چگونه می توان ویجت ugc Shopify را به فروشگاه خود اضافه کرد؟
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) یک تغییر دهنده بازی برای فروشگاه Shopify شماست ، زیرا تجربیات معتبر را نشان می دهد ، اعتماد ایجاد می کند و مشتریان را به سمت خرید راهنمایی می کند.
امروزه هیچ راه بهتری برای اجرای کمپین های بازاریابی برای مارک های تجارت الکترونیکی وجود ندارد ، زیرا بیشتر صاحبان فروشگاه های فروشگاه می گویند که به توصیفات مشتری اعتماد می کنند.
بنابراین ، من به شما نشان می دهم که چگونه یک ویجت ugc Shopify را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید. مراحل سریع ، یک راهنمای مفصل و یک فیلم ساده را پیدا خواهید کرد تا کارها را آسان کند.
بعلاوه ، مزایای ساخت ویجت UGC شما را حتی بیشتر برجسته می کنم. آماده تبدیل داستانهای واقعی مشتری به فروش هستید؟ بیایید شروع کنیم!
یکی از بهترین برنامه های UGC Shopify برای تعبیه تمام محتوایی که از مشتریان خود جمع می کنید ، اجتماعی است و به شما امکان می دهد تا در چند مرحله ساده این کار را انجام دهید:
- نصب “تعبیه شده: ugc قابل خرید” از فروشگاه App Shopify.
- برنامه خود را انتخاب کنید و یک حساب کاربری ایجاد کنید (یک آزمایش رایگان وجود دارد).
- تمام UGC خود را وصل کنید منبع (ها) به تعبیه اجتماعی.
- ویجت UGC قابل خرید خود را ایجاد کنید و محصولات خود را برچسب بزنید.
- کد ویجت قابل تعبیه را کپی کنید از ویرایشگر
- کد ویجت UGC را بچسبانید در موضوع فروشگاه Shopify خود.
کل فرایند را از طریق این ویدیوی تعاملی مختصر تماشا کنید:
در اینجا راهنمای کامل ما در مورد اضافه کردن ویجت UGC قابل خرید برای خرید فروشگاه ها آورده شده است:
مرحله 1: نصب تعبیه شده: ugc قابل خرید
قبل از انجام هر کار دیگری ، شما باید اجتماعی تعبیه کنید: UGC قابل خرید:


مرحله 2: حساب تعبیه شده خود را ایجاد کنید
سپس ، نوع حساب را انتخاب کنید بسته به نیازهای تجاری خود نیاز دارید:


توجه: همیشه می توانید برای هفت روز اول به صورت رایگان به صورت رایگان امتحان کنید.
مرحله 3: منابع UGC خود را وصل کنید
سرگرمی اکنون شروع می شود: شما شروع به جمع آوری UGC با کیفیت بالا کنید از رسانه های اجتماعی خود:


مرحله 4: ویجت خود را ایجاد کرده و محصولات خود را پیوند دهید
پس از وارد کردن رسانه خود ، ویجت خود را قبل از آن ایجاد و سفارشی کنید افزودن پیوندها در پست های جداگانه رسانه های اجتماعی که کاربران را به صفحات محصول Shopify شما می فرستد:


مرحله 5: کد ویجت قابل تعبیه را کپی کنید
پس از اتمام کار ، کد ویجت قابل تعبیه را کپی کنید از برگه “جاسازی شده”:


مرحله ششم: کد ویجت UGC را در Shopify قرار دهید
بالاخره ، آن کد را از طریق بخش “مضامین” فروشگاه Shopify خود قرار دهید. شما باید باز کنید بخش “ویرایش کد” و کدی را که می خواهید ظاهر شود ، جایگذاری کنید:


تبریک! اکنون شما یک ویجت UGC کاملاً کاربردی در فروشگاه تجارت الکترونیکی آنلاین خود دارید ، که کم و بیش می تواند به این شکل باشد:


گفته می شود ، هنگام نمایش محتوای تولید شده توسط کاربر ، ویجت های تعبیه شده خود را به خودی خود به روز می کنند و آنها برای مطابقت با زبان برند شما کاملاً قابل تنظیم هستند.
آیا می خواهید بنشینید و یک فیلم کوتاه در مورد چگونگی جاسازی ویجت UGC در فروشگاه Shopify خود تماشا کنید؟ این ویدیوی 2 دقیقه ای را پوشش دهید که کل فرآیند را پوشش می دهد:
بیشتر بخوانید:
چگونه می توان در سال 2025 بررسی های Google را در Shopify جاسازی کرد؟
پس از اتمام کار ، ویجت جدید فروشگاه UGC شما به این شکل خواهد بود – آماده است تا بازدید کنندگان وب سایت جدید خود را متحیر کنید و سوزن را برای برند خود حرکت دهید:
Embedsocial ابزاری مناسب برای نیازهای مدیریت UGC شما است زیرا ارتباط مستقیم API با تمام سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب در آنجا دارد!
چرا باید UGC را در Shopify اضافه کنید؟
آیا می خواهید فروشگاه Shopify خود را به جذاب ترین مورد در طاقچه خود تبدیل کنید؟ این جایی است که UGC وارد می شود! اضافه کردن ویجت UGC همه این مزایا را ارائه می دهد:


