چگونه در اینستاگرام بدون توجه به برند شما تبلیغ کنیم

چگونه در اینستاگرام بدون توجه به برند شما تبلیغ کنیم

اینستاگرام شما مانند فروشگاه آنلاین برند شماست، اما جذب افراد مناسب برای بازدید می‌تواند مشکل باشد. برای جذب فالوور واقعی، باید بدانید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید، برند خود را به رخ بکشید و مشتریان جدیدی را برای پیوستن به جامعه خود جذب کنید.

تبلیغات اینستاگرام در حال تبدیل شدن به یک معامله بزرگ است و درک نحوه استفاده از آنها کلید موفقیت برند شما است. مخاطبان اینستاگرام به شدت درگیر هستند، بنابراین ارتباط با آنها بسیار مهم است.

خوشبختانه، گزینه های هدف گذاری پیشرفته اینستاگرام می تواند به شما کمک کند به کاربرانی دسترسی پیدا کنید که ممکن است در غیر این صورت صفحه شما را پیدا نکرده باشند و دید شما را افزایش می دهد.

بیایید به یک راهنمای ساده در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام بپردازیم!

چرا در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام به کسب و کارها فرصتی عالی برای دستیابی به مخاطبان فعال و بزرگ می دهد. پلت فرم بصری آن به ایجاد محتوایی کمک می کند که توجه را جلب کند و آگاهی از برند را ایجاد کند. با ابزارهای هدف‌یابی پیشرفته اینستاگرام، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند روی جمعیت‌شناسی، علایق و رفتارهای خاص تمرکز کنند و تبلیغات را مؤثرتر کنند.

به علاوه، ارتباط اینستاگرام با ابزارهای تبلیغاتی فیس بوک، داده های مفیدی را برای بهبود کمپین ها فراهم می کند. تجزیه و تحلیل قدرتمند، هدف گیری دقیق و تصاویر چشم نواز آن، اینستاگرام را به بهترین انتخاب برای مشاغلی تبدیل می کند که به دنبال رشد مشتریان خود هستند.

راهنمای گام به گام تبلیغات اینستاگرام:

تبلیغات اینستاگرام روشی جذاب برای ارائه مطالب محرک بصری به مخاطبان مورد نظر شما ارائه می دهد. شما می توانید با راه اندازی کمپین های موفق با کمک این راهنمای گام به گام، دیده شدن و تعامل برند خود را افزایش دهید.

مرحله 1: نحوه تبلیغ در اینستاگرام – راه اندازی صفحه تبلیغاتی اینستاگرام

در سال 2025، با اطمینان از راه‌اندازی یک صفحه تجاری در فیس‌بوک شروع کنید، زیرا برای اجرای تبلیغات در اینستاگرام لازم است. در مرحله بعد، حساب اینستاگرام خود را به نمایه تجاری تبدیل کنید تا قفل قابلیت های تبلیغاتی را باز کنید و به ویژگی های پیشرفته برای تبلیغ موثر برند خود دسترسی پیدا کنید.

نحوه ایجاد پروفایل تجاری در اینستاگرام

مرحله 2: نحوه تبلیغ در اینستاگرام – نمونه های تحقیق در صنعت شما

اکنون زمان کمی تحقیق و خلاقیت است. برای اطمینان از اینکه برند شما محتوای درجه یک را منتشر می کند، باید نگاهی به نحوه استفاده رقبا و رهبران مستقیم شما در صنعت شما از تبلیغات اینستاگرام بیندازید. بیایید بگوییم که شما یک برند آرایشی مد روز هستید که در حال حرکت هستید. دختران سپس، رهبر صنعت و رقابت اصلی شما ممکن است براق تر باشد. بنابراین، بیایید به نحوه اجرای تبلیغات اینستاگرام خود نگاه کنیم.

تبلیغات اینستاگرام براق ترتبلیغات اینستاگرام براق تر

با کلیک بر روی پیوند موجود در بیو آنها شروع کنید، که شما را به صفحه اصلی آنها هدایت می کند. ما روی تعدادی از محصولات آنها ضربه زدیم تا تبلیغی را راه اندازی کنیم.

نمونه هایی از تبلیغات مختلف اینستاگرام توسط glossierنمونه هایی از تبلیغات مختلف اینستاگرام توسط glossier

در سال 2025، Glossier به خوبی از پیکسل فیس بوک برای نظارت بر فعالیت کاربران، از جمله مشاهده برخی محصولات و کلیک بر روی پیوندهای بیو استفاده می کند. آنها ممکن است مخاطبان تبلیغاتی خود را افزایش دهند، بر موفقیت تبلیغات نظارت کنند و با استفاده از این برنامه به هدف گذاری دقیق فروش برسند.

