این مثال از فرانک بادی را بررسی کنید. هنگامی که اینستاگرامرها روی پیوند بیو اینستاگرام آن ضربه می زنند، به صفحه فرود نسل لید آن هدایت می شوند که مزایای حضور در لیست ایمیل را توضیح می دهد و یک فرم ثبت نام دارد:
3. یک دکمه ایمیل به نمایه کسب و کار خود اضافه کنید
مهم نیست که چه مزایایی از حضور در لیست ایمیل خود دارید، آنها باید مخاطبان هدف شما را برای ثبت نام تحریک کنند. اگر می خواهید در مورد مزایای لیست ایمیل خود بیشتر بگویید و مخاطبان خود را درگیر نگه دارید، انتشار پست های ویدیویی اینستاگرام را در نظر بگیرید زیرا اینستاگرامرها محتوای ویدیویی را دوست دارند. علاوه بر این، در صورت استفاده از ویرایشگر ویدیوی اینستاگرام مانند مواردی که در این پست در مورد ابزارهای بازاریابی ویدیویی توضیح داده شده است، می توانید به راحتی پست های ویدیویی ایجاد کنید..
5. یک CTA را در عنوان خود قرار دهید
آیا از اینستاگرام برای افزایش لیست ایمیل خود استفاده کرده اید؟ چه تاکتیکی را برای ثبت نام ایمیل بیشتر توصیه می کنید؟
در طول چهار سال گذشته، استوری اینستاگرام محبوبیت زیادی پیدا کرده است. مدرکی لازم است؟ روزانه 500 میلیون نفر از استوری های اینستاگرام استفاده می کنند، کسب و کارها یک سوم استوری های پربازدید را ایجاد می کنند و 96 درصد از بازاریابان قصد دارند در آینده استوری های بیشتری بسازند.
اگر به دنبال کنندگان لیست ایمیل خود را بگویید، عالی است. با این حال، تشویق مشترکین بالقوه خود برای پیوستن به لیست ایمیل شما کافی نیست. بیشتر مردم می خواهند در مورد کارهای بعدی راهنمایی شوند، بنابراین نوشتن قانع کننده است کپشن اینستاگرام و گنجاندن کپی های CTA به خوبی نوشته شده از اهمیت بالایی برخوردار است.
امروزه اینستاگرام فقط به انتشار اطلاعات در مورد شرکت و محصولات شما، تعامل با مشتریان بالقوه و افزایش آگاهی از برند، وفاداری و اعتماد نیست. وقتی به درستی انجام شد، می توانید با مخاطبان هدف خود ارتباط برقرار کنید و دنبال کنندگان را تشویق کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند.
چرا لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید؟
با محبوبیت اینستاگرام، بسیاری اکنون می پرسند که آیا این امکان وجود دارد و چگونه لیست ایمیل خود را با اینستاگرام افزایش دهید. اگرچه این ممکن است غیرممکن به نظر برسد، اما اینطور نیست و این یک تحول طبیعی در بازاریابی اینستاگرام است.
مثال؟ بگویید که اخبار و به روز رسانی های شرکت را به لیست ایمیل خود ارسال می کنید:

مثال زیر را بررسی کنید:

راه حل؟ بگذارید اینستاگرام و بازاریابی ایمیلی با هم کار کنند.
هنگامی که مردم برند شما را در اینستاگرام دنبال می کنند، علاقه مند هستند که درباره شرکت شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. اگر به روشهایی فکر میکنید که بتوانید فالوورهای خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید، بهتر است پستهای آموزنده در مورد اشتراک ایمیل خود را به ایمیل خود اضافه کنید. استراتژی محتوای اینستاگرام.
در آخرین سال ها، بازاریابی اینستاگرام به دو دلیل اصلی محبوبیت پیدا کرده است: این پلتفرم به طور مداوم در حال رشد است و کاربران آن آماده ارتباط درون برنامه ای با برندها هستند. با پتانسیل بسیار زیاد، جامعه کسب و کار رسیده است 25 میلیون پروفایل تجاری و حضور اینستاگرام برای هر کسب و کاری در هر صنعتی ضروری است.
با این حال، میتوانید آدرس ایمیل خود را بهعنوان گزینه تماس اضافه کنید تا اینستاگرامرهای علاقهمند بتوانند از طریق ایمیل با شما ارتباط برقرار کنند، درست مانند GAP که در مثال زیر این کار را انجام داد:

