بهترین اینفلوئنسرها معمولاً پیروانی دارند که به آنها اعتماد دارند. اینکه این سازندگان برند یا محصول شما را تأیید کنند، می تواند برای اعتبار شما شگفتی ایجاد کند.
10. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کنید
فقط محتوای ویروسی را کپی و جایگذاری نکنید – پیچیدگی خود را به آن اضافه کنید.
از اتوماسیون اینستاگرام استفاده کنید تا به شما کمک کند به یک برنامه پست ثابت پایبند باشید. به عنوان مثال، ویژگیهای زمانبندی Sprout شما را قادر میسازد تا یک تقویم محتوا برای اینستاگرام تنظیم کنید و در زمانهای بهینه پست کنید.
چند لایک در اینستاگرام ویروسی است؟
روندهای دیگری که امسال مشاهده کردیم شامل استفاده از برچسب های پیوند در استوری ها، استفاده از تبلیغات داستانی و تبلیغ متقابل پست های توییتر است.
3. صدای برند منحصر به فرد ایجاد کنید
تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا در مورد همه چیز – از جمله توسعه محتوای ویروسی – مبتنی بر داده تصمیم گیری کنید. نتیجه؟ شانس موفقیت بیشتر
از بینش برای تقویت خلاقیت خود استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که شما شروع به کپی برداری از رقبای خود کنید. فکر کنید که از پای راست شروع کنید.
بهتر از این، به دنبال محتوای ویروسی در سایر سیستم عامل ها باشید. به عنوان مثال، TikTok مکانی عالی برای الهام گرفتن از حلقههای اینستاگرام است.
درک مخاطبان هدف خود در اینستاگرام به شما کمک می کند محتوای مرتبط تری ایجاد کنید که احتمال ویروسی شدن بیشتری دارد.
عواملی مانند مکان، منطقه زمانی، علایق، سرگرمی ها، برنامه ها، سن و جنسیت همگی بر رفتار رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای اطلاع از ساعات اوج فعالیت دنبال کنندگان خود استفاده کنید و از آن برای برنامه ریزی پست ها استفاده کنید.
11. برای افزایش فالوورهای خود به طور مداوم پست کنید
از تجزیه و تحلیل داخلی اینستاگرام برای ردیابی معیارهای کلیدی مربوط به تعامل و رشد فالوور استفاده کنید. در مورد آنچه در گذشته کار می کرد، چه چیزی به خوبی انجام نمی شد و چه نوع پست ها و داستان هایی معمولاً مورد توجه مخاطبان شما هستند، بیاموزید.
مشارکت با سازندگان محبوب در جایگاه شما می تواند محتوای شما را در معرض دید زیادی قرار دهد. شما می توانید برای ارسال مجدد و منشن درخواست کنید یا با آنها محتوا ایجاد کنید. هر چه بیشتر به محتوای خود توجه کنید، شانس بیشتری برای ویروسی شدن خواهید داشت.
حتی ممکن است برخی از ایدهها را قرض بگیرید تا زمانی که شخصیت خود را اضافه کنید. مراقب نقض کپی رایت باشید و به صدای برند خود وفادار بمانید.
6. با حساب های دیگر درگیر شوید
شما به معیارهای دقیق اینستاگرام، گزارش های بصری و توانایی ردیابی تجزیه و تحلیل برای رقبا و چندین حساب دسترسی خواهید داشت.
8. محتوای ویروسی را دوباره ایجاد کنید
با تعامل فعال با مخاطبان خود در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید. هرچه بیشتر در فیدها و اعلانهای افراد نشان داده شوید، نمایه و پستهای شما بیشتر در معرض دید قرار میگیرند.
چند بازدید یک ویدیو را در اینستاگرام ویروسی می کند؟
برای کسب و کارها، این به معنای یافتن صدای خود است که شبیه هیچ برند دیگری نیست. موردی که همچنین با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و آنها را با محتوای شما درگیر نگه می دارد.
از آنجایی که این محتوا قبلاً در گذشته کار کرده است، احتمالاً برای شما نیز کار می کند. فقط مطمئن شوید که آن را طوری تنظیم کرده اید که برای مخاطب خاص خود جذاب باشد.
9. با یک تأثیرگذار شریک شوید
و فراموش نکنیم که الگوریتم اینستاگرام به پستها با تعامل بالا پاداش میدهد و آنها را بیشتر در صفحه کاوش نشان میدهد.
نکته این است – بستگی دارد. توصیه میکنیم بر اساس تجزیه و تحلیلها و دادههای رقیب خود معیار قرار دهید و با رشدتان، نرخ تعامل بالاتر (اما واقعی) را هدف بگیرید.
یک استراتژی مبتنی بر داده برای ویروسی شدن در اینستاگرام ایجاد کنید
انجام ممیزی اینستاگرام بسیار مهم است تا استراتژی جدید شما برای ویروسی شدن با پستها و برند فعلی شما تضاد نداشته باشد.
BBC Earth یک مثال عالی از آنچه ایجاد یک صدای برند منحصر به فرد و خلاق می تواند برای شما در اینستاگرام انجام دهد ارائه می دهد.