تبلیغ گلوسیر در اینستاگرامتبلیغ گلوسیر در اینستاگرام

بیایید نگاهی دقیق تر به تبلیغ گلوسیر بیندازیم.

آنها استفاده از تبلیغات ویدیویی را انتخاب کردند، زیرا به آنها اجازه می داد تا 60 ثانیه نه تنها رنگ های مختلفی را که ارائه می دهند، بلکه همچنین نحوه استفاده از محصول خود را به نمایش بگذارند – باعث می شود تبلیغات تعاملی تر از یک عکس ثابت از ظاهر تمام شده باشد.

مرحله 3: نوع تبلیغات اینستاگرام خود را انتخاب کنید

نوع تبلیغات اینستاگرامی که انتخاب می کنید به اهداف کمپین شما و تعاملات معمولی فالوورهای شما با صفحه شما بستگی دارد.

“تبلیغات حمایت شده به من کمک زیادی کرد تا نامم را به گوشم برسانم تا افرادی که شاید قبلاً هرگز صفحه من را پیدا نکنند.” -بروک بویس http://brookeboyce.wixsite.com، @brookes_wedding_planning

در سال 2024، بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که تبلیغات شما به طور یکپارچه با پلتفرمی که در آن تبلیغ می کنید ترکیب می شود و حس بومی را حفظ می کند که با سبک محتوای اینستاگرام مطابقت دارد. تصاویر خود را با انعکاس انواع ویدیوها و تصاویری که معمولاً در اینستاگرام به اشتراک گذاشته می‌شوند، تطبیق دهید، و اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما در هنگام مواجهه کاربران با آن، ارگانیک و جذاب به نظر می‌رسد.

به عنوان مثال، به جای یک محصول ساده که در پس زمینه سفید عکس گرفته شده است، محصول خود را در حال استفاده یا در محیطی پر جنب و جوش به نمایش بگذارید. این رویکرد، مانند نمایش یک مدل عکس در یک پس‌زمینه پر جنب و جوش، زمانی که آگهی شما به طور غیرمنتظره در فیدهای اینستاگرام کاربران ظاهر می‌شود، مرتبط‌تر و کمتر مزاحم‌تر می‌شود.

تبلیغ محصول خود در عملتبلیغ محصول خود در عمل

در اینجا 3 شکل اصلی تبلیغات اینستاگرام وجود دارد:

نمونه ای از تبلیغات عکس در اینستاگرامنمونه ای از تبلیغات عکس در اینستاگرام

1. تبلیغات عکس:

تبلیغات عکس اینستاگرام ابزارهای موثری برای ارائه شرکت شما با تصاویر چشم نواز و برتر هستند. آنها با فیدهای کاربران ترکیب می شوند و به شرکت ها روشی بصری چشمگیر برای نمایش کالاها و خدمات خود می دهند.

این تبلیغات برای نمایش ظاهر یک کسب و کار و ایجاد یک بیانیه بصری قدرتمند است که ممکن است آگاهی برند را افزایش دهد و تعامل را تشویق کند.

2. تبلیغات چرخ فلک:

آن را یک درجه بالا ببرید. چرخ فلک ها به شما امکان می دهند چندین عکس را ارائه دهید، با انعطاف پذیری برای نمایش بیشتر بهترین کارهای خود. پیوندهای قابل کلیک با زیرنویس هایی مانند «اکنون خرید کنید» و «بیشتر بیاموزید» را برای ترغیب کاربران به بازدید از سایت شما قرار دهید.

نمونه ای از تبلیغات چرخ و فلک در اینستاگرامنمونه ای از تبلیغات چرخ و فلک در اینستاگرام

3. تبلیغات داستانی:

استوری اینستاگرام یکی از ویژگی های محبوب در اینستاگرام و مکان عالی برای نمایش تبلیغات ویدیویی است. همانطور که اینستاگرام سفارشی سازی بیشتری را برای استوری های اینستاگرام، مانند استیکر سوال و برچسب های قابل خرید ارائه می کند، پیش بینی می شود که محبوبیت استوری های اینستاگرام همچنان در حال افزایش باشد.

نمونه ای از تبلیغات استوری در اینستاگرامنمونه ای از تبلیغات استوری در اینستاگرام

راه های زیادی برای نمایش تبلیغات شما وجود دارد، اما باور کنید یا نه، ما تازه فرآیند تبلیغات را شروع کرده ایم.

