چگونه در اینستاگرام ویروسی شویم: استراتژی هایی برای برند شما

بهترین اینفلوئنسرها معمولاً پیروانی دارند که به آنها اعتماد دارند. اینکه این سازندگان برند یا محصول شما را تأیید کنند، می تواند برای اعتبار شما شگفتی ایجاد کند.

10. بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام را تعیین کنید

فقط محتوای ویروسی را کپی و جایگذاری نکنید – پیچیدگی خود را به آن اضافه کنید.

از اتوماسیون اینستاگرام استفاده کنید تا به شما کمک کند به یک برنامه پست ثابت پایبند باشید. به عنوان مثال، ویژگی‌های زمان‌بندی Sprout شما را قادر می‌سازد تا یک تقویم محتوا برای اینستاگرام تنظیم کنید و در زمان‌های بهینه پست کنید.

زمان‌بندی پست‌ها بر اساس داده‌های تعامل فالوورهای شما، نمونه بارز اتوماسیون اینستاگرام است

چند لایک در اینستاگرام ویروسی است؟

روندهای دیگری که امسال مشاهده کردیم شامل استفاده از برچسب های پیوند در استوری ها، استفاده از تبلیغات داستانی و تبلیغ متقابل پست های توییتر است.

3. صدای برند منحصر به فرد ایجاد کنید

تجزیه و تحلیل به شما کمک می کند تا در مورد همه چیز – از جمله توسعه محتوای ویروسی – مبتنی بر داده تصمیم گیری کنید. نتیجه؟ شانس موفقیت بیشتر

از بینش برای تقویت خلاقیت خود استفاده کنید. البته این بدان معنا نیست که شما شروع به کپی برداری از رقبای خود کنید. فکر کنید که از پای راست شروع کنید.

بهتر از این، به دنبال محتوای ویروسی در سایر سیستم عامل ها باشید. به عنوان مثال، TikTok مکانی عالی برای الهام گرفتن از حلقه‌های اینستاگرام است.

درک مخاطبان هدف خود در اینستاگرام به شما کمک می کند محتوای مرتبط تری ایجاد کنید که احتمال ویروسی شدن بیشتری دارد.

عواملی مانند مکان، منطقه زمانی، علایق، سرگرمی ها، برنامه ها، سن و جنسیت همگی بر رفتار رسانه های اجتماعی تأثیر می گذارند. از تجزیه و تحلیل اینستاگرام برای اطلاع از ساعات اوج فعالیت دنبال کنندگان خود استفاده کنید و از آن برای برنامه ریزی پست ها استفاده کنید.

11. برای افزایش فالوورهای خود به طور مداوم پست کنید

از تجزیه و تحلیل داخلی اینستاگرام برای ردیابی معیارهای کلیدی مربوط به تعامل و رشد فالوور استفاده کنید. در مورد آنچه در گذشته کار می کرد، چه چیزی به خوبی انجام نمی شد و چه نوع پست ها و داستان هایی معمولاً مورد توجه مخاطبان شما هستند، بیاموزید.

مشارکت با سازندگان محبوب در جایگاه شما می تواند محتوای شما را در معرض دید زیادی قرار دهد. شما می توانید برای ارسال مجدد و منشن درخواست کنید یا با آنها محتوا ایجاد کنید. هر چه بیشتر به محتوای خود توجه کنید، شانس بیشتری برای ویروسی شدن خواهید داشت.

حتی ممکن است برخی از ایده‌ها را قرض بگیرید تا زمانی که شخصیت خود را اضافه کنید. مراقب نقض کپی رایت باشید و به صدای برند خود وفادار بمانید.

6. با حساب های دیگر درگیر شوید

شما به معیارهای دقیق اینستاگرام، گزارش های بصری و توانایی ردیابی تجزیه و تحلیل برای رقبا و چندین حساب دسترسی خواهید داشت.

8. محتوای ویروسی را دوباره ایجاد کنید

با تعامل فعال با مخاطبان خود در اینستاگرام مورد توجه قرار بگیرید. هرچه بیشتر در فیدها و اعلان‌های افراد نشان داده شوید، نمایه و پست‌های شما بیشتر در معرض دید قرار می‌گیرند.

چند بازدید یک ویدیو را در اینستاگرام ویروسی می کند؟

برای کسب و کارها، این به معنای یافتن صدای خود است که شبیه هیچ برند دیگری نیست. موردی که همچنین با مخاطبان هدف شما طنین انداز می شود و آنها را با محتوای شما درگیر نگه می دارد.

