چگونه تجارت املاک و مستغلات خود را در TikTok بازاریابی کنید (و چرا باید)

چگونه تجارت املاک و مستغلات خود را در TikTok بازاریابی کنید (و چرا باید)

نظرات بیان شده توسط مشارکت کنندگان کارآفرین مربوط به خود آنهاست.

برخی از مخاطبان مسن تر ممکن است در تشخیص سودمندی بازاریابی با استفاده از پلتفرم های جدیدتر تردید کنند. در حالی که سایت های دیگری مانند فیس بوک مدت طولانی تری وجود داشته اند و توانایی خود را در دستیابی به مخاطبان گسترده ثابت کرده اند، TikTok ممکن است در نگاه اول به نظر برسد که فقط برای رقص یا ویدیوهای گربه استفاده می شود. در حالی که مطمئناً نمونه‌های زیادی از این نوع محتوا وجود دارد، این برنامه‌ها همچنین فرصتی را برای کارآفرینان املاک و مستغلات فراهم می‌کنند تا فهرست‌ها و ویژگی‌های خود را به نمایش بگذارند.

TikTok و سایر برنامه‌ها مانند اینستاگرام فرصتی را برای کسب و کار شما فراهم می‌کنند تا هویت برند خود را بسازند. ایجاد یک نام تجاری برای اجاره‌کنندگان بالقوه مهم است که به کیفیت لیست‌های شما بر اساس تعامل با سایر محتوایی که ارائه کرده‌اید اعتماد کنند – اگر پست‌های شما از روندهای موجود پیروی کند یا مخاطبان شما خنده‌ای را دریافت کنند، امتیاز جایزه.

همچنین، بخش‌های نظرات به افراد فرصتی می‌دهد تا تجربیات خود را با کسب‌وکار شما به اشتراک بگذارند یا مستقیماً با شما یا مدیران دارایی‌تان ارتباط برقرار کنند. املاک و مستغلات می تواند تجارتی باشد که به شدت به بررسی ها و تجربه اجاره کنندگان یا خریداران قبلی در محله یا مجتمع وابسته است. نظرات می توانند مسیری برای ارتباط آسان بین مستاجران گذشته، فعلی و آینده با شما و سایر اجاره دهندگان یا خریداران ارائه دهند.

مطالب مرتبط: چگونه TikTok را در استراتژی بازاریابی ویدیویی خود ادغام کنیم

استراتژی های TikTok

TikTok، برنامه‌ای که رشد تصاعدی خود را در طول همه‌گیری آغاز کرد، به دلیل جایگاه غالبش در طنز Gen Z، گسترش تعداد رقص مرتد و گرایش‌های خرد که می‌تواند از ساعت‌ها تا هفته‌ها تا سال‌ها ادامه داشته باشد، شناخته شده است.

با این حال، TikTok همچنین می تواند دید بیشتری را به کسب و کار املاک و مستغلات شما بدهد. TikTok عمدتاً توسط مخاطبان جوان‌تر استفاده می‌شود و طبق آمار Statista، 68.8 درصد از کاربران زیر 34 سال سن دارند. اگر صاحبخانه ای هستید که به دنبال مستاجران جدید برای اجاره املاک خود هستید، محتوای املاک و مستغلات TikTok می تواند ابزار ارزشمندی برای جلب توجه بیشتر به واحدهای شما باشد زیرا احتمال اجاره این گروه سنی بیشتر از هر جمعیت سنی دیگری است.

نگران نباشید که دارایی‌هایتان فراتر از مخاطبان هدف شما باشد – TikTok از خدمات مکان استفاده می‌کند تا ویدیوهایی را به کاربران نشان دهد که در منطقه خود محبوب هستند. با این توکن، مستاجرانی در منطقه شما که سایر محتوای املاک و مستغلات مرتبط را مشاهده کرده یا با آن تعامل داشته اند، نسبت به کاربرانی که در منطقه شما نیستند یا علاقه ای به اجاره ملک ندارند، احتمال بیشتری برای دیدن پست شما دارند.

مطمئن شوید که ویدیوهای شما کوتاه (کمتر از 10 دقیقه) هستند و بهترین قسمت های دارایی شما را به نمایش می گذارند. آیا واحد شما دارای مناظر خیره کننده یا رفت و آمد کوتاه به مغازه ها و رستوران های محبوب است؟ هر جنبه‌ای را که می‌خواهید برای مخاطبان مثبت باشد به بینندگان بگویید. بازاریابی TikTok برای ژنرال Z و اجاره‌کنندگان هزاره قابل مشاهده است، بنابراین مکان و امکاناتی مانند استخرها و باشگاه‌ها ممکن است مواردی باشند که باید در پست خود برجسته کنید.