هر چه که باشد، رفع هر گونه مشکل در زیبایی شناسی، صدای برند و محتوای فعلی شما، شانس موفقیت پست های آینده شما را افزایش می دهد.
5. مسابقه را مطالعه کنید
چند لایک لازم است تا در اینستاگرام وایرال شود؟
به عنوان مثال، ممکن است در نظر بگیرید که یک پست در صورتی که از 10000 بازدید عبور کند، ویروسی شود. یا اگر برند کوچکتری هستید که مخاطبان بسیار خاص را هدف قرار میدهید، ویروسی بودن میتواند به معنای 1000 بازدید یا لایک باشد.
به دنبال رفتن به عمق هستید؟ از ابزار تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Sprout Social استفاده کنید.
فالوورهای شما همیشه در اینستاگرام اسکرول نمی کنند – آنها هم کار می کنند و هم می خوابند. نکته کلیدی این است که بدانید چه زمانی آنها بیشتر فعال هستند و سپس برای حداکثر تعامل، پست را بزنید.
در زیر چند راه برای شناسایی مخاطبان اینستاگرام خود آورده شده است:
- شخصیت های خریدار خود را مطالعه کنید. اگر شرکت شما دادههای موجود در مورد پروفایلهای مشتری ایدهآل (ICP) و شخصیتهای خریدار شما دارد، از آنجا شروع کنید. مخاطبان اینستاگرام را پیدا کنید که ویژگی های مشترکی با مشتریان برند شما دارند.
- به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود نگاه کنید. اگر در حال حاضر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، به تجزیه و تحلیل خود بروید و به جمعیت شناسی مخاطبان نگاه کنید. این به شما نشان می دهد که چه نوع افرادی شما را دنبال می کنند و با پست های شما درگیر هستند. همچنین میتوانید از ابزارهای گزارشدهی Sprout Social برای بررسی عمیقتر دادههای مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنید.
- مخاطبان رقبای خود را پیدا کنید. مطمئن نیستید که چه کسی را هدف قرار دهید؟ به اکانت های اینستاگرام رقیب سر بزنید و فالوورهای آنها را مطالعه کنید. به احتمال زیاد این افراد مخاطب هدف شما نیز هستند.
- از ابزارهای شنیداری اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Sprout Social، مکالمات آنلاین را در اطراف برند و جایگاه خود دنبال کنید. این به شما کمک می کند نه تنها مخاطبان خود را شناسایی کنید، بلکه هر تأثیرگذار را که می توانید برای تقویت محتوای خود با آنها شریک شوید، شناسایی کنید.
همه اینها به شما یک ایده محکم از اینکه چه نوع محتوایی مطمئناً موفق خواهد بود به شما می دهد.
2. مراقب روندها باشید
خواه ویدیوهای بیشتری را پست کنید، از قالبهای محتوای جدید استفاده کنید یا موسیقیهای پرطرفدار را به حلقههای خود اضافه کنید – اگر ویروسی میشود، باید از آن استفاده کنید.
ترفند این است که از داده ها برای تقویت تلاش های خلاقانه خود استفاده کنید، به موقع و به طور مداوم پست کنید و از روندهای جدید استفاده کنید.
در این مقاله، ما شما را با 11 نکته برای ویروسی شدن در اینستاگرام آشنا می کنیم.
1. مخاطبان خود را بشناسید
مهمتر از همه، به صدای برند خود وفادار بمانید و همیشه معتبر باشید. شما فقط با محتوای تکراری و ادعایی مشتریان را از خود دور خواهید کرد. اگر می خواهید از نویز متمایز شوید، باید منحصر به فرد باشید.
چگونه می توانم IG Reel خود را ویروسی کنم؟
به طور کلی، پست هایی با بیش از 100000 لایک یا بازدید و بیش از 1000 نظر ویروسی در نظر گرفته می شوند. با این حال، اصطلاح “ویروسی” ذهنی است و برای برندهای مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد.
به علاوه، مشتریان برندهایی را دوست دارند که مایل بیشتری را طی می کنند و با آنها به عنوان یک فرد رفتار می کنند.
ویروسی شدن در اینستاگرام می تواند مشکل باشد، اما غیرممکن نیست.
ارسال به صورت تصادفی یا وقفه های طولانی در این بین می تواند فالوورهای جدید و هیجان زده را به آرامی برند شما را فراموش کنند. با پست کردن منظم مطالب عالی در ذهن آنها بمانید.
به عنوان مثال، یک روند اخیر اینستاگرام، افزایش استفاده از حلقههای اینستاگرام است – فرمت ویدیویی عمودی و با اندازه با الهام از TikTok.
در حالی که حفظ این میانگین ها خوب است، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای برند شما بر اساس ویژگی های منحصر به فرد مخاطبان شما متفاوت است.
شما می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام ویروسی شوید.
به عنوان مثال، Kapten & Son با اینفلوئنسرهای سفر برای ایجاد محتوای ویروسی برای تبلیغ کوله پشتی خود شریک می شود.
بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟
ویدیوهای اینستاگرام با بیش از 100000 بازدید، ویروسی محسوب می شوند. با این حال، این تعداد تا حد زیادی بسته به اهداف خاص، مخاطبان و معیارهای صنعت شما متفاوت است.