از آنجایی که این محتوا قبلاً در گذشته کار کرده است، احتمالاً برای شما نیز کار می کند. فقط مطمئن شوید که آن را طوری تنظیم کرده اید که برای مخاطب خاص خود جذاب باشد.

9. با یک تأثیرگذار شریک شوید

و فراموش نکنیم که الگوریتم اینستاگرام به پست‌ها با تعامل بالا پاداش می‌دهد و آنها را بیشتر در صفحه کاوش نشان می‌دهد.

نکته این است – بستگی دارد. توصیه می‌کنیم بر اساس تجزیه و تحلیل‌ها و داده‌های رقیب خود معیار قرار دهید و با رشدتان، نرخ تعامل بالاتر (اما واقعی) را هدف بگیرید.

یک استراتژی مبتنی بر داده برای ویروسی شدن در اینستاگرام ایجاد کنید

انجام ممیزی اینستاگرام بسیار مهم است تا استراتژی جدید شما برای ویروسی شدن با پست‌ها و برند فعلی شما تضاد نداشته باشد.

BBC Earth یک مثال عالی از آنچه ایجاد یک صدای برند منحصر به فرد و خلاق می تواند برای شما در اینستاگرام انجام دهد ارائه می دهد.

هر چه که باشد، رفع هر گونه مشکل در زیبایی شناسی، صدای برند و محتوای فعلی شما، شانس موفقیت پست های آینده شما را افزایش می دهد.

5. مسابقه را مطالعه کنید

چند لایک لازم است تا در اینستاگرام وایرال شود؟

به عنوان مثال، ممکن است در نظر بگیرید که یک پست در صورتی که از 10000 بازدید عبور کند، ویروسی شود. یا اگر برند کوچک‌تری هستید که مخاطبان بسیار خاص را هدف قرار می‌دهید، ویروسی بودن می‌تواند به معنای 1000 بازدید یا لایک باشد.

به دنبال رفتن به عمق هستید؟ از ابزار تجزیه و تحلیل شخص ثالث مانند Sprout Social استفاده کنید.

نمایه های تجاری اینستاگرام رشد می کند

فالوورهای شما همیشه در اینستاگرام اسکرول نمی کنند – آنها هم کار می کنند و هم می خوابند. نکته کلیدی این است که بدانید چه زمانی آنها بیشتر فعال هستند و سپس برای حداکثر تعامل، پست را بزنید.

در زیر چند راه برای شناسایی مخاطبان اینستاگرام خود آورده شده است:

  • شخصیت های خریدار خود را مطالعه کنید. اگر شرکت شما داده‌های موجود در مورد پروفایل‌های مشتری ایده‌آل (ICP) و شخصیت‌های خریدار شما دارد، از آنجا شروع کنید. مخاطبان اینستاگرام را پیدا کنید که ویژگی های مشترکی با مشتریان برند شما دارند.
  • به تجزیه و تحلیل اینستاگرام خود نگاه کنید. اگر در حال حاضر از اینستاگرام برای تجارت استفاده می کنید، به تجزیه و تحلیل خود بروید و به جمعیت شناسی مخاطبان نگاه کنید. این به شما نشان می دهد که چه نوع افرادی شما را دنبال می کنند و با پست های شما درگیر هستند. همچنین می‌توانید از ابزارهای گزارش‌دهی Sprout Social برای بررسی عمیق‌تر داده‌های مخاطبان اینستاگرام خود استفاده کنید.
جمعیت شناسی مخاطبان اینستاگرام را جوانه بزنید
  • مخاطبان رقبای خود را پیدا کنید. مطمئن نیستید که چه کسی را هدف قرار دهید؟ به اکانت های اینستاگرام رقیب سر بزنید و فالوورهای آنها را مطالعه کنید. به احتمال زیاد این افراد مخاطب هدف شما نیز هستند.
  • از ابزارهای شنیداری اجتماعی استفاده کنید. با استفاده از ابزار گوش دادن اجتماعی مانند Sprout Social، مکالمات آنلاین را در اطراف برند و جایگاه خود دنبال کنید. این به شما کمک می کند نه تنها مخاطبان خود را شناسایی کنید، بلکه هر تأثیرگذار را که می توانید برای تقویت محتوای خود با آنها شریک شوید، شناسایی کنید.

همه اینها به شما یک ایده محکم از اینکه چه نوع محتوایی مطمئناً موفق خواهد بود به شما می دهد.