- اعتماد بیشتر– Customers صحت برند را که توسط افراد واقعی به اشتراک گذاشته می شود ، ترجیح می دهند و باعث می شوند که آنها از فروشگاه شما اطمینان داشته باشند.
- تبدیل بیشتر-UGC سفر تصمیم گیری مصرف کننده را ساده می کند و خریداران را به سرعت از مرور تا پرداخت حرکت می دهد.
- فروش انبوه بیشترcustomers با الهام از محتوای تأثیرگذار تمایل به خرید اقلام اضافی ، افزایش میانگین سفارش شما دارد.
- درگیری بیشتر– داستانهای مشتری و تصاویر توجه را به خود جلب می کنند و بازدید کنندگان را ترغیب می کنند تا در سایت شما طولانی تر بمانند.
- مشتریان خوشحال تر– پاک ، UGC معتبر انتظارات دقیقی را تعیین می کند و نرخ بازده شما را کاهش می دهد زیرا مشتریان بالقوه می دانند چه چیزی را دریافت می کنند.
در نهایت ، تعبیه ویجت UGC راهی آسان برای تقویت اعتماد و به دست آوردن اثبات اجتماعی مورد نیاز برای رشد قابل توجهی درآمدی فروشگاه Shopify است.
برای یک روش ساده و سریع برای به ثمر رساندن برخی از برد های فروش ، اضافه کردن ویجت UGC به فروشگاه Shopify شما مانند Embedsocial’s یکی از بهترین استراتژی های بازاریابی در آنجا است.
شما شروع به افزایش تعامل و تبدیل مشتری به هیچ وجه نمی کنید! از این گذشته ، هنگامی که عکس ها و توصیفات مشتری واقعی در فروشگاه شما ادغام می شوند ، خریداران احساس اطمینان بیشتری برای تجارت با شما می کنند.
با ویجت مناسب ، ادغام محتوای تولید شده توسط کاربر برای نیازهای اثبات اجتماعی شما بسیار ساده می شود. این که آیا شما در حال تعبیه ، پست های اینستاگرام یا عکس های مشتری هستید ، فروشگاه شما فوراً احساس معتبرتر و سرزنده تری خواهد داشت.
خوب ، منتظر چه چیزی هستید؟ از امروز شروع به اعمال UGC کنید و تجربیات مشتری را به گالری های قابل خرید UGC برای تجارت Shopify خود تبدیل کنید!
UGC در یک فروشگاه Shopify چیست؟
محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) به محتوای معتبر ایجاد شده توسط مشتریان راضی شما ، مانند بررسی ، عکس ، فیلم یا پست های رسانه های اجتماعی که محصولات شما را نشان می دهد ، اشاره دارد. جاسازی UGC در فروشگاه Shopify شما باعث افزایش اعتماد ، اصالت و فروش می شود.
چگونه می توانم UGC را به خرید اضافه کنم؟
می توانید با استفاده از یک برنامه اختصاصی Shopify مانند EmbedSocial ، UGC را به فروشگاه Shopify خود اضافه کنید. فقط برنامه را نصب کنید ، ویجت قابل خرید خود را ایجاد کنید و آن را مستقیماً در فروشگاه Shopify خود بدون هیچ برنامه نویسی جاسازی کنید.
آیا می توانم ویجت UGC را بدون مهارت فنی جاسازی کنم؟
کاملا با برنامه های Shopify مانند تعبیه کننده ، دانش فنی لازم نیست. نصب فقط چند کلیک طول می کشد ، و می توانید ویجت خود را مستقیماً از مدیر Shopify خود مدیریت کنید.
آیا ابزارک های UGC قابل خرید فروشگاه من را کند می کند؟
نه-ابزارک های UGC با کیفیت بالا ، مانند آنهایی که از تعبیه شده اند ، به گونه ای طراحی شده اند که بدون تأثیرگذاری بر عملکرد فروشگاه شما ، به سرعت بارگیری می شوند و از تجربه خرید صاف اطمینان می دهند.
https://embedsocial.com/blog/add-shopify-ugc-widget/