چگونه صاحبان مشاغل کوچک می توانند بر سیاست ها تأثیر بگذارند و در طول فصل انتخابات مطلع بمانند

با نزدیک شدن به فصل انتخابات، صاحبان مشاغل ممکن است تعجب کنند که چگونه نتایج مختلف می تواند بر عملکرد روزانه آنها تأثیر بگذارد. برای تعیین تأثیرات بالقوه، بازنگری مجدد اهداف و استراتژی های کسب و کار کلی سازمان مفید است. در حالی که این نوع بررسی دقیق باید به طور منظم (و نه فقط قبل از انتخابات) اتفاق بیفتد، می تواند به آرامش خاطر کمک کند و به صاحبان مشاغل کمک کند تا از منظری وسیع تر ببینند که چگونه همه انواع مختلف سیاست هایی که می توانند اعمال شوند. در محل به طور مستقیم بر تجارت آنها تأثیر می گذارد.

قابل درک است که چرا، به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، ممکن است به امید کاهش بار مالیاتی، در مورد برخی از سیاست ها مانند سیاست های مالیاتی نظرات قوی داشته باشید. تمرکز قوی بر سیاست‌های اقتصادی یا مالیاتی ممکن است منجر به همسویی با یک طرف دستور کار سیاسی شود که ممکن است ناخواسته دیدگاه‌ها را محدود کند یا سایر مسائل مهم را که می‌تواند بر عملکردهای سازمانی تأثیر بگذارد تحت الشعاع قرار دهد. در حالی که سیاست مالیاتی نگران کننده است و باید باشد، تمرکز بر سیاست هایی که عملیات تجاری را ساده و تقویت می کند به همان اندازه مهم است.

دیجیتالی‌سازی را به عنوان مثال دیگری در نظر بگیرید – و با توجه به پیشرفت‌های سریع در خدمات ابری و هوش مصنوعی مولد، نمونه‌ای مهم است. در حالی که ممکن است این موضوع برای کسب‌وکارهای بزرگ چندان مهم نباشد – برای کسب‌وکارهای کوچک، یکپارچه‌سازی راه‌حل‌ها و ابزارهای دیجیتال می‌تواند برای عملیات تغییر کند. صاحبان کسب‌وکارهای کوچک باید از سیاست‌هایی دفاع کنند که فرآیندهای یکپارچه را برای تسهیل دیجیتال‌سازی در کسب‌وکارشان ایجاد می‌کند، مانند آن‌هایی که از فرآیندهای مالیاتی دیجیتال پشتیبانی می‌کنند. این نوع اقدامات همچنین می‌تواند به ساده‌سازی بار انطباق و به حداکثر رساندن بازده مالی کمک کند و در عین حال به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک زمان بیشتری برای سرمایه‌گذاری در زمینه‌های دیگر کسب‌وکارشان بدهد. در حالی که حمایت و تفکر در مورد سیاست های بزرگتر مهم است، نادیده گرفتن این حوزه های کلیدی نیز بسیار مهم است.

درگیر شدن در تصمیمات سیاستی که بر تجارت شما تأثیر می گذارد

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

مطالب مرتبط: این فصل انتخاباتی پر از دروغ‌های عمیق، تردیدها و اطلاعات نادرست باید شما را به انجام تحقیقات شخصی ترغیب کند – در اینجا نحوه کشف حقیقت آورده شده است.

تقویت کسب و کار خود برای رونق در زمان عدم اطمینان

باور کنید یا نه، کمتر از 40 روز تا انتخابات 2024 آمریکا باقی مانده است. از شوراهای محلی و رقابت های کنگره گرفته تا انتخابات ریاست جمهوری، مقامات تقریباً در هر سطح از دولت با چشم انداز تغییر مواجه خواهند شد. این تأثیر قابل توجهی بر مشاغل کوچک خواهد داشت. با افزایش تبلیغات مربوط به انتخابات، پست‌های رسانه‌های اجتماعی و پیام‌های متنی که زندگی ما را از بین می‌برد، کاهش سر و صدای سیاسی می‌تواند برای همه چالش‌برانگیز باشد – و صاحبان مشاغل کوچک باید نحوه تعادل بین باورهای سیاسی شخصی را با آنچه برای کسب‌وکارشان بهتر است دنبال کنند.