2. مراقب روندها باشید

خواه ویدیوهای بیشتری را پست کنید، از قالب‌های محتوای جدید استفاده کنید یا موسیقی‌های پرطرفدار را به حلقه‌های خود اضافه کنید – اگر ویروسی می‌شود، باید از آن استفاده کنید.

ترفند این است که از داده ها برای تقویت تلاش های خلاقانه خود استفاده کنید، به موقع و به طور مداوم پست کنید و از روندهای جدید استفاده کنید.

در این مقاله، ما شما را با 11 نکته برای ویروسی شدن در اینستاگرام آشنا می کنیم.

1. مخاطبان خود را بشناسید

مهمتر از همه، به صدای برند خود وفادار بمانید و همیشه معتبر باشید. شما فقط با محتوای تکراری و ادعایی مشتریان را از خود دور خواهید کرد. اگر می خواهید از نویز متمایز شوید، باید منحصر به فرد باشید.

چگونه می توانم IG Reel خود را ویروسی کنم؟

به طور کلی، پست هایی با بیش از 100000 لایک یا بازدید و بیش از 1000 نظر ویروسی در نظر گرفته می شوند. با این حال، اصطلاح “ویروسی” ذهنی است و برای برندهای مختلف می تواند معانی مختلفی داشته باشد.

به علاوه، مشتریان برندهایی را دوست دارند که مایل بیشتری را طی می کنند و با آنها به عنوان یک فرد رفتار می کنند.

Sprout Social Instagram مثال

ویروسی شدن در اینستاگرام می تواند مشکل باشد، اما غیرممکن نیست.

ارسال به صورت تصادفی یا وقفه های طولانی در این بین می تواند فالوورهای جدید و هیجان زده را به آرامی برند شما را فراموش کنند. با پست کردن منظم مطالب عالی در ذهن آنها بمانید.

به عنوان مثال، یک روند اخیر اینستاگرام، افزایش استفاده از حلقه‌های اینستاگرام است – فرمت ویدیویی عمودی و با اندازه با الهام از TikTok.

Sprout Social Instagram
در حالی که حفظ این میانگین ها خوب است، بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام برای برند شما بر اساس ویژگی های منحصر به فرد مخاطبان شما متفاوت است.

شما می خواهید بدانید که چگونه در اینستاگرام ویروسی شوید.

به عنوان مثال، Kapten & Son با اینفلوئنسرهای سفر برای ایجاد محتوای ویروسی برای تبلیغ کوله پشتی خود شریک می شود.

اینستاگرام کاپتن و پسر

بهترین زمان برای ارسال پست در اینستاگرام چه زمانی است؟

ویدیوهای اینستاگرام با بیش از 100000 بازدید، ویروسی محسوب می شوند. با این حال، این تعداد تا حد زیادی بسته به اهداف خاص، مخاطبان و معیارهای صنعت شما متفاوت است.

پست های اینستاگرام با بیش از 100000 لایک به عنوان ویروسی در نظر گرفته می شوند. اما تعریف شما از “ویروسی” بر اساس صنعت، اهداف و تعداد فالوورهای شما می تواند متفاوت باشد.

نتیجه؟ پست های ویروسی با هزاران لایک، نظر و اشتراک گذاری.

4. پست های خود را حسابرسی کنید

گزارش رقبای اینستاگرام Sprout می تواند به شما در جمع آوری، تجسم و تجزیه و تحلیل این داده ها از یک داشبورد کمک کند.

گزارش رقبای Sprout Instagram

داده های Sprout Social میانگین زمان اوج تعامل جهانی را نشان می دهد.

بهترین زمان برای ارسال در اینستاگرام جهانی 2022

بنابراین، سؤال بپرسید، فراخوانی برای اقدام اضافه کنید و تعامل را در پست‌ها و زیرنویس‌های خود تشویق کنید. همچنین فراموش نکنید که به نظرات مخاطبان پاسخ دهید – چه مثبت و چه منفی.

7. از تجزیه و تحلیل برای یادگیری آنچه قبلاً کار می کرد استفاده کنید

اگر نمی‌دانید چگونه از داده‌ها و تجزیه و تحلیل‌ها برای ایجاد محتوای شگفت‌انگیزی استفاده کنید که مشتریان دوست دارند تماشا و به اشتراک بگذارند، راهنمای کامل ما برای بازاریابی اینستاگرام را بررسی کنید.

