چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهیم؟ در اینجا 7 روش آزمایش شده آورده شده است

توجه: برای قرار دادن پیوندهای قابل کلیک استوری اینستاگرام، باید در اینستاگرام تایید شوید یا 10 هزار دنبال کننده به دست آورید ابتدا این ویژگی برای همه کاربران در دسترس نیست.

شما می توانید یک سری پست ایجاد کنید که در مورد مزایای حضور در لیست ایمیل شما صحبت کند یا هر از گاهی از دنبال کنندگان دعوت کنید تا به لیست ایمیل شما بپیوندند.

و در اینجا آمده است که چگونه Little Extras Lifestyle یک فراخوان برای اقدام به فیلد “Name” خود اضافه کرده است تا در بالای بیو اینستاگرام خود پررنگ به نظر برسد. علاوه بر این، این شرکت مزایایی را فهرست می کند که بینندگان را تشویق می کند در لیست ایمیل خود ثبت نام کنند:

با محبوبیت اینستاگرام، بسیاری اکنون می پرسند که آیا این امکان وجود دارد و چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید. اگرچه این ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما اینطور نیست و این یک تحول طبیعی در بازاریابی اینستاگرام است.

اگر به دنبال کنندگان لیست ایمیل خود را بگویید، عالی است. با این حال، تشویق مشترکین بالقوه خود برای پیوستن به لیست ایمیل شما کافی نیست. بیشتر مردم می خواهند در مورد کارهای بعدی راهنمایی شوند، بنابراین نوشتن قانع کننده است کپشن اینستاگرام و گنجاندن کپی های CTA به خوبی نوشته شده از اهمیت بالایی برخوردار است.

مثال؟ بگویید که اخبار و به روز رسانی های شرکت را به لیست ایمیل خود ارسال می کنید:

از مزایای حضور در لیست ایمیل خود بگویید

استوری های اینستاگرام در بین کاربران محبوب هستند، بنابراین این شرکت ویژگی های خاص کسب و کار را ارائه می دهد که به شرکت ها در دستیابی به اهداف تجاری خود کمک می کند. علاوه بر این، می توانید خلاقیت خود را آزاد کنید و از این ویژگی ها برای جمع آوری ایمیل ها استفاده کنید.

7. قرعه کشی اینستاگرام را سازماندهی کنید

راه حل؟ بگذارید اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی با هم کار کنند.

آیا از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کرده اید؟ چه تاکتیکی را برای ثبت نام ایمیل بیشتر توصیه می کنید؟

با این حال، می‌توانید آدرس ایمیل خود را به‌عنوان گزینه تماس اضافه کنید تا اینستاگرامرهای علاقه‌مند بتوانند از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار کنند، درست مانند GAP که در مثال زیر این کار را انجام داد:

یک دکمه ایمیل به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید

این مثال از فرانک بادی را بررسی کنید. هنگامی که اینستاگرامرها روی پیوند بیو اینستاگرام آن ضربه می زنند، به صفحه فرود نسل لید آن هدایت می شوند که مزایای حضور در لیست ایمیل را توضیح می دهد و یک فرم ثبت نام دارد:

3. یک دکمه ایمیل به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید

درک اینکه اینفلوئنسر اینستاگرام از فالوورهای خود دعوت می کند تا به لیست ایمیل بپیوندند، زمان یا تلاش زیادی لازم نیست. علاوه بر این، او به طرفداران می گوید که چگونه بدون تلاش زیاد در لیست ایمیل او ثبت نام کنند.

6. از ویژگی های استوری اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید

اینستاگرام پتانسیل بالایی دارد، بنابراین می تواند منبع جایگزینی برای جمع آوری آدرس های ایمیل از مشتریان شما باشد. برای انجام درست این کار، در اینجا هفت راه آزمایش شده برای افزایش لیست ایمیل خود با اینستاگرام آورده شده است:

1. خبرنامه خود را در بیو منتشر کنید

هنگامی که مردم برند شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، علاقه مند هستند که درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر به روش‌هایی فکر می‌کنید که بتوانید فالوورهای خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید، بهتر است پست‌های آموزنده در مورد اشتراک ایمیل خود را به ایمیل خود اضافه کنید. استراتژی محتوای اینستاگرام.

