چگونه می توان وفاداری به برند را از طریق میکروهای برق ایجاد کرد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
آنچه مردم در مورد کمپین #MyCalvins Calvin Klein به یاد می آورند ، روشی است که باعث می شود تعامل اجتماعی از طریق میکرو فلج کننده ها را ترغیب کند و راه را برای کاربران برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود و ایجاد حس جامعه در اطراف برند آسفالت کرد. تأثیرگذار که شرکت انتخاب شده نیز نشانگر حضور این برند است و با تعامل با پست های فن ، رابطه متقابل بین برند ، تأثیرگذار و پیروان آنها را آغاز کرد.
بینش های کلیدی زیر عوامل مختلفی را که باید هنگام تعامل با یک تأثیرگذار در نظر بگیرند ، برجسته می کند.
مرتبط: چرا من تعقیب Mega-Influencers را متوقف کردم: یک بررسی واقعیت از محوری آژانس بازاریابی من
تأثیرگذار هدف بر اساس طاقچه آنها ، نه اعداد
اطمینان از ارائه یک برند توسط نوع مناسب مردم بسیار مهم است. در عصر دیجیتال ، جایی که “فرهنگ لغو” رواج دارد ، شرکت ها به راحتی می توانند با واکنش واکنش نشان دهند. تراز کردن پیام یک شرکت با هویت برند خود یکی از راه های به دست آوردن شناخت مثبت از طرفداران است.
به عنوان مثال ، درگیر کردن یک گورو تناسب اندام برای دفاع از یک سرویس لاغری ممکن است طنین انداز نشود و همچنین با یک تأثیرگذار والدین همکاری کند ، که مخاطبان آن ممکن است پذیرایی بیشتری داشته باشند. عامل اصلی انتخاب تأثیرگذار بر اساس ارتباط جمعیتی است نه فقط تعداد پیروان.
مارک ها باید در مورد مشارکت های تأثیرگذار روی کیفیت بیش از کمیت تمرکز کنند. مخاطب کوچکتر و درگیر بسیار ارزشمندتر از یک بزرگ و منفعل است.
بدون فروش سخت محصول ، قرار گرفتن در معرض ایجاد کنید
هدف این است که پیروان ایجاد یک جامعه و از نظر روانشناختی تمایل به نمایش “ذهنیت گله” داشته باشند. هنگامی که یک محصول به طور گسترده مورد بحث قرار می گیرد و مثبت دریافت می شود ، حتی مصرف کنندگان شکاک احتمالاً آن را از کنجکاوی امتحان می کنند.
به عنوان مثال ، اگر تأثیرگذار متعدد در مورد محصولات سفید کننده دندان در طی چند ماه ارسال شود ، بینندگان ممکن است علاقه ای به تلاش برای آنها داشته باشند ، حتی اگر قبلاً سفید کردن دندان را در نظر نگرفته بودند. به سادگی دیدن دیگران که یک محصول را اتخاذ می کند می تواند این تصور را ایجاد کند که این چیزی است که ارزش کاوش دارد.
از طرف دیگر ، پیشرفت بیش از حد می تواند اثر متضاد داشته باشد. اگر یک محصول یا خدمات به صورت تهاجمی به بازار عرضه شود ، مصرف کنندگان ممکن است آن را به عنوان یک پول نقد درک کرده و از آن جلوگیری کنند. قرار گرفتن در معرض واقعی ناشی از رشد آهسته ، ارگانیک و تعامل واقعی تأثیرگذار است.
تماس با اقدامات تعاملی تر از جدا شده می شود
میکرو نفوذ کنندگان به عنوان گسترش برند عمل می کنند و وقتی با پیروان خود در تعامل هستند ، اعتماد و آگاهی از برند را تقویت می کنند. برندها باید با حساب های رسمی خود پیروی کنند و به جای حفظ شخصیت شرکتی دور ، مستقیماً با مصرف کنندگان درگیر شوند.
مارک ها باید به طور فعال در بحث ها شرکت کنند ، به نظرات و حتی به اشتراک گذاری محتوای تولید شده توسط کاربر پاسخ دهند. این یک جامعه معتبر را تقویت می کند که در آن مشتریان احساس می کنند و شنیده می شوند. همچنین باعث ایجاد محتوای ارگانیک در اطراف برند می شود و حس تعلق را تقویت می کند.
هنگامی که مارک ها و تأثیر گذاران برای ایجاد تلاش های تعاملی و محور بازاریابی در جامعه همکاری می کنند ، اعتبار را تقویت می کند و تعامل را تقویت می کند. محتوای تولید شده توسط کاربر ، به ویژه ، نقش مهمی در ایجاد یک برند احساس قابل اعتماد تر و قابل اعتماد تر دارد ، زیرا تمایل طبیعی مردم به پیروی از روند در یک گروه اجتماعی را افزایش می دهد.
مرتبط: ظهور نانو-تأثیرگذار: چگونه کوچکترین صداها بیشترین تأثیر را دارند
تکامل اعتماد مصرف کننده
مصرف کنندگان امروز از همیشه آشکارتر هستند و روشهای تبلیغاتی سنتی اغلب در طنین انداز ناکام هستند. اصالت اکنون سنگ بنای کمپین های موفق بازاریابی است. تأثیرگذار با مخاطبان کوچکتر و درگیر تر تمایل دارند در مقایسه با تأثیرگذار در مقیاس بزرگ که اغلب به عنوان مروج پرداخت می شوند ، سطح اعتماد بالاتری در بین پیروان خود داشته باشند.