اینستاگرام راه های زیادی برای افزایش لیست ایمیل شما ارائه می دهد. با این حال، در صورت تمایل به برقراری ارتباط با مشترکین ایمیل خود و ایجاد ارتباط طولانی مدت با آنها، چندین مرحله وجود دارد که باید انجام دهید:
- آدرس های ایمیل را تأیید کنید. به دلایل مختلف، همه افرادی که به لیست ایمیل شما می پیوندند آدرس ایمیل معتبر خود را به اشتراک نمی گذارند. اگر میخواهید کمپینهای بازاریابی ایمیلی مؤثری را اجرا کنید، باید آدرسهای ایمیل را بررسی کنید و مطمئن شوید که ایمیلهای فعالی از افراد واقعی دارید که علاقهمند به دریافت بهروزرسانیهای برند شما از طریق ایمیل هستند.
- دوباره لیست ایمیل خود را درگیر کنید. اگر یک لیست ایمیل قوی دارید، عالی است. اما باید توجه زیادی به نرخ باز بودن داشته باشید زیرا این معیار نشان می دهد که مشترکین شما افراد واقعی هستند که به شرکت شما علاقه مند هستند. قبل از ارسال ایمیل، لیست ایمیل خود را دوباره درگیر کنید زیرا به بهبود تحویل ایمیل کمک می کند و بنابراین به شما امکان می دهد به نتایج بهتری برسید.
- ارسال ایمیل خوش آمدگویی هنگامی که لیست ایمیل خود را ایجاد کردید، همچنین مهم است که مشترکین ایمیل خود را درگیر کنید. بنابراین، ایده خوبی است از اینستاگرامرها برای پیوستن به لیست ایمیل شما با کمک ایمیل های خوش آمدگویی تشکر کنید. برای افزایش وفاداری به برند و اجازه دادن به مشترکین خود برای بررسی خبرنامه ایمیل شما، می توانید یک جایزه برند مانند کد تبلیغاتی یا تخفیف در نظر بگیرید.
به عنوان مثال، اگر به دنبال افزایش لیست ایمیل خود هستید، می توانید به ایمیل خود لینک دهید صفحه فرود نسل سرب که دارای اطلاعاتی در مورد خبرنامه شما، یک دکمه تماس به اقدام چشم نواز، و یک فیلد آسان برای کاربران برای وارد کردن آدرس ایمیل خود است.

همه شرکت ها نمی توانند بایوس اینستاگرام خود را به خبرنامه ها اختصاص دهند. از آنجایی که کاربران محدود به 150 کاراکتر هستند، بسیاری از آنها از یک لینک قابل کلیک نهایت استفاده را می برند و اطلاعات ارزشمندی را در وب سایت خود اضافه می کنند.
اعداد بسیار صحبت می کنند، بنابراین بیایید نگاهی به موارد اخیر بیندازیم آمار اینستاگرام برای اثبات اینکه اینستاگرام به چهار دلیل زیر مکانی عالی برای رشد لیست ایمیل شماست:
- با بیش از یک میلیارد کاربر فعال ماهانه، این احتمال بیشتر است مشترکین ایمیل بالقوه شما از اینستاگرام استفاده می کنند.
- اینستاگرامرها از ارتباط با برندها خوشحال هستند زیرا 80 درصد آنها حداقل یک کسب و کار درون برنامه ای را دنبال می کنند و 200 میلیون نفر روزانه از یک نمایه تجاری بازدید می کنند.
- اینستاگرام نسبت به سایر پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک یا توییتر نرخ تعامل بالاتری دارد، بنابراین می توانید پیام برند خود را به مخاطبان هدف خود برسانید.
- از آنجایی که شرکتهای بیشتری از اینستاگرام برای تبلیغ کسبوکار استفاده میکنند، اینستاگرام این کار را کرده است ویژگی های مختلف برای کسب و کار که می تواند به شما در جمع آوری ثبت نام های ایمیل کمک کند.
برای ثبت نام بیشتر، باید شرکت کنندگان بیشتری را جذب کنید. چگونه انجامش بدهیم؟ اهدای جوایز ارزشمند اگرچه شما می توانید برندگان را با نام تجاری رایگان ارائه دهید، بهتر است از a گواهی ساز کارت های هدیه ایجاد کنید تا شرکت کنندگان شما بتوانند هدایای مورد نظر خود را انتخاب کنند.
هنگام ایجاد یک بیو کامل اینستاگرام که خبرنامه شما را منتشر می کند، به خاطر داشته باشید که شما به 150 کاراکتر و یک لینک قابل کلیک محدود شده اید.
اما: کاربران اینترنت می خواهند به صورت آنلاین ایمن بمانند، بنابراین جای تعجب نیست که مردم تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی مانند آدرس ایمیل ندارند. فقط تصور کن: 733 میلیون آدرس ایمیل در سال 2019 به سرقت رفتند. برای کسب و کارها، دسترسی به مخاطبان هدف و تشویق مشتریان بالقوه برای قرار گرفتن در لیست ایمیل آنها می تواند دشوار باشد.
یا مشترکین ایمیل خود را اولین کسانی کنید که معاملات انحصاری شما را دریافت می کنند:

