چگونه جوانه به GRDC کمک می کند تا تعامل با نسل های مختلف کشاورزان دانه استرالیا را افزایش دهد

چگونه جوانه به GRDC کمک می کند تا تعامل با نسل های مختلف کشاورزان دانه استرالیا را افزایش دهد

شرکت تحقیق و توسعه غلات (GRDC) در هر زمان معین در صدها پروژه پیچیده تحقیق ، توسعه و توسعه (RD&E) درگیر است – از بررسی روش های مبارزه با بیماری های زنگ زدگی غلات تا کمیت عملکرد بیولوژیکی خاک. اما مأموریت اصلی آن نمی تواند درک ساده تر باشد: ایجاد سودآوری ماندگار برای تولید کنندگان دانه استرالیا.

دانیل گوت ، مدیر ارتباطات – غرب برای GRDC گفت: “ما برای کمک به کشاورزان استرالیا به افزایش سودآوری و پایداری خود کمک می کنیم.” ما به آنها کمک می کنیم تا با سرمایه گذاری در پروژه های RD&E و برقراری نتایج این تحقیق از طریق کانال های مختلف ، از جمله رسانه های اجتماعی ، این کار را انجام دهند. آنها از این اطلاعات برای بهبود سیستم های کشاورزی خود استفاده می کنند و آنها را سودآورتر و پایدار تر می کنند. “

برقراری ارتباط با مخاطب به ظاهر طاقچه ممکن است ساده به نظر برسد – اما این برای GRDC اینگونه نیست. گالت توضیح داد: “ما به همه تولید کنندگان دانه در استرالیا خدمت می کنیم ، این بدان معناست که مخاطبان اصلی ما از نظر جمعیتی گسترده هستند – از تولید کنندگان جوان مستقیم از دانشگاه گرفته تا تولید کنندگان باتجربه در دهه 60 و 70 خود.” “همه این گروه ها از رسانه های اجتماعی به روش های بسیار متفاوتی استفاده می کنند. بنابراین ، چالش اصلی ما برقراری ارتباط با پیام ها به صورت چند لایه ، از قرقره های 30 ثانیه ای تا مقالات عمیق و 1000 کلمه ای است تا بتوانیم ارزش خود را به کل مخاطبان خود ارائه دهیم ، که شامل محققان نیز می شود. “

چگونه گال و دو همکار دیگر با توجه به اینکه هیچکدام فقط در مدیریت رسانه های اجتماعی برای GRDC متمرکز نیستند ، می توانند به طور مؤثر این چالش را برآورده کنند؟ آنها به Sprout Social متکی هستند ، که این سازمان نزدیک به یک دهه از آن استفاده کرده است. گالت گفت: “Sprout به ما اجازه می دهد تا با فرکانس بالا در چندین کانال ارسال کنیم ، اما به روشی ساختاری و در نظر گرفته شده که در مورد اهداف خاص ما برای هر سیستم عامل بنا شده است.”

دانیل گال

مدیر ارتباطات – غرب

با استفاده از گزارش Sprout برای شناسایی محتوای برتر و ردیابی بازخورد مخاطبان

تولید کنندگان غلات در استرالیا بیش از علاقه به کار GRDC دارند. آنها به تأمین بودجه آن از طریق مالیات بر محصولات کشاورزی که رشد می کنند ، از جمله گندم ، دانه های درشت مانند جو ، نبض هایی مانند نخود و دانه های روغنی مانند کلزا کمک می کنند. دولت استرالیا همچنین با تطبیق کمک های مالیات تولید کنندگان تا درصد مشخصی در GRDC سرمایه گذاری می کند. این یک مدل سرمایه گذاری مشابه برای 14 شرکت تحقیق و توسعه روستایی دیگر (RDC) در این کشور از جمله لبنیات استرالیا و شراب استرالیا است.

Gault ، مدیر ارتباطات GRDC برای کل منطقه غربی استرالیا ، گفت که او از “مقیاس و وسعت آنچه سازمان انجام می دهد” شگفت زده شده است. از اوایل سال 2025 ، این کار شامل سرمایه گذاری در بیش از 800 پروژه مختلف RD&E است که بسیاری از آنها چند ساله در دامنه هستند و با همکاری دانشگاه ها یا آژانس های علمی انجام می شوند.