اعداد بسیار صحبت می کنند، بنابراین بیایید نگاهی به موارد اخیر بیندازیم آمار اینستاگرام برای اثبات اینکه اینستاگرام به چهار دلیل زیر مکانی عالی برای رشد لیست ایمیل شماست:

  1. با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این احتمال بیشتر است مشترکین ایمیل بالقوه شما از اینستاگرام استفاده می کنند.
  2. اینستاگرامرها از ارتباط با برندها خوشحال هستند زیرا 80 درصد آنها حداقل یک کسب و کار درون برنامه ای را دنبال می کنند و 200 میلیون نفر روزانه از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.
  3. اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر نرخ تعامل بالاتری دارد، بنابراین می توانید پیام برند خود را به مخاطبان هدف خود برسانید.
  4. از آنجایی که شرکت‌های بیشتری از اینستاگرام برای تبلیغ کسب‌وکار استفاده می‌کنند، اینستاگرام این کار را کرده است ویژگی های مختلف برای کسب و کار که می تواند به شما در جمع آوری ثبت نام های ایمیل کمک کند.

اگرچه اکثر شرکت‌ها از شرکت‌کنندگان می‌خواهند که عکس مسابقه را لایک کنند و روی آن نظر بگذارند، شما می‌توانید شرایط را تغییر دهید و از افراد بخواهید به لیست ایمیل شما بپیوندند. نحوه انجام آن را بررسی کنید:

چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام با استفاده از هدایای اینستاگرام @plantbasednews رشد دهید

اینستاگرام راه های زیادی برای افزایش لیست ایمیل شما ارائه می دهد. با این حال، در صورت تمایل به برقراری ارتباط با مشترکین ایمیل خود و ایجاد ارتباط طولانی مدت با آنها، چندین مرحله وجود دارد که باید انجام دهید:

  • آدرس های ایمیل را تأیید کنید. به دلایل مختلف، همه افرادی که به لیست ایمیل شما می پیوندند آدرس ایمیل معتبر خود را به اشتراک نمی گذارند. اگر می‌خواهید کمپین‌های بازاریابی ایمیلی مؤثری را اجرا کنید، باید آدرس‌های ایمیل را بررسی کنید و مطمئن شوید که ایمیل‌های فعالی از افراد واقعی دارید که علاقه‌مند به دریافت به‌روزرسانی‌های برند شما از طریق ایمیل هستند.
  • دوباره لیست ایمیل خود را درگیر کنید. اگر یک لیست ایمیل قوی دارید، عالی است. اما باید توجه زیادی به نرخ باز بودن داشته باشید زیرا این معیار نشان می دهد که مشترکین شما افراد واقعی هستند که به شرکت شما علاقه مند هستند. قبل از ارسال ایمیل، لیست ایمیل خود را دوباره درگیر کنید زیرا به بهبود تحویل ایمیل کمک می کند و بنابراین به شما امکان می دهد به نتایج بهتری برسید.
  • ارسال ایمیل خوش آمدگویی هنگامی که لیست ایمیل خود را ایجاد کردید، همچنین مهم است که مشترکین ایمیل خود را درگیر کنید. بنابراین، ایده خوبی است از اینستاگرامرها برای پیوستن به لیست ایمیل شما با کمک ایمیل های خوش آمدگویی تشکر کنید. برای افزایش وفاداری به برند و اجازه دادن به مشترکین خود برای بررسی خبرنامه ایمیل شما، می توانید یک جایزه برند مانند کد تبلیغاتی یا تخفیف در نظر بگیرید.

اگر در اینستاگرام پشتیبانی مشتری ارائه نمی کنید و فالوورهای شما برای پرس و جو در مورد برند شما نظر می نویسند یا برای شما پیام دایرکت می فرستند، همیشه می توانید استفاده کنید ابزار یاب ایمیل تا ایمیل های شخصی خود را دریافت کرده و درخواست های خود را از طریق ایمیل حل کنند.

یا مشترکین ایمیل خود را اولین کسانی کنید که معاملات انحصاری شما را دریافت می کنند:

هیچ راهی بهتر (و سریع‌تر) برای افزایش تعامل از برگزاری مسابقه اینستاگرامی وجود ندارد. چرا؟ مردم چیزهای رایگان را دوست دارند و آماده هستند تا شرایط مشارکت را برای شانس بردن چیزی ارزشمند تکمیل کنند.

