چگونه هوش مصنوعی استراتژی های ایجاد محتوا و جستجو را بازتعریف می کند

چگونه هوش مصنوعی استراتژی های ایجاد محتوا و جستجو را بازتعریف می کند

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

یک تحول عمیق، چشم انداز سئو را به طور کامل و غیرقابل برگشت تحت تأثیر هوش مصنوعی قرار داده است. این فناوری در تغییر استراتژی‌های عملکرد موتور جستجو نقش مؤثری دارد و بازاریابان را مجبور می‌کند تا در شیوه‌های سنتی تجدید نظر کنند تا مرتبط بمانند.

با توجه به اینکه سال 2025 تازه شروع شده است و روندهای هوش مصنوعی همچنان قوی هستند، پیش بینی ها برای سال 2025 به شدت شامل ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند ChatGPT می شود که باعث ایجاد تعامل می شود، صنعت تولید محتوا را متحول می کند و استراتژی های کلمات کلیدی را تغییر می دهد.

مطالب مرتبط: چگونه از دام های تولید محتوای مبتنی بر هوش مصنوعی جلوگیری کنیم

استراتژی های کلمات کلیدی تقویت شده با هوش مصنوعی

کلمات کلیدی همیشه یکی از ستون های اصلی سئو بوده اند، اما با پیاده سازی هوش مصنوعی، کلمات کلیدی زندگی خود را گرفته اند. ابزارهای هوش مصنوعی به جای تکیه بر تحقیقات کلمات کلیدی دستی، می‌توانند زمینه بهتری را در مورد پرس و جوهای جستجو فراهم کنند.

این بدان معناست که بازاریابان به جای استفاده از کلمات کلیدی پرطرفدار، قادر خواهند بود هدف پشت هر عبارت جستجو را درک کنند. آیا آنها به دلیل قصد خرید، درک یا صرفاً کنجکاوی به دنبال اطلاعات بیشتر بودند؟ درک قصد به بازاریابان کمک می کند تا استراتژی های بهتری را توسعه دهند که برای مفاهیم بهینه شده است. به جای ایجاد مجموعه ای از محتوا با یک کلمه کلیدی عمومی، بازاریابان می توانند محتوایی ایجاد کنند که مختص مخاطبانی باشد که از آن کلمات کلیدی استفاده می کنند.

به عنوان مثال، اصطلاح “bagel” عمومی است و هیچ هدف خاصی را بیان نمی کند. درک این موضوع که مخاطبانی که در جستجوی «نان شیرینی» هستند، اغلب به ارزش غذایی یک نان شیرینی علاقه مند هستند، بینش ارزشمندی را ارائه می دهد. این اطلاعات می تواند به بازاریابان کمک کند تا محتوای مرتبط و معنادار ایجاد کنند.

مطالب مرتبط: هوش مصنوعی چگونه تحقیقات کلمات کلیدی را تغییر می دهد

تولید محتوا در عصر هوش مصنوعی

محتوا پادشاه است، اما در سال 2025، هوش مصنوعی نیروی محرکه ایجاد محتوای با کیفیت بالا و مرتبط در مقیاس خواهد بود، با ابزارهایی مانند ChatGPT که بر صنعت محتوا تسلط دارند. بسیاری از مردم تصور می کنند که ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی فقط برای تولید محتوا خوب هستند، اما این درست نیست.

بازاریابان از این ابزار به روش‌های نوآورانه استفاده می‌کنند، بینش‌های بی‌درنگ، بررسی حقایق، پیشنهاد بهبود و حتی ارائه پیشنهادات. اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی اسرار تجاری خود را در پلتفرم‌های مختلف در مورد نحوه استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای ایجاد برنامه‌ریزی‌ها و ایده‌هایی که با برند و چشم‌انداز آن‌ها هماهنگ است، به اشتراک گذاشته‌اند. این نشان می دهد که ابزارهایی که در دستان مناسب هستند می توانند راه حل های جدید و هیجان انگیزی تولید کنند.

در دست متخصصان سئو، ChatGPT به ابزاری تحلیلی برای پیش‌بینی اولویت‌ها تبدیل شده است که به بازاریابان اجازه می‌دهد محتوای بسیار شخصی‌سازی شده ایجاد کنند. با رفتن به آینده، یک چیز مطمئن است: محتوایی که شخصی‌سازی نشده است منسوخ می‌شود و به دلیل حجم بالای محتوای موجود از بین می‌رود. در واقع، امروز این اتفاق افتاده است.

این یک واقعیت است که ایجاد محتوا برای افراد باعث افزایش تعامل می شود که به نوبه خود رتبه بندی را بهبود می بخشد. هوش مصنوعی در بازاریابی محتوا می تواند ابزاری مقرون به صرفه باشد که هم در زمان و هم در منابع صرفه جویی می کند.

با این حال، استفاده بیش از حد از هوش مصنوعی می تواند نتیجه معکوس داشته باشد. ChatGPT ممکن است بتواند محتوا را بسیار سریعتر از یک انسان تولید کند، اما فاقد لمس انسانی است که بیشتر مردم به دنبال آن هستند. از آنجایی که محتوای هوش مصنوعی سیل رسانه های اجتماعی و شبکه جهانی وب را فرا می گیرد، مخاطبان می توانند بهتر بین محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی و تولید شده توسط انسان تمایز قائل شوند. آنها همچنین ممکن است از ترجیحات خود منحرف شوند و بازاریابان باید در مورد ترجیحات آنها کار کنند.

