چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر به شما در ایجاد اعتماد و اعتبار کمک می کند
نظرات بیان شده توسط همکاران کارآفرین خودشان هستند.
اصالت یک تغییر دهنده بازی در ایجاد اعتماد و اعتبار برند است. در عصری که مصرف کنندگان به همان اندازه یا بیشتر از کمپین های بازاریابی جلا ، نظرات مصرف کنندگان دیگر را ارزیابی می کنند ، محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC) اصالت درک شده پیام های برند شما را افزایش می دهد. UGC به عنوان اثبات اجتماعی عمل می کند که باعث افزایش اعتبار برند شما می شود.
در این مقاله ، ما بررسی می کنیم که چگونه تجارت شما می تواند مخاطبان را به ایجاد محتوا ترغیب کند و چگونه آن را در استراتژی بازاریابی خود بگنجانید.
مرتبط: راهنمای مبتدی برای محتوای تولید شده توسط کاربر
اهمیت محتوای تولید شده توسط کاربر (UGC)
محتوای تولید شده توسط کاربر محتوای مخصوص برند شما است که توسط مشتریان ، طرفداران یا دیگران ایجاد شده است که تجربیات خود را با برند شما به اشتراک می گذارند. همچنین به عنوان محتوای تولید کننده شناخته می شود و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی از جمله رسانه های اصلی عکس ها ، توصیفات و بررسی سریع ویدیویی یک محصول یا خدمات هستند.
از آنجا که توسط کاربران واقعی تولید شده است ، UGC معتبرتر و قابل اعتماد تر از محتوای مارک است. این سطح بالای اصالت نه تنها بر محصول یا خدمات منعکس می شود بلکه اعتماد و اعتبار کلی برند را در بین مشتریان آینده افزایش می دهد.
دو نظرسنجی مختلف در سال 2017 نشان داد که UGC بر تصمیمات خرید 90 ٪ از کل مصرف کنندگان تأثیر می گذارد ، و اصالت برای مشتریان هزاره از اهمیت ویژه ای برخوردار است. داده های اخیر نشان می دهد که بیش از یک در سه بزرگسال آمریکایی به بررسی مشتری اعتماد کرده و همیشه قبل از خرید از مشاغل محلی ، آنها را می خواند.
چگونه محتوای تولید شده توسط کاربر از اعتماد و اعتبار برند بهره می برد
محتوای تولید شده توسط کاربر ، برند شما را واقعاً تر از مواد تبلیغاتی و بازاریابی صیقلی نشان می دهد. این اصالت به اعتماد مشتری کمک می کند.
نظرات و تجربیات مشتریان واقعی اثبات اجتماعی عملکرد یک محصول یا خدمات است. آنها در کانال های رسانه های اجتماعی منتشر شده اند ، آنها به عنوان توصیه های همسالان عمل می کنند و به یکی از قدرتمندترین ابزارهای تأثیرگذاری بر تصمیمات خرید تبدیل می شوند.
UGC می تواند احساس جامعه را در بین کاربران شما ایجاد کند و باعث شود آنها احساس ارتباط و درگیر شدن در این برند کنند. پست ها و نظرات تولید شده توسط کاربر همچنین از رتبه بندی سئو تجارت شما پشتیبانی می کنند و تعامل در رسانه های اجتماعی را افزایش می دهند.
نحوه تشویق مشتریان به ایجاد UGC
راه هایی برای ایجاد نقاط لمسی ایجاد کنید که مشتریان را ترغیب به اشتراک تجربیات خود می کند. مسابقات آنلاین و چالش های عکس به خوبی کار می کنند. مشوق هایی مانند تخفیف یا پیشنهادات اختصاصی را به کسانی که محتوای به اشتراک می گذارند ارائه دهید و دسترسی به بررسی ها و به اشتراک گذاری تصاویر را آسان کنید.
با به اشتراک گذاشتن و نمایش UGC در کانال های برند یا وب سایت خود ، به مشتریان پاداش دهید. دیدن محتوای آنها به اشتراک گذاشته شده می تواند یک انگیزه بزرگ برای مشارکت کنندگان باشد. سازندگان وفادار را تصدیق کنید و با آنها درگیر شوید تا سهم خود را بشناسید.
مرتبط: اگر در بازاریابی خود از این نوع محتوا استفاده نمی کنید ، از دست نمی دهید
چگونه می توان از انواع مختلف UGC استفاده کرد
انواع مختلف UGC فرصت های مختلفی را برای برند شما ارائه می دهد:
-
بررسی مشتری یا توصیفات در وب سایت ، صفحات محصول و رسانه های اجتماعی برای افزایش اعتبار. برای نشان دادن اهمیت بازخورد به همه بررسی ها پاسخ دهید.
-
به اشتراک گذاشتن محتوای رسانه های اجتماعی ایجاد شده توسط مشتری در کانال های شما ، اصالت را به فید شما می افزاید. هشتگ های مارک دار به شما امکان می دهند UGC را جمع آوری و درمان کنید بدون اینکه غرق شوید.
-
فیلم های بدون جعبه و آموزش محصول از محبوب ترین اشکال UGC است. آنها به خریداران بالقوه کمک می کنند تا از یک محصول انتظار داشته باشند و به کیفیت آن اعتماد کنند.