درک اینکه اینفلوئنسر اینستاگرام از فالوورهای خود دعوت می کند تا به لیست ایمیل بپیوندند، زمان یا تلاش زیادی لازم نیست. علاوه بر این، او به طرفداران می گوید که چگونه بدون تلاش زیاد در لیست ایمیل او ثبت نام کنند.
6. از ویژگی های استوری اینستاگرام حداکثر استفاده را ببرید
دوم، شما می توانید استفاده کنید برچسب سوال که به جمع آوری بازخورد مشتری کمک می کند. اما اگر به دنبال جمعآوری ایمیلهای کاربران هستید، میتوانید از بینندگان بخواهید که آدرس ایمیل خود را در فیلد به اشتراک بگذارند و این ایمیلها را به لیست خود اضافه کنند.

برای ثبت نام بیشتر در ایمیل، باید هم دنبال کنندگان و هم بازدیدکنندگان نمایه را متقاعد کنید که به لیست ایمیل شما بپیوندند. از آنجایی که مردم می توانند به سرعت علاقه خود را به محتوای برند شما از دست بدهند، باید توجه آنها را جلب کنید، بنابراین بیو اینستاگرام شما مکانی عالی برای گفتن خبرنامه شما است.
2. به صفحه فرود نسل اصلی خود پیوند دهید
اینستاگرام پتانسیل بالایی دارد، بنابراین می تواند منبع جایگزینی برای جمع آوری آدرس های ایمیل از مشتریان شما باشد. برای انجام درست این کار، در اینجا هفت راه آزمایش شده برای افزایش لیست ایمیل خود با اینستاگرام آورده شده است:
1. خبرنامه خود را در بیو منتشر کنید
اما اگر «اشتراک در لیست ایمیل ما» را در شرایط شرکت ندارید، همچنان میتوانید وقتی برندگان جوایز خود را از طریق ایمیل درخواست میکنند، چندین نفر را به لیست ایمیل خود اضافه کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

بنابراین، شما مشترکین ایمیل بیشتری دارید. حالا چی؟
شما می توانید یک سری پست ایجاد کنید که در مورد مزایای حضور در لیست ایمیل شما صحبت کند یا هر از گاهی از دنبال کنندگان دعوت کنید تا به لیست ایمیل شما بپیوندند.
اگر در اینستاگرام پشتیبانی مشتری ارائه نمی کنید و فالوورهای شما برای پرس و جو در مورد برند شما نظر می نویسند یا برای شما پیام دایرکت می فرستند، همیشه می توانید استفاده کنید ابزار یاب ایمیل تا ایمیل های شخصی خود را دریافت کرده و درخواست های خود را از طریق ایمیل حل کنند.
نمونه ای لازم است؟ در اینجا نحوه استفاده یک برند از بیوگرافی اینستاگرام برای تبلیغ خبرنامه و دریافت ایمیل های ثبت نام بیشتر آمده است:

توجه: برای قرار دادن پیوندهای قابل کلیک استوری اینستاگرام، باید در اینستاگرام تایید شوید یا 10 هزار دنبال کننده به دست آورید ابتدا این ویژگی برای همه کاربران در دسترس نیست.
راز چیست؟ با طول عمر 24 ساعته، استوری های اینستاگرام حس خاصی از فوریت ایجاد می کند که بینندگان را تشویق می کند تا سریعتر اقدام کنند. آیا می خواهید بهترین قسمت را بدانید؟ می توانید از استوری های اینستاگرام برای پرورش لید استفاده کنید و بینندگان درگیر خود را به مشترکین ایمیل تبدیل کنید. علاوه بر این، چندین ویژگی استوری اینستاگرام وجود دارد که این فرآیند را آسانتر میکند.
عکس قهرمان توسط برونو گومیرو در Unsplash
