چگونه می توان تجارت کوچک خود را بدون شکستن بانک رشد داد
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اجرای یک تجارت کوچک هر روز احساس می کند همیشه یک Curveball دیگر وجود دارد. من آن را دریافت می کنم رقابت شدید است ؛ منابع تنگ است. اما رشد واقعاً ناشی از چقدر پولی است که شما خرج می کنید یا چه تعداد تبلیغاتی را اجرا می کنید. این ناشی از استراتژی ، تمرکز و درک آنچه واقعاً کار می کند.
در اینجا آمده است که چگونه می توانید بازاریابی خود را بدون از دست دادن عقل یا هدر دادن بودجه خود به سطح بعدی برسانید.
هوازدگی طوفان
هر صاحب مشاغل کوچک می داند که این یک جاده مستقیم نیست. من در آنجا بوده ام – دائماً برای اوقات سخت ، برقراری تماس سخت ، و امیدوارم که به اندازه کافی برای عبور از آن استفاده کنم. این آمار نهفته نیست – 20 ٪ از مشاغل کوچک آن را از سال اول خود نمی گذارند و نیمی از پنج سال از بین می روند.
اما موفقیت به بزرگترین اسپندر یا چشمک ترین بازاریاب نمی رود. این به مشاغل می رود که می داند چگونه خود را برای مسافت طولانی قرار دهد.
یکی از قدرتمندترین ابزارهای زرادخانه شما؟ ایجاد آگاهی قوی برند. وقتی مخاطبان شما می دانند که شما کی هستید ، به آنچه می خواهید اعتماد می کنید و ارزش خود را می فهمید ، پایه و اساس پایداری و رشد را تعیین می کنید.
مرتبط: نحوه ایجاد یک برنامه بازاریابی موفق: 5 مرحله
مخاطبان خود را مانند شما می دانید که تجارت خود را می شناسید
اگر نمی دانید با چه کسی صحبت می کنید ، بازاریابی شما در تاریکی شلیک شده است.
چه محدوده سنی را هدف قرار می دهید؟ آیا ترجیح جنسیتی وجود دارد؟ آنها کجا قرار دارند و محدوده درآمد آنها چیست؟ شما حتی می توانید آن را به رفتارهای آنها ، نقاط درد ، ارزش ها و علایق بپردازید.
وارد سر آنها شوید. چه چیزی آنها را در شب نگه می دارد؟ آنها برای حل آنها ناامید هستند؟
با این فهم ، اکنون می توانید آنها را به گروه های کوچکتر و خاص محدود کنید ، و این باعث می شود که پیام شما مؤثرتر و هدفمندتر باشد. به جای هدف قرار دادن “همه” ، روی حق “کسی” تمرکز کنید. این مهم است زیرا درک مخاطبان شما تضمین می کند که کمپین های شما با نیازها و آرزوهایشان طنین انداز می شوند و در نهایت نتایج بهتری را هدایت می کنند.
استفاده از بینش مشتری
هیچ رویکرد بهتری برای گرفتن بازخورد نسبت به چشمان مشتریان وجود ندارد. مشتریان شما بهترین منتقدین ، بزرگترین طرفداران شما هستند و نقاطی را می بینند که ممکن است به عنوان یک برند کور شوند.
از ابزاری مانند نظرسنجی ، بینش رسانه های اجتماعی یا حتی مکالمات مستقیم برای کشف رفتارها و نیازهای آنها استفاده کنید. فراموش نکنید که از تجزیه و تحلیل برای دیدن ترجیحات و الگوهای خرید آنها استفاده کنید.
وقتی مستقیماً با نقاط درد آنها صحبت می کنید ، پیام شما بهتر می شود – و تلاش های شما شروع به پرداخت می کند.
ساخت برندی که می چسبد
داستان برند شما یک کار دارد: برقراری ارتباط چرا انجام می دهید.
برند شما داستان ، ارزشهای شما و قول شما به مشتریان است. این همان چیزی است که شما را با تجارت در کنار هم متفاوت می کند – و این همان چیزی است که باعث می شود مردم به عقب برگردند.
به روایتی که می گویید فکر کنید. چرا تجارت شما وجود دارد؟ چه مشکلی را حل می کنید؟ هنگامی که داستان برند شما ارتباط عاطفی با مخاطبان شما ایجاد می کند ، اعتماد و وفاداری ایجاد خواهید کرد. شفاف باشید ، معتبر باشید و سازگار باشید.