مرحله 4: تبلیغات اینستاگرام خود را سفارشی کنید

ایجاد نمونه compaign با حراجایجاد نمونه compaign با حراج

سیستم از شما می خواهد که حساب تبلیغاتی خود را ایجاد کرده و سپس مجموعه تبلیغات خود را سفارشی کنید.

در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی که در بخش Ad Set مشاهده خواهید کرد آورده شده است:

  • تبدیل: جایی را که می‌خواهید ترافیک را هدایت کنید انتخاب کنید، سپس یک پیکسل یا رویداد را برای ردیابی تبدیل‌ها انتخاب کنید. اگر پیکسل یا رویدادی ندارید، دستورالعمل ایجاد آن را خواهید دید.
  • پیشنهاد: با ایجاد پیشنهادی که افراد می‌توانند ذخیره کنند و یادآوری‌هایی درباره آن دریافت کنند، تبدیل‌های بیشتری را افزایش دهید.
  • مخاطب: مشخص کنید که می خواهید چه کسانی را در تبلیغات خود ببینید.
  • مکان‌ها: تبلیغات خود را به افراد مناسب در مکان‌های مناسب نشان دهید.
  • بودجه و زمان‌بندی: تعیین کنید که چقدر می‌خواهید هزینه کنید و چه زمانی می‌خواهید تبلیغات شما نمایش داده شود.

بیایید یک مثال را امتحان کنیم:

فرض کنید می‌خواهید دامنه برند خود را به زنان بالغ جوان در کانادا گسترش دهید و با بودجه 400 دلاری، ترافیک آنها را به وب‌سایت خود هدایت کنید.

برای ردیابی تعداد بازدیدهای وب سایت شما، “تبدیل” را به عنوان هدف خود انتخاب کنید. این نشان می‌دهد که لینک تبلیغ شما چند ضربه می‌زند.

برای مخاطبان خود، مکان را روی کانادا تنظیم کنید، سنین 18 تا 35 سال را انتخاب کنید و زنان را انتخاب کنید. می توانید علایق یا رفتارهای بیشتری را برای اصلاح هدف خود اضافه کنید.

برای تبلیغ فقط در اینستاگرام، “Automatic Placements” را به “Edit Placements” تغییر دهید. سپس، پلتفرم های دیگر مانند فیس بوک را از حالت انتخاب خارج کنید و اینستاگرام را انتخاب کنید. حتی می توانید انتخاب کنید که تبلیغ خود را در فید، استوری یا هر دو نشان دهید. قالب را بر اساس نوع تبلیغ خود انتخاب کنید.

به عنوان مثال، اگر از تبلیغات چرخ و فلک برای نمایش محصولات استفاده می‌کنید، فقط «فید» اینستاگرام را انتخاب کنید.

در نهایت، شما انتخاب می‌کنید که تبلیغ خود را به مدت بیست روز اجرا کنید، که برای شما حدود 20 دلار در روز هزینه دارد.

مرحله 5: تبلیغ اینستاگرام خود را طراحی کنید

اکنون به چیزهای خوب می پردازیم: ایجاد تصاویر بصری برای تبلیغ اینستاگرام شما.

در صفحه «تبلیغ»، شناسه آگهی خود را انتخاب خواهید کرد که صفحه کسب و کار فیس بوک شما خواهد بود.

در مرحله بعد، می خواهید سبک طراحی را که در مرحله 3 انتخاب کرده اید انتخاب کنید و رسانه خود را اضافه کنید.

چگونه تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کنیمچگونه تبلیغ اینستاگرام خود را ایجاد کنیم

بسیار خوب، ما تقریباً تمام اصول اولیه را پوشش داده‌ایم… شما پست خود را آماده ارسال دارید– نه خیلی سریع

آنچه که ما ممکن است مهمترین بخش تبلیغات اینستاگرام در نظر بگیریم این است که شما یک فراخوان برای اقدام بسیار فریبنده ایجاد می کنید. این آخرین فشار برای به دست آوردن ترافیک کلیکی است که در جستجوی آن بوده اید.

از خود بپرسید که دقیقاً می خواهید مشتریان شما چه اقدامی انجام دهند و چه چیزی آنها را به انجام آن اقدام ترغیب می کند.