نگه داشتن تولید کنندگان دانه و سایر علاقه مندان به این پروژه ها و سایر اخبار و مباحث مورد علاقه ، GRDC را برای انتشار برگه های حقوقی ، فیلم ها ، پادکست ها ، مجله پرچمدار آن ، نیاز دارد Groundcover Online، و سایر مطالب آنلاین و آفلاین. همچنین در طول سال میزبان رویدادهای بی شماری است ، از وبینارها تا کارگاه های آموزشی. کانال های GRDC در فیس بوک ، اینستاگرام ، X ، YouTube و LinkedIn نقش مهمی در کمک به سازمان برای ارتقاء طیف گسترده و متنوع محتوا و رویدادهای خود دارند – و همچنین ، آگاهی از برند را بالا می برند.

گوت گفت: “بخشی از متریک موفقیت سازمانی ما اطمینان از آگاهی از تولید کنندگان غلات از پروژه هایی که ما انجام می دهیم و کارهایی که مالیات آنها تأمین می شود ، آگاه هستند.” “ما هم رسانه های سنتی و هم اجتماعی را برای سنجش انتساب پروژه هایی که GRDC در آن سرمایه گذاری می کند ، نظارت می کنیم.”

برچسب زدن و گزارش در Sprout به Gault و گروه های خود کمک می کند تا مشخص شود که کدام محتوا با مخاطبان در اجتماعی قرار دارد و به راحتی نتایج را با ذینفعان اصلی از جمله تیم اجرایی GRDCS به اشتراک می گذارد. “تیم رهبری ما به ویژه علاقه مند به درک مطالب خاص است که بیشترین مشارکت را به خود اختصاص می دهد – به ویژه از آنجا که ما استراتژی خود را از فشار دادن اطلاعات در درجه اول به مخاطبان خود تغییر دادیم تا تلاش کنیم بیشتر با آنها درگیر شویم.”

این تغییر در رویکرد شامل یافتن فرصت هایی برای استفاده از طنز در صورت لزوم است. یک پیروزی که گوت در گزارش عملکرد پس از Sprout به رهبری برجسته کرد ، یک پست پنالتی از سال 2023 در مورد “برداشت” بود. ویروسی شد و به 3.5 میلیون و 60،000 تعامل رسید.

یک پست فیس بوک از GRDC با یک یادداشت دانه

این پست قسطی از GRDC بود سریال “جمعه خنده دار” ، که گال و تیمش در سال 2022 راه اندازی شدند تا با ارائه یک حرف سبک در حرفه تولید کنندگان غلات ، مخاطبان را درگیر خود کنند. این سریال همچنین برای کمک به GRDC از ارائه محتوای خود که به طور معمول فنی و متراکم هستند ، می باشد.

گوت با خنده گفت: “در پایان یک روز شلوغ ، ممکن است مردم در فضای اصلی برای خواندن مطالب سطح دکتری در مورد پرورش گیاهان نباشند.” “بنابراین ، ما باید کاری را انجام دهیم که GRDC به گونه ای انجام می دهد که جذب مخاطبان اصلی ما آسان است و این همچنین به ایجاد آگاهی برای برند ما و جذب مخاطبان جدید نیز کمک می کند.”

دانیل گال

مدیر ارتباطات – غرب

اندازه گیری موفقیت و برنامه ریزی برای بهینه سازی محتوا برای سیستم عامل های مختلف

طی چند سال گذشته ، گوت و تیمش در خط مقدم کمک به GRDC برای تبدیل استراتژی اجتماعی و صدای برند اجتماعی خود به یک استراتژی محور و محور بیشتر محور هستند. و طبق گفته گوت ، این شامل استفاده از داستان پردازی بیشتر ، علاوه بر طنز بیشتر است.

