فناوری خارج از قفسه ممکن است انتخاب آسانی به نظر برسد. این آماده، آزمایش شده و به طور گسترده در دسترس است. بسته به کسب و کار و صنعت شما، این ممکن است انتخاب مناسبی برای شما باشد. با این حال، می تواند جنبه های منفی قابل توجهی برای این رویکرد وجود داشته باشد، به ویژه از نظر تمایز و نوآوری.
نوآوری فقط یک مزیت نیست، بلکه یک ضرورت است. با تکامل صنایع، شرکتهایی که با بازخورد مشتریان هماهنگ میشوند و به سرعت با نیازهایشان سازگار میشوند، مزیت رقابتی پایداری را تضمین میکنند.
مجله ترفندهای اینستاگرام
https://www.entrepreneur.com/science-technology/how-tech-innovation-helps-you-stay-ahead-of-the-competition/480687
نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.
این پلتفرم فقط یک نسخه تغییر نام تجاری از آنچه همه افراد دیگر در صنعت استفاده می کنند نیست. این کاملاً داخلی است که به ما کنترل کامل بر ویژگیهای آن میدهد و تکرار آسان رقبا را دشوار میکند. این ویژگی ها به ما یک خط مستقیم به مشتریان خود می دهد و به ما امکان می دهد خدماتی را ارائه دهیم که در بازار برجسته باشد.
مزایای سازگاری
سرعت تغییرات تکنولوژیکی می تواند بسیار زیاد باشد. برای کسبوکارها، چالش فقط این نیست که به راه خود ادامه دهند، بلکه باید جلوتر بمانند. در هر صنعتی، شرکتهایی که موفق میشوند، آنهایی هستند که میتوانند به سرعت چرخش کنند، ابزارهای جدید را اتخاذ کنند و فرآیندهای خود را با روندهای در حال تغییر تطبیق دهند.
به عنوان یک صاحب کسب و کار، چیزی که من زیاد می بینم راه حل های برچسب سفید است. بسیاری از شرکت ها از سایت ها و خدمات دیگران تقلید می کنند. اگر خراب نیست، چرا آن را تعمیر کنید، درست است؟ مشکل این است که اگر شما چیزی را ارائه می دهید که دیگران هستند، چرا مشتریان باید شما را انتخاب کنند؟ اگر کفش های یکسانی به پا دارید، نمی توانید انتظار داشته باشید که از رقبا پیشی بگیرید.
ما یک سیستم پشتیبان ساختهایم که میتواند به راحتی سفارشیسازی شود و به ما امکان میدهد ویژگیهای جدیدی را ارائه کنیم یا در پاسخ به بازخورد بلادرنگ و تغییر تقاضای سرمایهگذاران، تنظیمات را انجام دهیم. هدف ما همیشه ارائه بهترین تجربه ممکن به سرمایه گذاران در عین رعایت مقررات صنعت بوده است. برای کسبوکارهایی که رضایت مشتری را در اولویت قرار میدهند، توانایی چرخش سریع با فناوری منحصربهفرد خود میتواند یک تمایز کلیدی در روابط موفق با مشتری باشد. این می تواند به کارآفرینان در هر صنعتی در هنگام توسعه محصولات یا ابزارها برای مشتریان یا سرمایه گذاران مربوط شود.
موارد مرتبط: یک اندازه برای همه مناسب نیست: مشتری مداری کلید متمایز کردن تجارت شما است
نکاتی برای کارآفرینان
موضوع دیگر وابستگی است. شرکت هایی که به راه حل های فناوری به طور گسترده توزیع شده متکی هستند، اغلب خود را توسط چرخه های عملکرد و به روز رسانی ارائه دهندگان شخص ثالث محدود می کنند. اگر کسب و کار شما به فناوری شرکت دیگری بستگی دارد و آنها ناگهان مغازه را تعطیل می کنند، این شما را کجا رها می کند؟ در حالی که ممکن است تحت الحمایه جدول زمانی یک فروشنده برای برخی کافی باشد، این امر میتواند مانع رشد و نوآوری برای کسبوکارهایی شود که میخواهند بدون توجه به صنعت، از رقبای خود جلوتر باشند.