برخی از گزینه‌ها ممکن است شامل اولین نگاه کردن به خط محصول جدید، یک کد کوپن سرگرم‌کننده، یک تخفیف برای مدت محدود یا هر دلیلی باشد که تبلیغ شما به وقفه جدید و بی‌ادبانه مورد علاقه کاربر تبدیل شود.

در نهایت، به خاطر داشته باشید که تبلیغات شما را می توان لایک کرد، نظر داد و به اشتراک گذاشت، بنابراین هر چه جذاب تر باشد، بهتر است.

مرحله 6: نتایج را منتشر و پیگیری کنید

ارسال تبلیغات اینستاگرام تنها نیمی از نبرد در مورد نحوه تبلیغ در اینستاگرام است. اکنون، باید پیشرفت کمپین خود را دنبال کنید تا تصویر واضحی از RIO خود داشته باشید و در کمپین‌های آینده تغییراتی ایجاد کنید.

می توانید نتایج خود را مستقیماً در مدیر تبلیغات فیس بوک خود ردیابی کنید. به یاد داشته باشید که به نتایجی که مستقیماً به هدفی که برای تبلیغ خود انتخاب کرده اید مربوط می شود نگاه کنید.

به عنوان مثال، اگر «درگیری» را به عنوان مثال انتخاب کرده باشید، انتظار افزایش فروش بالایی را ندارید. در عوض، با تجزیه و تحلیل افزایش لایک ها و نظرات در پست خود، موفقیت را اندازه گیری می کنید.

تعیین یک هدف واضح کلید ایجاد یک کمپین موفق اینستاگرام است.

سپس، این فرآیند را برای کمپین بعدی خود بشویید و در حالی که تغییراتی را بر اساس نتایج قبلی خود انجام می دهید، در کمترین زمان به یک مربی تبلیغات اینستاگرام تبدیل خواهید شد!

بهترین روش برای تبلیغات اینستاگرام:

  • استفاده از عکس های با کیفیت بالا:

در اینستاگرام، جایی که جلوه های بصری کلیدی است، عکس های چشم نواز برای جلب توجه ضروری هستند. مطمئن شوید که عکس های شما واضح، روشن و از نظر بصری جذاب هستند تا حرفه ای به نظر برسند و مشتریان را جذب کنند. محتوای باکیفیت نه تنها برند شما را متمایز می کند، بلکه باعث ایجاد اعتماد در تبلیغات شما می شود.

ایجاد یک جامعه اختصاصی اینستاگرام نیازمند تعامل است. با پاسخ دادن به پیام ها و نظرات در اسرع وقت، با مخاطبان خود رابطه و اعتماد برقرار کنید. تعامل را با طرح پرسش‌ها یا گنجاندن درخواست‌های تماس برای اقدام در کپی تبلیغات خود تشویق کنید. این باعث بهبود دید و تبادلات عمیق تر می شود.

  • فرمت های مختلف تبلیغات را آزمایش کنید:

برای بهبود تبلیغات خود، سعی کنید از قالب‌های مختلف مانند تبلیغات چرخ فلکی، ویدیویی و داستانی استفاده کنید. هر یک کمی متفاوت عمل می کند و ممکن است به روش های منحصر به فردی با مخاطبان شما ارتباط برقرار کند. با ردیابی تعامل و تبدیل، مراقب عملکرد هر قالب باشید. این به شما کمک می کند تا کمپین های خود را تنظیم کنید و حتی بهتر کنید!

نتیجه گیری

و بس! شما فقط در شش مرحله ساده یاد گرفتید که چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنید. با تعیین اهداف روشن، تعریف مخاطبان و انتخاب مکان‌های مناسب، در راه ایجاد تبلیغات برجسته خواهید بود.

به یاد داشته باشید، اینستاگرام همه چیز در مورد تصاویر بصری است، بنابراین تبلیغات خود را تا حد امکان جذاب و طبیعی کنید.

تبلیغات مبارک، و از ارتباط با مخاطبان خود لذت ببرید!

  • الکس میلرالکس میلر

    الکس حرفه خود را حول کمک به موفقیت برندها در اینستاگرام بنا کرده است. با تمرکز بر رشد ارگانیک و ایجاد جامعه، او می داند که برای تبدیل فالوورهای معمولی به حامیان وفادار چه چیزی لازم است. الکسز عاشق آزمایش استراتژی های محتوای جدید است و معتقد است که هر برندی پتانسیل پیشرفت آنلاین را دارد.

    مشاهده همه پست ها

مجله ترفندهای اینستاگرام

How to Advertise on Instagram In 6 Simple Steps

دیدگاهتان را بنویسید