مطالب مرتبط: آیا انتخابات 2024 می تواند به کارمندان اجازه دهد اسرار تجاری شما را درک کنند؟ در اینجا چیزی است که شما باید بدانید.

تمرکز سیاست خود را به آنچه واقعاً مهم است تغییر دهید

با نزدیک شدن به انتخابات 2024، فعال بودن و آگاه بودن صاحبان مشاغل کوچک هرگز مهم نبوده است. در حالی که چرخه اخبار و چشم انداز سیاسی اغلب می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک طاقت فرسا باشد، تمرکز بر سیاست هایی که واقعاً بر تجارت آنها تأثیر می گذارد می تواند به ارائه جهت کمک کند. با تداوم حمایت و درگیر ماندن و مطلع ماندن، صاحبان مشاغل کوچک می توانند به بهترین شکل کسب و کار خود را برای هر نتیجه ای در این فصل انتخابات آماده کنند.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/leadership/how-small-business-owners-can-influence-policy-and-stay/479856

به لطف رسانه های اجتماعی و چرخه اخبار 24 ساعته، اطلاعات بیشتر از همیشه قابل دسترسی است. در نتیجه، غربال کردن سر و صدا، به ویژه در مورد سیاست های سیاسی، به طور فزاینده ای چالش برانگیز شده است. با سیل دائمی اخبار از منابع مختلف با نظرات مختلف، پیمایش در آن می تواند طاقت فرسا و جداسازی واقعیت از عقیده دشوار باشد. همچنین می‌تواند درک واقعی این موضوع را برای صاحبان مشاغل کوچک دشوار کند.

برای داشتن دیدی واضح تر و فراگیرتر، صاحبان مشاغل کوچک باید به دنبال تنوع بخشیدن به منابع خبری خود باشند. این می‌تواند شامل ترکیبی از رسانه‌های جریان اصلی، رسانه‌های خبری معتبر متمرکز بر کسب‌وکار و رسانه‌های محلی برای دستیابی به دیدگاهی جامع باشد. این نه تنها به صاحبان مشاغل کوچک کمک می کند تا اطلاعات نادرست را فیلتر کنند، بلکه به آنها کمک می کند تا تصویر بزرگتر و دیدگاه های متنوع در مورد سیاست های موجود و پیشنهادی را ببینند. راه دیگر برای منبع این نوع اطلاعات، به روز نگه داشتن تأثیرگذاران مورد اعتماد و کارشناسان صنعت برای بینش های معتبر است. استفاده از اتاق‌های بازرگانی محلی و انجمن‌های تجاری برای آخرین اطلاعات خط‌مشی و بحث‌های معنادار در مورد اینکه چگونه سیاست‌ها می‌توانند بر عملیات تجاری تأثیر بگذارند، راه دیگری برای منبع‌یابی اخبار است.

صرف نظر از نتیجه انتخابات، یک طرح کسب و کار مناسب برای تصدی این سمت منعطف است و به اطمینان از انعطاف پذیری کسب و کار در کوتاه مدت و بلند مدت کمک می کند. این یک قانون اساسی مهم است زیرا یک تجارت خوب آماده می‌تواند تغییرات در دفتر سیاسی را تحمل کند و می‌تواند به هدایت رویدادهای جهانی پیش‌بینی نشده مانند یک بیماری همه‌گیر، درگیری جهانی یا رکود کمک کند. همچنین به همین دلیل است که حمایت قوی و مداوم و درگیر ماندن با دولت‌های محلی برای همه طرف‌ها بسیار مهم است، زیرا یک برنامه اقدام واضح ارائه می‌کند و تضمین می‌کند که صدای کسب‌وکارهای کوچک بدون توجه به نحوه تغییر بادهای سیاسی شنیده می‌شود.