مرتبط: 10 هک و استراتژی بازاریابی رشد مؤثر برای راه اندازی شما
نگه داشتن مارک تجاری خود در همه جبهه ها
حفظ برندسازی مداوم می تواند به شما در افزایش درآمد 10 ٪ -20 ٪ کمک کند. اما برای انجام این کار ، مخاطبان شما باید بدانند که شما کی هستید و هر بار که با تجارت شما تعامل دارند ، برای چه چیزی می ایستید. خواه این آرم ، لحن شما باشد ، یا نوع محتوایی که ارسال می کنید ، قوام اعتماد ایجاد می کند.
مارک تجاری خود را در تمام سیستم عامل ها-از وب سایت خود گرفته تا رسانه های اجتماعی و حتی در تعامل چهره به چهره-تراز کنید. هدف در اینجا این است که فوراً قابل تشخیص باشد و تصور ایجاد شود.
فروش را متوقف کنید ، شروع به ایجاد روابط کنید
آسان است که در این شماره ها گرفتار شوید – اهداف فروش ، نرخ تبدیل ، اهداف درآمد. آنچه من آموخته ام این است که مشتریان شما می خواهند احساس کنند ، شنیده و ارزش دارند. اگر بتوانید آن را تحویل دهید ، آنها به هم می چسبند – و آنها نیز در مورد شما به دیگران می گویند.
به روزرسانی ها را به اشتراک بگذارید ، محتوای آموزشی را ارائه دهید و نقاط عطف را با مخاطبان خود جشن بگیرید – ایمیل یک بستر عالی برای انجام همه این کارها است. در رسانه های اجتماعی ، وقت بگذارید تا به نظرات پاسخ دهید ، به سؤالات پاسخ دهید و شخصیت خود را نشان دهید. وقتی مردم احساس می کنند با یک شخص واقعی درگیر هستند ، نه فقط یک برند بدون چهره ، به احتمال زیاد وفادار می مانند.
قدرت یک تجربه عالی مشتری را دست کم نگیرید. از مرور وب سایت خود گرفته تا پشتیبانی پس از خرید ، هر نقطه لمسی اهمیت دارد. آن را یکپارچه کنید ، آن را لذت بخش کنید و همیشه به مشتریان خود نشان دهید که نظرات آنها ارزش دارد.
فناوری اهرم برای کار باهوش تر ، سخت تر نیست
فناوری روایت بازاریابی را از طریق ابزارها و سیستم عامل هایی که باعث ارتباط با مخاطبان شما می شود و اندازه گیری موفقیت را آسان تر می کند ، تغییر شکل داده است. اکنون برای صاحبان مشاغل کوچک به حداکثر رساندن ابزارهای رسانه های اجتماعی ، بازاریابی ایمیل و CRM برای ساده سازی کمپین ها ، برنامه ریزی و ردیابی عملکرد بسیار ساده تر است.
هوش مصنوعی (AI) دیگر فقط برای شرکت های بزرگ نیست. اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، مدتی وقت بگذارید تا با آن بازی کنید. از آن برای تنظیم دقیق ایده های خود استفاده کنید ، یک استراتژی محتوای واضح تر را تهیه کنید و بازاریابی شخصی را ارائه دهید که مستقیماً با بزرگترین نیازهای مخاطبان شما صحبت می کند. در مورد آن فکر کنید: مشکلات نگه داشتن مشتریان در شب چیست؟ هوش مصنوعی می تواند به شما کمک کند تا با بینش های پیش بینی شده از آن نقاط درد جلو بروید.
با این گفته ، اجازه ندهید که فناوری کل نمایش را اجرا کند. در پایان روز ، مردم هنوز هم هوس تعامل انسان را دارند. از فناوری استفاده کنید تا ارتباطی که با مخاطبان خود دارید قوی تر کنید ، آن را جایگزین نکنید.
مرتبط: 8 مشکلات مشاغل کوچک باید در هنگام بازاریابی از خودداری کنند
تفکرات فراق
رشد کسب و کار شما به معنای دمیدن بودجه شما یا دویدن بعد از هر روند نیست. من آموخته ام که کارهای عمدی بودن. رفع مشکلات واقعی و پر فشار – نوعی که مخاطبان شما به شدت در تلاش برای حل آن هستند. به روشهای معنی دار با افراد ارتباط برقرار کنید. اینگونه است که شما تجارت کوچک خود را سوخت می کنید – و اینگونه شکوفا می شوید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-to-grow-your-small-business-without-breaking-the-bank/484321