میکرو-فلج کننده ها بر اساس اعتبار و تخصص طاقچه زیر خود را می سازند ، به همین دلیل تأییدیه های آنها اغلب احساس واقعی تر می کنند. مصرف کنندگان به توصیه های واقعی در مورد تبلیغات عمومی اعتماد می کنند و باعث می شوند میکرو-ایمان ها ابزاری قدرتمند برای مارک ها باشند.
این تغییر در اعتماد مصرف کننده اهمیت روزافزون اصالت را برجسته می کند. هنگامی که تأثیرگذار و مارک ها در اولویت های ایجاد روابط برای فروش رانندگی قرار می گیرند ، آنها وفاداری طولانی مدت را که فراتر از کمپین های فردی است ، تقویت می کنند. مارک هایی که این استراتژی را پذیرفته اند ، در عصری که اعتماد با ارزش ترین ارز در بازاریابی است ، رونق می گیرند.
اندازه گیری موفقیت
یکی از بزرگترین مزایای کمپین های میکرو- برقراری تأثیر قابل اندازه گیری آنها است. بر خلاف تبلیغات سنتی ، که اغلب با انتساب مستقیم تلاش می کند ، کمپین های رسانه های اجتماعی به رهبری تأثیرگذار معیارهای تعامل روشنی ارائه می دهند.
برندها باید به جای تعداد پیروان ، به شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) مانند نرخ نامزدی ، نرخ کلیک ، تبدیل و احساسات برند نگاه کنند. میکرو نفوذ کنندگان غالباً نسبت به همتایان کلان خود میزان تعامل قابل توجهی بالاتر را می بینند و آنها را به یک جایگزین مقرون به صرفه برای تبلیغات سنتی تبدیل می کند.
مارک ها باید هنگام اندازه گیری ROI تأثیرگذار ، ذهنیت خود را تغییر دهند. این فقط مربوط به فروش فوری نیست بلکه در مورد ایجاد اعتماد ، آگاهی و روابط بلند مدت مشتری است. یک کمپین تأثیرگذار به خوبی اجرا شده می تواند وفاداری به برند پایدار را ارائه دهد. “
یافتن تعادل مناسب بین محتوای حمایت شده و ارگانیک
برای حفظ اصالت ، تأثیر گذاران باید تعادل بین محتوای حمایت شده و ارگانیک برقرار کنند. مخاطبان می توانند به راحتی تشخیص دهند که یک پست بیش از حد تبلیغاتی را احساس می کند ، که می تواند اعتماد را کاهش دهد.
تأثیرگذار مخاطبان خود را به بهترین وجه می شناسند. به آنها انعطاف پذیری برای ارائه یک محصول به روشی که با پیروان آنها طنین انداز باشد منجر به محتوای طبیعی تر و جذاب تر می شود.
کمپین های موفقیت آمیز میکرو-فلورسور یکپارچه محصولات را در زندگی روزمره ادغام می کنند ، نه اینکه به پست های تهاجمی و سبک تبلیغاتی بپردازند. به عنوان مثال ، یک تأثیرگذار می تواند یک مارک مراقبت از پوست را در فیلم روزمره صبح خود وارد کند تا اینکه صریحاً بگوید ، “این را بخرید!”
مرتبط: 3 نکته برای ایجاد محتوای حمایت شده که مصرف کنندگان را درگیر می کند
آینده بازاریابی میکرو-ایمان
از آنجا که مناظر دیجیتالی همچنان در حال تحول هستند ، انتظار می رود بازاریابی میکرو-ایماننده حتی پیشرفته تر شود. روندهای نوظهور شامل انتخاب تأثیرگذار AI ، تجزیه و تحلیل مخاطبان عمیق تر و استفاده از تأثیرگذار مجازی است.
علاوه بر این ، سیستم عامل هایی مانند قرقره های Tiktok و اینستاگرام در حال تغییر شیوه درگیری مارک ها با مخاطبان خود هستند. محتوای ویدیویی با فرم کوتاه ثابت شده است که یک قالب قدرتمند برای داستان پردازی معتبر است و آن را به بخشی اساسی از هر استراتژی تأثیرگذار در پیش می برد.
رسانه های اجتماعی دائماً در حال تغییر هستند. مارک هایی که از روندها جلوتر هستند و به طور مداوم رویکرد تأثیرگذار خود را پالایش می کنند ، بیشترین موفقیت را خواهند دید.
در پایان ، بازاریابی میکرو- Influencer با اولویت بندی اصالت در مورد تجدید نظر گسترده ، اعتماد مصرف کننده را تعریف می کند. شرکت ها با انتخاب دقیق تأثیرگذار که با ارزش های برند خود هماهنگ هستند ، تقویت تعاملی و تمرکز بر ایجاد روابط و نه تاکتیک های فروش تهاجمی ، شرکت ها می توانند کمپین های تأثیرگذار ایجاد کنند که با مخاطبان متمایز امروز طنین انداز باشد. از آنجا که بازاریابی همچنان به سمت اصالت و تعامل تغییر می کند ، مارک هایی که در میکرو در ارتباطات سرمایه گذاری می کنند ، خود را برای موفقیت بلند مدت قرار می دهند.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-build-brand-loyalty-through-micro-influencers/489423