در سطح کسب و کار کوچک، حمایت از تغییر برای هدایت سیاست هایی که حمایت و مزایا را ارائه می دهند ضروری است. صاحبان مشاغل کوچک باید نقش فعالی در تلاش های حمایتی داشته باشند تا اطمینان حاصل شود که نیازهای آنها توسط دولت شنیده شده و مورد توجه قرار می گیرد. در حالی که انتخابات ریاست‌جمهوری معمولاً در خط مقدم پوشش و بحث‌های رسانه‌ای قرار دارد، سیاست‌هایی که مستقیماً بر صاحبان مشاغل کوچک تأثیر می‌گذارند اغلب از شاخه‌های ایالتی و دولت محلی سرچشمه می‌گیرند – و اینجاست که مشاغل کوچک می‌توانند قوی‌ترین تأثیر را داشته باشند. تعامل با نامزدهای رأی منفی، مانند آنهایی که برای مجالس قانونگذاری ایالتی یا دفاتر محلی شرکت می کنند، راه های در دسترس تری را برای دفاع ارائه می دهد. هنگام انجام این بحث‌ها، مهم است که با نامزدهایی از همه وابستگی‌های سیاسی مختلف تعامل داشته باشید تا اطمینان حاصل شود که دیدگاه کسب‌وکار کوچک به طور جامع شنیده می‌شود.

صاحبان مشاغل کوچک همچنین باید فعالانه به دنبال بحث‌های محلی یا اجتماعات شخصیت‌های سیاسی منطقه باشند و در صورت امکان از طریق پرسش و پاسخ یا انجمن‌های گفتگو شرکت کنند. این می‌تواند بینش‌هایی را در مورد جایگاه کاندیداها در مورد موضوعاتی که برای کسب‌وکارشان مهم است، ارائه دهد. ایجاد سوالاتی که بر چالش‌های کسب‌وکار کوچک تمرکز دارند، می‌تواند به افزایش آگاهی و برجسته کردن نگرانی‌های حیاتی کمک کند. برای برداشتن گامی فراتر، صاحبان مشاغل کوچک همچنین می توانند نامه هایی به سناتورها و اعضای کنگره بنویسند و بر اهمیت سیاست هایی که از کسب و کار آنها حمایت می کند و از گنجاندن آنها در تصمیم گیری های سیاست گذاری حمایت می کند، تاکید کنند.

در مورد تحولات قانونی که بر کسب و کار شما تأثیر می گذارد آگاه باشید

برای مثال، سیاست‌هایی که انطباق با مقررات را ساده می‌کنند، تشریفات اداری را کاهش می‌دهند و کارایی عملیات تجاری را بهبود می‌بخشند، باید در راس برنامه‌های صاحبان مشاغل کوچک باشند. این اقدامات می‌تواند درک و برآوردن الزامات قانونی را برای کسب‌وکارهای کوچک آسان‌تر کند و پیچیدگی موانع اداری را از بین ببرد – که می‌تواند به نفع همه صاحبان مشاغل کوچک باشد – به‌ویژه آنهایی که تازه شروع به کار کرده‌اند. در حالی که این موضوعات اغلب در گفتمان سیاسی نسبت به نگرانی‌های مبرم‌تری مانند اصلاحات مالیاتی یا مراقبت‌های بهداشتی کمتر مرتبط هستند، اما همچنان زمینه‌های ضروری برای آگاهی و حمایت در سطح مشاغل کوچک هستند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار کوچک، درک اینکه چگونه تغییرات در سیاست می تواند بر کسب و کار شما تأثیر بگذارد بسیار مهم است. این امر نه تنها مستلزم تمرکز بر مسائل مهم بلکه در نظر گرفتن سیاست هایی است که ممکن است در کانون توجه سیاسی نباشند و در عین حال برای موفقیت کسب و کار شما حیاتی باشند. از آنجایی که ممکن است نیازهای هر کسب‌وکار کوچک بر اساس بخش، منطقه یا مرحله توسعه متفاوت به نظر برسد، هیچ رویکرد یکسانی برای تعیین اینکه کدام سیاست‌ها بیشترین تأثیر را بر کسب‌وکار شما خواهند داشت، وجود ندارد. با این حال، برخی حوزه‌های سیاستی می‌توانند مزایای بیشتری را برای جامعه کسب‌وکارهای کوچک ارائه دهند، مانند دیجیتالی‌سازی – که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

دیدگاهتان را بنویسید