وی گفت: “داستان های پرورش دهنده و مطالعات موردی کاملاً محبوب ترین محتوای ما هستند.” “این عنصر یادگیری همسالان است. کشاورزان می خواهند بدانند سایر کشاورزان چه کاری انجام می دهند و موفقیت ها و چالش های آنها چیست. و آنها می خواهند در مورد فناوری جدید یا تحقیقات جدید در زبانی که تولید کنندگان استفاده می کنند ، بیاموزند. “

گوت گفت GRDC نیز بیشتر با فیلم ، به خصوص فیلم کوتاه ، آزمایش می کند. وی گفت: “ما مجبور شدیم خیلی سخت تلاش کنیم تا با زمان و منابع محدود تیم خود ، این استراتژی را به اجتماعی برسانیم. اما در 18 ماه گذشته ، ما در فضای Reels در اینستاگرام و با شورت در YouTube بسیار فعال تر هستیم. ما قبلاً موفقیت هایی داشته ایم ، مانند فیلم ما برای روز ملی کشاورزی که عکسهای گسترده ای از دستمال و ماشین آلات مزرعه ، کشاورزان در محل کار و موسیقی راک داشت. “

یک حلقه اینستاگرام GRDC که روز ملی کشاورزی 2023 را برجسته می کند

گوت گفت که ویدئو بازخورد مثبت زیادی دریافت کرده است ، از جمله افرادی که وقت خود را برای ارسال ایمیل به GRDC گرفتند تا بگویند چقدر عاشق محتوا هستند. وی اظهار داشت: “این نتیجه خوبی بود.” “این اتفاق نمی افتد که شما بازخورد اجتماعی خارج از اجتماعی دریافت کنید! این به ما نشان داد که ما در جهت درست حرکت می کنیم. “

اثبات موفقیت بیشتر در قالب معیارهای عملکرد برای سال 2023 به وجود آمد ، که نشان داد GRDC در حال تحقق بازده کلی قوی از استراتژی جدید رسانه های اجتماعی خود است. Gault برخی از این معیارها را که با استفاده از Sprout جمع آوری شده بودند ، به اشتراک گذاشت:

  • رشد 101 ٪ در نماهای ویدیو
  • 79 ٪ در برداشت ها افزایش می یابد
  • 63 ٪ افزایش در تعامل

گوت گفت: “ما در اصل دیدگاه های ویدیویی خود را دو برابر کردیم ، که از آنها هیجان زده بودیم.” وی گفت: “در سال 2023 ، ما همچنین شاهد رشد مخاطبان 13.9 ٪ در تمام کانال هایی هستیم که از آنها استفاده می کنیم. و برای برخی از کانال های خاص ، نرخ به طور قابل توجهی بیشتر بود. به عنوان مثال ، رشد مخاطبان ما در LinkedIn در سال 2023 37.5 ٪ بود. “

با نگاهی به آینده ، گوت می گوید که او مشتاق GRDC است تا رویکردی سختگیرانه تر برای بهینه سازی محتوا برای هر بستر رسانه های اجتماعی مورد استفاده و آزمایش با استراتژی هایی انجام دهد که به بهترین وجه برای نسل های مختلف تولیدکنندگان که سازمان برای دستیابی به آن کانال های مختلف است ، استفاده می کند.

“جوانه در کمک به ما برای استراتژیک با رویکرد خود بسیار خوب است. این یک عکس فوری و واضح از آنچه در کانال های ما اتفاق می افتد به ما می دهد. ” “Sprout به ما کمک می کند تا زمان ارسال بهینه را انتخاب کنیم و اطمینان حاصل کنیم که ما محتوای زیادی یا تلاش های همپوشانی نداریم. ما باید این همه را به صورت دستی انجام دهیم ، که من فکر نمی کنم برای تیم کوچک ما امکان پذیر باشد. “

برای اینکه دریابید که چگونه Sprout Social می تواند به شما کمک کند تا از منابع خود برای بهینه سازی محتوا و افزایش تعامل مخاطبان در تمام کانال های اجتماعی خود استفاده کنید ، امروز از نسخه ی نمایشی رایگان خود درخواست کنید.

دانیل گال

مدیر ارتباطات – غرب

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://sproutsocial.com/insights/case-studies/grdc/

دیدگاهتان را بنویسید