چگونه در سؤالات متداول اینستاگرام ویروسی شویم

ما شاهد بوده ایم که برندها و اینفلوئنسرها یک شبه بر روی پلتفرم به احساساتی تبدیل شده اند.

بهترین زمان برای پست گذاشتن در اینستاگرام دوشنبه ساعت 11 صبح، سه شنبه و چهارشنبه بین 10 صبح تا 2 بعد از ظهر و پنجشنبه و جمعه از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر است، اما این می تواند بسته به صنعت و مخاطب خاص شما متفاوت باشد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/how-to-go-viral-on-instagram/

اما آن را با احتیاط تمرین کنید.

آنها به طور مداوم تصاویری خیره کننده را با زیرنویس های آموزنده به اشتراک می گذارند که در عین حال طنزآمیز و قابل ارتباط هستند. در مورد محتوای آموزشی غیر خسته کننده صحبت کنید!

اگر برای ارائه ایده هایی برای محتوای ویروسی به کمک نیاز دارید، به رقبای خود مراجعه کنید. پست های آنها را تجزیه و تحلیل کنید و ببینید چه چیزی برای آنها مفید است.

  • پست های برتر و بدترین آنها کدام است؟
  • صدای برند آنها چگونه است؟
  • از چه نوع فرمت هایی استفاده می کنند؟
  • چگونه با مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند؟
  • چه روزها یا زمان هایی بیشتر پست می گذارند؟

فید خود را کاوش کنید، به پست های ویروسی در جایگاه خود نگاه کنید و هشتگ های محبوب را دنبال کنید تا محتوایی را برای بازآفرینی پیدا کنید. در اینجا نگاهی به نحوه ایجاد یک ویدیوی ویروسی داریم.

همچنین به شما کمک می کند قبل از ارسال محتوای جدید، شکاف هایی را که باید روی آنها کار کنید، شناسایی کنید. شاید زیرنویس شما نیاز به کار داشته باشد. یا شاید لازم باشد بیوگرافی و عکس نمایه خود را با برند خود هماهنگ کنید تا معتبر و حرفه ای به نظر برسید.

کلید برجسته شدن در اینستاگرام این است که خلاق و معتبر باشید.

این احتمالا ساده ترین راه برای ویروسی شدن در اینستاگرام است.

اما ویروسی شدن در اینستاگرام کار ساده ای نیست. خوشبختانه، اگر از برخی نکات و بهترین شیوه های اثبات شده پیروی کنید، این امکان وجود دارد.

ویروسی شدن به تنهایی می تواند چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر در این پلتفرم تازه کار هستید یا طرفداران کمی دارید. اینجاست که بازاریابی اینفلوئنسر اینستاگرام می تواند به شما کمک کند.

جای تعجب نیست، با توجه به اینکه ماهانه 2 میلیارد کاربر فعال اینستاگرام به دنبال محتوای منحصر به فرد و جذاب در این برنامه هستند.

علاوه بر ارسال پست در بهترین زمان ها، همچنین باید به طور مداوم پست بگذارید تا فالوورهای بیشتری جذب کنید و حضوری قوی در پلتفرم ایجاد کنید.

با استفاده از موسیقی های پرطرفدار، زیرنویس های متنی، هشتگ ها و کاورهای Reel سفارشی، حلقه های ویروسی اینستاگرام ایجاد کنید. علاوه بر این، حلقه IG خود را در ساعات اوج فعالیت منتشر کنید، آن را در فید و داستان های خود به اشتراک بگذارید و در چند ثانیه اول با یک قلاب فریبنده توجه مخاطب را به خود جلب کنید.

روند در رسانه های اجتماعی به سرعت تغییر می کند و اینستاگرام نیز تفاوتی ندارد. بازاریابان برای ایجاد محتوای ویروسی باید به سرعت به روندهای جدید بپردازند.

قرقره‌ها نسبت به ویدیوهای معمولی روی پلتفرم تعامل بیشتری ایجاد می‌کنند، که آنها را برای ویروسی شدن عالی می‌کند.

هنگامی که مخاطبان اینستاگرام خود را محدود کردید، علایق، اهداف و عادات آنها را درک کنید. حساب‌هایی را که دنبال می‌کنند و پست‌هایی که با آن‌ها تعامل دارند مطالعه کنید.

آنها به زودی از برند شما انتظار سرگرمی یا خلاقیت خواهند داشت که همیشه برای تصویر برند و تعامل شما خوب است.

دیدگاهتان را بنویسید