مطالب مرتبط: اتوماسیون بیش از حد در محل کار چقدر است؟ چگونه هوش مصنوعی می تواند به کارکنان شما آسیب برساند

تجزیه و تحلیل پیش بینی می تواند تعامل را افزایش دهد

سئو همیشه در حال پیشرفت است، درست مانند تکنولوژی. الگوریتم ها همیشه به دنبال راه هایی برای بهبود توانایی خود در رتبه بندی وب سایت ها به طور موثرتر و قابل اعتمادتر هستند. با گذشت زمان، تعامل کاربر به یکی از عوامل تعیین کننده رتبه بندی تبدیل شده است، زیرا بر اساس داده های ارگانیک است. دانستن اینکه چگونه روند نوسان و جریان می تواند به بازاریابان کمک کند تا الگوهای رفتاری کاربر را بهتر درک کنند و پیش بینی کنند که چه نوع محتوایی در چشم انداز فعلی عملکرد بهتری دارد.

چند عامل وجود دارد که آنها می توانند برای قضاوت در این مورد استفاده کنند: نرخ کلیک، نرخ پرش و مدت زمان جلسه. با در نظر گرفتن همه اینها، ابزارهای هوش مصنوعی می‌توانند پیشنهاداتی در مورد بینش‌های عملی برای بازاریابان ارائه دهند تا سپس توسعه و پیاده‌سازی کنند و تعامل را به حداکثر برسانند.

طبق یک مطالعه توسط Research Gate، بازاریابانی که از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل رفتار کاربر استفاده می‌کنند و سپس اقدام به تنظیم محتوا بر اساس داده‌های ارائه‌شده می‌کنند، شاهد افزایش قابل توجهی در تعامل خواهند بود. این یک رویکرد کاربر محور ضروری است که باید به طور گسترده در سال 2025 اتخاذ شود – همانطور که در بالا ذکر شد، محتوای شخصی سازی شده محتوای آینده است.

انطباق با موفقیت در آینده با ارتقاء مهارت

مانند تمام گرایش‌های جدید، مهارت‌ها، شیوه‌ها و تکنیک‌های جدید در این راه اختراع خواهند شد. کارشناسان سئو همیشه باید روشی را که برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنند و همچنین مهارت‌های فناوری جدید را برای بهینه‌سازی سئوی مبتنی بر هوش مصنوعی تغییر دهند.

در گذشته، مهارت‌های نرم مزیت رقابتی را برای افراد فراهم می‌کرد، زیرا کارفرمایان به طور فزاینده‌ای برای این ویژگی‌ها ارزش قائل بودند. امروزه، شرکت‌ها نامزدهایی را ترجیح می‌دهند که وقت‌شناس و دارای مهارت‌های اجتماعی قوی هستند، به کسانی که ممکن است با مدیریت زمان یا تعاملات اجتماعی دست و پنجه نرم کنند. با نگاهی به آینده، مهارت در استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی و اجرای موثر آنها برای نامزدهای شغلی در بخش بازاریابی سئو بسیار مهم خواهد بود.

مطالب مرتبط: چگونه هوش مصنوعی آینده بشریت را تغییر می دهد

آماده شدن برای چشم انداز سئو مبتنی بر هوش مصنوعی در سال 2025

هوش مصنوعی آینده بسیاری از صنایع است و به طور غیرقابل انکاری با سئو آمیخته شده است. این نه تنها یک گام بعدی منطقی است، بلکه ابزارهایی مانند ChatGPT با ارائه روش‌های جدید و نوآورانه برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، پیش‌بینی روندها و تولید ایده‌های مؤثر، روش‌های بازاریابی سنتی را به چالش می‌کشند. توانایی ادغام ابزارهای هوش مصنوعی در استراتژی های روزمره به کسب و کارها مزیت رقابتی می دهد.

یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان از هوش مصنوعی مولد نه تنها برای محتوا و تعامل کاربر، بلکه برای جلوگیری و کشف تقلب استفاده می‌کند – Mastercard. در حالی که مشخص نیست که آیا این شرکت از هوش مصنوعی برای بازاریابی جستجو استفاده می کند یا خیر، تعجب آور نیست که بدانیم آنها این کار را می کنند، زیرا آنها از آنچه این فناوری ارائه می دهد استقبال می کنند. پیاده‌سازی هوش مصنوعی در این مقطع نیز یک حرکت هوشمندانه است زیرا الگوریتم‌های یادگیری ماشینی را آموزش می‌دهد تا پذیرای ورودی‌های انسانی بیشتر شوند.

هرچه زودتر هوش مصنوعی در یک شرکت پیاده سازی شود، سریعتر یاد می گیرد. چت ربات‌های هوش مصنوعی مسترکارت برای «یادگیری رفتار عادی برای هر مشتری» طراحی شده‌اند. این امر تشخیص تهدید را افزایش می‌دهد و ربات‌های چت را نسبت به رفتار انسان حساس‌تر می‌کند، که تنها ظرفیت آن‌ها را برای تحقیقات بهینه کلمات کلیدی افزایش می‌دهد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-ai-is-redefining-content-creation-and-search-strategies/482669

دیدگاهتان را بنویسید