مطالب مرتبط: چگونه برندها از TikTok برای جذب مخاطبان جدید استفاده می کنند

روندها

تعامل در TikTok راهی عالی برای ورود به صفحه For You (FYP)، صفحه اصلی قابل پیمایش است که در آن کاربران می‌توانند پست‌های طیف وسیعی از سازندگان را ببینند، نه فقط آن‌هایی را که قبلاً دنبال می‌کنند. FYP جایی است که بیشتر علاقه های جدید شما از آن نشات می گیرد.

FYPهای کاربران، صداهای پرطرفدار، کاربران و پست‌هایی را که لایک‌ها، نظرات یا اشتراک‌گذاری‌های فعال دارند، تحت فشار قرار می‌دهند. یکی از راه‌های ترغیب کاربران به تعامل با پست‌تان، دنبال کردن صداها یا جوک‌های معروفی است که در آن زمان بزرگ هستند.

هشتگ ها همچنین می توانند به کاربران کمک کنند تا کسب و کار شما را پیدا کنند. ویدیوهای خود را با هشتگ‌های مرتبط که مکان و نوع ملک شما را شامل می‌شود، زیرنویس کنید. برای مثال، اگر در آپارتمان‌های تامپا تخصص دارید، ویدیوی خود را با «#TampaApartments» و «#TampaRealEstate» هشتگ کنید. اگر آپارتمان شما در قسمت خاصی از شهر است، حتماً محله را در هشتگ یا با ذکر آن در کپشن خود وارد کنید.

ایده هایی برای محتوای TikTok

اگرچه این اطلاعات مفید است، اما بدون اطلاع قبلی از روندهای TikTok، ممکن است رعایت محتوای پرطرفدار دشوار باشد.

روندها تنها راه برای جلب علاقه به ملک شما نیستند. چه به دنبال اجاره‌دهنده باشید و چه خریدار، صرفاً نمایش ملک خود با ویدیوهای کلی یا مجموعه‌ای از عکس‌ها می‌تواند برای مردم کافی باشد تا خود را در واحد شما ببینند. چه چیزی باعث برجسته شدن ملک شما می شود؟ یک اجاره کننده/خریدار بالقوه می خواهد چه چیزی را از خانه جدید خود ببیند؟ وقتی متوجه می‌شوید چه قسمت‌هایی از ملک خود را به صورت آنلاین نشان دهید، این سؤال‌ها را از خود بپرسید.

یک راهنما ویدیویی که امکانات رفاهی و جنبه‌های جذاب ملک شما را به نمایش می‌گذارد همراه با صدای باکیفیت می‌تواند راهی عالی برای جلب نظر جدید در لیست شما باشد. TikTok همچنین به شما این گزینه را ارائه می دهد که اگر هنوز آماده آزمایش ویدیوها نیستید، چرخ فلک عکس را آپلود کنید.

مطالب مرتبط: آیا می خواهید در TikTok منفجر شوید؟ این 12 قانون را برای موفقیت در تجارت دنبال کنید.

رسانه‌های اجتماعی محدود به TikTok نیستند – اگر به دنبال راه‌های جدیدی برای بازاریابی فهرست‌های خود هستید، اینستاگرام یا فیسبوک را نیز آزمایش کنید. بازاریابی املاک و مستغلات اینستاگرام، به ویژه، می تواند یک خروجی فوق العاده ارائه دهد.

TikTok برای املاک و مستغلات به دلیل سهولت نسبی آن در “ویروسی شدن” در مقایسه با سایر سیستم عامل ها منحصر به فرد است. سایر برنامه های محبوب رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، دیدن پست های شما را برای کاربرانی که قبلاً شما را دنبال نکرده اند دشوار می کند. ویژگی FYP TikTok باعث می‌شود که اجاره‌کنندگان بالقوه در منطقه شما بتوانند لیست‌های شما را بدون اینکه قبلاً شما را دنبال کنند، بسیار آسان‌تر ببینند و دسترسی شما را بسیار بزرگ‌تر می‌کند.

با حساب TikTok خود بازی کنید و به یاد داشته باشید که ویدیوهای سرگرم کننده و دلچسب با صدای پرطرفدار و پرطرفدار فراتر از ویدیوهایی هستند که این جنبه ها را به اشتراک نمی گذارند. بازاریابی در TikTok و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی می‌تواند ابزار بسیار مفیدی برای جذب اجاره‌کنندگان یا خریداران جدید باشد.

مجله ترفندهای اینستاگرام

https://www.entrepreneur.com/starting-a-business/how-to-market-your-real-estate-business-on-tiktok-and-why/479282

دیدگاهتان را بنویسید