنوعی مولد

      • محتوای بیش از حد شخصی

      با به اشتراک گذاشتن این فلسفه، این کاری است که خودم به انجام آن اعتراف می کنم. چرا؟ زیرا پیشرفت در پردازش زبان طبیعی (NLP) نیازمند یک رویکرد آینده نگر برای بهینه سازی محتوا است.

      اگر استفاده از ابزارها و تکنیک‌های مبتنی بر NLP را برای بهینه‌سازی محتوای خود امتحان نکرده‌اید، شدیداً شما را تشویق می‌کنم که این کار را انجام دهید. NLP قدرتمند است و از آنجایی که الگوریتم‌های Google در درک تفاوت‌های ظریف زبان انسان هوشمندتر و مؤثرتر می‌شوند، باید در صدر سئو و بازی محتوایی خود باقی بمانید تا در این صنعت به‌خوبی شناخته شوید.

  • مجله ترفندهای اینستاگرام

    https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-natural-language-processing-can-transform-your-content/479266

    دلیل آن این است که آنها به شما امکان می دهند محتوا را بر اساس تعامل کاربر و داده ها برای نتایج بهتر اصلاح و اصلاح کنید. برای درک بهتر و بهبود تجربه کاربران خود با محتوای خود پس از اعمال استراتژی های NLP در آن، چند معیار که باید به آنها توجه کنید عبارتند از:

    • به همین دلیل است که فناوری NLP آن بسیار پیچیده است و ارزش توجه دارد. بنابراین، چه بخواهید استراتژی محتوای خود را احیا کنید یا مسیری کاملاً جدید را در پیش بگیرید، نمی‌توانید NLP را نادیده بگیرید.

      استفاده از NLP در تحقیق کلمات کلیدی

      ارائه خدمات جستجوی صوتی که معمولاً از کلمات کلیدی طولانی استفاده می کنند

    • رتبه بندی نتایج موتورهای جستجو

    • بهینه سازی برای جستجوهای موبایل

    • بدون کلمات کلیدی با کیفیت، شما این خطر را دارید که محتوای خود را هرگز در صفحه اول نتایج موتور جستجو مشاهده نکنید. در مرحله دوم، شما باید کلمات کلیدی مرتبط و پربازدید را شناسایی کنید که با تجزیه و تحلیل عمیق قصد کاربر همراه است.

      با توجه به اهمیت NLP، بیایید راه هایی را بررسی کنیم که از طریق آنها می توانید آن را در تحقیقات کلمات کلیدی به کار ببرید. در ابتدا، لازم است اشاره کنم که تحقیقات جامع کلمات کلیدی باید ستون فقرات تلاش های بهینه سازی محتوای شما باشد.

      مقاله دیگری که در همان دوره عملکرد خوبی داشت، ترافیک 16020 با 8082 کلمه کلیدی را مشاهده کرد.

      روندهای آینده در بهینه سازی محتوای مبتنی بر NLP

      همچنین خواهید دید که چه کلمات کلیدی را باید به طور طبیعی در متن خود بگنجانید تا امتیاز خود را افزایش دهید و از مقاله با بالاترین عملکرد برای این کلمه کلیدی بهتر عمل کنید. با استفاده از NeuronWriter، ما توانستیم ترافیک ارگانیک را در مدت تنها شش ماه به 49000 برسانیم، در حالی که 1623 کلمه کلیدی را در خود گنجانده ایم.

      برای بهبود خوانایی و تعامل، محتوا را اصلاح کنید

    ساختار و جریان محتوای خود را بر اساس بینش NLP بهینه کنید

  • جملات کوتاه و بدون ابهام بنویسید که هر جمله یک ایده اصلی را منتقل کند. از اصطلاحات و زبان محاوره ای خودداری کنید. در نهایت، با ارائه سریع پاسخ به سؤالات، و به دنبال آن نشان دادن ظرایف ظریف در پاسخ های خود با جزئیات بیشتر، به نقطه اصلی برسید.

    اندازه گیری عملکرد محتوای مبتنی بر NLP

    نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

  • دیدگاهتان را بنویسید