جلوتر ماندن از رقبا چیزی فراتر از استفاده از آخرین ابزارهای فناوری است – توانایی سازگاری سریع و ایجاد پیشنهادهایی که واقعاً نیازهای در حال تکامل مشتریان شما را برآورده می کند. کسبوکارهایی که از محدودیتهای راهحلهای یکاندازه رهایی مییابند، آنهایی هستند که از نوآوری استقبال میکنند، محصولات و تجربیات منحصربهفردی را توسعه میدهند که آنها را از بقیه متمایز میکند، صرف نظر از اینکه در چه صنعتی هستند.
مطالب مرتبط: 4 روش برای تطبیق کسب و کار خود با پیشرفت صنعت
تقلید یک استراتژی برنده نیست
مطالب مرتبط: رازهای مهار نوآوری و پیشبرد کسب و کار شما
برجسته شدن و نشان دادن شما
برای کارآفرینان و صاحبان کسب و کار، ایجاد یک محصول منحصر به فرد و داخلی می تواند کاری دلهره آور به نظر برسد که مستلزم سرمایه گذاری قابل توجهی در زمان، پول و منابع است. اما موفق ترین کسب و کارها آنهایی هستند که فعالانه به صحبت های مشتریان خود گوش می دهند. با درک و ارائه ویژگیهایی که مشتریان شما میخواهند، نه تنها وفاداری را تقویت میکنید، بلکه توصیههای دهان به دهان را نیز تشویق میکنید که میتواند باعث رشد شود. در بازار رقابتی امروز، ارائه آنچه که مشتریان واقعاً به آن نیاز دارند، اغلب تفاوت بین جلو ماندن و عقب ماندن است.
بارزترین مسئله انطباق است. بسیاری از کسب و کارها به درستی از استعدادهای خلاقانه و فکری تیم خود استفاده نمی کنند و به جای توسعه محصول خود، در نهایت از همان پلتفرم رقبای خود استفاده می کنند که منجر به تمایز کمی فراتر از برندسازی می شود. نتیجه؟ بازاری مملو از شرکت هایی که اساساً همان محصول یا خدمات را با ویژگی های متمایز کمی ارائه می دهند.
حفظ کنترل و انعطاف پذیری بر عملیات فن آوری کسب و کار شما یک مزیت رقابتی بزرگ است. در حالی که سایر شرکتها برای بهروزرسانی، رفع اشکالها و ویژگیهای جدید در اختیار فروشندگان شخص ثالث هستند، ما میتوانیم با سرعت خود حرکت کنیم. در صنعتی مانند املاک و مستغلات، که مقررات و شرایط بازار می تواند به سرعت تغییر کند، توانایی انطباق بسیار مهم است. فناوری بکاند ما به همان سرعتی که ما انجام میدهیم حرکت میکند.
به عنوان رئیس و مدیرعامل 1031 Crowdfunding، فرصتی را دیدم که از پلتفرم های سنتی سرمایه گذاری در املاک و مستغلات جدا شوم و چیزی منحصر به فرد را توسعه دهم. مانند بهترین نوآوریها، پلتفرم ما از سر ناچاری متولد شد. داستان های زیادی از مشتریانی وجود دارد که توسط سایر شرکت ها گمراه شده، اطلاعات نادرست یا فریب داده شده اند. پلت فرم آنلاین اختصاصی ما با در نظر گرفتن شفافیت ایجاد شده است.
در فضای رقابتی کسب و کار امروز، به نظر می رسد یک راه حل آماده برای همه چیز وجود دارد. در حالی که فناوری خارج از قفسه می تواند کاربردی و راحتی را ارائه دهد، اتکای صرف به این ابزارها اغلب منجر به محصول یا خدماتی می شود که تمایز ندارد.