نمونه ای لازم است؟ در اینجا نحوه استفاده یک برند از بیوگرافی اینستاگرام برای تبلیغ خبرنامه و دریافت ایمیل های ثبت نام بیشتر آمده است:

خبرنامه خود را در بیو منتشر کنید

اما: کاربران اینترنت می خواهند به صورت آنلاین ایمن بمانند، بنابراین جای تعجب نیست که مردم تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل ندارند. فقط تصور کن: 733 میلیون آدرس ایمیل در سال 2019 به سرقت رفتند. برای کسب و کارها، دسترسی به مخاطبان هدف و تشویق مشتریان بالقوه برای قرار گرفتن در لیست ایمیل آنها می تواند دشوار باشد.

راز چیست؟ با طول عمر 24 ساعته، استوری های اینستاگرام حس خاصی از فوریت ایجاد می کند که بینندگان را تشویق می کند تا سریعتر اقدام کنند. آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ می توانید از استوری های اینستاگرام برای پرورش لید استفاده کنید و بینندگان درگیر خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید. علاوه بر این، چندین ویژگی استوری اینستاگرام وجود دارد که این فرآیند را آسان‌تر می‌کند.

در طول چهار سال گذشته، استوری اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مدرکی لازم است؟ روزانه 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، کسب و کارها یک سوم استوری های پربازدید را ایجاد می کنند و 96 درصد از بازاریابان قصد دارند در آینده استوری های بیشتری بسازند.

عکس قهرمان توسط برونو گومیرو در Unsplash

آیا می خواهید بفهمید که چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟  در اینجا 7 روش آزمایش شده، از جمله سازماندهی قرعه کشی اینستاگرام، استفاده حداکثری از ...

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://nealschaffer.com/grow-email-list-instagram/

اما اگر «اشتراک در لیست ایمیل ما» را در شرایط شرکت ندارید، همچنان می‌توانید وقتی برندگان جوایز خود را از طریق ایمیل درخواست می‌کنند، چندین نفر را به لیست ایمیل خود اضافه کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

نمونه هدیه اینستاگرام از @caitsplate

بنابراین، شما مشترکین ایمیل بیشتری دارید. حالا چی؟

امروزه اینستاگرام فقط به انتشار اطلاعات در مورد شرکت و محصولات شما، تعامل با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند، وفاداری و اعتماد نیست. وقتی به درستی انجام شد، می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و دنبال کنندگان را تشویق کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند.

چرا لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟

وقتی اینستاگرامرها از پروفایل کسب و کار شما بازدید می کنند، اولین چیزی که می بینند بیوگرافی اینستاگرام شما است. این کارت به عنوان یک کارت ویزیت عمل می کند که به بازدیدکنندگان و دنبال کنندگان شما درباره شرکت شما می گوید. از آنجایی که کاربران مدرن مدت زمان توجه کوتاه هشت ثانیه ای دارند، بسیار مهم است که از این بخش نهایت استفاده را ببرید و اگر می خواهید لیست ایمیل خود را افزایش دهید، خبرنامه خود را به بازدیدکنندگان خود بگویید.

با این حال، 73% از مشتریان همچنان می خواهند محتوای برند را از طریق ایمیل دریافت کنند. با افزایش تعداد کاربران ایمیل به 4.2 میلیارد، بازاریابی ایمیلی یکی از موثرترین استراتژی ها برای جذب و حفظ مشتری است.

در آخرین سال ها، بازاریابی اینستاگرام به دو دلیل اصلی محبوبیت پیدا کرده است: این پلتفرم به طور مداوم در حال رشد است و کاربران آن آماده ارتباط درون برنامه ای با برندها هستند. با پتانسیل بسیار زیاد، جامعه کسب و کار رسیده است 25 میلیون پروفایل تجاری و حضور اینستاگرام برای هر کسب و کاری در هر صنعتی ضروری است.

ابتدا استفاده از یک را در نظر بگیرید لینک قابل کلیک استوری اینستاگرام. نه تنها می توانید در مورد لیست ایمیل خود بگویید، بلکه می توانید پیوندی به فیلدی اضافه کنید که کاربران علاقه مند بتوانند ایمیل های خود را در آنجا بگذارند.