-
UGC عمیق ، مانند پست های وبلاگ نوشته شده با مشتری یا مطالعات موردی ، بینش های ارزشمندی و توصیفات مفصلی را برای مشتریانی که به دنبال اطلاعات خاص تر هستند ، ارائه می دهد.
بهترین روشها برای اعمال UGC برای ایجاد اعتماد
پیروی از این بهترین شیوه ها باعث می شود UGC خود را به حداکثر برسانید و روابط طولانی مدت را با پیروان خود برقرار کنید.
همیشه قبل از به اشتراک گذاری یا ارسال مجدد محتوای تولید شده توسط کاربر ، به دنبال مجوز باشید و به خالق اعتبار دهید تا احترام و ایجاد حسن نیت را نشان دهد. UGC را انتخاب کنید که با ارزش های برند و زیبایی شناسی شما هماهنگ باشد. محتوای کم کیفیت یا نامناسب می تواند به شدت در تجارت شما منعکس شود.
طیف متنوعی از مشتریان و دیدگاه ها را به نمایش بگذارید تا از مخاطبان وسیع تر و مهارکننده استفاده کنید. برای به حداکثر رساندن قدرت UGC برای برند خود ، آن را در تمام سیستم عامل های خود مانند رسانه های اجتماعی ، خبرنامه های ایمیل و حتی تبلیغات ادغام کنید.
دو نمونه از کمپین های موفق UGC
UGC می تواند برای مشاغل با هر اندازه خوب کار کند. در اینجا دو نمونه از مارک های نام خانوادگی وجود دارد که محتوای با موفقیت را که توسط کاربران آنها به اشتراک گذاشته شده است.
مثال 1: کمپین #goprofamily GoPro
سازنده دوربین اکشن GoPro برای ایجاد حس جامعه در بین کاربران و نمایش قابلیت های دوربین ، هشتگ #Goprofamily را راه اندازی کرد. در زمان نوشتن ، 15000 کاربر در حال ارسال در مورد هشتگ در فیس بوک بودند. اینستاگرام بیش از نیم میلیون پست را نشان می دهد.
مثال 2: #RedCupContest Starbucks
Starbucks سابقه ای از جشن های جشن و تعطیلات را دارد. در سال 2016 راه اندازی شد ، #RedCupContest آن مشتریان را برای ایجاد هنر جام سرخ خود و به اشتراک گذاری تصاویر برای ایجاد سیل از محتوای تولید شده توسط کاربر به چالش کشید. جام های قرمز هنوز هم در بازاریابی پایان سال شرکت برجسته هستند. در سال 2024 ، یک بخش قابل استفاده مجدد از جام قرمز ، فروش را تشویق کرد و در اینستاگرام وزوز ایجاد کرد.
مشکلات رایج برای جلوگیری از استفاده از UGC
درست همانطور که بهترین شیوه ها وجود دارد ، چند مشکل وجود دارد که می توانید هنگام استفاده از UGC از آن جلوگیری کنید.
تیم برند شما برای جلوگیری از آسیب رساندن به تصویر برند ، باید محتوای نامناسب یا توهین آمیز را تعدیل کند. از طرف دیگر ، محتوای منفی فرصتی برای مشارکت با مشتریان برای رسیدگی به مسائل حرفه ای و نشان دادن تعهد خود در بهبود برند شما ایجاد می کند.
از تجارت بیش از حد UGC در کانال های بازاریابی خودداری کنید. بخش اعظم جذابیت آن در این واقعیت نهفته است که می تواند کمی ناقص باشد. هنگام استفاده از UGC برای ایجاد اتصالات واقعی متعادل باقی می مانند.
مرتبط: 10 راه آسان برای به روزرسانی برند دیجیتال خود با محتوای تولید شده توسط کاربر
اندازه گیری تأثیر UGC بر اعتماد و تعامل برند
برای ارزیابی تأثیر UGC بر برند خود ، برای درک تعامل و پاسخ مخاطبان ، باید لایک ها ، اشتراک ها و نظرات را ردیابی کنید. استفاده از هشتگ های مارک دار به شما امکان می دهد تا حجم و احساسات را به سرعت ارزیابی کنید.
نظرسنجی ها را در نظر بگیرید تا از مخاطبان خود بخواهید در مورد چگونگی تأثیر UGC بر تصمیمات خرید آنها بازخورد دهید. ردیابی نرخ تبدیل به شما امکان می دهد تا ببینید که UGC به طور مؤثر اقدام به مصرف کننده می کند.
محتوای تولید شده توسط کاربر ابزاری قدرتمند برای ایجاد اعتماد ، ایجاد اعتبار و ارتباط با مخاطبان شما است. با تشویق مشتریان برای به اشتراک گذاشتن تجربیات خود ، مارک ها می توانند اعتبار خود را ارتقا داده و وفاداری مشتری را ترغیب کنند. استراتژی های UGC را به طور متفکرانه و مداوم اجرا کنید تا مزایای بلند مدت را ببینید.
https://www.entrepreneur.com/growing-a-business/how-user-generated-content-helps-you-build-trust-and/487866