هنگام ایجاد یک بیو کامل اینستاگرام که خبرنامه شما را منتشر می کند، به خاطر داشته باشید که شما به 150 کاراکتر و یک لینک قابل کلیک محدود شده اید.

به عنوان مثال، اگر به دنبال افزایش لیست ایمیل خود هستید، می توانید به ایمیل خود لینک دهید صفحه فرود نسل سرب که دارای اطلاعاتی در مورد خبرنامه شما، یک دکمه تماس به اقدام چشم نواز، و یک فیلد آسان برای کاربران برای وارد کردن آدرس ایمیل خود است.

به صفحه فرود نسل اصلی خود پیوند دهید

مهم نیست که چه مزایایی از حضور در لیست ایمیل خود دارید، آنها باید مخاطبان هدف شما را برای ثبت نام تحریک کنند. اگر می خواهید در مورد مزایای لیست ایمیل خود بیشتر بگویید و مخاطبان خود را درگیر نگه دارید، انتشار پست های ویدیویی اینستاگرام را در نظر بگیرید زیرا اینستاگرامرها محتوای ویدیویی را دوست دارند. علاوه بر این، در صورت استفاده از ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام مانند مواردی که در این پست در مورد ابزارهای بازاریابی ویدیویی توضیح داده شده است، می توانید به راحتی پست های ویدیویی ایجاد کنید..

5. یک CTA را در عنوان خود قرار دهید

برای ثبت نام بیشتر، باید شرکت کنندگان بیشتری را جذب کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ اهدای جوایز ارزشمند اگرچه شما می توانید برندگان را با نام تجاری رایگان ارائه دهید، بهتر است از a گواهی ساز کارت های هدیه ایجاد کنید تا شرکت کنندگان شما بتوانند هدایای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

کاربران ترجیحات تماس متفاوتی برای ارتباط دارند. وقتی گزینه‌های تماس مختلفی را به بازدیدکنندگان اینستاگرام خود ارائه می‌دهید و آدرس ایمیل را به عنوان یکی از راه‌های ارتباط با برند خود درج می‌کنید، این احتمال وجود دارد که مشتریان بیشتری از طریق ایمیل با شما تماس بگیرند. این بدان معنی است که می توانید اینستاگرامرها را تشویق کنید تا آدرس ایمیل خود را بدون صرف زمان یا تلاش زیاد به اشتراک بگذارند.

4. از مزایای حضور در لیست ایمیل خود بگویید

همه شرکت ها نمی توانند بایوس اینستاگرام خود را به خبرنامه ها اختصاص دهند. از آنجایی که کاربران محدود به 150 کاراکتر هستند، بسیاری از آنها از یک لینک قابل کلیک نهایت استفاده را می برند و اطلاعات ارزشمندی را در وب سایت خود اضافه می کنند.

روزهایی که گذاشتن عکس و فیلم برای درگیر نگه داشتن مخاطب کافی بود، خیلی از ما عقب مانده است. تقاضای مشتریان افزایش یافته است. امروزه، مردم در رسانه‌های اجتماعی با برندها تماس می‌گیرند و انتظار دارند از شما در داخل بشنوند 60 دقیقه.

برای ثبت نام بیشتر در ایمیل، باید هم دنبال کنندگان و هم بازدیدکنندگان نمایه را متقاعد کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند. از آنجایی که مردم می توانند به سرعت علاقه خود را به محتوای برند شما از دست بدهند، باید توجه آنها را جلب کنید، بنابراین بیو اینستاگرام شما مکانی عالی برای گفتن خبرنامه شما است.

دوم، شما می توانید استفاده کنید برچسب سوال که به جمع آوری بازخورد مشتری کمک می کند. اما اگر به دنبال جمع‌آوری ایمیل‌های کاربران هستید، می‌توانید از بینندگان بخواهید که آدرس ایمیل خود را در فیلد به اشتراک بگذارند و این ایمیل‌ها را به لیست خود اضافه کنند.

نمونه استیکر سوال استوری اینستاگرام

مثال زیر را بررسی کنید:

لینک اینستاگرام در بیو کپشن نمونه از @everythingsart

دیدگاهتان را بنویسید